Mitkä kaksi päihdettä ottaisit autiolle saarelle?
-
mauseri
- LD50
Mitkä kaksi päihdettä ottaisit autiolle saarelle?
siis saisit elinikäiset varastot kahta eri päihdettä saarelle mistä ei ole paluuta? itse ottaisin ehkä ooppiumia ja cannabista, tosin alkais varmaan vituttaa ku ei pääsis tripeille (tai mistä sitä tietää jos siellä kasvaa vaikka sieniä)...vaikeeta kun mailmassa on niin paljon hyviä päihteitä.. Dexma ottas salettiin ainakin kaljaa ja dexmiä? 
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Thoxium
Re: Mitkä kaksi päihdettä ottaisit autiolle saarelle?
Zolpidemii ja tsopiklonia hyvän kukan kanssa, tuskinpa tylsää tulisi.
-
Happotatti
- Apteekki
Silokkeja ja Jotain vahvaa indicaista/tasapainotettua qq.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Poliklinikka
- OD
unikkoa ja hamppua
-
mauseri
- LD50
mä taidan luottaa siihen että sieltä löytyy ees sammakoita mitä nuoleskellaHappotatti wrote:Silokkeja ja Jotain vahvaa indicaista/tasapainotettua qq.
-
NapalmSatan
- Lepakko
Nää mäki ottaisinThoxium wrote:Zolpidemii ja tsopiklonia hyvän kukan kanssa, tuskinpa tylsää tulisi.
Murderous motivation
-
Swampthing
- Apteekki
Happoa ja mielennyrjäyttävää kirjallisuutta.
Mieli on mukava paikka asua.
-
Nexus
- Psykonautti
Aij prkl, tää onki aika paha ! Hmm.. Ainakin polttoa ja, ja . . . Vaikea päättää 
You Live Just Once
-
Thoxium
Jep, olis aina hallunisaatiot kavereina.NapalmSatan wrote:Nää mäki ottaisinThoxium wrote:Zolpidemii ja tsopiklonia hyvän kukan kanssa, tuskinpa tylsää tulisi.
-
Dexma
- Moderator
Dexmiä jotta mää saisin kivoja kavereita jotka tulisivat mun omasta päästä.
Kärpässieniä jotka pitäis mun kehon hyvässä kunnossa...
Daturaakin voisi olla kiva siellä vetää...

Kärpässieniä jotka pitäis mun kehon hyvässä kunnossa...
Daturaakin voisi olla kiva siellä vetää...
-
Valaistunut
- Psykonautti
LSD:tä, sekä Ayahuascaa.
Tosin jos olisin trooppisella saarella josta tietyt kasvit löytyisivät ja ohjeet Ayahuascan valmistukseen, niin voisihan sitä tehdä itsekkin...
Tosin jos olisin trooppisella saarella josta tietyt kasvit löytyisivät ja ohjeet Ayahuascan valmistukseen, niin voisihan sitä tehdä itsekkin...
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
-
spasm
- OD
Tää on kyl paha..
Joku psykedeeli (ehkä sieniä) ja savua ottaisin..
Joku psykedeeli (ehkä sieniä) ja savua ottaisin..
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
mauseri
- LD50
niin, kelaa ku ottasit hirveet määrät ayaa mukaan ni huomaisitki ettei siellä kasva kuin siihen tarvittavia yrttejä jokapuolella.. ois ehkä pitänyt laittaa 3 päihdettä. sit vois ottaa hitaat,matkat ja pilven.. hei mää keksin! lähetään sinne porukalla! mä voin tuoda kukan ja ooppiumin, joku taas vauhtia ja lappuja jne. kyllä olis hieno loppuelämä, verrattuna tähän nykypaskasuomeen/mailmaan..Valaistunut wrote:LSD:tä, sekä Ayahuascaa.
-
Touchet
- Moderator
Kahvia ja tupakkaa.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
Thoxium
Hmm, eikös tästä ole leffakin tehty: The Beachmauser1911 wrote:hei mää keksin! lähetään sinne porukalla! mä voin tuoda kukan ja ooppiumin, joku taas vauhtia ja lappuja jne. kyllä olis hieno loppuelämä, verrattuna tähän nykypaskasuomeen/mailmaan..
