Epämukavat psykedeelit

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
sienisalaatti
Karvakuono

Re: Epämukavat psykedeelit

Post by sienisalaatti »

Olen kokeillut dextrometorfaani sitraattia jonka erottelin resilarista ja myös veteen sekoitettua dxm:ää. kahdesta 600mg dxm:ää sisältävästä pullosta sain eroteltua vähän yli 1,1gramman palan dxm sitraattia eli suhteellisen puhdasta kamaa ja tosi kovaa kävisellä. Kuitenkin.. happamaan veteen lioitettuna 300mg dxm annos ei tuntunut oikein missään.. ehkä tosi pientä rentoutumista.. 400mg kiinteä sitraatti toimi minun painoisella ihmisellä mukavasti. pientä trippailua ja vähän hallusinaatioita sekä euforiaa eikä oikeastaan sivuvaikutuksia.. tommonen +550mg pudasta dxm:ää oli kyllä mulle aivan liikaa. Mä oksensin vaahtoa tunnin ja ripuloin kaks tuntia, iho muuttui punaiseksi ja sydän löi aivan miten sattuu ja rintaa puristi. Jouduin olemaan koko tripin ajan kylmässä suihkussa mutta silti kokemus oli kertakaikkiaan hirveä.. Kaverilla taas tuo +550mg annos "kristallia" tuntui juuri sopivalta, eikä yhtään liian sekavalta.

Omien ja kaverien kokemusten perusteella DXM sitraatti/sulfaatti/hydrokloridi tai mikä tahansa suola toimii paljon paremmin, kuin netistä saatava ohje jossa neuvotaan erottelemaan DXM veteen ja DXM jauhe tai suola on helmpompi vetääkkin, eikä tarvitse maistella pahan makuista vettä isoa määrää. Itse kuitenkin erottelin resilarista aivan puhdasta DXM sitraattia ja kerran olikos se nyt sulfaattia ja sitä on helppo vetää kun punnitsee itselleen tarkalla vaa'alla vaan sopivan pommin ja nielaisee kurkusta alas. Kuitenkin jostai kumman syystä tuo puhdas DXM suola tuntuu olevan tykimpää jota olen tässä aikojen saatossa miettinyt että mistä moinen johtuu..Freebasenahan DXM(ja monet muut kemikaalit) on vain juoksevaa nestettä jota on vaikea edes käsitellä ja se pitää muuttaa suolaksi jotta saadaan kiinteää vaikkapa kristallia tai kiteitä. Eri hapolla saadaan eri suolia aikaiseksi. Varmaan moni jo tietääkin tämän.

DXM:n erottelu ei ole kyllä yhtään vaikeaa ja aikaa vievää puuhaa kunhan tietää mitä tekee(esim DMT:n kristallisointi kasvista on jo vähän pidempi aikainen prosessi ja olen onnistunut saamaan DMT kristallia ulkomailta tilatusta kasvista) ja se DXM erottelu tosiaan on paljon järkevämpi vaihtoehto kuin juoda suoraan resilaria pullosta. :D

Nyt on ainakin 2vuotta aikaaa siitä kun vedin omasta mielestä liikaa DXM:ää enkä ole sen jälkeen kyseiseen aineeseen ole koskenut... joskus kaverille tein kerran DXM "kristallia" kun hän halusi sitä testaa mutta itse en sitä ottanut. Jäi jotenki kammo koko kemikaaliin.

Olen pohtinut asiaa DXM:stä sen hinnan ja aineen vaikutuksien vuoksi, että onko tuon DXM suolan valmistus niin kannattavaa? Voi miettiä, että +1gramma DXM:ää tulee kustantamaan vähän aikaa ja vaivaa, sekä noin 15-35euroa rahaa. riippuen mitä happoja ja emäksisiä omistaa ja maksaako niistä mitään.. Itselläni on kaapissa nyt vaikka mitä tarvittavia aineita, että mulle tuo DXM:n gramma hinta on korkeintaan kahden resilar pullon hinta. Mutta jos joutuu ostamaan emäksiset, hapot, liuottimet ja muut niin hinta kohoaa vähän turhan kalliiksi että en näe DXM:n erottelua kristalliksi kovin järkevänä vaihtoehtona vaikka ihan mukavaa se väsäily on, mutta DXM itessäänki on aika roskatavaraa :)

