4g cubensista... "Vittu oon kuollu!"

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
W10
Kameleontti

4g cubensista... "Vittu oon kuollu!"

Post by W10 »

Eli viime lauantaina tuli sitten tilaisuus nauttia ~4g cubensiksia (Golden Teacher), kun tattisäädöt olivat menneet vähän reisille ja keräsin kakuista pinnit pois. Huolellisen kuivattelun jälkeen aloin mussuttamaan hirveän makuisia sieniä. Kuivuneet tatit tarttuivat hampaiden väliin ja maistuivat aika hirveiltä. Kova ponnistelun jälkeen sain vihdoinkin tatit alas ja aloin odottelemaan olotiloja.

Ei kestänyt montaa minuuttia kun alkoi tuntua, että nyt aletaan nousta. Olo oli hieman hermostunut, mutta iloinen. Kävin parvekkeella tupakalla ja aloin huomata, että sienet todellakin alkoivat potkia ja kovaa. Päätin säätää koneella playlistiksi rentoa ambientia ja jotain intiaanimusiikkia. Pistin milkdrop pluginin pyörimään ja aloin seurailla tilannetta.

Pian silmät olivat levinneet aivan lautasiksi ja hekottelin itsekseni. Mieli oli todella kirkas ja kaikki pinnat alkoivat väristä. Päätin löhöillä hieman sohvalla kuunnellen musiikkia ja seuraten mielenkiintoista psykedeliapluginia telkan ruudulta. Jossain vaiheessa päätin käydä vessassa ja jäin istusekelemaan lämpöiselle vessan lattialle. Otin tuijotuskilpailua kumiankan kanssa ja hekottelin itsekseni.

Vessan ovi vaikutti oudolta. Ei tehnyt mieli avata sitä ja palata takaisin "oikeaan maailmaan". Hekottelin ankalle ja höpöttelin itsekseni kuinka tyhmältä näytän vessan lattialla istuskellessani. Lopulta rohkaisin mieleni ja lähdin takaisin sohvalle istumaan. Otin kitaran kouraan ja yritin soitella jotain Kingston Wallin biisejä. Sormet kulkivat valoakin nopeammin ja ei meinannut pysyä oman soittelun perässä. Visuaalit iskivät päälle todella kovaa ja tuntui kuin hurja tuuli puhaltaisi kehon läpi. Soittelin kitaraa ja tunsin olevani kuningas (rokin kuningas! 8) ).

Palasin istuskelemaan sohvalle ja olo tuntui todella oudolta. En tiennyt mitään ajasta ja tuntui kuin olisin yhtä koko universumin kanssa. Päässä alkoi pyöriä outoja ajatuksia. "Evoluutiossa on virhe! Ota askel pidemmälle! Elämä ei lopu tähän tietoisuuden tasoon!" Tuntui kuin olisin kasvanut ihmistä mahtavammaksi olennoksi. Näin kaikkien valheiden läpi. Koko maailma on vain salaliittojen ja hyväksikäyttäjien johtama nukketeatteri. En ollut enää osa tätä todellisuudeksi kutsuttua tilaa. Olin poistunut tästä maailmasta ja osa jotain suurempaa kollektiivista tajuntaa.

"Olen kuollut! Vittu mä oon kuollu!" Taisin huutaa kovaan ääneen ja naureskelin perään. Ei se haitannut, että olin kuollut, olinhan nyt vahvempi ja viisaampi olento. Pystyn tekemään mitä haluan. Koko asunto tuntui tyhjältä tilalta. Kello oli pysähtynyt, musiikki loppunut, televisio sammunut, IRC poikki. Olin varma, että olin siirtynyt toiselle tasolle. Pois tästä maailmasta. Tuntui mahtavalta. Makasin sohvalla ja tunsin oloni mitä parhaimmaksi. "Ei tarvitse kuin lopettaa. Tyhjentää mieli kaikesta maallisesta turhasta ja liittyä korkeammalle tasolle. Tuntea puhdasta rakkautta."

Yht äkkiä havahduin sohvalta jostain unenkaltaisesta tilasta. Oli todella kylmä ja päätin mennä suihkuun lämmittelemään. Vaikutus alkoi näköjään laskea koska tunsin palaavani takaisin "todellisuuteen". Alkoi hieman masentaa. En ollutkaan kuollut, eikä enää ollut niin voittamaton olo. "Mitä tuli tehtyä? Tulevatko naapurit valittamaan meteliä? (kello taisi olla 2 yöllä)" Päätin mennä suihkuun lämmittelemään ja palautumaan. Näkökenttä oli vieläkin aika sumea. Olin hukannut lasini sohvan alle ja muutenkin tavaroita näytti olevan vähän missä sattuu. Alkoi masentaa hieman. Päätin ottaa kaljan rauhoitteluksi ja siivota paikat. Mitään ei onneksi ollut hajonnut. Ainoa mikä huoletti oli, että en muista mitä kaikkea oli tapahtunut. Join puolet kaljasta ja menin peiton alle pohtimaan matkaa. Vitutti hieman kaikki se sekoilu.

