Joo, kyllähän tuo säilynee oikein säilytettynä (pimeässä, kuivassa ja viileässä) lähes maailman tappiin astiFlood wrote:Käsittääkseni tuo säilyy melko hyvin?
Sen verta kuitenkin tuli tilattua, että ei sitä ihan kerralla syö..
2C-E
-
kitupiikki
- Tuppisuu
Re: 2C-E
Nenään tänkun vetäsee nii polttaa takaraivossa asti. olen kerran kokeillu tätä tutkaria ja muuta moitittavaa ei ole kun se polttelelu ja kirvely. mulle sanottiin että tää on pakko kiskoo nokkaa, mutta mielestäni tämä voisi toimia jos ottaa sen suuhun vaan ja maiskuttelee. näin en kuitenkaan tehnyt, haluisinkin tietää että onko kukaa ottanu suoraan vain suuhun, ja miten toimivuus? alkaako esim nielussa poltteleen`?
-
Uke
- LD50
Siis ei tätä suositella otettavan nenää, en näe järkeä ite ottaa mitään 2c-kemikaaleja nokittaen, koska kuten sanoit...ne POLTTAA. Oon ottanu aina 2c:t suun kautta joko pommina tai veteen/juomaan sekotettuna ja futaa aevan loistavasti - ilman kirvelyä.kitupiikki wrote:Nenään tänkun vetäsee nii polttaa takaraivossa asti. olen kerran kokeillu tätä tutkaria ja muuta moitittavaa ei ole kun se polttelelu ja kirvely. mulle sanottiin että tää on pakko kiskoo nokkaa, mutta mielestäni tämä voisi toimia jos ottaa sen suuhun vaan ja maiskuttelee. näin en kuitenkaan tehnyt, haluisinkin tietää että onko kukaa ottanu suoraan vain suuhun, ja miten toimivuus? alkaako esim nielussa poltteleen`?

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Mushru
- Moderator
mää kyllä snorkkasin tätä eikä silleen kirvellyt,nenä meni vaan tukkoon ja räkää rupes valumaan.
ja no toinen silmä muuttu punaseks ja siit rupes valuu vettä ihan ketusti...
mut kyl se siitä sitten,ei kirvelyy tai mitään. ainoo vaan että nousee aika äkäsesti.
ja no toinen silmä muuttu punaseks ja siit rupes valuu vettä ihan ketusti...
mut kyl se siitä sitten,ei kirvelyy tai mitään. ainoo vaan että nousee aika äkäsesti.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
horna
- Kameleontti
Kyllä 2C-X deelit kannattaa ottaa ihan syötynä tai plugattuna. Ovat huomattavasti mukavampia niin otettuna, sekä myös "turvallisempia" (ainakin erowidin raportoidut 2C kuolemat ovat juuri nokittamisen jälkeisiä).kitupiikki wrote:Nenään tänkun vetäsee nii polttaa takaraivossa asti. olen kerran kokeillu tätä tutkaria ja muuta moitittavaa ei ole kun se polttelelu ja kirvely. mulle sanottiin että tää on pakko kiskoo nokkaa, mutta mielestäni tämä voisi toimia jos ottaa sen suuhun vaan ja maiskuttelee. näin en kuitenkaan tehnyt, haluisinkin tietää että onko kukaa ottanu suoraan vain suuhun, ja miten toimivuus? alkaako esim nielussa poltteleen`?
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Usoda
- LD50
Mites toimis 2C-E plugattuna? Ja dose? Varmaankin pienemmällä dosella sais vahvemmat vaikutukset...
Mulla on pluggaus fetissi.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
horna
- Kameleontti
Kyllä se ilmeisesti hyvin toimii. Onhan tuolla stoori -osastolla ainakin 1 frapan kirjoittama juttu. Plugauksen pitäisi ainakin vähentää pahoinvointia melko paljon.Usoda wrote:Mites toimis 2C-E plugattuna? Ja dose? Varmaankin pienemmällä dosella sais vahvemmat vaikutukset...
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Uke
- LD50
Toimii aineki pirun pienellä annoksella jo suht lujaa muut 2c:t - jotenka luultavast tämäkinhorna wrote:Kyllä se ilmeisesti hyvin toimii. Onhan tuolla stoori -osastolla ainakin 1 frapan kirjoittama juttu. Plugauksen pitäisi ainakin vähentää pahoinvointia melko paljon.Usoda wrote:Mites toimis 2C-E plugattuna? Ja dose? Varmaankin pienemmällä dosella sais vahvemmat vaikutukset...