Järkevät kasvit mistä edes kannattaa erotella kemikaalit on hamppu, meskaliinikaktus, kokapensas ja lukuisat DMT:tä sisältävät kasvit (suomestakin löytyy pientä pitoisuutta DMT:tä sisältävää ruohokasvia, helpompaa on kuitenki tilata hollannista jotai kunnon ayahuascassa käytettävää DMT:tä tai 5-meo-DMT:tä sisältävää kasvia ja erotella DMT siitä pois, koska pitoisuudet suomalaisiin verrattuna ovat huomattavasti suuremmat) DMT taas on tosiaan kaikkea muuta kuin epämiellyttävä ja mä tykkään kovasti DMT:n polttamisesta vaikka se ei millekkään herkulle toi DMT kristalli maistu. ;D

DXM:stä senverran oma mielipide, että se on ehkä parempi vain yskänlääkkeenä käytössä, kuin päihteenä. En näe koko kemikaalissa mitään hyödyllistä päihdekäytössä. Paitsi pienillä annoksilla jotkut kokevat euforiaa ja rentoutumista, mutta isot annokset on aivan karmeita ainaki mun psyykkeelle. :D Ja se toinen haittapuoli on sen erotteleminen ja itse resilarin kalleus josta se erotellaan. Sillä rahalla kyllä saa parempiakin päihteitä kuin DXM ja mahdollisesti useammankin annoksen.
surly
Lepakko

Post by surly »

Joniitti wrote:Kun kaikista yleisesti käytetyistä psykedeeleistä tahtoo helposti irrota hyvät euforiat ja mieli on korkealla (tietysti settingistä kiinni), onko olemassa ns. epämukavia oloja tuottavia "tajuntaa laajentavia", tai siis ilman euforisoivia vaikutuksia.

En ehkä ole hirveästi perillä siitä miten psykedeelit toimivat elimistössä, mutta eikös ne psykedeelit lisää sitä serotoniini toimintaa, joka tuottaa niitä euforioita. Kas mikä sattuma vai?
Salvia Divinorum.

DXM kyllä tuottaa euforioita.
Times are tough, huh, bud?
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

Dextrometorfaani :mrgreen:. Tulin siihen tulokseen, että se aiheuttaa minulla vainoharhoja ja salaliittoteorioita :lol: :lol:.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mulla kait lsa siidut ovat olleet ainoat epämukavat, nämä ovat tuottaneet aika pahat nauseat, mutta olen silti sitä mieltä, että kokemukset ovat olleet hyödyllisiä...

En ole varmaan mitään epämukavaa kokeillut...
dredi
LD50

Post by dredi »

Toisaalta mikä tahansa deeli voi olla epämielyttävä jos setit ja settingit on pielessä.

En nyt suoralta kädeltä osaa sanoa yhtäkään psykedeelistä kemikaalia joka olisi aina epämukava. Dexmikin on omalla tavallaan hauskaa, silloin tällöin. Se on kyllä toisaalta vaikutukseltaan hirveän "likainen" kemikaali. Ei mitään kirkkaita valaistumisen kokemuksia kuten serotonergiset psykedeelit antavat, hirveän kaoottista ja jopa delirianttista sekoilua kylläkin. No, makunsa kullakin.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
mauseri
LD50

Post by mauseri »

en ole vielä epämukaviin törmännyt.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

LSA nauseat ja 5-meo-dynamite poltettuna.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
Boilder
Lepakko

Post by Boilder »

joo, spinin siemenet..aivan järkyttävä nausea toisella kokeilu kerralla ja samalla se kerta jäi viimeiseksi.
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Muskottipähkinä
LSA
Marzine
Eetteri (överit, muuten paras)
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
tropic
Apteekki

Re:

Post by tropic »

Uute wrote:No sehän nyt kuitenkin riippuu niin paljon käyttäjästä ja tunnelmasta, ettei oikein mitään voi tuohon asettelemaasi kategoriaan laittaa.
Uute wrote:Minusta mukavuus riippuu eniten siitä kuinka itsevarma ja tyytyväinen ihminen itseensä on. Ja tietenkin liika on aina liikaa..
Hyviä pointteja.

