Kerta perjantai nyt sattui olemaan, niin jo päivällä olin miettinyt kuinka tulisin sen viettämään (Sillä "normaalin" sosiaalisen ihmisenhän kuuluu nauttia viikonlopun alkamisesta mitä sekavammissa merkeissä.) Nautin aktiivisista ja mitä erikoisimmista tripeistä sienissä, joten olin päättänyt ottaa vanhoihin paikkakuntani futiskamuihin yhteyttä ja liittyä halujen täyttämään "Pelimies"-iltaan.. En kuitenkaan halunnut kokea tapahtumaa pelkän alkoholin siivin ja päätin boostata iltaa vanhan siviilipalvelus tuttuni tuomilla sienillä. Päätin avata minigrippussin, johon oli tussilla töherretty "LapinTaigaa" jo kotona ettei suurta kiinnijäämisen vaaraa olisi, sillä en haluaisi futareitten tietävän substansseistani.
Alottelut tapahtuivat ystäväni Micsun luona saunomisen merkeissä ja tavanomaisilla liiottelupuheilla. Onneksi pystyin sienien ansiosta irroittamaan itseni tyypillisistä "Kuka panee ketä ja kenellä on kuppa"-keskusteluista ja aloin tuntemaan suurta euforiaa, jollaista en ennen ollut kokenut. Uskoin euforian johtuvan siitä täydellisestä puhdistumisesta mitä koin, kun löylyä nakattiin lisää. Pääsin syvälle mietelmiini ja aloin hahmottamaan kuinka saastaiset peikkomaiset hikipisarat irrottautuivat kehostani ja valuivat kaakelilattialle. Mitä enemmän puhdistuin sitä suuremmaksi euforiani yltyi, jonka takia minulla teki mieli nousta seisomaan ja alkaa lappamaan lisää löylyä täysin rinnoin. Sain onneksi itseni rauhoitettua ja keskityin taas niihin peikkomaisiin olentoihin, jotka hyvin paljon muistuttivat Olipa Kerran Elämä-sarjan hammaspeikkoja. Eliöt juoksivat ulos kehostani ja tiesin kuinka henkinen puhdistuminen oli alkanut..
Aluksi tunsin vain pientä itsetunnon kasvua, mutta yhtäkkiä minusta tuntui kuin itse Zeus, Mars ja muut maskuliiniset Jumalat olisivat täyttäneet kehoni voimillaan. Minun teki mieli karjua ja osoittaa kaikilla mahdollisilla tavoilla maskuliinisuuteni ja se täydellinen oma itseni, jota juurin olin oppinut taas arvostamaan. Suihkussa meno vasta yltyi, sillä jokainen saippuapisara näytti neitseellisiltä keijuilta, jotka halusivat täyttää minut kauneudellaan. Olin juuri levittämässä saippuaa genitaalialueilleni, mutta minuun iski pelottava ajatus. Jos tämä kauneus tunkeutuisi penikseeni, tähän ainoaan laihan kroppani miehisyydenmerkkiin, jäisikö minusta mitään jäljelle? En uskaltanut ottaa riskiä, joten jätin peniksen kokonaan pesemättä sillä se tuntui parhaalta vaihtoehdolta tilanteeseen. Tämä peseytyminen ja suihkussa käyminen oli trippini paras vaihe, koska en ennen ollut tuntenut tälläistä euforiaa ja viimeiset pari trippiäni olivat olleet jotain aivan hirveää itkun ja ahdistuksen välitilassa samoilemista. Tämä trippi oli siis elintärkeä mielenkiintoni säilymiseen psykedeeleissä.
Baarin lähdettyä olin saanut vanhan Ac/Dc paitani tilalle Micsun kaverin, EdiCin tallinnasta ostaman Hilfigerin bleiserin. Olo oli hullunkurinen, sillä kyseinen bleiseri oli kalleinta mitä olin koskaan pitänyt päälläni ja tiesin kuinka paljon halusin päästä jotenkin saastuttamaan sen puhtauden, jota se edusti(Tätä ei kuitenkaan tapahtunut. Bleiseri kärsi ainoastaan pienen tumppausjäljen portsarin kanssa aiheutuneen väärinkäsityksen takia.)
Itse Baarissa oleminen oli myös suurta euforiaa, sillä ensimmäistä kertaa elämässäni olin varma itsestäni ja jokaisesta solustani kehossani. Tunsin kuinka pystyisin jaksamaan härkälauman voimin harrastamaan intohimoista seksiä tai hellyyttä, jokaisen diivan ja minua alaspäin katsovan naisolennon kanssa. Satuinkin saamaan kaiken väriloiston ja hyvin mielenkiintoisten mietteiden keskellä muutaman numeron, joiltain goottitypyiltä ja eräältä hyvin viehättävältä rouvashenkilöltä, joista yksikään ei olisi edes katsonut minuun päin ilman Edicin bleiseriä (tai näin ainakin luulin). Sisimmässäni onneksi tiesin, että en ikinä enää joutuisi samanlaisen turhamaisuuden valtaan ja soittaisi heille. Trippimuistona tälläiset numeronsaannit olivat kyllä positiivisia, mutta aamulla mietin monia tunteja, kuinka minä hiljainen ja epävarma hissukka olin saanut numeroita naispuolisilta henkilöiltä. Toisaalta aamulla minuun iski myös pieni hätä, koska pelkäsin että minusta oli tulossa samanlainen turhamainen materiapoika, joita futariystäväni olivat.
