2C-E

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
SadPanda
LD50

Re: 2C-E

Post by SadPanda »

mä otin n. 10mg töötit ja puhuin ystäville ketä ei kyl saleee ollu siel .D mut loveee!!!! dexma ooot sexikäs mies.... haluan mielenei avata sulle :D:D
edit; Mä en huomaa koskaa nauseaa yms ku oon niin mielissäsää k jotain otan. Nauran ja teen kuperkeikkoja ja huuan miten ihana olo mul on :D :mrgreen:
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
kombucha
Tuppisuu

Post by kombucha »

pitkällinen sekakäyttö ---> psyyke matona?

2ce varmasti manifestoi madot jos sellaisia on kasvattanut.
Muista että niistä toukista voi hyvällä hoidolla ja keskittymisellä kuoriutua perhosia.
Alkomyrkkyholi ja lääkkeet pitää ne perhoset helposti loitolla. :/

Henkilökohtaisesti tuntuu noi teidän puheet deelien kiskomisesta, nistaamisesta, ja narkaamisesta tuntuu ihan käsittämättömältä tällaisen opettavaisen yhdisteen äärellä. Musta nistaaminen on kuitenkin tosi alentava sana käytettäväksi deelien kohdalla.Ne ei koukuta pätkän vertaa mutta sitä vastoin opettaa elämästä paljonkin.

Henk.koht. 2ce on todellakin niin syvä luotaus matskua ettei sitä tee mieli ottaa kuin todella harvoin. kerran pari vuodessa.

alkoholin jättäminen autto mua joskus hurjasti.
alkoholista jäi mulle viikoiksi huono mielentila jota oli vaikea tunnistaa siitä johtuvaksi. mulla tuli alkoholista negatiivisuuteen taipuvainen mieli ja psyykkeestä katos syvyys. semmonen oli ahdistavaa elämää. Siis ihan perjantai juopottelusta puhun en tod ollu mikään alkoholisti. offtopikkiin menee samoin ku ylemmät postit osittain.

Kunnioitettava 2ce. älköömme yrittäkö kiskoa sinua päättömästi.
egomme murskaaja.ikuisuuden lähettiläs.

ai niin magnesiumin pitäisi rentouttaa lihaksia jos jollain on kramppeja tai jotahin
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Tunteja sitten otettiin kaverin kanssa 1mg hätävaratesti. Ei tapahtunu mitää, eli kaikki ok.
Tunti sitte otin 7mg ja kyllä täällä jotain tapahtuu :wink:.

Huomenna ois tarkotus ottaa sitten ihan tripauttava annos.
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

emmää tiijä ei nää vie niin syvälle ku esim sienet... tai siis jotenki nää on niin pintaa vaan tai sit en osaa käyttää näitä. tykkään kyllä kovasti ja rakastan mutku se on vaa semmosta essomaista möyhimistä. ja visui..... ei pistä mua pohdiskelee tutkiskelee tms... toisinku happo ja sienet jotka on tosi syvällisiii itlelle<3 ja joista opppii( jää jotai käsiii "päähä"
lahke

Post by lahke »

mulle tulee 2c-e:s sellanen "tuplaolo", niinku olis kaks minää päällekäin.. ja kuitenki ne erottaa toisistaan sillei, et toinen minä on siellä missä ikinä meenkään ja toinen sit seuraa tilannetta jostain pilven reunalta, what.
mua on ruvennu pelottamaan myöskin tää aine ihan tosissaan, vaikken nyt ookkaan pitkään aikaan ottanut o.o
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Hmm.. Nyt viime vkl. oli siis ensimmäiset kokeilut ko. aineella.
Perjantaina tosiaan otin sen 7mg ja sillä mentiin yllättävän kovaa :shock:

Lauantaina oli tarkotus ottaa jotain 15-20mg väliltä, mut toi "testierä" ihmetytti vieläkin niin paljo, että päädyin ottamaan vain 12mg.
Kyllä tohon tolet nousee, tai sitten olin syöny liikaa, koska toi 12 mg ei vaikutukseltaan tuntunut olevan edes samalla sektorilla ton perjantain kokeilun kanssa..
Tosin vaikuts kesti pari tuntia pidempään...