Tässä topicissa on tainnut LSA ja yopo saada negatiivisinta palautetta. No mä tykkäsin yoposta, vaikkei nokitus kokemus sinällään ole ollut kaikista miellyttävin. LSA:sta olen taas saanut elämäni yhden mielenkiintoisimman tripin ja kerran ehkä jopa voimakkaimman euforia kokemuksen kuin mistään. Uute:n väittämässä voi olla perää. Ekalla kerralla sitä ottaessani näin montatuntia äärettömän tarkkoja purppuran värisiä geometrisia kuvioita, joita taitaa harvemmin LSA:sta tulla.

DXM ei myöskään mielestäni ole mitenkään kovin kauheaa.

Riippuu miten määritellään "epämukava psykedeeli"?
Ainakin nausea on jossain määrin varmasti aika yksilöllistä. Ainakaan LSA ei tuo mulle juurikaan noita särkyjä mistä moni puhuu. En tiedä onko sillä vaikutusta että kehoni on ulkoa ja sisältä erittäin hyvässä kunnossa.
Can it be all so simple?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

^^ ei tuu mullekkaan lsa:sta mitään nauseaa tjs. vaikka kroppa on aika huonossa jamassa
chibbo

Re: Re:

Post by chibbo »

tropic wrote:LSA:sta olen taas saanut elämäni yhden mielenkiintoisimman tripin ja kerran ehkä jopa voimakkaimman euforia kokemuksen kuin mistään.
Pitää kyllä tuplata tämä. Ilmeisesti sen takia, että saa niin helposti netistä ei suhtauduta tähän tähän samalla intohimolla kuin muihin psykedeeleihin/huumehiin. En usko, että mikään tulee päihittämään sitä mitä olen HBWR:n kanssa kokenut kokonaisuudessaan. Nauseat tietysti ovat ikävät mutta ne olen itse välttänyt oksentamalla ja mainittavia särkyjä en ole huomannut kai kertaakaan.
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Rambo wrote:LSA, hbwr kamala maku, tuskissa makaamista ensimmäiset 2h, jalkojen etenkin nivusten särky aivan järkyttävää ja unta ei saa 12h nauttimisesta.
Se on muuten tosi outoa että koko ruumis on laskuissa semmoisen kummallisen jäykkyyden valtaamana, ja kun yrittää nukkua niin sitä vaan kokoajan joutuu pyörimään ja liikuttelemaan jalkoja, puristelemaan sängyn reunoja yms.
Vai toimiiko?
pekupekuli

Post by pekupekuli »

Kieltämättä tuo HBWR on melko epämiellyttävä varsinkin suuremmilla annoksilla. Minulla ainakin koko ajan heikotti ja oksetti ja oli muuten vaan pelottava olo. Pienemmillä annoksilla varmaan ihan jees ja vaikka ganjan kanssa kombotettuna nii ei tuu sellanen paska fiilis. Neljän tunnin kohdalla alkaa olla jo hyvä olo ja tekee mieli kelailla asioita, mutta tuo paha olo kyllä kestää ihan kohtuuttoman pitkään. Tän jälkeen ei jostain syystä meikällä edes tee mieli ottaa vähään aikaan mitään huumetta.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

^^^mää en ymmärrä teitä.. mulla on yhden ainoan kerran ollu hbwr nausea, eikä sekään ollu paha, trippi tosin oli "psyykkeelle raskas", näin lievästi sanottuna.. oon jo tätä hehkuttanut, mutta hehkutetaan lisää: hbwr+spice=uskomatonta :D pilven kanssa en oo koittanut, mut eiköhän se aja suunnilleen saman asian.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

7 kuukautta siitä kun otin 4 hbwr.. Saman verran vielä jäljellä. En muista enää paikkoja mihin kirjoitin "EI ENÄÄ, JA MUISTA TÄÄ" etten ottais enää. Oli sen verran paska olo se ekat 8 tuntia :(. Oksensin sitten ja alkoi mahtava euforia, mutta siihen se jäi. Sitä edellisellä kerralla seikkailin luonnossa, kun paha olo loppui jo 3 tunnin kohdalla. Aistit herkistyy jne... Nausean jälkeen alkaa jo miettiä että se taitaakin olla sen arvoista.

