horna wrote:
Koska alkaa omakuvia -topicin juttu menemään väilllä hieman offiksi (tunnustan itsekin osallistuneeni tähän), laitetaan pystyyn uusi ketju, jossa sana on vapaa kaikessa seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa.
– – –
peltsi, en tiedä miksi mutta jostain syystä ihmiset tuppaa netissä pitämään mua aina oletusarvosesti poikana elleivät oo kuvaa nähneet. Tämä pätee siis lähes kaikilla keskusteluforumeilla, irc-kanavilla ja chateissa joissa olen nickillä josta ei voi sukupuolta heti päätellä. Jotkut on jopa vuodenkin jutelleet ja sitten olleet ihan järkyttyneitä kun jossain miitissä oonkin paljastunut tytöksi... mistähän tämäkin johtuu
nii ja kuvia tai ei uskota :-)!!!
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Luultavasti johtuu siit, et monilla miesvaltaisilla foorumeilla jokaisen oletetaan olevan mies ellei toisin mainita.
Itehän oon pitäny täällä meteliä naarassukupuolisuudestani alusta asti ettei vaa kellekään ole jäänyt epäselväx! Koska sil heruu Kaikkee jänskää Kuten huumeit Ja huomioo!
frapathea, Tuon vielä ymmärtäisin, mutta sinänsä hyvin kiinnostava ilmiö mun kohalla, että mua luullaan myös naisvaltaisilla foorumeilla ihan yleisesti mieheksi (esim. hevosfoorumit). Joskus tällaisilla foorumeilla on ollut vaikkapa viestiketju "Käykö tällä foorumilla yhtään poikia?" ja moni on vastannut että "No käy täällä... wRRa ainakin on poika..." ja luetellut pari muuta. En tajua miksi minä Foorumin käyttäjistä ehkä 1% on siis miespuolisia.
Voi tosin ehkä johtua panseksuaalisuudestakin ja siitä että aina hehkutan tissejä ja linkittelen hyvännäköisten naisten kuvia jos kysytään "ketä panisit"... mutta eikö nyky-yhteiskunnan pitäisi olla melko liberaali tällaisen suhteen? Nojoo, ehkäpä heterous on silti stereotypia.
Meneeköhän vähän off topiciksi...?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
wRRa wrote:frapathea, Tuon vielä ymmärtäisin, mutta sinänsä hyvin kiinnostava ilmiö mun kohalla, että mua luullaan myös naisvaltaisilla foorumeilla ihan yleisesti mieheksi (esim. hevosfoorumit). Joskus tällaisilla foorumeilla on ollut vaikkapa viestiketju "Käykö tällä foorumilla yhtään poikia?" ja moni on vastannut että "No käy täällä... wRRa ainakin on poika..." ja luetellut pari muuta. En tajua miksi minä Foorumin käyttäjistä ehkä 1% on siis miespuolisia.
Voi tosin ehkä johtua panseksuaalisuudestakin ja siitä että aina hehkutan tissejä ja linkittelen hyvännäköisten naisten kuvia jos kysytään "ketä panisit"... mutta eikö nyky-yhteiskunnan pitäisi olla melko liberaali tällaisen suhteen? Nojoo, ehkäpä heterous on silti stereotypia.
Meneeköhän vähän off topiciksi...?
Siis mä luulin sua mieheks ehkä just sen takia, että oot tainnu kokea aika paljon elämäs aikana ja varmasti aika vittumaisiakin juttuja. Jotenkin sitä aina olettaa, että kuka nyt naiselle jotain SELLASTA tekis..
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
wRRa wrote:
Joo, tottakai valtaosa ihmisist myös olettaa muiden olevan heteroita, sikäli mikäli toisin ei mainita. Luulithan sinäkin mua pojaxi (?!) ku irkissä pyysin sua treffeille. Aika luonnollist.
