2C-E
-
tRip
- Moderator
Re: 2C-E
ftw?
Bodyloadit ja nausea nyt vaan sattuu kuulumaan 2c-e:n luonteeseen.
Lienee järkevintä tunkea aine sinne rektumiin, jos nauseaa ym. haluaa minimoida. näin olen kuullut ja puheista ymmärtänyt.
Ja tosiaankin kannattaa ottaa selvää, ja olla varovainen kun 'tutkareita' lähtee komboilemaan.
Yhteisvaikutuksista oikeesti tiedä kukaan.. itsehän siinä toimii koekaniinina loppupeleissä.
2C-perheen deelit lienevät jo suhteellisen pitkään tunnettuja, joten suhteellisen turvallisin mielin niitä olen myös combotellut.
huom. mä oon mä.
Poikkeuksena nyt ainakin 2C-t-7, joka oletettavasti toimii myös jonkinkaltaisena MAO-estäjänä.
Lienee järkevintä tunkea aine sinne rektumiin, jos nauseaa ym. haluaa minimoida. näin olen kuullut ja puheista ymmärtänyt.
Ja tosiaankin kannattaa ottaa selvää, ja olla varovainen kun 'tutkareita' lähtee komboilemaan.
Yhteisvaikutuksista oikeesti tiedä kukaan.. itsehän siinä toimii koekaniinina loppupeleissä.
2C-perheen deelit lienevät jo suhteellisen pitkään tunnettuja, joten suhteellisen turvallisin mielin niitä olen myös combotellut.
huom. mä oon mä.
Poikkeuksena nyt ainakin 2C-t-7, joka oletettavasti toimii myös jonkinkaltaisena MAO-estäjänä.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
frapathea
Mulla tosta persehommasta tuli kyl fyysisesti aivan kamala olo. Laattasin tosi paljon, sit oli niitä kouristuksia erittäin voimakkaasti ja päälle viel perseessä kihelmöivä ripuli. Voin tietenki puhuu vain omasta puolestani mut ei ollu mikään kauheen mukava tapa ottaa ainetta. Kaiken lisäks nousee ihan supernopeesti, pari minuuttiako siin meni. Aika sairasta puuhaa8)tRibh wrote:ftw?
-
juspe
- Karvakuono
fak! suunnittelin tätä komboo uuveeks, mut rupes vähän nytten jännittää... Jotain vinkkejä minkälaisella annoksilla kannattais koittaa?surly wrote:Mephedronen komboiluun on ihmisiä delannu pariinkin kertaan niin kannattaa olla varovainen.oxycontin wrote: ....
Mitä pidätte 2C-E + bk-MDMA (ja tarvittaessa mephedrone) kombosta? Kuulemma parempi kuin puhtaan MDMA:n kanssa kombotettuna
-
sakustar
- Karvakuono
Ite sain mepheä jotain 2g vikana iltana kiskoa (joku ~viikon putki takana) ennen kun se alko yli potkia..juspe wrote:fak! suunnittelin tätä komboo uuveeks, mut rupes vähän nytten jännittää... Jotain vinkkejä minkälaisella annoksilla kannattais koittaa?surly wrote:Mephedronen komboiluun on ihmisiä delannu pariinkin kertaan niin kannattaa olla varovainen.oxycontin wrote: ....
Mitä pidätte 2C-E + bk-MDMA (ja tarvittaessa mephedrone) kombosta? Kuulemma parempi kuin puhtaan MDMA:n kanssa kombotettuna
"Jännää tää pevekki, sanoi kettu pihlajanmarjoista."
"ILOISESSA ALAMÄESSÄ OLET ELÄMÄSSÄ - OTA LISÄÄ VAUHTIA OLET NOPEAMMIN POHJALLA"
"ILOISESSA ALAMÄESSÄ OLET ELÄMÄSSÄ - OTA LISÄÄ VAUHTIA OLET NOPEAMMIN POHJALLA"
-
Ununnilium
- Lepakko
Tuollaisen kombon annostusten määrittely on kyllä ihan puhdasta arvailua, kun tietämättömiä muuttujia on niin paljon.
Eiköhän paras arvio lähde omasta päästäsi: me kun emme tiedä edes painoa, yleistä herkkyyttä tai muitakaan muuttujia. Saati että kummankaan substanssin metabolia olisi mitenkään yksityiskohtaisesti selvillä ja interaktiot hanskassa...
