Name: amx
Number: 85
Got my Philosopher's stones today... from customs
i didnt got in trouble when i fooled those officers that these are truffles for cooking
Have a nice summer everyone!
_______________________________________________________________________________________________
Toi teksti löytyy yhden tosi hyvän smartshopin vieraskirjasta ja aionkin nyt sitten kirjaa tänne
jotain trippailu hässäkkää viisastenkivien kanssa...
1.6.2007 oli perjantai ja tullista päästyäni ajoinkin sitten mun äitelle ja aloin melki samantien kiehauttelee teetä näistä mulle ja mun veljelle... Mutsi ei tietenkään ollu kotona
Melki 20min. verran annoin kiehua about 1/3 saapuneesta tavarasta, jota oli 30g. Tosin se oli ehtiny jo vähän kuivahtaa, kun oli tullin kautta tullu... Muuten oltais varmaan syöty ne.
Teet oli hörpitty ja pehmenneet tryffelit syöty pois. Mentiin ulos istuu puutarhapenkille, kun oli niin hieno ilma ja puhuttiin kaikkee randomia läppää siinä n45 minuuttia. Sitten alko pikkasen tuntuu tutun oloset lähdöt ja mentiin sisälle, kun veli halus pelaa x boxilla nhl 08:a.
Siinä sitten kikkailtiin jotain, ite ekaa kertaa edes boxiin sekaannuin tuolloin, jotenkin tuntu, että ne tyypit siinä pelissä näytti välillä ihan törkeen isoilta ja välillä taas pienemmiltä. Boxin ohjain alko "sulaa" käsiin kiinni ja oli tosi vaikee enään pelaa
joku 1.5 tuntia oli menny teen kumoomisesta ja yhtäkkiä huomasin, että oon ihan menoissa, kun ei enään tuntenu sitä boxin ohjainta kädessä.. (Eh, oli lattialla mun vieressä)..
Mun veljelläkin pelitti ihan kivasti ja se ei meinannu saada kiekkoo pois mun joukkueelta, vaikken edes pelannu enään
Sitten äiten koira tuli sinne yläkertaan ja pärisi jotain(muistaakseni sillä oli semmonen naruista väsätty luun näkönen lelu suussa) ja halus leikkiä. Se pyöri siinä jonkun aikaa ja oli ihan villinä, pomppi meidän syliin ja kieri sängyllä
Reissu oli vähän laimee omasta mielestäni, mutta ei ollenkaan huono kokemus. n.10g tuoreita kiviä antaa
normi dosen ja vedettiin semmonen puokkiin. Vaikee muistaa kunnolla yksitiskohtasia asioita noin pitkän ajan takaa,
Mutta selviä ja "tyypillisiä" aistimuksia ilmeni esim. euforiaa, tuntemuksia fyysisen ruumiin kasvamisesesta sen pienentymiiseen
ja asioiden käsittely mielessä tuntui jotenkin helpolta, ...
Mielestäni näistä lähtevät tripit eivät ole verrattavissa muihin psilocybiiniä ja psilosiiniä sisältäviin(ainakin omakohtaisten kokemusten perusteella), tripit on ollut vähemmän visuualisia ja olot ehdottomasti erilaiset kuin muissa testaamissani.