Oksikodoni

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
rogues
Lepakko

Re: Oksikodoni

Post by rogues »

xxx-men wrote:Ai että ku tätä herkkua taas elimistössä <3 On tää vaan niin herkkua. Tänään nollatolella 100mg i.v. ja pari bentsoa kylkeen niin voi sanoa että TOIMII!
taas tätä herkkua elimistössä nollatolella ? ja 100 mg i.v. ei vittu ://
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

rogues wrote:
xxx-men wrote:Ai että ku tätä herkkua taas elimistössä <3 On tää vaan niin herkkua. Tänään nollatolella 100mg i.v. ja pari bentsoa kylkeen niin voi sanoa että TOIMII!
taas tätä herkkua elimistössä nollatolella ? ja 100 mg i.v. ei vittu ://
Samaa katsoin itsekkin, että aika kovat annokset. :oo: (Kirjoitusvirhe?)

Mutta asiaan että tuli itsekin oksikodonia joku aika sitten testailtua hihaan ja kyllähän se tosissaan aika kovaa toimi, paljon "puhtaampi" jarruolo kuin buprella mutta en silti niin hirveästi ihastunut aineeseen. Kai se on vaan että tuossa bupressa viehättää se masennuslääke-efekti ja pitkä vaikutus vaikkakaan ei mitään tähän voimakkuudeltaan verrattavaa oloa siitä saa.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

rogues wrote: taas tätä herkkua elimistössä nollatolella ? ja 100 mg i.v. ei vittu ://
Niih? Ohan toi ihan hyvä satsi. Tykkään vetää silloin tällöin hyvät nuokut. Tosiaan otin 100mg siis SATA jos jäi epäselväksi.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

D.E.S wrote: Eikös tuo 100mg ole aikalailla mahdollisesti jo henki pois nollatolella imaistuna? :shock:
No ohan se varmaan jos ei oo mitään opiaattipohjaa taustalla. Mä nyt oon vaan todennu ton 100mg hyväks starttisetiks.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

D.E.S wrote:
Eikös tuo 100mg ole aikalailla mahdollisesti jo henki pois nollatolella imaistuna? :shock:
Tuo sata on iha hyvä jos on paljon kokemusta opiaateista :) Hengenlähtöraja oli joku 140 - 160 ilman minkäälaista opiaattitoleranssia jos oikee muistan :)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
zan
Apteekki

Post by zan »

Timp3 wrote:
D.E.S wrote:
Eikös tuo 100mg ole aikalailla mahdollisesti jo henki pois nollatolella imaistuna? :shock:
Tuo sata on iha hyvä jos on paljon kokemusta opiaateista :) Hengenlähtöraja oli joku 140 - 160 ilman minkäälaista opiaattitoleranssia jos oikee muistan :)
ihan hyvä annos :D , periaatteessa maximi vrk do. on 160mg... mutta mutta. tohon kasvaa tolet i.v äkkiä...ainaki mulla, mutta ei tuu refloja, tosin johtuu käyttötavastakin varmaan. kiva opioidi. varmaan sillon kasvaa toi hengenlama (totta vitussa se kasvaa) jos tööttäis jonku yli sata kerralla ja alkoa kylkeen, lyrica boostaa mukavasti.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

zan wrote:
Timp3 wrote:
D.E.S wrote: Eikös tuo 100mg ole aikalailla mahdollisesti jo henki pois nollatolella imaistuna? :shock:
ihan hyvä annos :D , periaatteessa maximi vrk do. on 160mg... mutta mutta. tohon kasvaa tolet i.v äkkiä...ainaki mulla, mutta ei tuu refloja, tosin johtuu käyttötavastakin varmaan. kiva opioidi. varmaan sillon kasvaa toi hengenlama (totta vitussa se kasvaa) jos tööttäis jonku yli sata kerralla ja alkoa kylkeen, lyrica boostaa mukavasti.
Periaatteesa tuo 160mg vrk ei riitä mihinkää :D heh .. ..alkoa en missää nimessä nauttis oxycodonin kanssa, enkä kyllä lyricaacaa mutta se vaan boostaa niiin ihanasti että minkäs teet <3 :D
— Nikki Sixx
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Ai kaikille maksimiannos 160mg/vrk?

