Ketipinor ja seronil haitta esim dxm käytössä

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
minaolenmursu
Tuppisuu

Ketipinor ja seronil haitta esim dxm käytössä

Post by minaolenmursu »

Eli minä olen syönyt ketipinoria ja seronilia nyt about. 3kk,mutta haluaisin kokeilla esim dxm eli onko noista minun lääkkeistä haittaa?olen lukenut että kuulemma olisi?sitten mitä saisi saisi ilman reseptiä jotka voisi toimia ihan hyvin noiden ketipinorin ja serinolin kanssa?ajattelin kokeilla marzinea,sedoniumia,imodiumia ja kofeiini tabletteja,tuskin niistä mitään erikoisia säväreitä saa,mutta mistä sitä tietää kun syön lisäksi noita ketipinoria ja seronilia.Anteeksi jos tämä tuli väärään osioon :roll:
sublime
Rotta

Re: Ketipinor ja seronil haitta esim dxm käytössä

Post by sublime »

Miksi haluaisit kuosata ripulilääkkeellä? :lol:

Kofeiinitabletitkin ovat kyllä yksi vitsi jos oloja etsii. Kyllähän ne piristävät siinä missä kahvikupillinenkin, mutta jos jotain vähänkään pirinkaltaista kuvittelet niillä saavasi, niin ei tule onnistumaan - ellei vatsahaava ole takamotiivisi. Valeriaanastakaan en ainakaan henkilökohtaisesti ole saanut yhtään mitään irti... Joidenkin rauhottavien kanssa se saattaa jotain ehkä tehdäkin, mutta tuotakaan en allekirjoita.

Psykoosilääkkeitä vakituisesti syödessä ei välttämättä kannata vetää mitään muutenkaan.

:roll:
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

minaolenmursu wrote:Eli minä olen syönyt ketipinoria ja seronilia nyt about. 3kk,mutta haluaisin kokeilla esim dxm eli onko noista minun lääkkeistä haittaa?olen lukenut että kuulemma olisi?sitten mitä saisi saisi ilman reseptiä jotka voisi toimia ihan hyvin noiden ketipinorin ja serinolin kanssa?ajattelin kokeilla marzinea,sedoniumia,imodiumia ja kofeiini tabletteja,tuskin niistä mitään erikoisia säväreitä saa,mutta mistä sitä tietää kun syön lisäksi noita ketipinoria ja seronilia.Anteeksi jos tämä tuli väärään osioon :roll:
hah haaa..anteeks, mutta meinaan kuolla nauruun.. :D
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
minaolenmursu
Tuppisuu

Post by minaolenmursu »

mauser1911 wrote:
minaolenmursu wrote:Eli minä olen syönyt ketipinoria ja seronilia nyt about. 3kk,mutta haluaisin kokeilla esim dxm eli onko noista minun lääkkeistä haittaa?olen lukenut että kuulemma olisi?sitten mitä saisi saisi ilman reseptiä jotka voisi toimia ihan hyvin noiden ketipinorin ja serinolin kanssa?ajattelin kokeilla marzinea,sedoniumia,imodiumia ja kofeiini tabletteja,tuskin niistä mitään erikoisia säväreitä saa,mutta mistä sitä tietää kun syön lisäksi noita ketipinoria ja seronilia.Anteeksi jos tämä tuli väärään osioon :roll:
hah haaa..anteeks, mutta meinaan kuolla nauruun.. :D
:D äläs naura:D mutta kun tarviin tietenkin niitä ripulilääkkeitä estämään ressun haitta vaikutuksia idiootti!:D :lol:
minaolenmursu
Tuppisuu

Post by minaolenmursu »

sublime wrote:Miksi haluaisit kuosata ripulilääkkeellä? :lol:

Kofeiinitabletitkin ovat kyllä yksi vitsi jos oloja etsii. Kyllähän ne piristävät siinä missä kahvikupillinenkin, mutta jos jotain vähänkään pirinkaltaista kuvittelet niillä saavasi, niin ei tule onnistumaan - ellei vatsahaava ole takamotiivisi. Valeriaanastakaan en ainakaan henkilökohtaisesti ole saanut yhtään mitään irti... Joidenkin rauhottavien kanssa se saattaa jotain ehkä tehdäkin, mutta tuotakaan en allekirjoita.