Kyllä mä ainakin tykkäsin.. Seuraavaks pitää ottaa vaikka se 15mg ilman toleranssia. Savut laukas homman aika tehokkaasti ja lopussa toiset paukut nosti tripin taas takisin.
Ulkona oli mahtavaa käydä ihmettelemässä :wink:
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
frapathea

Post by frapathea »

horna wrote:
Usoda wrote:Mites toimis 2C-E plugattuna? Ja dose? Varmaankin pienemmällä dosella sais vahvemmat vaikutukset...
Mulla on pluggaus fetissi.
Kyllä se ilmeisesti hyvin toimii. Onhan tuolla stoori -osastolla ainakin 1 frapan kirjoittama juttu. Plugauksen pitäisi ainakin vähentää pahoinvointia melko paljon.
Frapa kertoo et ei vitussa suosittele tän plugaamista sen yhen kokeilukerran perusteel. Saatto tosin olla isompi annos ku mitä luulen, se oli mitä tahansa 10-40mg välilt, mut kirveli IHAN SAATANASTI perseessä ja oksennusta riitti pienen kehitysmaan viikon ruokatarpeiks. Myös aika aitoja hourailuhallusinaatioita. Joo, lukekaa se stoori, jos kiinnostaa. Ja kokeilkaa, jos kiinnostaa. Jos ei mitään muuta, ni selviittepähän ainakin sit sielun ydintuhost. Se oli nimittäin.. MELKOISTA MEININKII... Jepa jep................
jamaka

Post by jamaka »

Jos vittumaiset nousut pelottaa niin ei kannata nauttia tätä kuin suun kautta. Sain 20mg nokituksen jälkeen halailla vessanpönttöä muutaman tunnin ennen ku pääs sängylle makaamaan.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

jamaka wrote:Jos vittumaiset nousut pelottaa niin ei kannata nauttia tätä kuin suun kautta. Sain 20mg nokituksen jälkeen halailla vessanpönttöä muutaman tunnin ennen ku pääs sängylle makaamaan.
tääkin nyt tietysti riippuu.. Itelläni nokittaessa nousi kyllä tosi nopeesti,mut siinä se. Ehkä nenä oli tukossa mut ei mua ainakaan kirveltänyt,oksettanut,sattunut yms.
Ehkä mulla on supernenä. :heh:
. . . (--) °
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

kylllä toi itelläki nenää sen verta kirpas aina et meinas aivastus pölähtää peräää :D piti pitää kiini ettei kama lentäny ulos.
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

lahke wrote:mulle tulee 2c-e:s sellanen "tuplaolo", niinku olis kaks minää päällekäin.. ja kuitenki ne erottaa toisistaan
Tämän allekirjoitan, itse asiassa nämä kaksi minää ovat korkeahkolla annostuksella käyneet keskustelujakin.. siis pään sisällä ;) Taisipa jopa yltyä väittelyksi asti. Aihetta en kyllä muista enää. Pisti pienen kuumotuksen kyllä osittain päälle, että mitäs helvettiä, mutta nopeaa se oli ohikin.
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
jamaka

Post by jamaka »

Onko kokemusta MDAI/BK-MDMA kombotuksesta 2c-e:n kanssa? Noilla kun luultavasti sais karsittua noita lihassärkyjä sun muita epämukavia vaikutuksia pois.
Uke
LD50

Post by Uke »

Onko kokemusta MDAI/BK-MDMA kombotuksesta 2c-e:n kanssa? Noilla kun luultavasti sais karsittua noita lihassärkyjä sun muita epämukavia vaikutuksia pois.
Methylone+2ct2 oli ainakin ihan jees kombo.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Munkka
Karvakuono

Post by Munkka »

Tätä ja 2c-i:tä tuli otettua muutamakymmentä kertaa kolmen kuukauden sisällä, joten ajattelin tulle tänne jakamaan tutkimustuloksia.