Mushru, ainaki mun vilauttelujutuis tuntuis olevan eniten taustalla vaan joku kipee ekshibitionismipervoilu, oon ne huumeet ja huomiot lypsäny täält vuosien varrel vilauttamatta edes tissivakoa (jota mul ei ole)
Jotenkin sitä aina olettaa, että kuka nyt naiselle jotain SELLASTA tekis..
horna wrote:Ok. Muut foorumin naiset ovat siis bi-henkisiä ja frapa on omniseksuaali
wRRa taisi mainita panseksuaalisuudestaan jossainpäin. Itsekin olen yleensä luokitellut itseni moiseksi, mikäli olen luokitellut. Omniseksuaalisuudesta en sano mitään muuta kuin että olen kerran sieniflipeissä kyllä kirjoittanut vihkoseen että NUSSIN KAIKKEE.. PSYKEDELIA ON.. NUSSIMIST.. AAAAAAAAAAAAAAAA
Joo minäkään en biseksuaaliksi laske itseäni ihan vaan siksi, että biseksuaalin määritelmä kuuluu: "Tuntee seksuaalista vetoa molempiin sukupuoliin". Mihin kastiin menee esim. transseksuaalit, transvestiitit, androgyynit, genderblendaajat jne? Panseksuaaliksi määrittelen itseni mieluummin, koska se on tosiaan aika rajoitteeton... hyvä määritelmä olisi "Panseksuaali: tuntee seksuaalista vetoa."
Mut siis... mun kanta omaan seksuaalisuuden määrittelyyn on vaan et "ihan sama". Emmä ala etukäteen päättää "kehen saan ihastua ja kehen en, seksuaalisuuteni rajoissa", ihastun jos ihastun ja jos en ni en and that's it
Koska alkaa omakuvia -topicin juttu menemään väilllä hieman offiksi (tunnustan itsekin osallistuneeni tähän), laitetaan pystyyn uusi ketju, jossa sana on vapaa kaikessa seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
En näe, et säälittävyys olis yhtään välttämättä mitenkään ihan erityisen sukupuolisidonnaist.
Kyllä mä näen. Aika usein nainen nyt valitettavasti jää fyysisesti kuin sanallisestikin miehen alapuolelle, jos erimielisyyksiä tulee ja näin miehen on helppo saada nainen taipumaan tahtoonsa, joten kyllä se mun mielestä on vitun alhasta. Enkä toki sano sitä, etteikö se olis myös vitun alhasta tehdä samaa temppua samaa sukupuolta olevalle (mies-mies). Pahoittelen kapeakatseisuuttani, seura tehnyt kaltaisekseen ja nimenomaa itsekin sorrun ajatteluun, että pidän melkein kaikkia ensinäkemälläni/-kuulemallani heterona - toki tunnistan vähän ajan juttelun jälkeen useimmat homoksi suuntautuneet, mutta se nyt ei ollukkaan relevanttia tässä asiassa.. mitä vittuu selitän..
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
En näe, et säälittävyys olis yhtään välttämättä mitenkään ihan erityisen sukupuolisidonnaist.
Kyllä mä näen. Aika usein nainen nyt valitettavasti jää fyysisesti kuin sanallisestikin miehen alapuolelle, jos erimielisyyksiä tulee ja näin miehen on helppo saada nainen taipumaan tahtoonsa, joten kyllä se mun mielestä on vitun alhasta. Enkä toki sano sitä, etteikö se olis myös vitun alhasta tehdä samaa temppua samaa sukupuolta olevalle (mies-mies).
Mun sisäinen radikaali feministi hyökkää sitä vastaan, et tunnut pitävän naista jotenkin heikkona olentona (sanallisestikin, eli voitais liittää myös henkisiin ominaisuuksiin???????!!!!!!!!!), joka ei pärjäis itekseen.
Lisäks, naisten kanssa tekemisis olleena naisena voisin väittää, et naiset on valtaosin toisilleen kaikist vitun pahimpii.
Ja entä sit pienet miehet ja isot naiset.. Okei, aika usein, mut aika usein on vaan joku epämääräinen heitto, joka ei oikeastaan kerro paljoo paljosta.
frapathea wrote:Lisäks, naisten kanssa tekemisis olleena naisena voisin väittää, et naiset on valtaosin toisilleen kaikist vitun pahimpii.
