Psilocybine Tampanensis

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
amx03
Psykonautti

Psilocybine Tampanensis

Post by amx03 »

Date: June 1, 2007, 3:49 pm, GMT +1
Name: amx
Number: 85
Got my Philosopher's stones today... from customs :D Thx to youre extreme simple packed parcel,
i didnt got in trouble when i fooled those officers that these are truffles for cooking :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;)

Have a nice summer everyone!
_______________________________________________________________________________________________

Toi teksti löytyy yhden tosi hyvän smartshopin vieraskirjasta ja aionkin nyt sitten kirjaa tänne
jotain trippailu hässäkkää viisastenkivien kanssa...

1.6.2007 oli perjantai ja tullista päästyäni ajoinkin sitten mun äitelle ja aloin melki samantien kiehauttelee teetä näistä mulle ja mun veljelle... Mutsi ei tietenkään ollu kotona :razz:
Melki 20min. verran annoin kiehua about 1/3 saapuneesta tavarasta, jota oli 30g. Tosin se oli ehtiny jo vähän kuivahtaa, kun oli tullin kautta tullu... Muuten oltais varmaan syöty ne.

Teet oli hörpitty ja pehmenneet tryffelit syöty pois. Mentiin ulos istuu puutarhapenkille, kun oli niin hieno ilma ja puhuttiin kaikkee randomia läppää siinä n45 minuuttia. Sitten alko pikkasen tuntuu tutun oloset lähdöt ja mentiin sisälle, kun veli halus pelaa x boxilla nhl 08:a.

Siinä sitten kikkailtiin jotain, ite ekaa kertaa edes boxiin sekaannuin tuolloin, jotenkin tuntu, että ne tyypit siinä pelissä näytti välillä ihan törkeen isoilta ja välillä taas pienemmiltä. Boxin ohjain alko "sulaa" käsiin kiinni ja oli tosi vaikee enään pelaa :shock:
joku 1.5 tuntia oli menny teen kumoomisesta ja yhtäkkiä huomasin, että oon ihan menoissa, kun ei enään tuntenu sitä boxin ohjainta kädessä.. (Eh, oli lattialla mun vieressä)..
Mun veljelläkin pelitti ihan kivasti ja se ei meinannu saada kiekkoo pois mun joukkueelta, vaikken edes pelannu enään :lol: Puhuttiin kaikkee sekalaista siitä miten huvittavalta nhl:n pelaaminen oli tuntunut ja katteltiin ikkunasta mäntyjä, jotka näytti siltä, kun ne ois heiluttanu meille, melkein pysty erottaa niitten neulaset ihan tarkasti oksilta vaikka ne puut oli semmosen pienen niityn / pellon toisella puolella. Muutenkin kaikki näytti jotenkin kirkkaalta ja tuntu, että pysty aistii ympärillä olevan elämän paljon herkemmin, kuin yleensä ja nyt oli semmonen olo, että osas pysähtyä paikoilleen ja antaa ajatuksen juosta ympäristöön ja sieltä takas. Jotenkin vapauttava tunne...

Sitten äiten koira tuli sinne yläkertaan ja pärisi jotain(muistaakseni sillä oli semmonen naruista väsätty luun näkönen lelu suussa) ja halus leikkiä. Se pyöri siinä jonkun aikaa ja oli ihan villinä, pomppi meidän syliin ja kieri sängyllä :shock: Oltiin vaan, että mitä v*ttua. Ei todellakaan normi käytöstä siltä, vaikka se silloin viä aika pentu olikin... Sitten se lähti menee, kun ei me pysytty sen messissä.. Vähän ton jälkeen vaikutukset alko haihtuu hiljattain, kunnes oltiin suht normi oloissa...

Reissu oli vähän laimee omasta mielestäni, mutta ei ollenkaan huono kokemus. n.10g tuoreita kiviä antaa
normi dosen ja vedettiin semmonen puokkiin. Vaikee muistaa kunnolla yksitiskohtasia asioita noin pitkän ajan takaa,
Mutta selviä ja "tyypillisiä" aistimuksia ilmeni esim. euforiaa, tuntemuksia fyysisen ruumiin kasvamisesesta sen pienentymiiseen
ja asioiden käsittely mielessä tuntui jotenkin helpolta, ...