Itse oon vetänyt jossain vaiheessa yli 200mg/vrk annoksia, kun tolet kasvoi niin nopeasti. Mun mielestä joskus oli juttua jossain, et täysin tolettomalle konteissa jo 80mg i.v:nä voi tappaa. Eikös sulla xxx-men ole kuitenkin jonkinlainen tole? Siis oot muita jarruja käyttänyt ja konttejakin silloin tällöin? 100mg ihan rookielle on eri asia kuin silloin tällöinkin käyttäneelle. Hullua totuttaa itsensä satunnaisella käytöllä noin isoihin kerta-annoksiin.

Nyt oon vetänyt kontteja joku 9kk putkeen ja just ja just saan pidettyä suunnilleen annoksessa 100mg/vrk. Olin jossain vaiheessa pari kuukautta ilman kontteja, mut sen ajan vedin muita jarruja ja ei oikein tolet tippuneet tarpeeksi alas. Eli kun sain sit yhtäkkiä respan annoksella 70mg/vrk, niin ei riittänyt mihinkään ja joutui vetää tramalia rinnalla. Nyt sit oon välillä tiputellut annoksia, niin saan oltua lähellä 100mg/vrk.
zan
Apteekki

Post by zan »

goofy wrote:Ai kaikille maksimiannos 160mg/vrk?

Itse oon vetänyt jossain vaiheessa yli 200mg/vrk annoksia, kun tolet kasvoi niin nopeasti. Mun mielestä joskus oli juttua jossain, et täysin tolettomalle konteissa jo 80mg i.v:nä voi tappaa. Eikös sulla xxx-men ole kuitenkin jonkinlainen tole? Siis oot muita jarruja käyttänyt ja konttejakin silloin tällöin? 100mg ihan rookielle on eri asia kuin silloin tällöinkin käyttäneelle. Hullua totuttaa itsensä satunnaisella käytöllä noin isoihin kerta-annoksiin.

Nyt oon vetänyt kontteja joku 9kk putkeen ja just ja just saan pidettyä suunnilleen annoksessa 100mg/vrk. Olin jossain vaiheessa pari kuukautta ilman kontteja, mut sen ajan vedin muita jarruja ja ei oikein tolet tippuneet tarpeeksi alas. Eli kun sain sit yhtäkkiä respan annoksella 70mg/vrk, niin ei riittänyt mihinkään ja joutui vetää tramalia rinnalla. Nyt sit oon välillä tiputellut annoksia, niin saan oltua lähellä 100mg/vrk.
Maksimiannos 160mg/vrk kansainvälisten ohjeiden mukaan. lääketieteellinen raja.
jo 20mg voi tappaa, riippuu miten i.v laitettu, jos töötää mäntäpohjaan äkkiä, niin oksinkoni valtaa veripinta-alasta tietyn osan liian äkkiä, eli liian suuri vaikutus koska aine pääsee vaikuttamaan heti ja tulee paljon, sekä siitä mitä muita aineita on nauttinut.

maksimiannos ei todellakaan ole mikään sääntö, vaan riippuu tolesta ym... nämä on näitä yksilöllisiä seikkoja ja vaikutuksia.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

goofy wrote: Eikös sulla xxx-men ole kuitenkin jonkinlainen tole? Siis oot muita jarruja käyttänyt ja konttejakin silloin tällöin? 100mg ihan rookielle on eri asia kuin silloin tällöinkin käyttäneelle. Hullua totuttaa itsensä satunnaisella käytöllä noin isoihin kerta-annoksiin.
On mulla luonnostaanki korkea opiaattitole. Mut tosiaan nyt ollu vuosien päivittäistä opan käyttöä. Kuulostaahan toi 100mg ihan hurjalta kerta doselta mut tykkään ottaa kunnolla jotain oikeasti toimivaa ku sitä on saatavilla.

Oon vaan niin kateellinen niille joilla joku esmes. 500mg tramaliakin sanoo jotakin.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Onko muuten minkälaisia kokemuksia bupretolen vaikutuksesta oksikodonitoleen? Sattui tulemaan vahingossa tätä parit annokset ja himottelen tässä tuota nappia mutta ei pysty vetämään kun buprea alla. Mietin vaan siis että miten iso vaikutus bupretoleilla on konttien kanssa, sittenkun tuon pystyy vetämään?
zan
Apteekki