Tää on kyllä todella totta. Mutta naisilla tuntuu muutenkin olevan taipumusta huomattavasti monimutkaisempiin sosiaalisiin kuvioihin kuin miehillä (tästä on ihan tutkimustakin tehty). Esimerkkinä just tyttöjen paraskaveri-suhteet jo ala-asteikäisinä, joita on vertailtu "parisuhteen harjoitteluksi". Pojat taas hengaa sillon vielä isommissa ryhmissä jne. sitten taas parisuhteissa (ja muissakin ihmissuhteissa) miesten on hiukan naisia vaikeampaa selvittää ongelmia. En siis tällä tarkoita etteikö miehet lainkaan pystyisi selvittämään ihmissuhdesotkuja, mutta naiset on siinä keskimäärin aika paljon parempia ehkä osittain myös tuon pitkäaikaisen harjoittelun tuloksena. On esimerkiks tyypillisempää että mies masentuu parisuhteen loputtua, kuin että nainen masentuisi. Kumpiakin tapauksia tietysti yleistyksestä huolimatta löytyy.
Tää sosiaalisilla suhteilla pelaaminen ilmenee osittain myös siinä että naiset on aika paljon kierompia toisiaan kohtaan, eli sen sijaan että mentäis sanomaan suoraan päin naamaa "Vittu sä oot perseestä" on tyypillistä esim. levittää juoruja niin että hiljalleen koko kaveriporukka kääntyy yhtä ihmistä vastaan ja sen saa eristettyä piireistä ilman että se välttämättä ees tajuaa kuka niistä nauhoista oikeasti vetelee. Jotenkin siis naisten henkinen väkivalta tuntuis usein olevan paljon pahempaa kuin miesten, mutta sitten taas toisaalta miehillä on keskimäärin enemmän persoonallisuushäiriöitä ja persoonallisuushäiriöiset saattaa harrastaa paljonkin henkistä väkivaltaa välttämättä itsekään sitä tajuamatta.
Ymmärrän, että minun ajattelutavastani saattaa johtua femiininen hyökkäyksenne ja kyllä, kyllä moni nainenkin osaa miestä kohtaan olla manipuloiva ja dominoiva, enkä sano että kaikissa tapauksissa kävis aina niin, että mies voittaa jne. (enkä puhu parisuhteista nyt, missä loppujenlopuksi mies nöyrtyy melkein aina), mutta valtaosa johtavissa asemissa olevista ihmisistä sattuu olemaan miehiä, oli kyse sitten toimitusjohtajan paikasta tai pillerinpyörityskaupoissa, näin se vaan menee, joku päivä tämäkin tulee varmasti muuttumaan.
Mä olen helvetin huono ainakin helvetin huono komentamaan naisia mitä sen pitää tehdä, mutta tässä vaiheessa voinkin palata siihen, että en myöskään pystyis kuvittelevan itteäni sellaisessa tilanteessa, että kusettaisin jotain henkilöä (oli se nyt mies tai nainen) jotenkin että se musertaa toisen elämää edes hetkellisesti, en vaan pysty.
Nyt voin lopettaa tän argumentoinnin ja voidaan alkaa puhua oikeesti siitä seksuaalisuudesta ja muuhun asiaan liittyvästä ellei teillä arvon naisilla ole sitä mitään vastaan :jou:
Tietynlainen alistuvuus voi todellisuudessa olla alistamista... Esimerkiksi jotkut ihmiset esittävät olevansa alistuneita, mutta tosiasiassa juuri he pelaavat sitä likaisinta peliä.
mä tykkään tytöistä, mut mä tykkään tietynlaisista pojistaki. kaippa mä bi oon sit. välillä kyllä vaihtelee kovasti noi tykkäämisen kohteet. Noi käsitteet on ihan turhia. on mitä on. milloin ja miten
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
En tykkää kenestäkään mutta samaanaikaan kaikista,
jos puhutaan mikä kiihottaa seksuaalisesti niin se on nainen.
En tunne mitään vetoa miehen ruumista kohtaan.
Mut en nää mitään estettä sille etten voisi rakastua mieheenkin,
se fyysinen puoli vaan todennäköisesti tuntuisi ahdistavalta.
Mä oon ehkä täys hetero.Joskus ihmetelly että mitä vittuu muijat nää muijat näkee meissä miehissä.Tai siis nään kyllä jostain jätkistä että muijan pokaaminen on varmaan aika helppoa,mut ei meissä oo samaa estetiikkaa ku naisissa.
Sitten mua tympii pimeessä peiton alla lähetyssaarnaajassa naiminen.Pitää olla jokin muukin syy sille kuin lauantai ilta ja saunassa jo käyty.