Vaikutukset: Helvetin kovaa euforiaa, ajantajun katoamista, persoonan jakautumista ja visuaaleja. Sekavuutta oli kuitenkin suhteellisen vähän, joskus olo oli jopa paljon selvempi kuin selvinpäin. Alkuvaiheessa oli myös epämukavaa oloa, lihasjännitystä ja kylmyyttä mutta ajanmittaan aineeseen tottuessa nämä jäivät pois.

Toleranssi: Toleranssia ei päässyt muodostumaan näinkään tiheälllä käytöllä, todisteena siitä se että annokset eivät päässet tuntumaan ja tripit olivat silti päräyttäviä. Toleranssi tuntui lähes nollaantuvan jos malttoi olla yhden päivän ilman ja 2c-e:n ja 2c-i:n välillä en huomannut ristitoleranssia vaikka olisinkin ottanut peräkkäisinä päivinä.

Nasaalinen nauttiminen: itselläni tuli jossain vaiheessa siirryttyä nautiskelemaan tätä nasaalisesti, näin ainetta kului vähemmän ja nousut olivat nopeampia. Näin tehdessä kipu on suhteellisen kovaa noin vartin ja sen jälkeen lähinnä epämiellyttävää. Tähän kuitenkin tottuu ja loppuvaiheessa se tuntuikin jo nautinnolliselta, vaikka nenä kärsiikin aivan varmasti. Yksi kaveri uskaltautui kokeilemaan tätä n. 10mg nenään, tässä nopea kertaus tapahtuneesta uhrilta:"ai VITTU mun nenä-> sydän räjähtää, kuolen, en pysty hallita kehon nytkähdyksiä->pilvessä"

Oraalinen annostus:
Annokseni vaihtelivat siinä 15-40mg välillä, mutta jonkun aikaa tätä kokeiltuani päädyin siihen että 15-20mg annos pärähtää niin hyvin että ei tullut enään otettua yli 20mg annoksia. Annoksen koko ei tuntunut vaikuttavan merkittävästi epämukavuuksiin.

Nasaalinen annostus:
Nasaalisesti tuli tyypillisesti otettua 5-15mg, mutta suosittelen enemmän noita 5-10mg trippejä koska ero oli itselläni suhteellisen pieni. Kipukaan ei kuitenkaan kasva hirveästi, 15mg ei satu edes puolta enempää kuin 5mg.

YLIANNOSTUS:
Yhden kerran tuli kokeiltua huvikseen, miltä tuntuu 30mg 2c-e:tä ja 2c-i:tä kerralla nenään vedettynä. Näkökenttä lähti vääntyilemään lähes heti, kuolasin vessanpöntön päällä jonkun aikaa (en yrjönny) ja näin vessanpöntön hyvin huonosti mutta takaraivon läpi näkyi hyvin. Naama oli ihan hiessä ja siitä tippunut hiki näytti vereltä joka lähti kiemurtelemaan pitkin seiniä. Tämän jälkeen tuli maattua sängyssä musiikkia kuunnellessa ja toista maailmaa katsellessa. Noin puoli tuntia ottamisen jälkeen olo olikin jo suhteellisen hyvä, vähän vaan jumitti mutta mentiin suhteellisen kovaa.
tajunalle
Lepakko

Post by tajunalle »

Eilen 'bout 8 aikoihin nautittu noin 25mg annos takana, onko turha kuvitella tänään saavansa samanlaisella annoksella läheskään yhtä intensiivistä trippiä?
Enigma
Karvakuono

Post by Enigma »

Mites tää aine toimii alkoholin kans? Onko turvallista ottaa, ja onko edes mitään järkeä?
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Enigma wrote:Mites tää aine toimii alkoholin kans? Onko turvallista ottaa, ja onko edes mitään järkeä?
Mun mielest sopii ihan jees alkoholin kaa,ite ainakin kaljottelin 2C-En kanssa.
Mutta emmä sitten tiiä jos hirveen perseörörkännit vetää,siitä ei tän kaa oo kokemusta.
. . . (--) °
Spadukka