Post by zan »

mentalhell wrote:Onko muuten minkälaisia kokemuksia bupretolen vaikutuksesta oksikodonitoleen? Sattui tulemaan vahingossa tätä parit annokset ja himottelen tässä tuota nappia mutta ei pysty vetämään kun buprea alla. Mietin vaan siis että miten iso vaikutus bupretoleilla on konttien kanssa, sittenkun tuon pystyy vetämään?
käsittääksen pitäs olla eri tolet koska kyseessä aivan eri lääkeaineryhmä, vaikka pääryhmä on opioidit.
että mä tykkään tästä aineesta paljon.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

zan wrote:
mentalhell wrote:Onko muuten minkälaisia kokemuksia bupretolen vaikutuksesta oksikodonitoleen? Sattui tulemaan vahingossa tätä parit annokset ja himottelen tässä tuota nappia mutta ei pysty vetämään kun buprea alla. Mietin vaan siis että miten iso vaikutus bupretoleilla on konttien kanssa, sittenkun tuon pystyy vetämään?
käsittääksen pitäs olla eri tolet koska kyseessä aivan eri lääkeaineryhmä, vaikka pääryhmä on opioidit.
että mä tykkään tästä aineesta paljon.
Kyllä se bupre opioiditoleranssia kasvattaa, opioidi kun on. Ei niin vahvasti kylläkään, uskoisin sen johtuvan siitä ettei bupre ole täysagonisti.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Omasta kokemuksesta voin sanoa että vaikuttaa paljon. Subua kiskonu vuosia ja sitten pystyn nappaan 100mg konttia i.v. nollatolella. Subusta 3-4 pvä taukoo tramalien avulla. Muijalle riitti 40mg ja tipahti polville ja meinas tajunnantaso olla jossain hämärän rajamailla.

Varovaisuutta jokaiselle. Hakekaa oma-annostus pikkuhiljaa nosten annosta 10mg kerralla aloittaen vaikka 20mg.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mulla toimii 40mg Contti konttina, vaikka opiaattitolea on kertyny vuosien varrella. (tästäkin huomaa kuinka heikko opioidi tramali loppujenlopuksi onkin)
mut toisaalta painan höyhenen macrogramman, et sekin vaikuttaa.

60-80mg uskallan ylipäätään ottaaa tota korkeimmillaa. Tosin alla on peruslääkitys, joka boostii kaikkee. Siltikin.

Normeis on just se et ne kuuluu vaa nogittaa ;p
mut contit joko kontteina, ni koko päivä on hyväntuulista
murskattuna sama vähän intensiivisempänä ja illal tekee mieli ottaa lisää.

nogittamal ja syötynä perjaatteessa ihan sama hyötyosuus, ellei jopa syötynä jopa potentimpaa. Oksikodonin hajoamistuote maksassa on kait jopa potentimpaa kuin itse oksikodoni.

Pirun addiktoiva opioidi.. <3
mut ihan paras.. ja luonnollisimman tuntuinen.
.-.ja tha real thing nyt on asia eriksee.. mut kaiken lokeroiminen on pirun tylsää.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
pesten
Tuppisuu

Post by pesten »

Oxynormin tuoteselosteessa mainittiin ettei pitäisi syödä sitä mao-i lääkityksen kanssa. Onko tuo sitten miten vaarallista ottaa masennuslääkkeiden kanssa? Ja mitähän se tekee? Ei kai opiaateista nyt serotoniini syndroomaa saa.
What's it going to be then, eh?
tRip
Moderator

Post by tRip »

Monoamiineihin kun taitaivat kuulua jotkin opioiditkin... endorfiini..
MAO-I ei päästä tätäkään amiinia tjsp. hajoamaan kehossa..
ts.voimistaa opiaattien ja opioidinen vaikutusta.
joskus aika painajaismaisestikin.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Veikkaisin että ei varsinaista vaaraa ole MAO-estäjien ja oksikodonin kombotuksessa. Oksikodoni ei suoraan vaikuta monoamiineihin, mutta jonkun epäsuoran vaikutusmekanismin(kappa-agonismi?) takia tuo MAO-estäjä varoitus tuossa tuoteselosteessa on.

e: Aivopieru. Histamiini! Eli jos MAO-estäjää ja opioideja syö niin antihistamiini voisi olla fiksu veto.