Jossain paidassa luki joskus että:-olen lesbo vangittuna tähän rekkamiehen kroppaan!tjs.Jos mä oonkin sellanen rekka-lesbo vangittuna miehen kroppaan? Kun kyllä naisen pitää olla nainen. Se myötäsyntysenä tuleva(?) jäkätys joka asiasta vois kyllä karsiutua pois.Mä oon huomannu että mä kyllä esineellistän naisen mielessäni,ja kohtelen joskus kuin omistamaani,mut hei,jos tyypillisessä parisuhteessa sitoudutaan toisiinsa niin eikö sillon myös vähän omistetakkin?Tosin oon myös huomannu että liika mustasukkasuus saa mussa aikaan vastareaktion.Kun homma menee paranoian puolelle niin ei sitä jaksa.
epätoivo on kumma asia.Se aiheuttaa mussa vaan sääliä ja inhoa.Mä tykkään siitä parisuhteen alku ajasta kun on kummatkin jotenkin huumautuneita.Sitten mä kyllä aina oon jotenkin mokannu suhteeni.Luottamus pulahan mulla on lähtökohtaisesti jokaiseen ihmiseen,ja sitten sitä voi saavuttaa kun toimii oikein.Joo, oon vähän solmussa tän homman kanssa.Ei kait mitään voi saada jos ei oo valmis antamaan?Homma kun menee mun kanssa yleensä niin että tyttö kiinnostuu koittaa parhaansa,ja sitten kun se jo alkaa turhautua meikä vasta alkais lämpenemään.sitten se on jo yleensä myöhästä.En oo itse jaksanu tehdä aloitetta pitkään aikaan kun tuntuvat aina nostelevan nokkaansa nuo täkäläiset naikkoset.Tyhjän saa pyytämättäkin.
Yhenillan jutut on ihan kivoja joskus mutta ei niistä saa irti niin kuin parisuhteessa.Puuttuu se tunne puoli siitä.Jotenkin alko tuntua että mä taas jaarittelen?Enivei,näin mä tän nään kohallani.
p.s.jos tästä ei saa mitään selvää niin ei se mitään.en mäkään yleesä saa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
Huiko wrote:Mä oon ehkä täys hetero.Joskus ihmetelly että mitä vittuu muijat nää muijat näkee meissä miehissä.Tai siis nään kyllä jostain jätkistä että muijan pokaaminen on varmaan aika helppoa,mut ei meissä oo samaa estetiikkaa ku naisissa.
Sitten mua tympii pimeessä peiton alla lähetyssaarnaajassa naiminen.Pitää olla jokin muukin syy sille kuin lauantai ilta ja saunassa jo käyty.
Jossain paidassa luki joskus että:-olen lesbo vangittuna tähän rekkamiehen kroppaan!tjs.Jos mä oonkin sellanen rekka-lesbo vangittuna miehen kroppaan? Kun kyllä naisen pitää olla nainen. Se myötäsyntysenä tuleva(?) jäkätys joka asiasta vois kyllä karsiutua pois.Mä oon huomannu että mä kyllä esineellistän naisen mielessäni,ja kohtelen joskus kuin omistamaani,mut hei,jos tyypillisessä parisuhteessa sitoudutaan toisiinsa niin eikö sillon myös vähän omistetakkin?Tosin oon myös huomannu että liika mustasukkasuus saa mussa aikaan vastareaktion.Kun homma menee paranoian puolelle niin ei sitä jaksa.
epätoivo on kumma asia.Se aiheuttaa mussa vaan sääliä ja inhoa.Mä tykkään siitä parisuhteen alku ajasta kun on kummatkin jotenkin huumautuneita.Sitten mä kyllä aina oon jotenkin mokannu suhteeni.Luottamus pulahan mulla on lähtökohtaisesti jokaiseen ihmiseen,ja sitten sitä voi saavuttaa kun toimii oikein.Joo, oon vähän solmussa tän homman kanssa.Ei kait mitään voi saada jos ei oo valmis antamaan?Homma kun menee mun kanssa yleensä niin että tyttö kiinnostuu koittaa parhaansa,ja sitten kun se jo alkaa turhautua meikä vasta alkais lämpenemään.sitten se on jo yleensä myöhästä.En oo itse jaksanu tehdä aloitetta pitkään aikaan kun tuntuvat aina nostelevan nokkaansa nuo täkäläiset naikkoset.Tyhjän saa pyytämättäkin.