Post by Spadukka »

kohtuu turvallinen muista juoda vaan vettä tasasin väliäajoin.
Munkka
Karvakuono

Post by Munkka »

Altair wrote:Eilen 'bout 8 aikoihin nautittu noin 25mg annos takana, onko turha kuvitella tänään saavansa samanlaisella annoksella läheskään yhtä intensiivistä trippiä?
Sanoisin että joo, jää hyvin laimeaksi.

Alkoholin kanssa en näe mitään ongelmaa. Aineilla ei tunnu olevan yhteisiä vaikutuksia, mutta alkoholi puuduttaa ja vie 2c-en henkisiä ominaisuuksia pois, vaikkakin visuaalit ovat lähes yhtä varmoja. Tieto tästä perustuu kertaan jona vedin kunnon dxm annoksen pälle pullon viinaa ja 2c-etä, joten en voi olla varma sen pätevyydestä.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Munkka wrote:mutta alkoholi puuduttaa ja vie 2c-en henkisiä ominaisuuksia pois
no sekin on niin omakohtaista.. Itelläni ei juurikaan mitään vienyt,
sitten vasta bentsojen kanssa oli eri homma,ne kyllä vie,mutta on mukavat laskuissa.
. . . (--) °
Munkka
Karvakuono

Post by Munkka »

lahke wrote:mulle tulee 2c-e:s sellanen "tuplaolo", niinku olis kaks minää päällekäin.. ja kuitenki ne erottaa toisistaan sillei, et toinen minä on siellä missä ikinä meenkään ja toinen sit seuraa tilannetta jostain pilven reunalta, what.
mua on ruvennu pelottamaan myöskin tää aine ihan tosissaan, vaikken nyt ookkaan pitkään aikaan ottanut o.o
Itselläni kävi muutama kertaa niin että persoona jakautui ihan kokonaan, oli erikseen minä joka tekee kaiken työn ja minä joka nauttii. Loikoilin ympäriinsä ja tein mitä huvitti ja kun alkoi janottamaan niin vettä vain ilmestyi lisää lasiin :oo: . Kun vain loikoilin en muistanut ollenkaan veden hakemista mutta sitä hakiessa tajusin jotenkuten mitä on tekeillä. Oli erikoista ihan oikeasti palvella itse itseään niin että ei ikinä pääse nauttimaan työnsä tuloksista kun toinen minä vaan piti hauskaa -.-
seiken
Karvakuono

Post by seiken »

Tuli tossa eilen kokeiltua 2c-e & jwh comboa. Reilu 10mg nokkaan 2c-e:tä ja jwh:ta pienet savut bongista. Uskomattomat euforiat, mahtavat visuaalit ja tosi positiivinen ajatus kulun muuttuminen, juttuja tuli ja meni, välillä meni diipiksi, välillä naurettiin vitusti, mahtavaa settiä toi.
kukka
Karvakuono

Post by kukka »

Tästä minä pidän!! Paljon paljon! Onko ihanampaa stimuloivaa ainetta? - EI
Mmmmmmmmmmmmmmmmh :roll:
mitä, se laski jo !!
kukka
Karvakuono

Post by kukka »

seiken wrote:Tuli tossa eilen kokeiltua 2c-e & jwh comboa. Reilu 10mg nokkaan 2c-e:tä ja jwh:ta pienet savut bongista. Uskomattomat euforiat, mahtavat visuaalit ja tosi positiivinen ajatus kulun muuttuminen, juttuja tuli ja meni, välillä meni diipiksi, välillä naurettiin vitusti, mahtavaa settiä toi.
Ja voi, tämä yhdistelmä!! Jwh ja 2c-e = täydellistä(vaikka en yleensä jwh:sta pidä..)!!
mitä, se laski jo !!
hurja
Lepakko