Psykoosilääkkeitä vakituisesti syödessä ei välttämättä kannata vetää mitään muutenkaan.

:roll:
sain noita lääkkeitä lievään masennukseen ja sitten nukkumiseen,eli haittaisko se nyt jos vetäisin dxm?ja äläs naura :D tarviin siis noita ripulilääkkeitä tietenkin estämään ressun haittavaikutuksen,sori jos luulit jotain muuta, sori kun en eritellyt kirjoituksessani,naurattaa itsekkin :lol:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Joo, ei mun kokemuksien mukaan tuo ketipinor haittaa mitään ressun kanssa. Jos marzineita löydät jostain apteekista olet aikamoinen löytäjä, tuntuu nykyään, että ne ovat joka paikassa "loppu". Muutenkin jos otat marzinea kunnon annoksen dexmin kanssa voin sanoa, että tulee elämäsi tähän asti parastrippi tai sitten hulluin ja saat psykoosin. Imodiumia ressun alle jos aiot raakana ressua vetästä, mutta suosittelen erottelua.

Mutta, onhan tuo kultainen sääntö, että jos päässä on vähän vikaa niin ei välttämättä kannatta trippailla, toisaalta tuntuu että täällä moni ei siitä välitä vain antaa mennä... Mää ainakin trippaan dexmillä ja olen ihan vitun sairas ihminen...
minaolenmursu
Tuppisuu

Post by minaolenmursu »

Dexma wrote:
Joo, ei mun kokemuksien mukaan tuo ketipinor haittaa mitään ressun kanssa. Jos marzineita löydät jostain apteekista olet aikamoinen löytäjä, tuntuu nykyään, että ne ovat joka paikassa "loppu". Muutenkin jos otat marzinea kunnon annoksen dexmin kanssa voin sanoa, että tulee elämäsi tähän asti parastrippi tai sitten hulluin ja saat psykoosin. Imodiumia ressun alle jos aiot raakana ressua vetästä, mutta suosittelen erottelua.

Mutta, onhan tuo kultainen sääntö, että jos päässä on vähän vikaa niin ei välttämättä kannatta trippailla, toisaalta tuntuu että täällä moni ei siitä välitä vain antaa mennä... Mää ainakin trippaan dexmillä ja olen ihan vitun sairas ihminen...
Juu olen mäkin aika sairas ihminen,mutta silleen vähän hippi henkinen ja huvittaisi kuunnella jotain screamdelicaa tripin aikana niin siksi.Älkää tuomitko :lol: .

Mut just mua vähän alkoi pelottaa että kannattaisko kun löysin tämän:

http://www.drugs-forum.com/forum/archiv ... -9512.html

mutta haittaakohan tuo jos otan vain tuollasen 200mg ressua?en enempää.Mut just vähän kyl jännittää kun kumminkin syön 2 noita lääkkeitäni :? Kannabis olisi kanssa jees ja se nyt ei varmaan haittais niin pahasti?mutta kun ongelmana on se että minä en saa sitä mistään ja se on kamalaa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

En mää uskois että homma olisi kamalan vaarallista, olet vain ilman ketipinoria tai seronilia sen päivän kun otat dexmii... Toisaalta kyllä mää vetäisin suoaraan kaiken naamariin...

Mut mää oonkin hullu ja en välitä mistään eneään miätään...

Ja mää oon kännissä,.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Dexma wrote:En mää uskois että homma olisi kamalan vaarallista, olet vain ilman ketipinoria tai seronilia sen päivän kun otat dexmii... Toisaalta kyllä mää vetäisin suoaraan kaiken naamariin...