Ehkä ens vkl uudestaa... Odotan täydellistä hetkeä 8)
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Jussi wrote:7 kuukautta siitä kun otin 4 hbwr.. Saman verran vielä jäljellä. En muista enää paikkoja mihin kirjoitin "EI ENÄÄ, JA MUISTA TÄÄ" etten ottais enää. Oli sen verran paska olo se ekat 8 tuntia :(. Oksensin sitten ja alkoi mahtava euforia, mutta siihen se jäi. Sitä edellisellä kerralla seikkailin luonnossa, kun paha olo loppui jo 3 tunnin kohdalla. Aistit herkistyy jne... Nausean jälkeen alkaa jo miettiä että se taitaakin olla sen arvoista.

Ehkä ens vkl uudestaa... Odotan täydellistä hetkeä 8)
inkivääri tekee ihmeitä :D en tiedä monesko kerta tää on ku noita oon hommannu, mut ekaa kertaa tuli niin pahat nauseat et kerkes siidut lojuu ihmeen kauan koskemattomina. kaks pientä pommia inkiväärijauhetta, niin ei nauseaa näkynyt.
Jussi
Apteekki

Post by Jussi »

Kiitoksia vinkistä! Täytyypi hommata tuota, jos ei jo ole. :)
MissPsychedelic
Psykonautti

Post by MissPsychedelic »

2C-E oli minulle aivan liian intensiivinen, jopa hiukan pelottavakin. Lisäksi oli fyysisesti todella epämukava, huonovointisuutta sekä pahin kokemani bodyload. Myös Salvia osaa olla hyvin epämukava niin halutessaan. . .
45/44/43/42
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

MissPsychedelic wrote:2C-E oli minulle aivan liian intensiivinen, jopa hiukan pelottavakin. Lisäksi oli fyysisesti todella epämukava, huonovointisuutta sekä pahin kokemani bodyload. Myös Salvia osaa olla hyvin epämukava niin halutessaan. . .
Ja kuitenkin se kaikki kumma epämukavuus tahtoo vain opettaa, rikastaa ja elvyttää!
bUkkA

Post by bUkkA »

Kaikkein epämukavin olo on varmasti aiheutunut bromosta. Bromoa ei yksinkertaisesti pysty ottamaan ilman ganjaa ellei halua kiduttaa itseään.
Serotoniini
Psykonautti

Post by Serotoniini »

Yhdyn Bukkaan. Itselläni se vaan oli epämukavaa ganjankin kanssa. :o
Thoxium

Post by Thoxium »

Kannabis, ei oo mistään muusta tullut yhtä ahdistavia ajatuksia ja ajatuksenkulkua sekä oloiloja mitä sativasta.

5-MeO-MiPTillä on ollut tähän asti epämiellyttävin bodyloadi, tuntuu ettei mitenkään voi olla. Tuli tuosta vielä järkyttävät laskutkin, ei oo mistään muusta substanssista tullut yhtä pahoja. Stimulaskut tohon verrattuna on melkeen taivaallisia.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:
5-MeO-MiPTillä on ollut tähän asti epämiellyttävin bodyloadi, tuntuu ettei mitenkään voi olla. Tuli tuosta vielä järkyttävät laskutkin, ei oo mistään muusta substanssista tullut yhtä pahoja. Stimulaskut tohon verrattuna on melkeen taivaallisia.
Oudon kaukana mun kokemuksista. Koska itse olen juurikin saanut erittäin nautinnollisia visuaaleja ja muita kehon tuntemuksia. Tosi mukava fiilis toisaalta tuossa ei sinällään kauhean antoisa aina...

