Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
jarru pala
Karvakuono

Re: panacod

Post by jarru pala »

Mulle ei venäläinen Kirurgi määrännyt mitään vahvoja kipulääkkeitä, ei osannut enne leikkausta kunnolla suomea ja puhui ja kuunteli silmät kiinni. Kirjoitin siihen potilaskyselyyn, että pancodit ei ole mulla koskaan auttaneet, jopa ibuprofeeni on ollut parempi, mutta tramalista on ollut hyviä kokemuksia palovamman hoidossa.
—Minä en määrää ihmisille riippuvuutta aiheuttavia kipulääkkeitä, koska ne tulevat niistä riippuvaisiksi. (silmät kiinni kerrottuna)
—No kirjoita sitten 200mg buranaa ja niinhän se kirjoittikin. Kyllä oli apteekin tytöilläkin hauskaa.

Lähdin apteekkikierrokselle ja mustaapartaa 3pulloa päivässä (300mg kodeiinia) ja kyllä se maksoi.
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Taas ollut vähän näitä pitkästä aikaa. Erotellut 330-390mg annoksia. Ihan mukavat nuokut tulee ilman toleja mut silti meikän mieleen melko mietoa... Ei tosin kauheen pahoja sivuvaikutuksiakaan, vaikka Ataraxitkin loppu ekan litkun jälkeen ja on joutunu raapiin vähäsen enempi. Toisaalta tuntuu et noi reilut 300mg annokset ei tunnu sen paremmin ku 210-240mg. Alle sen ei toimi juurikaan, paitsi savujen kanssa. Pienet määrät kodeiinia tuntuu puskevan esiin mukavana "pohjajumina" savujen kylkeen. 8)
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Mulla ei aikoinaan tullut ikinä mistään opiaateista kutinaa, mut nykyään tulee tosi usein. Etenkin jos otan konttien kanssa panacodia, niin kutina on takuuvarma juttu. Ja oon huomannut, et noissa allergialääkkeissäkin on eroja, esim. Atarax ei auta mulla siihen kutinaan tai muuhunkaan, sen sijaan Zyxal ja Histec on molemmat olleet hyviä. Ataraxia piti ottaa joku kolme, ennen kuin edes vähän kutina helpotti, mut siihen mennessä olinkin raapinut itseni verille..
Aesma
OD

Post by Aesma »

goofy wrote:Mulla ei aikoinaan tullut ikinä mistään opiaateista kutinaa, mut nykyään tulee tosi usein. Etenkin jos otan konttien kanssa panacodia, niin kutina on takuuvarma juttu. Ja oon huomannut, et noissa allergialääkkeissäkin on eroja, esim. Atarax ei auta mulla siihen kutinaan tai muuhunkaan, sen sijaan Zyxal ja Histec on molemmat olleet hyviä. Ataraxia piti ottaa joku kolme, ennen kuin edes vähän kutina helpotti, mut siihen mennessä olinkin raapinut itseni verille..
Mullakaan ei ennen ollut kutinaa lainkaan,
mutta tossa pari viikkoa taaksepäin kun dose oli jotain 200mg luokkaa, pari bisseä, polttoa ja korkeintaan jokin 200mg dxm
niin kutinat muuttuivat sairaalloisiksi, mutta vain hetkeksi(noin ~20min-30min).
Tietysti DXM+KODEIININ kohdalla on täysin ymmärrettävää että ilmenee kutinaa,
mutta ei mulla tollakaan kombinaatiolla ollut ennen yhtään kutinaa, vaikka annoksetkin saattoivat olla isompia.
Eikä koskaan ole ilmennyt muiden opareiden kanssa mitään kutinaa, paitsi Dexmin kanssa joka nyt ei oikeastaan ole opiaatti.
Mä en oo oikein koskaan noita antihistamiinejä kokeillut, mutta ilmankin oon pärjännyt.

Ai kun tekis mieli kodeiiniä ;)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tässä nyt parina päivänä erotellut,
eka 180mg ja sitten 120mg.

On kyllä melkoisen mukava aine, veltostuttaa.
Pari tuntia menee vaan silmät kiinni sängyssä maatessa musiikin soidessa taustalla.
Ehkä tykkään kyllä tramalista enemmän.