Ja mää oon kännissä,.
kiitos Dexma: sait taas mut repeemään ihan täysillä.. sää oot kyllä ihan vitun kipee ihminen. ei,vittu..saatat olla jopa sairaampi ku mää.. ja se on jo tosi paha juttu.. :D
minaolenmursu
Tuppisuu

Post by minaolenmursu »

Dexma wrote:En mää uskois että homma olisi kamalan vaarallista, olet vain ilman ketipinoria tai seronilia sen päivän kun otat dexmii... Toisaalta kyllä mää vetäisin suoaraan kaiken naamariin...

Ja mää oon kännissä,.
Juu mä en tykkää olla kännissä .. :cry: mut mä nyt ees vähä välitän kun olen vasta niin nuoripoikanen(alta 20v) mutta taidan nyt kummiskin sitten kai (hyvin epävarmana) kokeilla sitä 200mg ja olla vaan sen päivän ilman lääkkeitäni.Mitenköhän käy sitten..ihan pelottaa,kun kumminkin huvittais kuunnella jotain psykedeelistä musaa tripillä tai katsoa fear and loathing...
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Syö niitä lääkkeitä eläkä juo huumeita.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

Kannattaisi varmaan kuitenkin erotella se DXM koska imodium vain hidastaa suolen liikkeitä, vaikuttamalla suoliston lihaksistoon. Resilarissa oleva sorbitol taas vaikuttaa keräämällä nestettä suoleen. Eli sorbitol + imodium on hirveä paskahätä, painetta mahassa ja vaikea pinnistää. Lääkehiili auttaa paremmin sorbitolin ripulivaikutuksiin, mutta se taas estää muiden aineiden imeytymistä. EI SE EROTTELU NIIN VAIKEAA OLE. ;)

Ketipinor vaikuttaa kait lähinnä aivojen dopamiinitasoon ja seronil on SSRI. DXM faq sanoo, että SSRI lääkkeiden kanssa voi tulla serotoniinisyndrooma. Dopamiinireseptorien blokkaaminen ketipinorilla varmaan vähentää DXM:n euforisia vaikutuksia. Kannattaa varmaan pitää taukoa noista hulluusläkkeistä jos haluat kokeilla DXM:n pumpulimaailmaa.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Pentabarf wrote:Kannattaisi varmaan kuitenkin erotella se DXM koska imodium vain hidastaa suolen liikkeitä, vaikuttamalla suoliston lihaksistoon. Resilarissa oleva sorbitol taas vaikuttaa keräämällä nestettä suoleen. Eli sorbitol + imodium on hirveä paskahätä, painetta mahassa ja vaikea pinnistää. Lääkehiili auttaa paremmin sorbitolin ripulivaikutuksiin, mutta se taas estää muiden aineiden imeytymistä. EI SE EROTTELU NIIN VAIKEAA OLE. ;)
mulla imodium ei ainakaan vaikuttanut mitenkää.. mun mielestä tohon ressuun kasvaa joku sorbitoltole tai jotain, nykyään ei ainakaan pullollisesta tarvii käydä ku parit paskat heittään, eikä se haittaa yhtään mitään. pitäs kyllä koittaa erotella vielä kerran ja ottaa 1200mg sit. meinaan et erottelemattomana yks pullo on jo niin vitun lähellä yrjöjä, et ei toivookaan ottaa enempää..
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote: kiitos Dexma: sait taas mut repeemään ihan täysillä.. sää oot kyllä ihan vitun kipee ihminen. ei,vittu..saatat olla jopa sairaampi ku mää.. ja se on jo tosi paha juttu.. :D
Ei me olla sairaita, vaikka vedetään koko ajan vahvaa lääkitystä! Täähän parantaa meitä! Sitten me ollaan tultu sairaaksi, kun me ollaan kykenemättömiä vetään näitä tuotteita... Mut ei se mitään, koska mää pääsen jossain kohtaa suljetulle, jossa pienet sairaalatytöt minihameissa tuo mun eteen nappeja, ja mää voin tutkia mun monia persoonia seinän kautta.... Sitten mun suu on koko ajan auki sieltä valuuu kuolaa. Ja jos mää sanon jotain niin se on whoooah.
minaolenmursu
Tuppisuu