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Flood
- Lepakko
Jaahas.. tänään tupsahti postiluukusta pieni määrä ainetta.
Suht nopeesti vielä. Myyjä ilmoitti ajaksi 2-4 viikkoa, mut tuli vähä yli viikossa.. No, sehän on vain mukavaa.
Nyt pitää viel keksii sopiva hetki ekalle kokeilulle.. Nyt ois kivasti kelejä, mut muut hommat painaa niin pahasti päälle ettei kerkee
Täytyy vissiin (tämänkin kanssa) alottaa aika pienellä määrällä? Jotain 10 - 15 mg ajattelin katsoa..
Suht nopeesti vielä. Myyjä ilmoitti ajaksi 2-4 viikkoa, mut tuli vähä yli viikossa.. No, sehän on vain mukavaa.
Nyt pitää viel keksii sopiva hetki ekalle kokeilulle.. Nyt ois kivasti kelejä, mut muut hommat painaa niin pahasti päälle ettei kerkee
Täytyy vissiin (tämänkin kanssa) alottaa aika pienellä määrällä? Jotain 10 - 15 mg ajattelin katsoa..
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
Flood
- Lepakko
Juurikin näin..King Ink wrote:Mielestäni on ihan suotavaa aineesta riippumatta aloittaa aina pienillä määrillä.Flood wrote: Täytyy vissiin (tämänkin kanssa) alottaa aika pienellä määrällä? Jotain 10 - 15 mg ajattelin katsoa..
Mutta onko tuo heittämäni ja suht varovaiseksi arvelemani 10 -15 mg vieläkin liikaa?
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
-
horna
- Kameleontti
Kunhan olet varmistunut siitä, että kyseessä on oikea aines, niin 1mg on aika hyvä aloitusannos oraalisesti.Flood wrote:Juurikin näin..King Ink wrote:Mielestäni on ihan suotavaa aineesta riippumatta aloittaa aina pienillä määrillä.Flood wrote: Täytyy vissiin (tämänkin kanssa) alottaa aika pienellä määrällä? Jotain 10 - 15 mg ajattelin katsoa..
Mutta onko tuo heittämäni ja suht varovaiseksi arvelemani 10 -15 mg vieläkin liikaa?
Edit: korjattu annostusta x10 pienemmäksi.
Last edited by horna on Tue 18 May 2010, 10:10, edited 2 times in total.
-
Flood
- Lepakko
Aivan... se onkin sitte vissii hankalampi todistaa.. pussi on kyllä asiallisesti leimattu ja muuta..horna wrote:
Kunhan olet varmistunut siitä, että kyseessä on oikea aines, niin 10mg on aika hyvä aloitusannos oraalisesti.
Merkintä: 2,5-dimethoxy-4-ethylpenethylamine, ref:2CE
Mut eipä noista pussukoista vissiinkään koskaan kovin varma voi olla.. Pitää vissii kokeilla eka ottaa jotain 5 mg ja kattoo mitä tapahtuu.. jos ei juuri mitää ni sitte voipi ottaa vähä enemmän?
-
Gartargor
- Psykonautti
epäilen että horna ajattelee lähinnä hieman alle tai 1 mg ensimmäiseksi annokseksi, 5mg on jo aikamoinen annos mikäli pussi sisältääkin esim. bromoa
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
Flood
- Lepakko
Heh.. ihan totta.. mitähän oikeen kelailin..Gartargor wrote:epäilen että horna ajattelee lähinnä hieman alle tai 1 mg ensimmäiseksi annokseksi, 5mg on jo aikamoinen annos mikäli pussi sisältääkin esim. bromoa
Äsken tuossa luin artikkelin erowidistä, että juurikin kyseisellä tavalla oli pari kaveria surmansa saanut vuonna 2009...