Eiköhän paras arvio lähde omasta päästäsi: me kun emme tiedä edes painoa, yleistä herkkyyttä tai muitakaan muuttujia. Saati että kummankaan substanssin metabolia olisi mitenkään yksityiskohtaisesti selvillä ja interaktiot hanskassa...
-
horna
- Kameleontti
Juuri näin. 10+Adaktyyli wrote:Poistelin tosta lopusta viestejä. Tais tulla vastaus jo selville ja katsoin järkeväksi ratkaisuksi?-peltsi
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Neuromoottori
- Psykonautti
Riippuu siitä miten dexmi toimii sulla? kombotuksesta en tiedä? mä oon salee yliherkkä tai jotai tolle dexmille ku viimeks tuntu et iho palaa ja suonet räjähtää (en vetäny rännii)jamaka wrote:2c-e+dxm?Hyvä?Huono?Kuolenko?
-
lonecell
Tuli tuossa pari viikkoa sitten kokeiltua tätä 60mg annoksella. Oli aika vaikea kokemus, parasta siina oli ehkä se, että pelottavimmat visuaalit, jotka mua ovat pitkän aikaa vaivanneet, konkretisoituivat johonkin yksittäisten solujen ja bittien tasolle (ts. näin verkkokalvoni solut, jotka vaihtoivat tilaansa sitä mukaa kun tietokoneen levyt kirjoittelivat dataa). En suosittele jos ei ole erittäin varma tekemisistään (itse en kyllä ollut), mutta tuostakin selviää kyllä ainakin joissain olosuhteissa ihan suht voittajana 
-
horna
- Kameleontti
Huhuh. Melkoisen määrän olet kyllä napannut. Eipä kyllä mikään ihme, että olet ollut hieman jännän äärellälonecell wrote:Tuli tuossa pari viikkoa sitten kokeiltua tätä 60mg annoksella. Oli aika vaikea kokemus, parasta siina oli ehkä se, että pelottavimmat visuaalit, jotka mua ovat pitkän aikaa vaivanneet, konkretisoituivat johonkin yksittäisten solujen ja bittien tasolle (ts. näin verkkokalvoni solut, jotka vaihtoivat tilaansa sitä mukaa kun tietokoneen levyt kirjoittelivat dataa). En suosittele jos ei ole erittäin varma tekemisistään (itse en kyllä ollut), mutta tuostakin selviää kyllä ainakin joissain olosuhteissa ihan suht voittajana
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
SAWANISTI
- Apteekki
Muistan heittäneeni tätä i.v:nä valvomisien päälle kivan kasan (30-60mg) josta odotin jotain syvällistä, seurauksena seuraavan vuorokauden valvominen vitutuksenkera, tuntui kuin pää olisi lukittunut kaikelta kelalta ja olo muistutti muutenkin tulevia pirilaskuja. Ja oli siis 2C-E:tä mikä aiemmin otettuna toimi siinä missä mikä muukin E:e. Bad idea..
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
GhettoGangs
- Tuppisuu
Oon ainakin kuullu monelta taholta (linkeiltä). Et se ois laillinen ainakin vielä jonkun aikaa, koska se on luokiteltu tutkimuskemikaaliksi (?). Suhteellisen kovia trippejä pojille on tullut
.
Kauan vaikutus kestää ja mitkä ns "normaalit" vaikutukset. En jaksanut/viittinyt pahemmin lukea kaikki postauksia. Oon kuullu yhelt ainaki et joku flippas totaalisesti kun kuuli ettei se oo tilannu mitii roinaa ja eikä oo saamas mitään lahjoja/tilausta perille. Vaikka on ite nii luullut.
(Tietääkseni pomppas katolta, en muista kerrosta, mut suhteellisen korkeelta. PALJON TIKKEJÄ!1)
Kauan vaikutus kestää ja mitkä ns "normaalit" vaikutukset. En jaksanut/viittinyt pahemmin lukea kaikki postauksia. Oon kuullu yhelt ainaki et joku flippas totaalisesti kun kuuli ettei se oo tilannu mitii roinaa ja eikä oo saamas mitään lahjoja/tilausta perille. Vaikka on ite nii luullut.
(Tietääkseni pomppas katolta, en muista kerrosta, mut suhteellisen korkeelta. PALJON TIKKEJÄ!1)
-
lonecell
"Tutkimuskemikaali" ei ole mikään virallinen luokittelu, mutta tätä ei ole vielä luokiteltu lääkeaineeksi tai huumausaineeksi, joten laillista on.GhettoGangs wrote:Oon ainakin kuullu monelta taholta (linkeiltä). Et se ois laillinen ainakin vielä jonkun aikaa, koska se on luokiteltu tutkimuskemikaaliksi (?).