Yhenillan jutut on ihan kivoja joskus mutta ei niistä saa irti niin kuin parisuhteessa.Puuttuu se tunne puoli siitä.Jotenkin alko tuntua että mä taas jaarittelen?Enivei,näin mä tän nään kohallani.
p.s.jos tästä ei saa mitään selvää niin ei se mitään.en mäkään yleesä saa.
Mäkin välillä ihmettelen mitä ne meissä oikein muuten näkee, mut toisaalta kai ainakin heteronaisten seksuaalisuus noin yleistäen ja niiden biologiset seikat tavoittelee vähän eri asioita. Sitten myös voi olla, että jos mies käyttäytyy muuten kaikin puolin ihanasti, on kokonaisuus vetävä - rakkaus sokaisee, niin sanotusti.
Itse en ole koskaan tykännyt irtopanoja harrastaa, koska se on suorittamista, ja olen ainakin ennen ollut välillä niin epävarma itsestäni seksin suhteen että olen jännittänyt, en ole osannut nauttia, ja olen ajatellut suorituskeskeisesti - olenkohan tarpeeksi hyvä, pitääkö se mua paskana, haluaako se kohta jo lopettaa, meneekö se kertoon kavereille et paskimmat varvit naismuistiin. Parisuhteessa taas on paljon rennompi olla ja jos joku menee pieleen, sen voi nauramalla ohittaa, syleillä ja jatkaa kohta uudelleen. Itse tykkää n henk. koht. lähetyssaarnaajasta (tosin usein ehkä pikkuisen muunneltuna), ainakin aluksi - tuntuu ihanalta kun koko vartalo hinkkaa oman rakkaan vartaloa vasten ja melko syvä penetraatio on mahdollista. Mikäli rutiiniseksiä (joka on ihanaa sekin) harrastetaan, ruvetaan vaihtaan yleensä rakkaan kanssa asentoa sen jälkeen kun hän on saanut.
Mustasukkainen en pääsääntöisesti ole - olen ollut sekä avoimissa että "normaaleissa" parisuhteissa ja molemmat sopivat minulle. Kykenen olemaan uskollinen enkä vapaassakaan suhteessa juuri koskaan peuhannut muiden kanssa kuin kumppanin, mutta en ole koskaan kokenut, että kunhan mielentila on oikea ja luottamus paikallaan, rakkautta ei ole rajallista määrää, joka vähenee toiselta silloin kun sitä annetaan muille.
Huiko wrote:Joskus ihmetelly että mitä vittuu muijat nää muijat näkee meissä miehissä.Tai siis nään kyllä jostain jätkistä että muijan pokaaminen on varmaan aika helppoa,mut ei meissä oo samaa estetiikkaa ku naisissa.
Ihminenkin on lopulta, halusi tai ei, ruumiinrakenteeltaan funktionaalinen eikä kaunis. Osa funktioista, kuten karvoitus, on tietty saattanut menettää tarkoituksensa, mutta eivät ne helposti ihmisestä katoa. Lisäksi toisin kuin yleisesti luullaan, myös naiset käyvät paskalla ja erittävät pahanhajuisia ruumiineritteitä, jotka sisältävät aineenvaihdunnan lopputuotteita. Myös naisen iho rasvoittuu, punoittaa, kärsii finneistä, infektioista, ihotaudeista, tartunnoista ja ikääntymisestä, eikä nainen aina käytä meikkiä, etenkään kotona ollessaan, oletettavasti koska se on sotkuista, paakkuuntuvaa ja ärsyttää naamaa. Kaiken lisäksi naisilla on menkat, hyi.