Erittäin outo matka oli. Aamulla oli pieni morkkis, mutta se meni nopeasti ohi. Jotenkin tuntui enemmän DXM tyyliseltä menolta ilta. Psykedeelejä on tullut nautittua ennemminkin, mutta tämä oli kyllä kaikista rankin matka. Tuntuu vieläkin, että yöllä tulee uniin jotain mielikuvia tuosta reissusta. Ehkä tästä opittiin jotain... ehkä ei. :roll:
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Hieman repesin tuolle evoluutioläpälle! :D

Matkan jälkeen on kiva poltella sauhuja ja miettiä trippiä, ikinää ei kyllä minulle tullut morkkiksia.
-:- We're All Mad Here -:-
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Hyvä raportointi, varsin klassista tattitrippailua. :)

Joku muu olisi varmaan sijassasi ahdistunut, salaliittokuvitelmista etc.

Saisivatkohan ihmiset yhtä paljon matrix-tyyppisiä vainoiluja tripeillä, jos P.K. Dick ei olisi tuonut koko valheellisen maailmankaikkeuden kuvaa populaarikulttuuriin.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Hyvää raportointia tosiaan.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Asidyyli wrote:Hyvä raportointi, varsin klassista tattitrippailua. :)

Saisivatkohan ihmiset yhtä paljon matrix-tyyppisiä vainoiluja tripeillä, jos P.K. Dick ei olisi tuonut koko valheellisen maailmankaikkeuden kuvaa populaarikulttuuriin.
Eniten minua siinä ahdisti se kun en ollutkaan kuollut. :) Oli niin mukavaa.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
psyke
Lepakko

Post by psyke »

Kuolemisen ja jälleensyntymisen tunne on mitä mahtavinta deeleissä imo.
Walrus
Psykonautti

Post by Walrus »

Damissa en tykäny sieistä yhtään, 3 kertaa vedin, en kyllä selvänä ollu ku otin. Paras oli lähtee leffaan, heti ku päästiin ni rupesin flippaa huolel, sit menin vessaan, ja joku musta siivoja tuli sinne, se vaa sano "just checking" eikä välittäny. Ainii aluks olin pienemmäs vessas, ja kuulin ku jotkut pai jossain toises, sit vaihdoin invavessaan ku se oli isompi. Joka kerta mei vatsa ihan sekasin, ivavessas istuin törkeel ripulil ku vatsa oli ihan sekasin. Sit nousin ja vedin 180 asteen käännöksen ja laattasin sinne.

Sit joku 4h pääst kelasin lähtee hotelliin, se hotelli oli motelli ja sellanen ovi kadulla, kukaan taksikuski ei tienny siit ja mul oli sukat märät ja vitutti. Sit 1 taksikuski sao et maksaa 20€, hypääsin heti kyytiin, matkaaki oli sitte se 300metriä, sit se pyys viel 10 tippiä, heitin 5€. Olin vaa ilone et pääsin hotellii ku olin vähä hukas.

Eka sieitrippi oli sellanen ku aina ne yhet oli jauhanu mite paljo se 1 veti sieniä siellä, ni sanoin myyjälle et vahvimmat tänne ja se määrä näytti ihan ookoolta.

Vatsa meni aina vitun sekasin ja paska olo, silti ne aina yllytti:D.
bdxm

Re: 4g cubensista... "Vittu oon kuollu!"

Post by bdxm »

sienet imee kaikkea paskaa ympäristöstä ja dameissa noi kasvattaa niitä isossa mittakaavassa tuskin liian steriilissä ja muutenkin dameissa on paskat vibat sienissä, se on niin maanläheistä ja kaunista, dami ei ole, että paremmin siellä viihtyy kemikaaleissa. imho.
normalisoija
Karvakuono

Re:

Post by normalisoija »

W10 wrote:
Asidyyli wrote:Hyvä raportointi, varsin klassista tattitrippailua. :)

Eniten minua siinä ahdisti se kun en ollutkaan kuollut. :) Oli niin mukavaa.
mikähän siinä on,kun luulee olevansa kuollut ja tietää kaiken?
mullaki lähti näkökentästä värit ja tuli ajaton olo.
"nythän sitä voi tehdä mitä haluaa"
tosi liskottava alussa,mutta mainio kokemus.
lanttu
Apteekki

Re: 4g cubensista... "Vittu oon kuollu!"

Post by lanttu »

Tosin jees! Hyvin yksin kertaisesti kerroit pää piirteittäin trippisi jopa kiinnostuin lukemaan ja luin loppuun :) itse olen kans kokenut kuoleman tunteen mutta en mukavalla tavalla sieni tripillä ja siitä on aikaa olin silloin ehkä liian kokematon ja tietämätön mihin mihin oikeasti psykedeelit pystyvät nykyään olen valmis ottamaan isojakin kokemuksia vastaan ja olen niitä jo ottanut ;) otin ensimmäisen kunnon 2vrk kestävän lsd tripin konemetsässä perhana se oli hienoa puhdasta raikasta iloa koko sen 2vrk (jaksottaen otin annokseni tuplaten edellisen ja kombotin huipennukseksi 20mg 2c-e siihen piikkiin) ei siitä sen enempää ;)
wtf