Mut en oo koulutettu ja vaikka luulenki itteeni älykkääks niin asia ei välttämättä näin ole. Kysykää drediltä :)
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Sain muutaman sata oxynormia mukavalta lekurilta, mut yllättäen ei nenä tykkää 10mg oxynormeista. kontteja sinne on mennyt joku vajaan vuoden putkeen, tai siis osa konteista menee nenään, osan syön ja osa hihaan. Vedin tossa vähän aikaa sitten n. kolmen päivän putken, eli vuoronperään kontteja ja oxynormia niin, et yhteensä meni kolmessa päivässä n. 30x10mg kontti ja n. 25x 10mg oxynorm = liikaa. Pitää alkaa tiputtaa toleja alaspäin, kun on tullut turhaan hölmöiltyä. Vielä jokin aika sitten meni suunnilleen 50-100 mg/vrk, joten heti kun sain monta pakettia oxynormia, niin lähti mopo käsistä. Pitää varmaan kodeiinilla ja rivatrililla yrittää laskee..

Oon nyt sit miettinyt, et eiks periaatteessa oxynormitkin voi heittää anaaliin?

Aikoinaan mun oksikodoni-"harrastus" lähti nimenomaan oxynormeista ja nokittaen. Sit vaihdettiin kontteihin enkä enää oxynormeja respalla saanut. nyt sit parin varmaan parin vuoden tauon jälkeen sain noita oxynormeja ja muuten olin tosi tyytyväinen, mut tuli vaan huono olo ilmeisesti nokan kunnon takia..
pesten
Tuppisuu

Post by pesten »

Kannattaako noi oxynormit muuten nokittaa? Ja millä annoksella pitäs lähteä testaamaan? Ei ole tällä hetkellä opiaatti tolea. Lopetan kuitenkin kohta noi masennuslääkkeet kun ei voi huascaa juoda niin sitten voi helposti tuotakin kokeilla.

Exä oli kolarissa ja sai reseptin 28 napille. Apteekkari sitten oli ystävällinen ja antoikin epähuomiossa sen 98 napin laatikon. Se ei varmaan ite syö noita ku ei tykkää yhtään tramaleista tai panacodeistakaan ja lupaili mulle niitä.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

mun mielestä oxynormit kannattaa nokittaa. Jos ei oo mitään toleja, niin 5mg voi riittää ja siihen vähän ajan päästä buustiksi toiset 5mg. Itse aloitin aikoinaan nokittamalla 5mg, vaikka oli toleja muihin opiaatteihin.

Olipa reilu apteekkari. Melkein sain kerran yhden extrapaketin, mut sit ovelta huusi takaisin..

Tuli muuten mieleen, et miten vois saada oxynorm-oraaliliuosta? Kun on aulis lekuri, mut kysymys onkin, mikä olis riittävä tekosyy? Jos on sääntöjenvastaista, niin saa poistaa..
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

pesten wrote:Kannattaako noi oxynormit muuten nokittaa? Ja millä annoksella pitäs lähteä testaamaan? Ei ole tällä hetkellä opiaatti tolea.
Kyllä jollain 20mg lähtisin testaileen ekaa kertaa nokittamalla ja 10mg syötynä päälle. I.v hommia et vissiin harrasta?
pesten
Tuppisuu

Post by pesten »

xxx-men wrote:
pesten wrote:Kannattaako noi oxynormit muuten nokittaa? Ja millä annoksella pitäs lähteä testaamaan? Ei ole tällä hetkellä opiaatti tolea.
Kyllä jollain 20mg lähtisin testaileen ekaa kertaa nokittamalla ja 10mg syötynä päälle. I.v hommia et vissiin harrasta?
Joo ajattelinkin että aika pienellä annoksella toimii jos 5mg nokittaa.
Just tänään kaverin kanssa puhuttiin paskaa ja tulin maininneeksi, että kolmeenkymppiin mennessä hommata perheen tai sitten aloittaa rännäämisen. Muutama vuosi vielä aikaa miettiä.

Ei sinänsä ole I.v hommia vastaan mitään, mutta ei ole tullut vedettyä lähinnä kun ei ole ollut oikein tilaisuutta, kaveri piirissä ei löydy kovien huumeiden käyttäjiä ja niitä harvoin tulee vastaankaan. Yleensäkin tiedot tykittämisestä on leffoista ja jostain foorumeilta eli ei kovin turvallisella pohjalla, että itsekseen alkaisin fiksaamaan. Vielä.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

nojooo tulipa taas todettua eilen että aika pitää taukoa.. 160mg oli illan saldo eikä oikeastaan mitään vaikutuksia:/
— Nikki Sixx
peltsi
OD

Post by peltsi »

Mites tän komboilu..eli lähinnä kiinnostais et onko hyvä komboilla lyrican tai bentsojen kanssa? Tiedän et noissa on riskinsä mut etenki lyrican kanssa kiinnostais kokeilla pienellä dosella.
Eli siis mikä olis sopiva? Tänään menny nyt 60mg oxyy ja eyeballina 75mg lyricaa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

pesten wrote: Just tänään kaverin kanssa puhuttiin paskaa ja tulin maininneeksi, että kolmeenkymppiin mennessä hommata perheen tai sitten aloittaa rännäämisen. Muutama vuosi vielä aikaa miettiä.
Hommaa se perhe mieluummi piiki sijaa.
tosted
Tuppisuu

Post by tosted »

Oksikodoni, mitä ihania muistoja.

Tosiaankin, oxycont oli mun ensimmäinen päihdekokeilu ikinä (jos kannabista, tai alkoholia ei lasketa), ja vieläpä I.V. Mulla ei ole paljon muistikuvia mun kaikista päihdekokeiluista, mut tota mä en tule unohtamaan. Eli 20mg otin, joka saattoi olla ehkä vähän liian iso annos ensikertalaiselle, mutta hyvin se toimi. Ensiksi nousu, lämmin aalto koko kehon läpi. Niin onnellinen olo! Kaikki näytti niin kauniilta, niin uudelta. Tuli niin lempeä olo, teki mieli vaan maata. Mä kyllä vietinkin sen päivän silloisen poikaystäväni kanssa. Halusin niin paljon läheisyyttä. Mut tosiaankin, se oli se eka kerta.

Sanotaanko että ton kerran jälkeen, mä oon conttei kokeillut n. parisenkymmentä kertaa. Ei se sit ollutkaan enää niin jees. Olo oli aina jees mut ei sitä myöhemmin osannut arvostaa yhtä hyvin. Etenkin olo ton putken jälkeen, kun oli niin perhanan kipeä. Siihen se sit jäikin, en mä oo nyt vähän alle vuoteen kokeillut niit enää.

Mut mä tykkään conteista. Mut ensimmäinen kerta oli loistavin kokemus.
ApteekkiKuningas
Karvakuono

Post by ApteekkiKuningas »

Näitä tuli jokin aika kiskottua sitten ihan huolella. Nenukkiin tuli enimmäkseen vedettyä, parempi olo mun mielestä ku rouskimalla.
Vittu se on mahtavaa lukittautua hyvän kaverin kanssa kämppään viikonlopuks kun on pari levyä 40mg oxyconttineja kaverina.
Mahtavat euforiat, valveunia, mahtavan makusta röökiä... <3
Pirun koukuttavaa tavaraa ainakin itselleni. Onneksi ei ole kokoajan saatavilla ja vaikka onkin ollut olen pystynyt sanomaan ei. Viimesistä vedoista about pari viikkoa.
Silloin tällöin voi vetää mutta itseltä lähtee vitun helposti käsistä. Mahtava tuote kuitenkin..
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Hello, eikös tuo 20mg oxycontti ole tuommonen vaalean pikki nappi missä toisella puolella oc ja toisella puolella 20?
Annostuksesta en tiedä hevon vittua ja tommonen yksi löytyy. myöskään toleja ei ole mihinkään tällähetkellä.
Eli miten nautin, nekkuun, vai oraalisesti, sanookohan tuo 20mg mitään ?
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

kissankorva wrote:Hello, eikös tuo 20mg oxycontti ole tuommonen vaalean pikki nappi missä toisella puolella oc ja toisella puolella 20?
Annostuksesta en tiedä hevon vittua ja tommonen yksi löytyy. myöskään toleja ei ole mihinkään tällähetkellä.
Eli miten nautin, nekkuun, vai oraalisesti, sanookohan tuo 20mg mitään ?
Joo, oxyhan se varmasti on. Noi 20mg on ollut ainakin ennen pikkuisen punertavia/pinkkejä.

Joko murskaat pulveriksi ja nenään tai suun kautta pureskelet/imeskelet tabletin ihan tomuksi ennen nielemistä. Nenään saa nousut, mut suun kautta toimii pitempään ja tasaisemmin. Makuasioita. Kyllä tosta 20mg jo olot saa, jos on pienet opiaattitolet.
Last edited by eNZYMe on Tue 13 Jul 2010, 11:49, edited 2 times in total.