-
Gartargor
- Psykonautti
jep, tanskalainen vendori sai väärää ja huonosti tehtyä tavaraa kiinasta ja sitten levitti sitä ennenkun ehti kokeilla, sen takia olis fiksua kokeilla aina pienillä annoksilla
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
-
horna
- Kameleontti
Juu tosiaan piti lukea 1mg ei 10mg. Tuolla 1mg annostuksella selviää, onko aineessa jotain vikaa tai onko kyseessä väärä aine (esim. juuri bromo). Kannattaa siis kokeilla ensin 1mg ja odotella joku päivän verran. Jos ei mitään kummaa tapahdu, nostaa annostus 5mg ja seuraavaksi 10mg.Flood wrote:Heh.. ihan totta.. mitähän oikeen kelailin..Gartargor wrote:epäilen että horna ajattelee lähinnä hieman alle tai 1 mg ensimmäiseksi annokseksi, 5mg on jo aikamoinen annos mikäli pussi sisältääkin esim. bromoa
Äsken tuossa luin artikkelin erowidistä, että juurikin kyseisellä tavalla oli pari kaveria surmansa saanut vuonna 2009...
-
SadPanda
- LD50
MÄ RAKASTUIN! MULLA EI OO TÄSTÄ MITÄÄN HUO OO SANOTTAVAAA.... AIVAn IHANAA ONNELLISUUTTA. 27mg oli yht eka 7mg nokat ja sit otin 10mg iv vedot niin JOHAN PÄisi. eikä kirvellu. itel tuli vhä nistimäine deeli mieliin mut varmmaan ku hihaan rätkinl oneooista. visuaaoija rakenjsin majan missö tri0t8tteloooooooooooooo<33333333 TÄTÄ LISÄÄÄÄ
lyhensin ooooita, riko maailmas, älä layouttii :} -sxo
lyhensin ooooita, riko maailmas, älä layouttii :} -sxo
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Aesma
- OD
Joo, musta tää oli vähän "epäpuhdas" psykedeeli,SadPanda wrote:.... AIVAn IHANAA ONNELLISUUTTA. itel tuli vhä nistimäine deeli mieliin
mutta hyvin, hyvin, hyvin ihana, mut ymmärrän kyllä miksi tai kuinka joillain 2c-e toimii vaan negatiivisesti(tai no vaan ja vaan).
Mut loi kyllä onnellisen, tyytyväisen ja ihanan olon joka on jatkunut usean päivän ajan.
-
wRRa
- Moderator
Aesma, ihmiset on niin erilaisia... toiset tykkää ja toiset ei.
2c-e on kyllä mukavaa tavaraa. Isoin annos jonka oon ottanu oli varmaan ~20mg nokkaan ja toimi aivan loistavasti. Mukavan selkee olo koko tripin ajan mut visuaalit kuitenkin melko voimakkaita. Alkupuolen nausea ei hirveästi haitannut, mutta miinusta antaisin lihasjäykkyydestä jota tämä mulla ainakin aiheutti. Peakin kohalla oli sen verran kovat lihassäryt että luulin hetken aikaa kuolevani niihin
Kaveri kertoi että alkoholi kuulemma turruttaa ja näin vähentää tota lihasjäykkyyttä, pitänee ens kerralla iteki kokeilla tai ottaa oraalisesti nokkaan vetämisen sijaan kun sillä tavalla bodyloadien pitäs olla pienemmät (en oo tähän mennessä muuta ku nokittanu).
2c-e on kyllä mukavaa tavaraa. Isoin annos jonka oon ottanu oli varmaan ~20mg nokkaan ja toimi aivan loistavasti. Mukavan selkee olo koko tripin ajan mut visuaalit kuitenkin melko voimakkaita. Alkupuolen nausea ei hirveästi haitannut, mutta miinusta antaisin lihasjäykkyydestä jota tämä mulla ainakin aiheutti. Peakin kohalla oli sen verran kovat lihassäryt että luulin hetken aikaa kuolevani niihin
Kaveri kertoi että alkoholi kuulemma turruttaa ja näin vähentää tota lihasjäykkyyttä, pitänee ens kerralla iteki kokeilla tai ottaa oraalisesti nokkaan vetämisen sijaan kun sillä tavalla bodyloadien pitäs olla pienemmät (en oo tähän mennessä muuta ku nokittanu).
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
mentalhell
- Kameleontti
Oisko lihasrelaksantit mitään tohon lihasjäykkyyteen? Tai esim diatsepaami pienellä annoksella, itsellä ainakin 5 mg diapam jo rentouttaa lihaksia mukavasti, enemmän kuin mikään muu bentso.wRRa wrote:Aesma, ihmiset on niin erilaisia... toiset tykkää ja toiset ei.
Tosin turruttaahan ne sitä trippiäkin vähäsen, tai no en osaa sanoa tekisikö noin vähäinen määrä kovin suurta vaikutusta itse trippiin. Deelit eivät ole minulle kaikkein tutuimpia aineita.