Mielestäni näistä lähtevät tripit eivät ole verrattavissa muihin psilocybiiniä ja psilosiiniä sisältäviin(ainakin omakohtaisten kokemusten perusteella), tripit on ollut vähemmän visuualisia ja olot ehdottomasti erilaiset kuin muissa testaamissani.
Last edited by amx03 on Sun 27 Jan 2008, 12:21, edited 1 time in total.
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.
amx03
Psykonautti

Re: Psilocybine Tampanensis

Post by amx03 »

Toinen kerta muutaman viikon jälkeen. Sama annos, kuin viimeksi, mutta nyt kokonaan minulle.

Oltiin avovaimon kanssa kämpillä ja pelattiin parvekkeella pokeria samalla, kun tuhosin sitä teetä ja avovaimo kyseli multa laidasta laitaan vaikutuksista yms. Todeten sitten, että pidä litkus.. :x No ei siinä mitään muuta, kun pokerit jatkuu ja euforiia , hyvän olon tunnetta ja muuta sälää pinnassa, josta meni hetki, niin alko sitten jo visuaalinen tulee esiin.. Hyvät maisemat ja kaunis auringonlasku sai mielen todella rauhalliseksi ja juttelu suskin kanssa toi hyvän olon fiboja, jotka tuntu koko kehossa(etenkin jalkovälissä). :lol: Jonkun aikaa viä pelattiin pokeria, mutta sitten alko sataa ja suski meni sisälle, kun ite jäin kattelee parvekkeelta näkyvää metsää, joka tunti heiluvan aaltomaisesti ees taas. Näkymät oli kauniit ja mielentila oli pysynyt hyvinkin tasaisen koko tripin ajan. Sitten menin kanssa sisälle ja juteltiin Suskin kanssa kaikista "pienistä" asioista, kun samalla tajusin, että rakastan tätä ihmistä ihan v**** paljon, tunne oli jokseenkin herkistävä, koska olen pettänyt häntä useampaan kertaan ja se sai mua oikeestaan vuodattaa parit :( Suski sitten kyseli, että mikä mulla on hätänä, kun itken. Ja sitten kerroin sille ihan koko paskan ja se tuli lohduttaa mua sen jälkeen, joka ei välttämättä ois ollu tarpeen, koska kuitenkin oli täysin itse aiheutettu reaktio.. :?

Sitten alkoi efektit hiljalleen laskee ja oltiinkin lähössä kamujen kanssa ulos, mutta oli vieläkin vähän paineita genitaali alueella.. :lol: joka saatiinkin sitten lievitettyä ennen lähtöä. Seksi oli hyvin intensiivistä ja tuntu siltä, että oltais oltu ihan täysin yhtä.
Sen jälkeen lähdettiin viettää lauantai iltaa kavereitten kanssa ja hieno ehtoohan siitä tulikin.

Jotenkin tuntuu, että oon aika huono kuvaa yksityiskohtaisesti asioita, mutta edelleenkin tämä luultavasti johtuu siitä, että kokemuksesta on jo hyvän verran aikaa..

Antakaa typot anteeksi ja laittakaa jotain kommenttia, millä voisin saada textin helpposti luettavaksi. Kiitos.

Ja jos on kokemuksia saman lajikkeen kanssa, niin voi laittaa tähän topikkiin tai sitten tehdä oman. :razz:
Herb is a Godly creation from the beginning of the world. The political worldwide organizations have framed mischief on it and called it drugs.
amx03
Psykonautti

Re: Psilocybine Tampanensis

Post by amx03 »

#3 Ja viimeinen annos tryffeleitä...

Olin pekkasella ja ajattelin siinä puoli kymmenen aikaan keittää teetä, jonka höystin tiikerin päiväunella ja hunajalla. Tuoksu oli miellyttä ja vajaan kupillisen sainkin kasaan noista aineistista, joka sitten tuli juotua suht nopeasti alas. Kämppä oli melko karseassa kuosissa :? ja ajattelinkin siivota ennen kuin sienet alkavat vaikuttaa.. Paljoa en ehtinyt tekemään, kun olo alkoi muuttua yhä enenmmä ajatuspohjaiseksi sekamelskaksi ja laitoin jamiroquaita soimaan, samalla mietin, että mitäköhän sitä tulee tehtyä reissun aikana. Ja tällä kertaa visuaalit olivat reilusti vahvempia, kuin edellisillä kerroilla, olohuone sykähteli sydämeni lyöntien tahtiin ja näkökentässä alkoi taphtumaan muitakin pieniä muutoksia esim. verhojen kuvioinnin sulavaa liikehdintää musiikin tai pumpun tahtiin(ei varma). Suljin silmäni hetkeksi ja sielläkin oli jo visuaalista toimintaa, joka muistutti lähinnä shkakkilautaa, semmosta mikä vaan rullaa kaukaisuudesta lähemmäs mua, väreissä oranssi/kullan värinen ruutu ja vihertäviä ruutuja. Vähän päästä alkoi sekaan tulee erikokoisia ja erivärisiä pisteitä ja palloja, musta alko tuntuu, että voin vähän pahoin ja avasin silmät.. Olo helpotti huomattavasti ja päätin vaihtaa vaatteet ja lähteä ulos, mutta peilin eteen mennessäni totesin itselleni, että "en kai mä tän näkösenä voi minnekkään lähteä" ja taas iski sitä pahoinvointia, nyt alko tuntuu siltä, että pää alkaa hajoo, enkä tiedä kukaan oon ja miks.. :shock:

Sitten koitin alkaa rauhottelee itteeni, että sullei oo mitään hätää vaikutukset kestää sen ja sen aika jne. joka oli virhe.. Aloin tulee tosi hermostuneeksi eikä ittensä tsemppiminen tuntunu auttavan ollenkaan. Koitin tyhjää mun päätä kaikista ajatuksista mitä siä myllersi ja helpostihan siinä jäi kakkoseksi. Suihkun kautta syömään pari leipää, jotka suorastaan vittuili mulle vetämällä väärään kurkkun.. :evil:

Tässä vaiheessa totesin itselleni, että nyt on vittu tullu ajateltua ittelleni astetta vakavempia ongelmia ja funtsin mikä ois järkevintä tässä tilanteessa... "Pitkän" about 2minuutin, jos senkään jälkeisen mietinnän tulos oli soittaa numeroon 112 :lol: (nolo) :(

Siinä jonkun ~30min juttelun jälkeen tultiin tulokseen, jotta laitetaan lanssi tarkastaa mun tila.. Outoa kyllä, tässä vaiheessa mun kaikki negatiiviset ajatukset oli lähestulkoon kadonnut, mutta aattelin varmistua, että kaikki on varmasti hyvin. Ja se auto tulikin suhteellisen nopeeta paikalle, jonne sitten istahdin mukavan olosen nuoren kaverin seuraks, joka törkkäs jonkun klipsun mun etusormeen kai mittaa pulssia tjms? Siinä sitten juteltiin substanssista ja dosesta, joista ammattilaisilla ei tuntunut olevan juurikaan tietoa. Fyysinen olo suht kurjana sitten alettiin tekee lähtöö paikalliselle asemalle ja samalla lähes taukoomatonta jutustelua kaikesta muusta asiasta, kuin päihteilystä sai mut täysin rentoutuu ja huomasin, että vittu oon taas päälläni ja mua alko hymyilyttää ihan vitusti. :D Tais tää herra kysyäkin, jotta mikäs nyt noin viihdyttää, johon en uskaltanu vastata, että kaikki tuntuis olevan ihan ok.. :?

Sitten oltiinkin pääte pysäkillä ja astuin ulos lanssista, niin tuntu, kun oisin ollu ihan mielettömän pitkä ja se teki perus ilmeen pidättämisen viä vaikeemmaks :lol: Sitten nää ystävälliset "pelastajani" asettivat minut makuulleni ja kehotti mua pärjää ja ottaa ihan rauhassa.. tuo olikin sitten suht helppoa odotusta ekg:tä varten, jossa ei mitään mainittavaa näkynytkään..

Pikainen yhteenveto näiltä kolmelta tripiltä onkin, että itselleni noi deelit on näköjään helpompi käsitellä (hyvässä) seurassa, jotenkin yksin alkaa tulee jotain ihan ihme puppua mieleen.. :? Varmaan suurimmaks osaks johtuu siitä, että ajattelee liikaa tulevaisuutta ja alkaa sen takia friikkaa, että entä jos flippaa? Trippailu yleensäkin on ollut mukavaa ja toivoisin sen jatkuvan hyvissä merkeissä. Miten voisin päästä Trippaa yksin, niin ettei tommosia suolestasuoltavia harhakuvitelmia tms tulis kummittee ja pilaa mun oloja? Jos Kenelläkään täällä ois jotain hyvää rentoutumistapaa tai muuta, mikä saattais pitää hyvät fiilikset yllä, niin laittakaa kommenttia

kiitos.