Ylenpalttinen estetiikka on lähinnä osa jonkin abstraktimman vuorovaikutusmekanismin kehittämää intressiä, ja viehätysvoimahan on muutenkin täysin subjektiivinen käsite, ja perustuu lähinnä siihen, miltä on tottunut vastapuolen sukupuolen keskimäärin näyttävän. Jokaisessa läsnäolevia ruumiin alueita pidetään lähtökohtaisesti viehättävinä tai pantavina, ja korostunut seksikkyyskin on lähinnä hieman tarkempaa ruumiin symmetriaa, keskimäärästä poikkeavia mittasuhteita ja/tai pelkkää vastapuolen kevätkiimaa. Ihmisen arvostelukyky on tässä tapauksessa itse asiassa hyvinkin joustava, itsepetokseen asti ja sen ylikin. Erittäin moni tuntuu voivan pariutua mitä halveksuttavimmankin näköisen vittuilevan jokinorsun kanssa, jota tavallisesti pitää maailman ihanimpana ja kauneimpana ihmisenä... sen mainitun pilvessäleijailun ajan, jota parisuhteen alkuvaihe on. Onhan evoluution kannalta ymmärrettävää, ettei parittelukumppaninsa suhteen parane nirsoilla.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
Huiko wrote:Joskus ihmetelly että mitä vittuu muijat nää muijat näkee meissä miehissä.Tai siis nään kyllä jostain jätkistä että muijan pokaaminen on varmaan aika helppoa,mut ei meissä oo samaa estetiikkaa ku naisissa.
Ihminenkin on lopulta, halusi tai ei, ruumiinrakenteeltaan funktionaalinen eikä kaunis. Osa funktioista, kuten karvoitus, on tietty saattanut menettää tarkoituksensa, mutta eivät ne helposti ihmisestä katoa. Lisäksi toisin kuin yleisesti luullaan, myös naiset käyvät paskalla ja erittävät pahanhajuisia ruumiineritteitä, jotka sisältävät aineenvaihdunnan lopputuotteita. Myös naisen iho rasvoittuu, punoittaa, kärsii finneistä, infektioista, ihotaudeista, tartunnoista ja ikääntymisestä, eikä nainen aina käytä meikkiä, etenkään kotona ollessaan, oletettavasti koska se on sotkuista, paakkuuntuvaa ja ärsyttää naamaa. Kaiken lisäksi naisilla on menkat, hyi.
Ylenpalttinen estetiikka on lähinnä osa jonkin abstraktimman vuorovaikutusmekanismin kehittämää intressiä, ja viehätysvoimahan on muutenkin täysin subjektiivinen käsite, ja perustuu lähinnä siihen, miltä on tottunut vastapuolen sukupuolen keskimäärin näyttävän. Jokaisessa läsnäolevia ruumiin alueita pidetään lähtökohtaisesti viehättävinä tai pantavina, ja korostunut seksikkyyskin on lähinnä hieman tarkempaa ruumiin symmetriaa, keskimäärästä poikkeavia mittasuhteita ja/tai pelkkää vastapuolen kevätkiimaa. Ihmisen arvostelukyky on tässä tapauksessa itse asiassa hyvinkin joustava, itsepetokseen asti ja sen ylikin. Erittäin moni tuntuu voivan pariutua mitä halveksuttavimmankin näköisen vittuilevan jokinorsun kanssa, jota tavallisesti pitää maailman ihanimpana ja kauneimpana ihmisenä... sen mainitun pilvessäleijailun ajan, jota parisuhteen alkuvaihe on. Onhan evoluution kannalta ymmärrettävää, ettei parittelukumppaninsa suhteen parane nirsoilla.
:heh: :heh: :heh: No,joo tosta funktionaalisuudesta voidaan olla erimieltä.Ainakin nykyään jokin geeni aiheuttaa rasvan ja muun liikakasvua.Sitten kun ottaa huomioon vielä nuo kaikki asusteet joita ihminen/mies on naisille keksinyt niitä kaunistaakseen,(korkokengät,korsetit puhumattakaan itämaisista jutuista)ollaan jo kaukana funktionaalisesta.Myös liika meikki on mulle turn off.Jos tytöllä on päällä kauhea sotamaalaus saa se jo epäilemään tarkoitusta.Tytöt pieree,paskoo,hikoilee ja röyhtäilee yms.,mutta se onkin toissijainen asia viehätysvoimassa.Ainakin mä oon jo ohittanu sen iän kun ei saanu edes piereskellä toisen läsnäollessa.Onhan nekin ihmisiä.Vikoja pitääkin olla tai sitten voi alkaa deittailemaan mallinukkea.niistä jokinorsuista en tiedä,ei ole vielä löytynyt kainalosta.Ehkä se susikrapulakin on sieltä vielä tulossa...Mutta ei saa myöskään unohtaa luonteen puoleensa vetävyyttä.Kun nämä kaksi on synkassa ja huomaat että esim. vuosienkin päästä vielä sydän pamppailee on kait sitten osunut siihen jackpottiin?En tosiaankaan ole edes varma mitä haen naisessa mutta kauneuden tunnistan kun sitä näen.Mites tuo oma suuntautumisesi?Mitä sä haet naisessa/miehessä/lampaassa?