Post by minaolenmursu »

Pentabarf wrote:Kannattaisi varmaan kuitenkin erotella se DXM koska imodium vain hidastaa suolen liikkeitä, vaikuttamalla suoliston lihaksistoon. Resilarissa oleva sorbitol taas vaikuttaa keräämällä nestettä suoleen. Eli sorbitol + imodium on hirveä paskahätä, painetta mahassa ja vaikea pinnistää. Lääkehiili auttaa paremmin sorbitolin ripulivaikutuksiin, mutta se taas estää muiden aineiden imeytymistä. EI SE EROTTELU NIIN VAIKEAA OLE. ;)

Ketipinor vaikuttaa kait lähinnä aivojen dopamiinitasoon ja seronil on SSRI. DXM faq sanoo, että SSRI lääkkeiden kanssa voi tulla serotoniinisyndrooma. Dopamiinireseptorien blokkaaminen ketipinorilla varmaan vähentää DXM:n euforisia vaikutuksia. Kannattaa varmaan pitää taukoa noista hulluusläkkeistä jos haluat kokeilla DXM:n pumpulimaailmaa.
Kuinkakohan pitkää taukoa mun kannattais pitää noista että pääsisin sinne dxm:n pumpulimaailmaan?muuten ostin ihan kokeilun vuoksi noita kofeiini tabletteja,söin niitä ekaksi 4 ja n. tunnin päästä vielä 2.Tuli sellanen ihme hyperaktiivinen olo ja ei pystynyt keskittyä mihinkään ja kädet tärisi!?tosi omituista... muuten en halua vatsahaavaa että paljonko noita kofeiini tabuja voisi ottaa etten saa sitä vatsahaavaa?taas pelottaa :(
mauseri
LD50

Post by mauseri »

minaolenmursu wrote:

Kuinkakohan pitkää taukoa mun kannattais pitää noista että pääsisin sinne dxm:n pumpulimaailmaan?muuten ostin ihan kokeilun vuoksi noita kofeiini tabletteja,söin niitä ekaksi 4 ja n. tunnin päästä vielä 2.Tuli sellanen ihme hyperaktiivinen olo ja ei pystynyt keskittyä mihinkään ja kädet tärisi!?tosi omituista... muuten en halua vatsahaavaa että paljonko noita kofeiini tabuja voisi ottaa etten saa sitä vatsahaavaa?taas pelottaa :(
jotenkin tuntuu että oot liian nuori tai et oikein ymmärrä itekään miks haluat käyttää jotain. voin olla väärässä, mut pysy siinä alkoholin paskassa viikonloput, käy 8-4 duunii ja hakkaa akkaas kännissä..
minaolenmursu
Tuppisuu

Post by minaolenmursu »

mauser1911 wrote:
minaolenmursu wrote:

jotenkin tuntuu että oot liian nuori tai et oikein ymmärrä itekään miks haluat käyttää jotain. voin olla väärässä, mut pysy siinä alkoholin paskassa viikonloput, käy 8-4 duunii ja hakkaa akkaas kännissä..
Haluan käyttää jotain ihan siksi että se auttaisi luovuudessa,ainakin omasta mielestä parhaat kirjat ja levyt on tehty aina jonkinlaisissa aineissa.En ole omasta mielestäni liian nuori ja inhoan viinaa ja en halua käydä 4-8 duunia ja hakata akkaani kännissä vaan haluan elää sellaista rentoa boheemi elämää ja maalata ja soittaa.Haluaisin tehdä syvempää itsetutkiskelua ja tosiaan saada inspiraatiota taiteeseeni.Siinä päällisimmät syyt,eli toivottavasti tuo selvensi asiaa.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