Edit: Mietin et pitäskö tän topicin nimi muuttaa ''kodeiini''ksi?

joo -trip
rogues
Lepakko

Re: Kodeiini

Post by rogues »

nyt tarvis aika nopeeta neuvoa!! eli saisin melkein ilmaiseksi 50 kpl. panacodeja mutta olen niille allerginen. eli saako erottelemalla semmoista tavaraa että toimii ?? ja helppo erottelu neuvo olis kanssa tarpeen. niin ja tuleeko maha sairaan kipeeksi vaikka erotteleen ne aineet ? kiitos...
Gartargor
Psykonautti

Post by Gartargor »

rogues wrote:nyt tarvis aika nopeeta neuvoa!! eli saisin melkein ilmaiseksi 50 kpl. panacodeja mutta olen niille allerginen. eli saako erottelemalla semmoista tavaraa että toimii ?? ja helppo erottelu neuvo olis kanssa tarpeen. niin ja tuleeko maha sairaan kipeeksi vaikka erotteleen ne aineet ? kiitos...
Riippuu mille olet allerginen, mikäli olet allerginen parasetamolille niin silloin erottelu auttaa jos jollekin muulle niin ei.

Erottelu tapahtuu murskaamalla ja liuottamalla codit kuumaan/lämpimään veteen ja sen jälkeen laittaa kyseinen liuos jääkaappiin niin kauaksi aikaa että siitä erottuu valkoisia hiutaleita, jotka sitten suodatat pois nesteestä esim. kahvi filtterillä
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
rogues
Lepakko

Post by rogues »

juu olen allerginen parasetaamille. mikähän mahtais olla sopiva annos kun en ole niitä 10v syönyt mutta muita lääkkeitä kyllä aika reilusti. olisko 10 nappia eroteltuna sopiva ottaa vaikka kahdessa erässä jos siltä tuntuu. kiitos nopeesta vastauksesta ja neuvoista gartagor. :)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

rogues wrote:juu olen allerginen parasetaamille. mikähän mahtais olla sopiva annos kun en ole niitä 10v syönyt mutta muita lääkkeitä kyllä aika reilusti. olisko 10 nappia eroteltuna sopiva ottaa vaikka kahdessa erässä jos siltä tuntuu. kiitos nopeesta vastauksesta ja neuvoista gartagor. :)
Olisit todennäköisesti löytänyt vastauksen PALJON nopeammin selaamalla panacod ketjua. Onko ne 30mg:n nappeja vai? Jos on niin suosittelen ottamaan 6, eli 180mg.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Miten paha tuo allergia on? Erottelun jälkeenkin liuos sisältää jonkin verran parasetamolia, joten ole varovainen jos yliherkkyys on vakavaa sorttia. Pidä antihistamiinit lähettyvillä!
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
peltsi
OD

Post by peltsi »

rogues wrote:juu olen allerginen parasetaamille. mikähän mahtais olla sopiva annos kun en ole niitä 10v syönyt mutta muita lääkkeitä kyllä aika reilusti. olisko 10 nappia eroteltuna sopiva ottaa vaikka kahdessa erässä jos siltä tuntuu. kiitos nopeesta vastauksesta ja neuvoista gartagor. :)
Ei oo sopiva..kodeinii ei buustattuna metabolisoidu elikkäs pitäis ottaa kerralla kaikki.
Mulla sopiva annos on toi 300mg(10 panacodii) ja jos yli 5 meinaat ottaa ni erotteltava on vaik ei allegriota olis.
Tai suurinpiirtein tollasen säännön oon ite pitäny. Ehkä 7codii vois olla iha jees jossei hurjia toleransseja noihin ooppareihin oo.

Nii ja kofeiini buustaa tota kodeiiniä jännästi vähän eli pari kupposta kahvia tai vaik energialitku kannattaa vetästä. Tai ite tykkään..
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
King Ink
LD50

Post by King Ink »

peltsi wrote:Nii ja kofeiini buustaa tota kodeiiniä jännästi vähän eli pari kupposta kahvia tai vaik energialitku kannattaa vetästä. Tai ite tykkään..
Miten voimakkaastikin boostaa?
peltsi
OD

Post by peltsi »

