Reindeerspotting - Pako Joulumaasta
-
_Melba
- Kameleontti
Re: Reindeerspotting - Pako Joulumaasta
^Ooooooh. Meen ite kyl itekki kattoon heti ku ehtiii!
Pitää näköjään varata ihan liput!
-
lonecell
Se muakin eniten ihmetyttää että ketä tällainen kiinnostaa niin paljon että tuollaiset sadan hengen salit täyttyvät vielä keskellä yötä_Melba wrote:Pitää näköjään varata ihan liput!
-
Timp3
- Kameleontti
Itekki ihmettelin ku ensi-illan liputki meni iha hetkessä!lonecell wrote:Se muakin eniten ihmetyttää että ketä tällainen kiinnostaa niin paljon että tuollaiset sadan hengen salit täyttyvät vielä keskellä yötä_Melba wrote:Pitää näköjään varata ihan liput!
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
SteveHarris
- Psykonautti
Tuli toi tiiseri tsiigailtuu ja oli kyl aikamoista settiä, pakko käydä kattoo leffas toi
-
Timp3
- Kameleontti
Mene ihmeessä:) teaseri oli vain alkua koko leffalleSteveHarris wrote:Tuli toi tiiseri tsiigailtuu ja oli kyl aikamoista settiä, pakko käydä kattoo leffas toi
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
sxoxyvg
- OD
http://yle.fi/uutiset/viihde/2010/04/re ... 16343.html
Reindeerspotting-elokuvasta on tullut katsotuin kotimainen dokumentti yli kymmeneen vuoteen. Elokuva on kerännyt toisen viikonlopun jälkeen lähes 18 500 katsojaa.
Ei huonommin.
Reindeerspotting-elokuvasta on tullut katsotuin kotimainen dokumentti yli kymmeneen vuoteen. Elokuva on kerännyt toisen viikonlopun jälkeen lähes 18 500 katsojaa.
Ei huonommin.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
Timp3
- Kameleontti
not badsxoxyvg wrote:http://yle.fi/uutiset/viihde/2010/04/re ... 16343.html
Ei huonommin.
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
_Melba
- Kameleontti
Meen kyllä varmasti heti ku saan aikaseks ja ku ehtii! Valmiina lippuki. Vittu ehkä repäsis ja menis tohon vartinyli 8 näytöksee. 36 paikkaa vapaana eikä varmaa kaverii ehi saaha es mukaa mut pääasia et leffan näkee. !!!! Sen teen!
-
Timp3
- Kameleontti
Hyvä melba_Melba wrote:Meen kyllä varmasti heti ku saan aikaseks ja ku ehtii! Valmiina lippuki. Vittu ehkä repäsis ja menis tohon vartinyli 8 näytöksee. 36 paikkaa vapaana eikä varmaa kaverii ehi saaha es mukaa mut pääasia et leffan näkee. !!!! Sen teen!
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
SadPanda
- LD50
ja toi promo-teaser niin ei siinä oo vissiin kaikkia kohtauksii sieltä rovaniemeltäkää.
ei voi oikee sanoo vielä tuon nähtyä mitää leffasta.. ainut että ei ois pitäny kattoo ja ois oottanu vaan et tulee se kunnoon pätkä torrenttina sitku se dvd tulee tai hommaa dvd:n. mut joo sitä odotellessa 
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Dexma
- Moderator
Eiks oo muuten hauskaa, että niinkuin te monet muutkin ootte varmasti miettinyt, että pitäis vain kuvata omaa sekoilua ja huumeiden kiskomista sillai gonzo tyylillä. Ja sitten kun joku tekee sen ja tahkoo RAHAA sillä niin eks oo vitun siistiä?
Oikeasti joku nyt vittu tekeen mun kanssa sarja nimeltä DEX IN THE CITY...
Ei mutta vitsi hatun nostan noille. Tekee tärkeetä juttua.
-
Uke
- LD50
Jeauh. Mä en kyllä haluais 'loppuelämäkseni' noinkin kyseenalaista mainetta ja sen verran välitän vanhemmistani, että en halua heille mitään häpeää myöskään aiheuttaa. Ajatusleikkinä tää kyl olis helvetin hauska juttu.Dexma wrote:Eiks oo muuten hauskaa, että niinkuin te monet muutkin ootte varmasti miettinyt, että pitäis vain kuvata omaa sekoilua ja huumeiden kiskomista sillai gonzo tyylillä. Ja sitten kun joku tekee sen ja tahkoo RAHAA sillä niin eks oo vitun siistiä?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Dexma
- Moderator
Sä tiiät, kyllä minkälainen elokuva me tullaan sun kanssa kuvaan..Uke wrote:Ajatusleikkinä tää kyl olis helvetin hauska juttu.
siis sehän vois olla kokki elokuva...