Kovan yrityksen ja monen epätoivoisen silmäniskun jälkeen. Ryhmä Alpha (tämän nimityksen itselleni ja "Pelimies"-ystävilleni keksin) olikin sattunut saamaan pari hyvin juopunutta kauneamman osapuolen edustajaa haaviin ja tiesin, että ehkä nyt kahden kuukauden jälkeen (Jutta jätti) oli minunkin aika taas saada naispuolista kosketusta. Monen mutkan kautta ilta päätyi kuitenkin siihen, että vedin itseltäni kuivat vessassa samalla, kun Edic hoiteli pokaamani muijan ja Micsu liehitteli toista tyvärtä, koittaen saada tätä epätoivoisesti enemmän humalaan.
Tämän hyvin sekavan ja erilaisen tripin jälkimainingit olivat vakuuttavat. Tekstini ei ehkä tuo tarpeeksi esille sitä itsetunnon kohoamista ja depression katoamista mitä koin. Trippi myös saapui hyvin tärkeään pisteeseen sillä olin jo noin kaksi viikkoa itkenyt putkeen entistä tyttöystävääni ja sen kauneuden perään, jota silloinen suhteemme sisälsi (Jutta kuitenkin tapasi intissä, jonkun paremman yksilön). Tämän tripin jälkeen sain elämääni lisää puhtia ja tunsin taas kuinka minullakin oli vielä paljon nähtävää ja paljon miellyttäviä (Fiksuja!!) Jumalattaria tapaamatta, vaikka niitä ei tällä kyseisellä baarireissulla tavattukaan. Trippi siis sai elämäni takaisin positiivisempaan suuntaan ja sitä kautta en vaipunut eron jälkeiseen masennukseen, jota olen havainnut sairastavani.
Kysymykseni siis kuuluu: Onko muilla kokemuksia tälläisestä positiivisesta boostauksesta, jota on kokenut jonkun miellyttävän ja putkeen menneen tripin jälkeen?
Off-topic: Monia varmaan mietityttää mistä ihmeestä tulee jokseenkin kompasteleva lempinimi "EdiC". Kysyin asiaa myöhemmin Micsulta tai Mixulta (kuka näistä ottaa selvää) ja sain tylyn vastauksen. "No siis kaverin _oikee nimi_ on Erkka ja omistaa ison dikin, niin eikö susta Edic oo aika passeli lempinimi?" Kysyin kuitenkin heti perään että miksi nimi ei sisällä viimistä K:ta, joka kyseiseen (Dick) sanaan kuuluu.
" No kaveri hei, pitäähä mujuille jättää jotain arvailun varaan, eiks je?"
- NIIN.....
Positiivinen boosti elämään sienillä.
-
Miettunen
- Tuppisuu
Aika härskit heitot, mutta mettäreissut on jotain missä oikeasti ollaan lähempänä Jumalia!
En tiiä onko nyt kärpässienet kysees "LapinTaigaa" - seteis, mutta jo viikingit käyttivät kyseisiä sieniä nostamaan Aggressiota, joka voisi viitata tuohon miehiseen käyttäytymiseen.. Ite boostaan niil pesismatsit
En tiiä onko nyt kärpässienet kysees "LapinTaigaa" - seteis, mutta jo viikingit käyttivät kyseisiä sieniä nostamaan Aggressiota, joka voisi viitata tuohon miehiseen käyttäytymiseen.. Ite boostaan niil pesismatsit
Fear is like loathing but strangely backwards...
-
skirtfeber
- Apteekki
kuulostaa yllättävän hyvältä tripiltä kun alkaa miettimään minkänlaisessa seurassa sen vedit. Tiiä kuinka fiksua oli lähteä kokeilemaan jos viime setit on mennyt itkuun ja ahdistukseen ja jos tyttöystävä o jättäny vähän aikaa sit mut näköjään toimi päinvastasesti ja erittäin positiivisesti.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Ayrenum
- Lepakko
Re: Positiivinen boosti elämään sienillä.
Olipas totaalisen kummallinen trippikertomus.
Itselleni heräsi useita moraalisia kysymyksiä ja seksismin pohdiskelua tästä. Enpä tahdo ketään pakottaa pois seksistisistä ajattelumalleista (jollaista varmasti on jossain määrin itsellänikin), mutta halusin kuitenkin tuoda pointin esille. Naisten kohtelu vain esineinä ja käyttötavarana on häiritsevää ja perseestä.
Itselleni heräsi useita moraalisia kysymyksiä ja seksismin pohdiskelua tästä. Enpä tahdo ketään pakottaa pois seksistisistä ajattelumalleista (jollaista varmasti on jossain määrin itsellänikin), mutta halusin kuitenkin tuoda pointin esille. Naisten kohtelu vain esineinä ja käyttötavarana on häiritsevää ja perseestä.
olet oikeassa.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Miesten kohtelu samoin ei?Ayrenum wrote: Naisten kohtelu vain esineinä ja käyttötavarana on häiritsevää ja perseestä.
-
Ayrenum
- Lepakko
Totta kai on. Tartuin tässä nyt tuohon naisten kohteluun, koska stoorin kirjoittaja ei nähdäkseni samalla tavoin esineellistänyt miehiä.Lymykonna wrote:Miesten kohtelu samoin ei?
Minkä tahansa tuntevan olennon esineellistäminen on perseestä ja myös kohdettaan vangitsevaa. Teen sitä takuuvarmasti itsekin, joka ei ole syy olla tulematta siitä tietoiseksi ja sen kautta sitä vähentämällä.
olet oikeassa.