Niin tuppaa tulemaan juu.Suhteellisen kovia trippejä pojille on tullut
PiHKAL #24:Kauan vaikutus kestää.
DOSAGE: 10–25 mg.
DURATION: 8–12 h.
Kannattaisi koittaa jaksaa vaan jos vaikutukset kiinnostavat, lisäksi kannattaa lukea em. PiHKALin kommentit, Erowidia ja Wikipediaa, mikäli englanti taittuu edes jotenkin.En jaksanut/viittinyt pahemmin lukea kaikki postauksia.
En ymmärrä tästä puoliakaan, mutta kuulostaa ihan samanlaisilta huhuilta kuin mitä esim. LSD:stä liikkuu. Aika järkyttävän huolimaton pitää olla annostelussa että aine itsessään on hengenvaarallinen, ja muutenkin pitää kyllä olla ihan Darwin-awards tasoa tyhmyydeltään että itselleen mitään tän vaikutuksen alaisena tekee. Kyseessä on kuitenkin psykedeeli eikä esim. mikään deliriantti.Oon kuullu yhelt ainaki et joku flippas totaalisesti kun kuuli ettei se oo tilannu mitii roinaa ja eikä oo saamas mitään lahjoja/tilausta perille. Vaikka on ite nii luullut.
Last edited by lonecell on Thu 08 Apr 2010, 14:21, edited 2 times in total.
-
Dexma
- Moderator
lonecell wrote:Tuli tuossa pari viikkoa sitten kokeiltua tätä 60mg annoksella.
huhuhuuuuuuh. vittu mikä dose... Vaikka oikeasti mitkä tolet, mut 60 =??!?!?!?!?!!?
whtf..
30 mg oli mulla heikkoihin toleihin ihan järjetöntä menoa tai no kovin kieppi mitä oon saanut joltain fenytyliamiinilta.
-
lonecell
No joo, oikeastaan ensimmäinen trippini koskaan millään oli 30mg tätä, eikä se nyt niin paha ollutDexma wrote:30 mg oli mulla heikkoihin toleihin ihan järjetöntä menoa tai no kovin kieppi mitä oon saanut joltain fenytyliamiinilta.
-
lonecell
Tulee jos tulee. Perille tulemiseen vaikuttaa tietysti tullin lisäksi myös se, että sattuuko kauppa kusettamaan. Jos jää tulliin niin jää tulliin, ja löytyy varmaan kohta lääkeainelistalta. Näin luulisin.Anusvittu wrote:Tuleeko aina perille saakka, kun tilaa. Onko kellään jäänyt tulliin. Jos on, niin minkä perusteella?
-
Anusvittu
- Karvakuono
Mutta millähän oikeudella ne tullisiat voivat takavarikoida tilauksen. Jos aine ei löydy kerta miltään listalta. Asiallinen vendori tuskin tyrää tilaustaan. Onko niitä tapauksia paljon, missä _laillinen_ tutkarilähetys ei ole tullut perille. En haluais menettää rahojani. Onko merkitystä, mistä maasta tilaan?lonecell wrote:Tulee jos tulee. Perille tulemiseen vaikuttaa tietysti tullin lisäksi myös se, että sattuuko kauppa kusettamaan. Jos jää tulliin niin jää tulliin, ja löytyy varmaan kohta lääkeainelistalta. Näin luulisin.Anusvittu wrote:Tuleeko aina perille saakka, kun tilaa. Onko kellään jäänyt tulliin. Jos on, niin minkä perusteella?
-
Dexma
- Moderator
jos ne tullissa näkee valkoista jauhetta, niin sun pitää tulliin mennä selittään. aina.Anusvittu wrote: En haluais menettää rahojani. Onko merkitystä, mistä maasta tilaan?
mut yleensä jos kieltää kaiken niin selviää niin ettei kukaan syytä mitään, TAAs, jos myönnät niin saa vain sakot.
-
ferox
- OD
Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksen päätös lääkeluettelosta, 1 §Anusvittu wrote:Mutta millähän oikeudella ne tullisiat voivat takavarikoida tilauksen. Jos aine ei löydy kerta miltään listalta.