-
tRip
- Moderator
ei nyt suoranaisesti liitu aineeseen, mut miks jengi kelaa et deliaa ei sais yhtään turruttaamilläää..
eiks se o vähän turhan ituhippii?
matkasta pitää myös voida osata nauttii, ei sen o tarkotus olla vaan jotain kärsimysdraamaa.
Kokemuksen luot Sinä Itse.
2c-e on itseasiassa opiaattien kanssa aika orgastinen deeli.
matkasta pitää myös voida osata nauttii, ei sen o tarkotus olla vaan jotain kärsimysdraamaa.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
mentalhell
- Kameleontti
En ite käytä ollenkaan tsykejä mutta ajattelin lähinnä tän toisen kannalta et jos hän ei halua turruttaa trippiään millään lailla niin sit noi lääkitykset lihasongelmiin vois olla väärä valinta.trip wrote:ei nyt suoranaisesti liitu aineeseen, mut miks jengi kelaa et deliaa ei sais yhtään turruttaamilläää..
Itel ei oo mtn sitä vastaan että vedetään "turruttavia" aineita deelien kans, jokainen tekee niiku parhaaks näkee.
-
wRRa
- Moderator
Kiitos vinkistä! Jännä ettei taas ole tullut omaan päähän aikaisemmin, kuitenkin aika itsestään selvä ajatus ottaa lihasreleksantteja lihasjäykkyyteen
Täytynee ensi kerralla kokeilla.
Oon tripin kanssa vähän samoilla linjoilla. Mieluummin kuitenkin mukava ja vähän kevyempi trippi kuin kivulias ja raskas trippi. Jokaisella tietysti oma makunsa asian suhteen.
Oon tripin kanssa vähän samoilla linjoilla. Mieluummin kuitenkin mukava ja vähän kevyempi trippi kuin kivulias ja raskas trippi. Jokaisella tietysti oma makunsa asian suhteen.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Dexma
- Moderator
Mä joskus kelasin näin kanssa. Tuntuu, kuin silloin menisi liian helposti vain narkkaamiseksi tuo psykedeelien veto... Mutta loppupeleissä. Sitähän se on...trip wrote:ei nyt suoranaisesti liitu aineeseen, mut miks jengi kelaa et deliaa ei sais yhtään turruttaamilläää..
.
Mä nykyään diggaan vetää pilvee, bentsoja ja kaljaa 2c- kemikaalien kanssa. Meneepähän kunnolla sekaisin, ja jää kaikki hyvät ideat pois päästä mitä kelaa jossain vaiheessa
Mutta joo. tästä voisi eritopikissa puhua enemmän ehkä.
-
tRip
- Moderator
ehkä vois splittaa topicin kuhan jaksaa, mut jaksan ainaki jatkaa..Dexma wrote:Mä joskus kelasin näin kanssa. Tuntuu, kuin silloin menisi liian helposti vain narkkaamiseksi tuo psykedeelien veto... Mutta loppupeleissä. Sitähän se on...trip wrote:ei nyt suoranaisesti liity aineeseen, mut miks jengi kelaa et deliaa ei sais yhtään turruttaamilläää..
.
Mä nykyään diggaan vetää pilvee, bentsoja ja kaljaa 2c- kemikaalien kanssa. Meneepähän kunnolla sekaisin, ja jää kaikki hyvät ideat pois päästä mitä kelaa jossain vaiheessa
Mutta joo. tästä voisi eritopikissa puhua enemmän ehkä.
moni just nipahtanu noihin/noista tutkareista, kun niistä puuttuu se psykedeeleille ominainen 'täyttymyksen tunne'
Poikkeuksia on, ja poikkeustapauksia on.. kukin tyylillään, kukin tavallaan ja tyylillään, ketään moralisoimatta.
Mut täytyhän sitä nyt kerran nistahtaa noihin tutkareihinki ni tietääpähän edes vähän mistä puhuu..
tai ehämmä oikeesti voi väittää tietäväni yhtään mitään. Kaikki tää on vaan mun mielipidettä, kokemusmaailmaa, ja mun todellisuutta. (ja oon aina jostainsyystä pitäny tätä itsestäänselvyytenä, kun puhutaan elämästä, deliasta, kuosaamisesta, mistävaan.. ei sitä voi kun puhua omasta kokemuksestaan.