Ei mut joo. KUKA HALUAA TEHÄ MUN DEXMA ELÄMÄSTÄ DOKUMENTIN?
Mä voin kiskoo ihan aidosti ressua siinä dokkarissa.
Ei mut joku super dex me... ois aika vitun jees.
-
Uke
- LD50
mwahahaDexma wrote:Sä tiiät, kyllä minkälainen elokuva me tullaan sun kanssa kuvaan..Uke wrote:Ajatusleikkinä tää kyl olis helvetin hauska juttu.
siis sehän vois olla kokki elokuva...
Ei mut joo. KUKA HALUAA TEHÄ MUN DEXMA ELÄMÄSTÄ DOKUMENTIN?
Mä voin kiskoo ihan aidosti ressua siinä dokkarissa.
Ei mut joku super dex me... ois aika vitun jees.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
-
Dexma
- Moderator
Onko sulla paskaa videokameraa HERE WE COME: BLAIR DEX PROJECT!Uke wrote: mwahaha30 päivää ilman resilaria - 30 päivää RESILAARIN KANSSA.. vois olla aika stoned.
mä jos joku ihminen kykenen kiskoon 30 päivää ressua, ja toimiin vielä sen jälkeen normaalisti.
-
Uke
- LD50
Dexma wrote:Onko sulla paskaa videokameraa HERE WE COME: BLAIR DEX PROJECT!Uke wrote: mwahaha30 päivää ilman resilaria - 30 päivää RESILAARIN KANSSA.. vois olla aika stoned.
mä jos joku ihminen kykenen kiskoon 30 päivää ressua, ja toimiin vielä sen jälkeen normaalisti.

-
Timp3
- Kameleontti
No ei mitää ressu dokkarileffaa vaan suoraa 30 päivää piriä putkeen ni katotaa mitä käy 
SRY OFFTOPIC
SRY OFFTOPIC
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
peltsi
- OD
Onko jengi jo löytäny tätä kokoversioo netistä? Promopätkä on jo nähty mut kokonaisen haluun viel nähdä.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
naponen
- OD
Kävin katsomassa kyseisen pätkän elokuvissa. Hauskaa oli mutta pisti puhuttamaan, eli aika onnistunut elokuva näin suomalaiseksi kotivideo-tyyliksi. Otti pisteet kotiin joo 
Itselläkin on tullut kavereiden kanssa kuvattua paljon matskua, mistä saisi useammankin täyspitkän leffan. Ajatuksena helkkarin kiinnostava, mutta en halua että olisin lopun elämääni "se narkkarimuija siitä leffasta".
Itselläkin on tullut kavereiden kanssa kuvattua paljon matskua, mistä saisi useammankin täyspitkän leffan. Ajatuksena helkkarin kiinnostava, mutta en halua että olisin lopun elämääni "se narkkarimuija siitä leffasta".
-
LD50
- Apteekki
Menin teatteriin, olin ottanut lyricaa yli 1g + 5x tenox + 4x pami + 4mg sirdaludia aiemmin. Nukahdin melkein heti ja välillä heräilin ja näin kohdan (yhteensä ehkä 30sek elokuvasta). En oikein muista koko hommasta mitää, muutaku että kalliiksi tuli ku eukonki lipun ostin. BYÄÄÄH.
( . Pitäis mennä uusista kattomaan. Kuka tulee mukaan ?!
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
mentalhell
- Kameleontti
Onko tarkkaa aikaa tiedossa milloin tästä tulee DVD kauppoihin? Itse en elokuvia osta ikinä, mut tän kyl vois poistella iha kaupasta. Himottaa niin paljon nähä se oikea leffaversio tästä, toi promo teaser on nähty parikin kertaa, aivan mahtavaa et Suomes tämmönen tehtiin.
-
Timp3
- Kameleontti
ei mutta syksyllä pitäs tulla ulosmentalhell wrote:Onko tarkkaa aikaa tiedossa milloin tästä tulee DVD kauppoihin? Itse en elokuvia osta ikinä, mut tän kyl vois poistella iha kaupasta. Himottaa niin paljon nähä se oikea leffaversio tästä, toi promo teaser on nähty parikin kertaa, aivan mahtavaa et Suomes tämmönen tehtiin.