Lääkeluettelo on ohjeellinen. Lääkeluettelo ei ole tyhjentävä. Lääkkeen määritelmä perustuu lääkelakiin ja Euroopan parlamentin ja neuvoston direktiiviin 2001/83/EY ihmisille tarkoitettuja lääkkeitä koskevista yhteisön säännöistä. Lääkkeitä ovat tässä päätöksessä mainittujen lisäksi Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskuksen hallintopäätöksillään lääkeaineeksi luokittelemat aineet sekä muut aineet ja rohdokset, jotka täyttävät lääkelain 3 §:n lääkkeen määritelmän.
Lääkkeellä tarkoitetaan valmistetta tai ainetta, jonka tarkoituksena on sisäisesti tai ulkoisesti käytettynä parantaa, lievittää tai ehkäistä sairautta tai sen oireita ihmisessä tai eläimessä. Lääkkeeksi katsotaan myös sisäisesti tai ulkoisesti käytettävä aine tai aineiden yhdistelmä, jota voidaan käyttää ihmisen tai eläimen elintoimintojen palauttamiseksi, korjaamiseksi tai muuttamiseksi farmakologisen, immunologisen tai metabolisen vaikutuksen avulla taikka terveydentilan tai sairauden syyn selvittämiseksi. Lääkeluettelo ei määrittele oikeudellisesti sitovasti, onko jokin valmiste lääke. Valmisteen lääkkeeksi luokittelu tehdään lääkelain 3 §:n perusteella ottaen huomioon valmisteen koostumus, farmakologiset ominaisuudet, käyttötavat, levityksen laajuus, kuluttajatieto sekä käytöstä aiheutuva vaara.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
ferox
- OD
Älä kerro yhtään mitään. Rikoksesta epäilllyn ei tarvitse esitutkintaviranomaisen kuulustelussa pysyä totuudessa tai ylipäätään ottaa kantaa kysymyksiin, eikä puhuminen tietenkään missään tilanteessa kannata, pois lukien napakka epäilysten kiistäminen tai eimitääntietoa-ynähdykset, tai mikäli olet todella PITA, niin loputon lastensatujen tarinoiminen. Käräjöinti jostakin, mitä on postissa lähetetty sinun osoitteeseesi, olisi toivoton yritys (eikä tule tapahtumaan) ellet itse tunnusta tilanneesi sitä. (Tiliotteitakin kaivellaan, mutta sen takia ei kannata huolestua). Muuten todisteita sinua vastaan tuskin on alkuunkaan, olettaen että kyse on tulliin jääneestä tilauksesta, eikä asia ole osa hankalampaa sotkua tms. Esimerkki hankalammasta sotkusta voi olla vaikkapa tilausta seurannut kotietsintä, enkä siis muutenkaan väitä esitutkintaa riskittömäksi.Anusvittu wrote:Onko (oikeasti järkeviä) ideoita, mitä sitten kiinnijäätyäni kertoisin aineen käyttötarkoitukseksi?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
horna
- Kameleontti
Luin tuossa juttua, että jenkeissä oli takavarikoitus 2C-E ja 2C-I blottereita. Olen aina ollut siinä käsityksessä, että yhteen blotteriin saadaan 1-2mg ainetta. Onko jollan tullut vastaan esim. 2C-E blottereita. Ilmeisesti saa olla melko iso pala, jos esim. 5-10mg blotteri?
-
Bateman
- Apteekki
Huh huh. Syötynä joku 25mg ja aika kovaa silti mentiin viime yönä, huomas siitä ku erääs vaihees unohtu aivan täysin mitä olin nauttinu ja mikä tilanne
Muistu siitä sitte vähitellen, mut siihen mennes oli kyl saanu ihmetellä ja sekoilla ihan tarpeeksi.. Eipä oo ennen tolla tai monella muullakaan deelillä saanu aikaan moista ihan noin vahvasti.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
-
Flood
- Lepakko
Jee... Tänään lähti pieni määrä ainetta tulemaan.
Toivottavasti ei tulli vie, kun on oikeen eka kerta kun tutkareita tilailen. Luotetaan moukan tuuriin!
Käsittääkseni tuo säilyy melko hyvin?
Sen verta kuitenkin tuli tilattua, että ei sitä ihan kerralla syö..
Toivottavasti ei tulli vie, kun on oikeen eka kerta kun tutkareita tilailen. Luotetaan moukan tuuriin!
Käsittääkseni tuo säilyy melko hyvin?
Sen verta kuitenkin tuli tilattua, että ei sitä ihan kerralla syö..
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"