King Ink wrote: Miten voimakkaastikin boostaa?
Noh buustaa..tai ainakin muuttaa jotenkin vaikutusta paremmaks.
Myös mustapippurin on todettu buustaavan kodeiinia ja tais olla myös jotain faktaa greipinkin toimivuudesta buustailussa.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Hmm. Nyt tarvittaisiin kombovinkkejä. Olis tarkoitus vähän pistää sekaisin kodeiinia ja tramadolia. Kodeiinia on 7 Panacodia eli 210mg, tramadolia tuntematon määrä tulossamutta olettaisin että ainakin 300mg. Kaveri heittää jokusen napin että enintään varmaan sanotaan 750mg. Sellaiset suht. normaalit doussit mitä ottaisin viihteeseen ilman toleja on 240-330mg kodeiinia ja 400-600mg tramadolia. Tramadolista tykkään enemmän, ja miellän tämän sellaiseksi kokemukseksi että tramadol on se päädouppi, kodet buustailee päällä vähäsen. Buustiksi SAATTAA tulla myös pieni määrä midatsolaamia, mutta en mene vannomaan. Minkä kokoisilla annoksilla ja millä aikataululla ottaisitte ko. aineita?

Itsellä oli sellainen alkuajatus, että ehkä 300-400mg ramboa ja siihen päälle 150mg kodeiinia (uskaltanee ottaa erottelematta). Mahdollisesti vielä sanotaan 7,5-15mg midatsolaamia, oraalisesti (vai toimiiko nasaalisesti? En yleensä mitään bentsoja nokittaisi, mutta tuo kun on vesiliukoinen, eikä ole sidosaineita, kun ampullista tulee - en harrasta räpylöintiä eli tuskin sinne tökkään). Rambot, depotteina, pureskellen, ja ehkä siinä tunnin päästä ottamisesta kodeiinit perään.

Ajatuksia, ehdotuksia?
tRip
Moderator

Post by tRip »

peltsi wrote:kodeinii ei buustattuna metabolisoidu elikkäs pitäis ottaa kerralla kaikki.
Kyllä kodeiinia pygee buustia..
Se jää vaan 'jonottamaan' maksametaboliaa, jos juuri on maksa kuluttanut _tha entsyymit_
3-6h vois ehk olla ihan järkevää pitää annosten välillä.

ja mulla 150mg on maksimidose codii, mitä ees tykkään ottaa - siitä isommat annokset ei oikee paljoa lisää euforiaa, vaan enempi sivuvaikutukset vaan lisääntyy..
mielummin ottaisin 60mg parin tunnin välein.. ja tsiigailla fiiliksii. tjsp.. ei sitä voi oikee toista neuvoo.

mut jokaisel toimii nii yksilöllisesti ja eri päivinä voi toimii radikaalistiki eri voimakkuudella.. esim. joskus 60mg on jo _just_ hyvä, ku taas toisinaan 300mg-kään ei oikein tunnu toimivan.. tai sit mullon vaa flipannu maksa.

Psychonautilus: ne toimii synergisesti keskenään.. tai ehkei nyt ihan synergisesti, mut voimistaa ikäänku toisiaan.
jos ei o toleranssia ni noi on aika hurjii dosei..
mut kuten sanottu.. yksilöllistä.

editeditedit :mrgreen:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Tosi yksilöllistä tosiaan. Olen isohko ja omaan muutenkin ehkä mahdollisimman objektiivisesti arvioiden vähän korkeamman luontaisen toleranssin; kodeiinin kanssa mulla alkaa viihteelliset doset siitä 210mg ja ylöspäin; nollatoleilla olen usein ottanut 300mg ja mieltänyt sen melko sopivaksi. Samoin ramboilla ilman toleja 400mg on melko sopiva startti. Eli toki voimistaa toisiaan, siksihän niitä ollaankin kombottamassa. :mrgreen: Kumpikaan noista dousseista (siis 300-400 tramadol, 150 kode) ei yksinään olisi kovin viihteellinen; kodeiini tuskin sanoisi mitään ja ramboista tulisi mukava pikku pöhnä. Mikäli midatsolaamit tulee kuvioihin saatan pikkusen vielä annoksia tiputtaa; ainahan sitä voi ottaa lisää. Mutta minkä verran arvon hörhöt yleensä tiputtaa noita päihdekohtaisia annoksia näitä yhdistäessä? ja mitenkä vaikuttaa doussien ajankohta? Ite mieltäisin lähinnä sillain, että pidempivaikutteisena tramadoli eka - kunhan se pöhisee kunnolla, niin kodeiinit naamaan ja kunnon nuokkupiikki päälle.
tRip
Moderator

Post by tRip »

^^

mä nyt otan vähänmitensattuu, ni paha mennä neuvomaan :D
tosin kipuiluihin käytän noita lääkkeit, ni siinäkin mielessä paha sanoo.

