Hippivaatteet !

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
psyke
Lepakko

Re: Hippivaatteet !

Post by psyke »

Pitäisköhän alkaa hevariksi? Siis ihan klassiseksi äijä-hevariksi. Ei tarttis paljon miettiä mitä laittaa päälle mihinkin tilaisuuteen. Ne on varmaan maailman suomalaisimpia (lue käytönnöllisimpiä) pukeutujia. Parta ja pitkä letti takaa kiinni. Ei tarvitse hoitaa. Uudet maiharit ja mustat farkut tarvii ostaa ehkä parin vuoden välein, sen jälkeen riittää että on kaapissa vaan helvetillinen kasa bändipaitoja.
Entisenä bläkkärinä allekirjoitan tuon kuvauksen täysin:lol:. Ja kyllä, leppoista porukkaa ovat viimeisen päälle, ainakin ne jotka minä tunnen.
tila saha
Lepakko

Post by tila saha »

sanottava samaa. ja hyvä nahkarotsi rokkaa läpi elämän.
"Enjoy finding your Alter Omeeba Ego." sanotaan hippikledju sivulla.
(oma ulostettu ego lähinnä rapakon takaista lökäilyä kombotettuna kaamosmasennukseen plus loks)
vittumäpoltanpäiväkodin!
PSYCONAUT
Psykonautti

Post by PSYCONAUT »

nääh, ei nahka vaatteita, hamppuvaatteet kunniaan perkele :D
Ahab

Post by Ahab »

Mistähän sais sellasia isoja myssyjä johon mahtuu locksit. On mulla yks sellanen tetuanista ostettu mut ei kehtaa pitää sitä enää ku se on liian rasta :oops: yritin värjätä sitä mut ei oo ainakaan toistaseks onnistunu.
Aina ku näkee jollain hienon myssyn ni sen on aina joku mutsi tai tyttöystävä kutonu :(
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Sellaisia myssyjä on ihan superhelppo virkata jos virkkuukoukku yhtään pysyy kädessä. Periaattessa koko myssyn voi tehdä samalla perussilmukalla, alottaen pipon keskeltä. Virkkaa vaan niin kauan kunnes pipo on tarpeeksi iso, yleensä se neulos jollain mystisellä tavalla kiristyy loppua kohden niin että siitä tekeleestä tulee pipon mallinen, eikä vaan sellainen levy.
Ahab

Post by Ahab »

No kun en osaa pätkääkään :( on kai pitänyt opetella mutta ei oo ollu opettajaa ja on vaan jäänyt. Ehkä pitäis lainata kirjastosta joku Virkkaus for dummies.
Ayrenum
Lepakko

Post by Ayrenum »

Ahab wrote:Mistähän sais sellasia isoja myssyjä johon mahtuu locksit. On mulla yks sellanen tetuanista ostettu mut ei kehtaa pitää sitä enää ku se on liian rasta :oops: yritin värjätä sitä mut ei oo ainakaan toistaseks onnistunu.
Aina ku näkee jollain hienon myssyn ni sen on aina joku mutsi tai tyttöystävä kutonu :(
Mites http://pipovimma.vuodatus.net/ ?
olet oikeassa.
jakoavain

Re: Re:

Post by jakoavain »

jakoavain wrote:Kysymys kuuluukin, onko teillä kokemuksia liikkeestä? Iskeekö siihen järkyttävät verot ja kaikki muut vielä kaupan päälle?
Onko tuolta hippiesshopista tilattaessa ihan perus tilauksenhinta + postarit jotka kerrotaan sit 27% (alv+tulli) ?

Edit. Näyttää olevan tulli vaatteidenkohdalla 12% O___o

Edit.2 Sinne meni sit haave elämäni rakkaudesta... ahhhh.. hienoin huppari ikinä! Tarvii kait teettää tuollainen tai säätää itse.. ei olisi edes vaikeaa loppujenlopuksi :)

Image
Ahab

Post by Ahab »

Ahab wrote:No kun en osaa pätkääkään :( on kai pitänyt opetella mutta ei oo ollu opettajaa ja on vaan jäänyt. Ehkä pitäis lainata kirjastosta joku Virkkaus for dummies.
Kävin viikonloppuna mutsin luona opettelemassa kutomista :) ihan mukavaa puuhastelua. Mutsi alkoi kutoa sitä pipoa ja mä sain puikot ja lankaa että harjottelen ja mokailen ennen ku alan ite tekemään.
PSYCONAUT
Psykonautti

Post by PSYCONAUT »

Olen tässä muutama viikko sitten alkanut harjoittelee tota pipojen virkkausta ja nyt ku sen oppi ni niitä pipoja tuleeki koko ajan tehtyä ja vaikka itse kehunkin niin perkules niistähä on tullu hienoja :D

Juuri sellaisia kuin itse haluaa saa vain itse tekemällä sanon minä :razz:
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Uke
LD50

Post by Uke »

Emmä nyt niin hippivaatteista tiedä, mut oon aina virkannu omat piponi tosta 7. luokasta lähtien :) No ok, oon toki ostanukki pipoja, mut aika paljon on tullu virkattua pipoja. Myöskin kaulaliinoja, lapasia....
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Perkele! Nää on varastanu mun idean!
Pari päivää sitten juuri painoin paitaan morfiinin rakennekaavan ja pohdin, että voisi perustaa paitakaupan jossa myydään juuri tuollaisia paitoja.
Noh takaisin sorvin ääreen...

Edit: Niin onko hyviä suomalaisia pipokauppoja, josta tämmöiset takkupäiset ihmiset löytäisivät sopivia myssyjä?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Uke
LD50

Post by Uke »

W10 wrote:
Perkele! Nää on varastanu mun idean!
Pari päivää sitten juuri painoin paitaan morfiinin rakennekaavan ja pohdin, että voisi perustaa paitakaupan jossa myydään juuri tuollaisia paitoja.
Noh takaisin sorvin ääreen...

Edit: Niin onko hyviä suomalaisia pipokauppoja, josta tämmöiset takkupäiset ihmiset löytäisivät sopivia myssyjä?
Tossa oli jotain: http://www.topstreetwear.com/system/sea ... &b=&m=0&q=
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.