Suosikki poltteluvälineenne..tai arvioita eri tuotteista
-
patevaan
- Karvakuono
Suosikki poltteluvälineenne..tai arvioita eri tuotteista
Olen ajatellut insvestoida piippuun.Sellaneen missä on smoke path että savu jäähtyy.Splif stick olisi cool mutta bul-it pipessä olisi oletettavasti pidempi smoke path(en varma mutta näytää samalta kun amazedin,mutta onko se?:O) vai pitäiskö sitten investoida vapoon?johonkin halpaan..bongia en viitsi..tai sit pocket bong..
-
Uke
- LD50
Re: Suosikki poltteluvälineenne..tai arvioita eri tuotteista
Pocketbongi kuulostaa kätsyltä imo. Haluutko heittää urlin jostain tollasesta piipusta, missä on smokepath? kuulostaa mielenkiintoselle ja itelle ei oo kyl tietääkseni tullu viel sellasta vastaa. Olis kyl aika hyvä, ku välillä vähän polttelee 

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
patevaan
- Karvakuono
tsekkaa editin deluxe pipes osio ja siltä esim amazed ym muut ..ei ole haastavaaGandalffi wrote:Pocketbongi kuulostaa kätsyltä imo. Haluutko heittää urlin jostain tollasesta piipusta, missä on smokepath? kuulostaa mielenkiintoselle ja itelle ei oo kyl tietääkseni tullu viel sellasta vastaa. Olis kyl aika hyvä, ku välillä vähän polttelee
-
mauseri
- LD50
vähänkö revettiin ku frendin kaa selattiin eetä. siellä oli vittu 3000€ maksava bongi..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Uke
- LD50
^3000€??
Mutta joo.. Pitääpä selailla sieltä vielä..

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Squege
- Psykonautti
Itse löysin eestä 2500€ bongin.. Jumalaisen hieno ja hurrrrja oli kyl.
-
Ram1t
Editissä on tosiaankin niitä perkeleen kalliita Snob bongeja.. Mutta ovathan ne kyl hienojaki
.. Itse en ole kokeillut muutakun maissaria, mutta tarkotus on hankkia semmonen lasi-lusikka piippu kun se on niin maripiippu kun vaan voi olla 
-
avaruusihminen
onko perus maissarissa iso pesä?mulla on ihan uskomaton puupiippu jonka sain editistä kaupanpäälliseksi,mut siinä on vaan liian pieni pesä.Ja se on ihan mahtava muuten.Oon kelannut jos ostais sellasen kunnon vanhanaikaisen tupakka piipun suurella pesälläFreestLr wrote:Editissä on tosiaankin niitä perkeleen kalliita Snob bongeja.. Mutta ovathan ne kyl hienojaki.. Itse en ole kokeillut muutakun maissaria, mutta tarkotus on hankkia semmonen lasi-lusikka piippu kun se on niin maripiippu kun vaan voi olla
-
frapathea
Yhellä vaulttilaisella on semikallis bongi, ei mitään kolmentonnin luokkaa, mutta kuitenkin paljon enemmän maksaa ku mitä minä olisin bongista valmis maksamaan, ja on se kyllä kanssa aika hieno 
Itelläni oli iiihan pikkunen metallinen piippu josta sai pesän irti ja se oli tosikätsy, mut joku piripää kehuskeli sitä ja sit se katos jonnekin ja... Niin. Mut enpä o poltellu pitkiin aikoihin kauheesti ni jointit on menny. Periaatteessa piiput ja bingit kelpaa, mut en o mitään älyämpäri-ihmisiä.
Itelläni oli iiihan pikkunen metallinen piippu josta sai pesän irti ja se oli tosikätsy, mut joku piripää kehuskeli sitä ja sit se katos jonnekin ja... Niin. Mut enpä o poltellu pitkiin aikoihin kauheesti ni jointit on menny. Periaatteessa piiput ja bingit kelpaa, mut en o mitään älyämpäri-ihmisiä.
-
mauseri
- LD50
mullaki oli semmonen, se oli kyllä kätevä.. se koki saman kohtalonfrapathea wrote:
Itelläni oli iiihan pikkunen metallinen piippu josta sai pesän irti ja se oli tosikätsy, mut joku piripää kehuskeli sitä ja sit se katos jonnekin ja... Niin.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"