joo, selvensi, mut kandee miettii sitä PORTTITEORIAA :D. huumeet antaa todella paljon, mut liikaa käytettynä ne voi viedä lähes kaiken.. jos alat käyttää niin toivon sydämmestäni et pysyt kohtuu käytössä. t: ex:nisti
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

mauser1911 wrote: huumeet antaa todella paljon, mut liikaa käytettynä ne voi viedä lähes kaiken.. j
Eivoi kun yhtyä... Terveisin käyttäjä... Ja seko sellanen! ;) 8) 8) 8) (DEXMI NISTI!!!!)
Pentabarf
Lepakko

Post by Pentabarf »

minaolenmursu wrote: Kuinkakohan pitkää taukoa mun kannattais pitää noista että pääsisin sinne dxm:n pumpulimaailmaan?muuten ostin ihan kokeilun vuoksi noita kofeiini tabletteja,söin niitä ekaksi 4 ja n. tunnin päästä vielä 2.Tuli sellanen ihme hyperaktiivinen olo ja ei pystynyt keskittyä mihinkään ja kädet tärisi!?tosi omituista... muuten en halua vatsahaavaa että paljonko noita kofeiini tabuja voisi ottaa etten saa sitä vatsahaavaa?taas pelottaa :(

Kannattaapi etsiä ketipinorin ja seronilin puoliintumisajat ja laskeskella siitä. Kofeiini on aika huono piriste noiden sivuvaikutustensa takia. Siinä purkissa varmaan lukee kuinka paljon niitä voi päivässä popsia. Noin 350mg per päivä niin saa pienoisen kofeiinikoukun ainakin aikaan.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
tRip
Moderator

Post by tRip »

Liikaa luettavaa kerralla, mut eihän dexmi nyt mitää hippikamaa o?
Ja en kyl lähtis ottaan noita mömmöjä+dxm.. en kyl ottas edes sitä dexmiä. Mut mä oonki mä.

Polta pilvee, juo ayahuascaa, popsi tatteja, nauti lsd:tä.. It's all you need. Ja jätä noi kaikki muut paskat mömmöt pois.

Oikeesti mun on turha sanoo tähän mitään, koska oon ihan helvetin epästabiili ihminen ja vedän huumeita ja kaikkee sellasta.
Mut tiedän kuitenki sen et kaikki päihdemömmöt on oikeesti paskaa ja et psykedelia on tosi hieno polku oikeella asenteella.
Mut silti mä vedän huumeita. tai ainaki joskus niin tein.
Kait se nistisyys säilyy koko elämän..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

tRip wrote:Kait se nistisyys säilyy koko elämän..
Eiks oo turhan aikaista ja absoluuttista sanoo näin?

Oon aatellu pitkään, et muutan jonnekin hevonkuuseen vaikka vuodeks puoleks tekemään jotain töitä. Se vois olla piristävää ja lisäpotkua ajatus saa siitä, että pääsis hetkeks eroon myös kaikista huumeympyröistä, koska niitä liikkuu jonkun verran tässä ympärillä enkä aina osaa kieltäytyä...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

tRip wrote:Liikaa luettavaa kerralla, mut eihän dexmi nyt mitää hippikamaa o?
Mun mielestä tämä dexmi ei tosiaan ole mitään hippiä, mutta tää on aika oikeasti avaruuskamaa... Ufoilua kovimmillaan... Tai ainakin voi olla...
tRip
Moderator

Post by tRip »

jesuiitta wrote:
tRip wrote:Kait se nistisyys säilyy koko elämän..
Eiks oo turhan aikaista ja absoluuttista sanoo näin?
Tavallaan..
Emmä itteeni enää nistiks koe.. mut on se jatkuvaa tasapainoilua.
Ja ehkä tos jotai itseironiaa on.. itseasiassa alkanu harrastaan sitä tosi paljon. Jollain sitä elämää pitää maustaa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..