Post by hurja »

kukka wrote:Tästä minä pidän!! Paljon paljon! Onko ihanampaa stimuloivaa ainetta? - EI
Mmmmmmmmmmmmmmmmh :roll:
Nyt ymmärrän :shock:
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
tRip
Moderator

Post by tRip »

lahke wrote:mulle tulee 2c-e:s sellanen "tuplaolo", niinku olis kaks minää päällekäin.. ja kuitenki ne erottaa toisistaan sillei, et toinen minä on siellä missä ikinä meenkään ja toinen sit seuraa tilannetta jostain pilven reunalta, what.
Sanoit just sen mitä oon koittanu pukee sanoihin..

:foil:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

lahke, mulla on tuo olo aina selvinpainkin. On "mina" joka tekee asioita, ja "mina" joka katselee "minaa" joka tekee. Se on valilla tosi hammentavaa. Erityisesti paihteiden vaikutuksen alaisena eron huomaa selkeammin kuin normaalisti, koska toinen "mina" ei ole paihtyneena ollenkaan, ainoastaan tarkkailee... Tai tunnekuohuja kokiessa toinen mina vaan tarkkailee eika tunne.

Sita "minaa" ja sen tarkkailua kannattaa kayttaa hyvaksi, koska sen avulla pystyy tekemaan paatoksia objektiivisemmin. En tosin tieda onko kaikilla samanlaista mutta olen kuullut monilta muitalin tasta "yliminasta" joten en usko etta kyse on pelkastaan minun kokemuksestani.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
highhat
Karvakuono

Post by highhat »

wRRa wrote:lahke, mulla on tuo olo aina selvinpainkin. On "mina" joka tekee asioita, ja "mina" joka katselee "minaa" joka tekee. Se on valilla tosi hammentavaa. Erityisesti paihteiden vaikutuksen alaisena eron huomaa selkeammin kuin normaalisti, koska toinen "mina" ei ole paihtyneena ollenkaan, ainoastaan tarkkailee... Tai tunnekuohuja kokiessa toinen mina vaan tarkkailee eika tunne.

Sita "minaa" ja sen tarkkailua kannattaa kayttaa hyvaksi, koska sen avulla pystyy tekemaan paatoksia objektiivisemmin. En tosin tieda onko kaikilla samanlaista mutta olen kuullut monilta muitalin tasta "yliminasta" joten en usko etta kyse on pelkastaan minun kokemuksestani.
Vau, tismalleen samanlaista täälläkin. Erona suhun wRRa, ettei kyllä läheskään aina. Nyt oon tosi pitkään ollut ihan vailla "ylempää"/"alempaa minää" noin ilmeisessä muodossa...

Välillä kans kun nää tasolla tai toisella on ajankohtaisia ajattelussa, tuntuis että tulis toisinaan tismalleen identtiseksi sen "korkeamman minän" kanssa, jolloin ei edes oo kauhean ilmeistä "alempaa"(?) minää... Toisinaan taas unohtaa sen korkeamman minän olemassaolon täysin ja antaa alemman minän toimia vaan... Ja joskus ne vaihtaa paikkoja...

Mutjoo nyt näitä ei oo tullut hetkeen "pidettyä mielessä"...

...höh :foil:
hurja
Lepakko

Post by hurja »

Hmmm, itellä oli vähän häröolo, mut ei ollu kyllä tollasta tuplaoloa. Kaveri kyllä sano kans että: "Vaikka mä oon tässä mä oon silti tuolla. Haluisin vaan omaan kroppaan takas" :foil:
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Hämmennyin visuaalimattomuudesta (?sana? :D)

Välillä kaikki näytti hetken aikaa siltä kuin olisin ollut GTA IV- pelin sisällä.
Mutta se hävisi nopeasti.

13mg ja JWH:ta parit paukut.

Edit: Pitää tosiaan kyllä kokeilla lähiaikoina ihan ilman tuota JWH:ta, ja vaik 15mg.