Sain luvan vastata, kun olen meistä (lonecellista ja minusta, tietysti) epäasiallisempi.Huiko wrote:Onko kellään saman tyylisiä fantasioita, ja ennen kaikkea: Oottekos harrastanu esimerkkien kaltasta kumppanin stimulointia? Mitä se on teiltä vaatinu? Luottamusta tai heittäytymistä nyt ainakin? Jos ette niin tulisko kyseeseen edes, vai kuullostaako jotenkin pimeeltä touhulta, ja miksi?
Ollaan harrastettu, vapauden rajoittamista lähinnä niin päin, että minä olen ollut sidottuna. Muutaman kerran toisinkin päin, mutta en ole kovin hyvä dominoija, puuttuu mielikuvitusta ja asennetta jotenkin. Myös lyömistä, puremista ja raapimista. Kummallisempia juttujakin ollaan tehty, kuten roolileikkejä.
Kyllä tuossa mielestäni vaaditaan aika suurta luottamusta kumppaniin, sekä sillä tavalla, että luottaa, ettei toinen mitenkään vahingoita ja sillä, ettei toinen esimerkiksi naura mitenkään pilkallisesti tai pidä ihan tyhmänä, jos vaikka roolileikissä sanoo jotain vähän hassua. Kyllä tuo jonkinlaista rohkeuttakin vaatii, minua ainakin jännittää aina välillä, vaikka ollaan hyvin tuttuja toisillemme.
Musta on tosi ihanaa, että on kumppani, jonka kanssa harrastaa tällaisia. Tykkään tosi paljon tuollaisista rajummista jutuista, vaikka seksi onkin ollut tavallisempaa nyt vähän aikaa jostain syystä. Mutta silti...