Mä oon tosi herkkä päihteiden vaikutuksille, kuin myös deeleille.. mut silti ottanu useesti noita 'isojen poikien doseja'
ei se o enää kivaa..
Vaikka tietyissä aineissa, kuten Ketamiini ja DMT, pätee omalla kohdallani et mielummin överit ku vajarit.. muis päihteis päinvastoin.
mut..
ei mun pää.. eikä kehokaan kestä enää mitää.. ihan ymmärrettävää tosin, mut silti outoa.
hyi hitto, jääny kyl traumoi 2c-e:n luikertelevasta luonteesta.. ku päästä rupee puskemaan matoja ja ties mitä iljetyksiä, sormet vääntyilee kuin käärmeet ja minnetahansa katsonki ni vaan velloo ja luikertelee todellisuus, josta tuntee olevansa jo täysin irralallaan toisissa todellisuuksissa, tuntematta polkua takaisin rauhansatamaan.
Oli se aika hirveää. Suosittelen
joo.. meitsi kyl pitää nykysin vähän iisimmästä meiningistä:)>wRRa wrote:Oon tripin kanssa vähän samoilla linjoilla. Mieluummin kuitenkin mukava ja vähän kevyempi trippi kuin kivulias ja raskas trippi. Jokaisella tietysti oma makunsa asian suhteen.
Keep it unreal.
-
Dexma
- Moderator
Mun mielestä tää täyttymyksen tunne on kaikilla deeleillä. Se riippuu enemmän ottajasta ja paikasta... Sillai, nää kaikki on erilaisia kemikaaleja toimii erilailla. Ja nykyään huomannut, että kaikki on aika samantuntuisia, ja silti erilaisia ominaisuuksia...trip wrote:
moni just nipahtanu noihin/noista tutkareista, kun niistä puuttuu se psykedeeleille ominainen 'täyttymyksen tunne'
Poikkeuksia on, ja poikkeustapauksia on.. kukin tyylillään, kukin tavallaan ja tyylillään, ketään moralisoimatta.
Fenyt ovat erilaisesti toimivia kuin tryptat, ja ergoliinit ovat erilaisia kuin nuo muutkaan... Ehkä se kaikista täyteläisin tunne, on tulltu mulle dexmistä ja dpteestä... Tai en tiiä, täyttynyt tunne. En ees keksi mikä tää sana on?
Mut en mä enään löydä lausahduksessa "happo on ainut kunnon psykedeeli", muuta kuin hippinostalgiaa.
-
tRip
- Moderator
hmm.. jos mun viestiin viittasit, ni mitään tällastahan mä en sanonut..Dexma wrote: Mut en mä enään löydä lausahduksessa "happo on ainut kunnon psykedeeli", muuta kuin hippinostalgiaa.
sitäpaitsi äsidist o ite koskaa ollu niin kovin innostunu paitsi ekoil kerroil.
Kyl ne sienet on mulle tHa Psykedeeli.
ja just se et jokaisel meil on erilaiset kemiat, kukin meistä kokee omalla tavallaan eri aineet ja tsillee.
ei ole mitään yhtä ja ainoaa oikeaa.. kaikki on vaan kaaoksellista harmoniaa.
Joku tykkää dexmistä, toinen texistä, ü know;-
mutjoo.. irti aiheen ja sen yli.. överi.
Keep it unreal.
-
Dexma
- Moderator
en viitannut.tRip wrote:hmm.. jos mun viestiin viittasit, ni mitään tällastahan mä en sanonut..Dexma wrote: Mut en mä enään löydä lausahduksessa "happo on ainut kunnon psykedeeli", muuta kuin hippinostalgiaa.
.
olen huomannut tämän muualla ja ärsyyntynyt. itse asiassa kun nyt mietin omaa fiilistäni niin se mun happoilu on todellakin HIPPINOSTALGIAA. Hendrixiä ja Grateful deadia.
Mut joo en vedä offia tästä, mietin vain tota mikä on se täyttymys ja mikä ei...
-
tRip
- Moderator
No just sitäDexma wrote: olen huomannut tämän muualla ja ärsyyntynyt. itse asiassa kun nyt mietin omaa fiilistäni niin se mun happoilu on todellakin HIPPINOSTALGIAA. Hendrixiä ja Grateful deadia.
ja se täyttymys pitää vaan kokea et tajuu mist mä puhun... ?
uskon kyl vahvasti niin.
Keep it unreal.