4 aco-mipti tuli tänään testattua ja se oli erittäin nautinnollinen kemikaali.
Thoxium

Post by Thoxium »

Dexma wrote:
Thoxium wrote:
Oudon kaukana mun kokemuksista. Koska itse olen juurikin saanut erittäin nautinnollisia visuaaleja ja muita kehon tuntemuksia. Tosi mukava fiilis toisaalta tuossa ei sinällään kauhean antoisa aina...

4 aco-mipti tuli tänään testattua ja se oli erittäin nautinnollinen kemikaali.
Hmm tuntuu että nää tutkarit on hyvin yksilöllisiä, tuskin kuitenkaan eri ainetta on ollut. :mrgreen:

Onkos noissa 4-Aco-* -kemikaaleissa paljonkin eroja keskenään? Verrattuna esim. 4-Aco-Mipt, 4-ho-met ja 4-Aco-DMT?

2C-E on omalla kohdallani osoittautunut hyvin positiiviseksi ja euforiseksi, pehmentää egoa hyvin voimakkaasti, ettei ainakaan tule enää mitään vääristyneitä ajatuksia päähän. Pienemmät annokset jättävät vielä egon liian voimakkaasti esiille, jolloin negatiiviset ajatukset vaikuttavat enemmän tripin kulkuun.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Thoxium wrote:
Onkos noissa 4-Aco-* -kemikaaleissa paljonkin eroja keskenään? Verrattuna esim. 4-Aco-Mipt, 4-ho-met ja 4-Aco-DMT?
Näillä on kaikilla erittäin paljon eroa kait. Itse olen siis vain aco-miptiä ja aco metiä kokeillut. Toi dmt vois olla seuraavana listalla... 8) 8)

Aco miptin ja meo miptin ero ainakin siinä, että aco on nopeampi toimiva ja vielä rajumpi "body high" huomattavasti "nopeampi", kun taas 5-meo-mipti on paljon chillimpi mun mielestä. TOISAALTA aiheuttaa joo aika rajua nousua...

4-ho-met onkin sitten enemmän sienien kaltainen kemikaali, tai oikeastaan, mun mielestä astetta jopa parempi kuin sienet paljon vähemmän raskautta sillä kokemuksella. Ehkä enemmän jopa hapon tuntuinen.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Minulla 4-aco-mipt ei koskaan juuri toiminut tresholdia paremmin, sekä yleensä edes tresholdin huomaamiseen meni parikin tuntia. Korkeimmat doset olivat noin 30mg. 4-ho-mipt toimi taasen ihan hyvin jo 22mg annoksella. 4-aco-miptistä on sanottu, että se on noin 20% heikompaa materiaalia.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
dredi
LD50

Post by dredi »

4-aco hydrolysoituu jokatapauksessa 4-ho:ksi.
tRip
Moderator

Post by tRip »

dredi wrote:4-aco hydrolysoituu jokatapauksessa 4-ho:ksi.
Ja mun käsittääkseni kehossa muuttuu psilosiiniksi tai sitä vastaavaksi aineeksi?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
dredi
LD50

Post by dredi »

tRip wrote:
dredi wrote:4-aco hydrolysoituu jokatapauksessa 4-ho:ksi.
Ja mun käsittääkseni kehossa muuttuu psilosiiniksi tai sitä vastaavaksi aineeksi?
4-aco-* => 4-ho-*

4-aco-dmt => 4-ho-dmt
4-aco-dipt => 4-ho-dipt
jne.

4-ho-dmt = psilosiini

Myöskin:

4-po-dmt => 4-ho-dmt

4-mikä-tahansa-esteri-dmt => 4-ho-dmt

Estereissä on kuitenkin metabolian kannalta eroja, toiset hydrolysoituvat helpommin kuin toiset. Polaarisuudessa on myös eroja, esim. 4-po-dmt (psilosybiini) ei kykene ylittämään veriaivoestettä sillä fosfaatti on liian polaarinen molekyyli. Asetaatti taas on vähemmän polaarinen, joten 4-aco-dmt pystyisi ylittämään veriaivoesteen. Käytännössä tämä ei kuitenkaan onnistu jos se nautitaan syömällä, sillä maksa pilkkoo kaikki esterit pois. Propionaatti on vielä vähemmän polaarinen.