Ota kohtuudella;-

:mrgreen:
Keep it unreal.

rogues
Lepakko

Post by rogues »

tosi hyvin toimi 5 kpl eroteltuna + 2 pamia. 2h meni valveunissa hienoa. ja vieläkin on hyvä olo semmoinen tosi rento tytkkään eikä tullut maha yhtään kipeeksi. nyt taidan ottaa 5-10 kpl lisää. kaikkea kivaa sitä täältä oppii. nyt väsään uusi setti taidan ottaa vähän enemmän nyt kun noita on ja ei maksa oikein mitään. kiitos kaikille vastanneille en jaksanut lukea kaikkia viestejä läpi kun niitä on niin paljon. :heh:
jamaka

Post by jamaka »

Tais olla pamit jotka toimi :D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:D:D:D::D:D:DDDD
pilkkija
Lepakko

Post by pilkkija »

kodeiini yskänlääke ja kalja :D siihen jää kokemukset kodeiinistä,oli kyllä ihan mukavaa,kivast skarppina
"MISERABLE"
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Tässä kohin kyselin kodeiinin ja tennareiden vaikutuksista,mutta kuten aina pitää lukea ketju
Vastauksen siis löysin. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
tRip
Moderator

Post by tRip »

pilkkija wrote:kodeiini yskänlääke ja kalja :D siihen jää kokemukset kodeiinistä,oli kyllä ihan mukavaa,kivast skarppina
'no kiwakiwa.. mut tällasii varten just on stögis, tieks..
Keep it unreal.

mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

saisinkohan tolettomana mitään oloja 1 mustaparran yskänlääkepullosta? 5,5€ maksais apteekissa kpl
rogues
Lepakko

Post by rogues »

mattipatti wrote:saisinkohan tolettomana mitään oloja 1 mustaparran yskänlääkepullosta? 5,5€ maksais apteekissa kpl
en mä ainaakaan saanut. koita hommata mielummin 10-15 kpl panacodeja niin kyllä nuokkuu mukavasti tunnin verran.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

rogues wrote:
mattipatti wrote:saisinkohan tolettomana mitään oloja 1 mustaparran yskänlääkepullosta? 5,5€ maksais apteekissa kpl
en mä ainaakaan saanut. koita hommata mielummin 10-15 kpl panacodeja niin kyllä nuokkuu mukavasti tunnin verran.
Toi 10-15kpl on mun käsityksen mukaan melko kova dose kokemattomalle.

Paljonkas yks puteli tota yskänlääkettä sisältää kodeiinia?
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

King Ink wrote:
rogues wrote:
Toi 10-15kpl on mun käsityksen mukaan melko kova dose kokemattomalle.

Paljonkas yks puteli tota yskänlääkettä sisältää kodeiinia?

100ml sisältää 100mg kodeiinia ja yks pullo on 100ml
King Ink
LD50

Post by King Ink »

mattipatti wrote:100ml sisältää 100mg kodeiinia ja yks pullo on 100ml
En usko että se mitään suurempia fiiliksiä antaa, kyllähän se varmaan kohtuu lievästi toimii.
2 pulloa varmaan toimisi jo hyvemmin.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Eiks ekakerraksi yleensä suositella 4kpl panacodeja eli 120mg niin eikö tuo oo jo aika lähellä sitä.. alkoholia kyseisessä lääkkeessä on rutkasti ainakin on tosi äkäsen makusta..
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

no tost yskänlääkkeest sen verran et aika huonosti oloja siitä saa + makeutusaineet siinä saa vatsan eeerittäin sekaisin..
eli siis ei khyl oo sen arvosta mutta kokeile pois.
. . . (--) °
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Kerran join pullon resipekt:iä. :((
Vatsa tyhjeni paineella.
Mä en oo ihan varma,mut tais huoneilmakin värjääntyä ruskeeksi.
Ei hyvä.
Muita en oo edes kokeillu.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.