Tämä ei ole faktatietoa ja täten kiistän sen. Itse kallistun vahvasti siihen koulukuntaan, joka uskoo ettei naisilla kyseisiä biologisia toimintoja ole.
Tämä ei ole faktatietoa ja täten kiistän sen. Itse kallistun vahvasti siihen koulukuntaan, joka uskoo ettei naisilla kyseisiä biologisia toimintoja ole.
Hitto, joo, hmm, joo, seuraa nk. vuodatus!!:: Hmm. Mä oon ihan hiton yliseksuaalinen. Oon ollut aina. Aivan. Överi. Katselin yhtenä päivänä mun maalaustaidetta pitkään, ja järkytyin sen kyrpäisyydestä ja groteskiudesta. Ja ei helvetti, että oon käynyt monet häpeät läpi tämän takia – tuntuu, et moni vois helposti pitää mua jotenkin likaisena lutkana, huorana, jakorasiana, seksuaalisesti kieroutuneena ja ennenkaikkea helppona. Se tuntui tosi pitkään tosi kauheelta ajatukselta. Sit pääsin sen yli pitkälti, ja huhuhuh, silkkaa juhlaa.
Oikeesti, tosta ylipääseminen muutti mun koko seksiin ja seksuaalisuuteen suhtautumist aika rankasti. Seksi on nautinnollisempaa, kun annan itteni nauttii siit. Ja voin nähdä seksuaalisuudessa muitakin puolia kuin sen likaisen ja törkyisen osan, kun en oo leimaamassa seksuaalisuuttani likaisuuden merkiks.
Näen seksuaalisuudessa, seksissä ja sensellaises oikeesti hitosti kauneutta ja herkkyyttä. En kyl kaikis tilanteis, mut ainaki omassa elämässäni on ilmennyt viimeaikoina aika paljonkin. Et se voi olla hiton kaunist, ja hellää, ja voi se olla kiimaista ja likaista ja rajuakin, mut sekin on ihan siisti juttu.
Oon mä kokenut nihkeitäkin juttuja ylitsevuotavan seksuaalisuuteni takia, ja etenkin käytettyäni sitä vallan ja manipuloinnin välineenä. Oon esimerkiks päässy seksuaalisesti hyväkskäytetyks, ku oon antanu ymmärtää, mutten ymmärtäny antaa, kuten sanotaan, ja menny sit gammanjuotto ym. vastaaviin retkuihin, ja heränny tunnin päästä sangen epämiellyttäviin tilanteisiin. Ja ylipäätään oon ollut niin nuoresta tytöstä asti niin hiton seksuaalisuutta ympäristöön vuotava, et oon saanu kestää myös eriasteista ahdistelua päiväkoti-ikäisestä, aika aktiivisesti.
Mut hitto, kyl mä näen seksuaalihistoriaani katsoen olevani ihan riittävän tasapainoiseks kasvanu tämänkin suhteen. Tai no emt, oon mä ihan hiton perverssi. Ekshibitionisti, sadomasokisti, fetisisti. Mut ei se tunnu mitenkää rajoittavalt tai käsistlähteneelt, lähinnä nautinnolliselt. Mut nii, ei tunnu vahingolliselt, ja se tuntuu silt niinkutsutult pääasialt.
Ja siltikin, yliseksuaalisuudestani huolimatta, oon yleensä ihan hiton valikoiva kumppaneiden suhteen. Parina lyhyenä kautena elämässäni oon kyl antanu, alhaista tai ei, manipuloidakseni ja hyväkskäyttääkseni toista osapuolta esim. huumeiden osalta, jos oon ollu nii totaaliemotionaalinen riekale, et mitä vaan kunhan minä dominoin ja saan ilmaisii huumeit. Mut muutoin, ei kyl oo ikinä jaksanu kauheesti itse nussiminen kiinnostaa, jos ei oo mitään sähköö ja lämpöö ollu välillä, eikä kauheen monen kans ole ollut, joten kumppanienkin määrä on jääny sellaisiin mittoihin, että olen vielä täysin kärryillä, ja tulen varmaan pysymäänkin toistaseks. Mut sit jos sitä on, ni voi hitto, et kiinnostaaki. Joooo.