-
Dexma
- Moderator
äimööö soo in theree!mauser1911 wrote:niin, kelaa ku ottasit hirveet määrät ayaa mukaan ni huomaisitki ettei siellä kasva kuin siihen tarvittavia yrttejä jokapuolella.. ois ehkä pitänyt laittaa 3 päihdettä. sit vois ottaa hitaat,matkat ja pilven.. hei mää keksin! lähetään sinne porukalla! mä voin tuoda kukan ja ooppiumin, joku taas vauhtia ja lappuja jne. kyllä olis hieno loppuelämä, verrattuna tähän nykypaskasuomeen/mailmaan..Valaistunut wrote:LSD:tä, sekä Ayahuascaa.
-
frapathea
No vaikia kysymys ku emmä haluis missää autiolsaarel jumittaa. IHA TYLSÄÄ. Kai siin sit pitäs ottaa jotai jumittavaa mukaan. Hmmmmmm. Tai emmätiiä vittu. Riippuis kans et olisino iiihan yksinsiellä 8,( Jos saisin ottaa jonkun tosi nunnunnuunutteltavan ihmisen mukaa ni ottaisin sitte ainaki jotain empatogeenii. MDMA. Tai jotai. Ja kai sitte olis pakko nöyrtyy ottamaan sitä saatanan khannapista.
SIT EI SAIS AMFEDAMIINII. >8(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
SIT EI SAIS AMFEDAMIINII. >8(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
-
inebrius
- Tuppisuu
DMT ja Salvia. Toisaalta siellä saarella vois olla kivaa ihan selvinkinpäin, mutta noilla ainakin pääsisi vaihtamaan maisemaa tarvittaessa 
-
Dexma
- Moderator
Pitäiskö meidän vallata oma saaremme, niinkuin se Britannian lähellä oleva porukka joka valloitti vanhan öljynporauslautan ja perusti anarkistisen valtion sinne, jota mun ymmärtääkseni Suomi ei ole tunnustanut... En nyt muista placein nimee...
-
mauseri
- LD50
vallataan ahvenanmaa! tehdään siitä kuningaskunta, mä oon luonnollisesti sit kunkkuDexma wrote:Pitäiskö meidän vallata oma saaremme, niinkuin se Britannian lähellä oleva porukka joka valloitti vanhan öljynporauslautan ja perusti anarkistisen valtion sinne, jota mun ymmärtääkseni Suomi ei ole tunnustanut... En nyt muista placein nimee...
-
frapathea
no hyi. liikaa ruotsia ja liikaa TASKURAPUAAAAAAA.
-
Dexma
- Moderator
Hei hippi valtiossa pannaan ja vedetään huumeita ei siellä ole mitään hiton lakia, muutakuin se, että kaikki päihteet jaetaan... komeeooon... Se on jatkuva fraktaali orgasmi!mauser1911 wrote:vallataan ahvenanmaa! tehdään siitä kuningaskunta, mä oon luonnollisesti sit kunkkuDexma wrote:Pitäiskö meidän vallata oma saaremme, niinkuin se Britannian lähellä oleva porukka joka valloitti vanhan öljynporauslautan ja perusti anarkistisen valtion sinne, jota mun ymmärtääkseni Suomi ei ole tunnustanut... En nyt muista placein nimee...Dexma pääsee ideastaan mun oikeaksi kädeksi.
Oikeasti perustaaks hamppu kaupunki? Tehäänkö niinkuin Köpiksessä kristianian?
-
Nuppi_
Ainaki helvetin hyvää kukkaa ja hmm tä toinen on kinkkinen jottai heroiinia kai, jos en ikinä pääsis pois ni mitä väliä sil on mitä siel vetää 
-
mauseri
- LD50
alko soimaan päässä se jukka pojan hamppu kaupunki..Dexma wrote:
Oikeasti perustaaks hamppu kaupunki? Tehäänkö niinkuin Köpiksessä kristianian?
-
Kalavale
- Apteekki
Taikasieniä ja heroiinia, samapa tuo tosiaan olisi jos ei koskaan saarelta pois pääsisi. Sienillä tutkittaisiin kaikkeutta ja heroiinilla tapettaisiin aikaa sienitrippien välillä.
All things are equal, there are no special things.
-
Pentabarf
- Lepakko
No vaikka heroiinia ja kukkaa. Tattejahan tietenkin kasvaa ihan luonnostaan saarella. 
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
Dexma
- Moderator
Mää ottaisin Jimi Hendrixin keikkoja ja sitten, pizzaa.
-
chibbo
Ethä ku ksanoreita ja kaliaaDexma wrote:Mää ottaisin Jimi Hendrixin keikkoja ja sitten, pizzaa.