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
avantGarde
- Lepakko
Teaserin katoin ja paskahan se oli. Perus nipa meininkiä vaan kuvattu, ei mitään uutta.
Mutta aijon toki väijyä sen koko leffan jahka se tulee DVD:lle
-
peltsi
- OD
Yritä katsoa sitä valtaosan suomalaisten silmistä. Onhan toi suurimmalle osalle varmasti järkyttävää ja siks tehokas leffa kerää huomioo mikä tos aiheessa on mun mielestä hieno juttu.avantGarde wrote:Teaserin katoin ja paskahan se oli. Perus nipa meininkiä vaan kuvattu, ei mitään uutta.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Usoda
- LD50
Kävin tos alkukuus kaverin kans katsomassa ton.. oli kyllä teatteriversio aivan toista laatua tohon netissä liikkuvaan piraatti"traileriin". Näyettään enemmän noiden maailmanmatkailua ja sitten sitä paluutakin sieltä..
Moneu well spent.
Hitto tää kirjoituslaatikko näyttää liitutaululta..
Moneu well spent.
Hitto tää kirjoituslaatikko näyttää liitutaululta..
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
antihippi
- Karvakuono
Oli hyvä pätkä. Suosittelen niille jotka ei oo kattonu. Jostain luin et olis hyvä valistusleffa. Mun mielestä sai aika ruusuisen kuvan tosta touhusta. Tonku näyttää jolleki 16v teinille nii sehän innostuu heti. Oli lähinnä hauskoja niiden sekoilut, yleisö nauroi. Oltais näytetty mitä kaikkea paskaa tohon touhuun kuluu. Kunnon reflat, isot pojat tulee hakeen velkoja yms yms.
"Replace fear of the unknown with curiosity"
-
Timp3
- Kameleontti
itellä oli 1200mg lyricaa + 1mg xanor + 20mg diapam + 0.4mg teemuLD50 wrote:Menin teatteriin, olin ottanut lyricaa yli 1g + 5x tenox + 4x pami + 4mg sirdaludia aiemmin. Nukahdin melkein heti ja välillä heräilin ja näin kohdan (yhteensä ehkä 30sek elokuvasta). En oikein muista koko hommasta mitää, muutaku että kalliiksi tuli ku eukonki lipun ostin. BYÄÄÄH.( . Pitäis mennä uusista kattomaan. Kuka tulee mukaan ?!
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
lonecell
Kisa pystyyn reindeerspotting-kuoseista? Itselläni oli vain 2C-C:tä ja diatsepaamia, sit jahkauduin yksinäni ryyppäämään ja johonkin lähistölle polttelemaan melko huonoa pilveä. Olin mielestäni ihan selvänä mutta joku kommentoi että "vittu sun silmät on pelottavan näköiset" 
Oli se ihan viihdyttävä elokuvakin, ei siinä mitään.
Oli se ihan viihdyttävä elokuvakin, ei siinä mitään.
-
horna
- Kameleontti
Hyvä pätkä kyllä kyseessä, mutta tosiaan aika kaukana valistusleffasta. Kaikilla jampoilla löytyi kämpät, sterkat, pelikoneet yms. Ne pojat ei todellisia nistejä oo nähnytkäänantihippi wrote:Oli hyvä pätkä. Suosittelen niille jotka ei oo kattonu. Jostain luin et olis hyvä valistusleffa. Mun mielestä sai aika ruusuisen kuvan tosta touhusta. Tonku näyttää jolleki 16v teinille nii sehän innostuu heti. Oli lähinnä hauskoja niiden sekoilut, yleisö nauroi. Oltais näytetty mitä kaikkea paskaa tohon touhuun kuluu. Kunnon reflat, isot pojat tulee hakeen velkoja yms yms.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
sxoxyvg
- OD
Ja matot lattialla.horna wrote:Hyvä pätkä kyllä kyseessä, mutta tosiaan aika kaukana valistusleffasta. Kaikilla jampoilla löytyi kämpät, sterkat, pelikoneet yms. Ne pojat ei todellisia nistejä oo nähnytkäänantihippi wrote:Oli hyvä pätkä. Suosittelen niille jotka ei oo kattonu. Jostain luin et olis hyvä valistusleffa. Mun mielestä sai aika ruusuisen kuvan tosta touhusta. Tonku näyttää jolleki 16v teinille nii sehän innostuu heti. Oli lähinnä hauskoja niiden sekoilut, yleisö nauroi. Oltais näytetty mitä kaikkea paskaa tohon touhuun kuluu. Kunnon reflat, isot pojat tulee hakeen velkoja yms yms.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.