Mm. Kyl must tuntuu, et oon joillekin jotenki kova pala kaiken muun ohel voimakkaan seksuaalisuuteni vuoks. Etenkin monille miehille se tuntuis olevan aivan totaalisen sekoittava tekijä. Ja kun se on oikestaan viel aika pinnan alla kuplivaa; mä en esimerkiks ulkonäöllä tai käytöksellä pyri olemaan mitenkään perinteisen viehättävä tai viekotteleva. Se on vaan sisäänrakennettuu. Tuntuu välil, et mä lähetän jatkuvaa parittelukutsuu alitajuisesti itsekään tajuumatta. Ja ihmiset, jotka tajuu aistii sitä mitenkään, edes huomaamattaan.. No, reaktiottomuuden puute on taattu.
Ja tämä on hyvässä ja pahassa.
Jessus, että taas panettas. Eikä omankädenoikeus oikeen tähän auta. Paineita tietty silleen vois vähentää, muttei sitä itse tilaa johon oon taas ajautunu. Huomaan miettiväni/haaveilevani eriasteisista seksuaalisista kanssakäymisistä melkeen koko hereillä olo aikani. Se ei oo sitä että sais tuupata peniksensä johonkin vaan enemmänkin sitä että sais nauttia objektin nautinnosta.
Samalla oon tässä välilläkin tutustunut omaan seksuaalisuuteeni ja oon huomannu olevani kiinnostunu vähän kaikenlaisesta kivun ja nautinnon yhdistelemisestä sekä henkilökohtaisesti kokemalla ja toiselle tuottaen. Yksilöin esimerkiksi. Sitominen, varsinkin bondake on mukana fantasioissa aika usein. Siihen yhdisteltynä kuumaa vahaa, hankalia asentoja, hallintaa kiinnipitämällä, puremista ja raapimista sopivassa suhteessa. Toisekseen oon kiinnostunu stimuloimisesta kevyellä kosketuksella kaulalla tai vaikkapa kyljestä tai raajojen sisäpinnalta. Selkärangalla on myös kiva leikkiä kummallakin tavalla. Käsitän myös varsinkin ensimmäisen vaarat ja en hae toisen vahingoittamista tässä takaa. Koitin tästä joskus erehdyksessä puhua kaverille joka järkytty jotenkin ihan täysin. Väitti että mä oisin jotenkin peruuttamattomasti sekasin. Itse en asiaa kyllä näin näe.
Se että saisin naiseni hikisenä väräjämään ja voihkimaan on kait se juttu. Ajamaan ikään kuin äärirajoille. Mä pidän itse myös raapisesta ja oikein puremisesta oikeeseen paikkaan. Vapauden rajoittamistakaan en pistäis pahakseni jos voin luottaa kumppaniin. Ruumiin aukkoihini en todellakaan haluu mitään. Se on ehdoton turnoff. Enkä kaipaa mitään palleista puristelua tai muutenkaan genitaalialueen pahoinpitelyä.
Yks fantasia ois ton öljytyn hamppuköyden ja puukapuloiden yhdistely bondage tyylisesti aavistuksella hengityksen rajoittamista ja pientä pehmo-sadoilua lisäilemällä. No, tää kaikki siis esimerkkinä ja aikalailla fantasia tasolle jätettynä vielä. Ehkäpä joku päivä ois sellanen suhde jossa vois luottaa toiseen riittävästi jotta näitä pääsis kokeilemaan jopa käytännössä.
En tiedä oonko mä kovinkin harvinainen tapaus ja osittain siksi nyt kirjottelen tälläsiä. Onko kellään saman tyylisiä fantasioita, ja ennen kaikkea: Oottekos harrastanu esimerkkien kaltasta kumppanin stimulointia? Mitä se on teiltä vaatinu? Luottamusta tai heittäytymistä nyt ainakin? Jos ette niin tulisko kyseeseen edes, vai kuullostaako jotenkin pimeeltä touhulta, ja miksi?