Pm boxia rasittavat N00bit!
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Pm boxia rasittavat N00bit!
Onko yleinen ilmiö? Mulle on nyt parin viikon aikana tullut pari viestiä, missä milloin kysytään kodeiinia sisältävistä yskänlääkkeistä ja milloin P. Somniforumin lehtien karvoituksesta.
Ei sinänsä rasittavaa, mutta miksi minun pitäisi vaivautua kirjoittamaan hakusanat googleen ja antaa näille tlevision kyllästämille ajattelemaan kykenemättömille idiooteille se ensimmäinen linkki mikä googleen pompsahtaa? Varsinkin, jos itseä ei ko. asia kiinnosta?
Olisiko tarpeellista lisätä johonkin disclaimeriin pakollinen konfirmaatio, että osaa ensin katsoa googlesta, sitten foorumin viestiketjusta, jonka jälkeen kysyä asiaankuluvassa ketjussa asiasta, jonka jälkeen tulisi harkita uuden topicin perustamista ja vasta sitten kysyä pm:llä joltain henkilöltä, joka on ko. asiaan erityisesti viestien perusteella vihkiytynyt, lisää tietoa?
Olipa pitkä ja huono lause toi äskönen...
No, vituttaa vähänsen, vaikka onkin kiva saada postia...
Ei sinänsä rasittavaa, mutta miksi minun pitäisi vaivautua kirjoittamaan hakusanat googleen ja antaa näille tlevision kyllästämille ajattelemaan kykenemättömille idiooteille se ensimmäinen linkki mikä googleen pompsahtaa? Varsinkin, jos itseä ei ko. asia kiinnosta?
Olisiko tarpeellista lisätä johonkin disclaimeriin pakollinen konfirmaatio, että osaa ensin katsoa googlesta, sitten foorumin viestiketjusta, jonka jälkeen kysyä asiaankuluvassa ketjussa asiasta, jonka jälkeen tulisi harkita uuden topicin perustamista ja vasta sitten kysyä pm:llä joltain henkilöltä, joka on ko. asiaan erityisesti viestien perusteella vihkiytynyt, lisää tietoa?
Olipa pitkä ja huono lause toi äskönen...
No, vituttaa vähänsen, vaikka onkin kiva saada postia...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
sublime
- Rotta
Re: Pm boxia rasittavat N00bit!
Foorumin säännöissähän kehotetaan käyttämään hakua ja järkeä, sekä käyttäytymään asiallisesti. Mutta harvapa niitä taitaa lukea...
En usko, että tämä nimenomainen asia on niin yleinen, että siitä pitäisi mitenkään erityisesti mainita. Voithan toki jättää aina vastaamatta. Sen sijaan yleinen muistutus säännöistä ja foorumikäyttäytymisestä voisi olla tarpeen ja saada nämä turhien yksityisviestienkin kirjoittajat miettimään kahteen kertaan ennen lähettämistä.
En usko, että tämä nimenomainen asia on niin yleinen, että siitä pitäisi mitenkään erityisesti mainita. Voithan toki jättää aina vastaamatta. Sen sijaan yleinen muistutus säännöistä ja foorumikäyttäytymisestä voisi olla tarpeen ja saada nämä turhien yksityisviestienkin kirjoittajat miettimään kahteen kertaan ennen lähettämistä.
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
itse asiassa ei se nyt niin paha ole, jos joku jotain kysäsee. Saahan sitä aina kysyä. Tulipas itsekäs olo...
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
mauseri
- LD50
mulle tulleet yksityisviestit on ollut aina asiallisia/järkeviä ja jopa koskettavia.kiitokset siitä lähettäjille.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
frapathea
Multa on jostain syystä kyselty vain nuista kukkakaupan siämenistä. Mut ei tarvi vastata jos pistää vituttaa. Tai sit vui vastata että räyh. Emmätiiä, mää oon noihin vastannu yleensä emmätiiää, iha vaa siksikin etten vui tietää onko henkilön x lähiprismassa myydyssä psinisekoituksessa tricoloria.
-
Amore
- Karvakuono
Sain tänään pm jossa joku rakasti mua <3
-
UltraViolet
- Kameleontti
höh minä en saa keltään koskaan yyveetä!
-
W10
- Kameleontti
Ne on kaikki poliiseja! Foliohattu kireämmälle. 
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
-
frapathea
Kyl sä saat multa, oot aika ihana, ootko kaunisUltraViolet wrote:höh minä en saa keltään koskaan yyveetä!
-
UltraViolet
- Kameleontti
kysy yyveenä!frapathea wrote:Kyl sä saat multa, oot aika ihana, ootko kaunisUltraViolet wrote:höh minä en saa keltään koskaan yyveetä!
-
Uke
- LD50
Jep.Suletaan koko paikkaW10 wrote:Ne on kaikki poliiseja! Foliohattu kireämmälle.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Usoda
- LD50
Ei oo yleinen ilmiö, mulle saa kyllä viestitellä. Saatan jopa vastata takaisin jotain ihan ihme settiä jos sille päälle satun.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Muistaisin, että joskus aikoja sitten joku uusi riemuidiootti kysyi jotain riemastuttavan ilahduttavaa. Mikäs pakko niille on vastailla.
Lisäksi moderaattorille asiattoman säätöviestin lähettämisestähän on palkintona banaani, joka on niin käyrä ettei se ikinä täyttäisi EU:n standardeja. Täytyyhän typeryydestäkin jotenkin muistaa.
Lisäksi moderaattorille asiattoman säätöviestin lähettämisestähän on palkintona banaani, joka on niin käyrä ettei se ikinä täyttäisi EU:n standardeja. Täytyyhän typeryydestäkin jotenkin muistaa.
-
Ahab
Multa on aika paljon kyselty salvian pistokkaita tms. oon vaan antanu osotteen että tilaa tuolta ite.
-
Usoda
- LD50
Laittakaa noobit rohkeasti usoda-tädille postia, riippuen viestin laadusta saatan jopa vastata kiltisti tai jakaa keltaista banaania.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava