Onko millään enää mitään väliä?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
lahke

Onko millään enää mitään väliä?

Post by lahke »

onks sil välii vaik koko maapallookaan ei koskaan olis ollutkaan olemassa...
mut sit ku millään ei oo mitään väliä nii kaikkee voi tehä ihan omaksi huvikseen vaan?
vai onko jollain väliä? millä niin!?
tRip
Moderator

Re: Onko millään enää mitään väliä?

Post by tRip »

Kaikel on väliä..
Se riippuu vaan asenteesta.

tiedän kyl tunteen, ku tuntuu et mitä järkee täs touhus on.. oks milllää oikeesti mitää välii..

mut oikeesti on. Usko pois..

Kaikki menee just niinku pitääki ;-)

tunne elämäsi kauneus.. Kohtaa se mikä estää olemasta onnellinen.

Koska loppujenlopuks kaikel on aivan helvetisti väliä :)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
lahke

Post by lahke »

hmm, totta. henkilökotaisella tasolla aika monellakin asialla on väliä... ehkä pitäs ruveta ajattelemaan omakohtaisesti, ei niinkään universumin näkökulmasta :D:d
tRip
Moderator

Post by tRip »

desoxy wrote:..koska senjälkee ei oo mitään. :foil:
Paitsi desoxy HEMAN alusvaatteissaan pelastamassa maailmaa 8)
näen sen jo sieluni silmin :mrgreen:
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ainoastaan sinun onnellisuudellasi on sinulle väliä, ota muut asiat ihan kevyesti.
sakustar
Karvakuono

Post by sakustar »

Kannattaa miettiä asia niin että sinä olet ainoa jonka mielipiteillä on väliä. Siten olet onnellinen. Muille jos tekee niinkuin itselleen haluaisi niin tulee vaan paha mieli. Maiharin ja kadun väliin vaan toisen pää. Jos siis siltä tuntuu. Pakko ei ole edes hymyillä.
"Jännää tää pevekki, sanoi kettu pihlajanmarjoista."

"ILOISESSA ALAMÄESSÄ OLET ELÄMÄSSÄ - OTA LISÄÄ VAUHTIA OLET NOPEAMMIN POHJALLA"
Poliklinikka
OD

Post by Poliklinikka »

sakustar wrote:Kannattaa miettiä asia niin että sinä olet ainoa jonka mielipiteillä on väliä. Siten olet onnellinen. Muille jos tekee niinkuin itselleen haluaisi niin tulee vaan paha mieli. Maiharin ja kadun väliin vaan toisen pää. Jos siis siltä tuntuu. Pakko ei ole edes hymyillä.
Ei ole tuokaan asenne hyväksi ihmismielelle. Tai oikeastaan tuo on ihan hyvä sellanen "selviytymis" jutska. Mutta aika hajottavaa jos tollanen pitäis olla kokoajan. Eihän sillon sais vittu edes ystäviä!

Ja sitten jos mennään siihen, että kuka on ystävä?

Niin mulla on jo niinpaha käyttäytymisvika etten tuohon osaa vastata! Tuntuu ettei osaa näyttää tunteitaan koskaan kenellekkään! Tai oikeastaanhan niinhän se on! Kai se on jokin egon pullistuma tai jotain :D
Thoxium

Post by Thoxium »

Sillä on väliä minkä näkee itselleen tärkeänä. Jollei ole mitään tärkeää elämässä niin ei ole millään väliäkään.
lahke

Post by lahke »

nyt en oo varma onko millään väliä.. ajattelee vaan sitä elämän tarkoitusta x)

myöskin: me jotka (ainakin näennäisesti) ollaan olemassa; ollaanko me tärkeämpiä kun ne äärettömät mahdollisuudet, jotka EI oo olemassa..? okei, me, jotka ollaan olemassa voidaan vaik potkia kiviä tai tuhota maapalloa tai jotain, mut onks sillä väliä..? mitä jos maapalloa ei olis koskaan ollutkaan olemassa? niinku et, on kai olemassa ääretön määrä mahdollisuuksia mitä voi tapahtua tai olla tapahtumatta, ja millään ei lopulta oo mitään väliä. vähä niinku joku absoluuttinen vapaus kaikesta..?
KAIKKEUDELLA ei mun järkeilyn mukaan oo mitään päämäärää, ja vaikka oliskin, niin sillonhan sekin vaan tapahtuis, tai olis tapahtumatta. Millään ei oo väliä!!!!11? :foil:
paitsi ehkä nykyhetkellä, se mikä tapahtuu juuri nyt.. change is now, everything is now :l

ääh, vähän turhan vaikeeta ajattelua et pystyis mitään järkevää siitä kirjottamaan.. dääms, keksikää jo internet-telepatia :lol:

jos alottais tän jutun vähän alempaa..: sehän on aika yleinen fakta, ettei hyvä koulutus, tai palkka tai työpaikka määrittele ihmisen arvoa.. eli niillä ei oo mitään väliä, onnellinen voi olla rahatonkin. ja sit, miks mikään muukaan määrittelis ihmisen arvon, jos ei em. asiat..? kaikki on kait samanarvoisia.
ja mikä sit erottaa ihmisen vaikkapa puusta tai kivestä tai vesimolekyylistä? tai tuulenhenkäyksestä tai pimeydestä, tai jostain jota ei ehkä oo edes olemassa..? onko kaikki niinku tälläkin tasolla samanarvoisia, Onko ihan kaikki yhtä suurta kokonaisutta??
kiinnostaako tätä yhtä suurta kokonaisuutta, et mitä se tekee tai mitä se ei tee, tai onko sitä olemassakaan.

ääh, en mä kuitenkaa saa sanottua oikei mitään, turha kai yrittääkkään, kun ei silläkään oo väliä XD (my point: huvin vuoksi, ihan muutenvaan, voi tehdä kaikenlaista, se on vapauttavaa ^^)

elämän tarkoitus.. mä taidan olla hengissä pelkkää uteliaisuuttani :lol:
tRip
Moderator

Post by tRip »

lahke, kyl se siit..
enpä oikeen nyt osaa mitään järkevääkään sanoa..
Paitsi että kyl mä ymmärrän.

"Everything is so fine it could be
don't let your mind take you in misery
all the feelings you're not so much pleased
they're just to take you to sweet harmony"

and don't forget..

STÜLDt HÅJt

;-)
Keep it unreal.

King Ink
LD50

Post by King Ink »

Onhan kaikella väliä.
Tai ei jos et itse niille koe väliä.

Pelkästään sillä on väliä mikä olet sinä, mikä on sinussa, miten sinä koet kaiken.
On tyhmää ajatella mitä muut ajattelevat sinusta sillä silloin ne vain haukkuvat taideteosta jonka ideaa eivät ymmärrä.

Jos tuntuu siltä ettei millään ole mitään väliä niin älä lääkitse sitä päihteillä, edes deeleillä. Varsinkaan jos olet jo kokeillut sitä.
Tee asioita selvinpäin. Opettele, nauttimaan. Opettele, nauttimaan selvinpäin.
Asioille tulee väliä ainakin itselleni silloin kun nautin.

Kirjoitan tän dexmihöyryissä niin en sitten tiedä että sopiiko aiheeseen tai muuta, mutta kaikille keillä on ongelmia ''välin'' kanssa.
Yritin tehdä mahdollisimman antikuosipostauksen.
lahke

Post by lahke »

King Ink wrote:Onhan kaikella väliä.
Tai ei jos et itse niille koe väliä.

Pelkästään sillä on väliä mikä olet sinä, mikä on sinussa, miten sinä koet kaiken.
On tyhmää ajatella mitä muut ajattelevat sinusta sillä silloin ne vain haukkuvat taideteosta jonka ideaa eivät ymmärrä.

Jos tuntuu siltä ettei millään ole mitään väliä niin älä lääkitse sitä päihteillä, edes deeleillä. Varsinkaan jos olet jo kokeillut sitä.
Tee asioita selvinpäin. Opettele, nauttimaan. Opettele, nauttimaan selvinpäin.
Asioille tulee väliä ainakin itselleni silloin kun nautin.

Kirjoitan tän dexmihöyryissä niin en sitten tiedä että sopiiko aiheeseen tai muuta, mutta kaikille keillä on ongelmia ''välin'' kanssa.
Yritin tehdä mahdollisimman antikuosipostauksen.
nääh, ei sil oo mitään väliä oonko aineissa vai en, sekasin oon kuitenki :d paitsi oon mä nyt viikon tässä streittaillu (ehk alkoholii välil, en muista o.O). oon jossain oudossa spiraalissa menossa joka suuntaan samaan aikaan, selvänä oleminen ehkä hidastaa sitä vähän, mut pois en pääse enää.. : d koska oon menossa kaikkiin suuntiin yhtä aikaa ja pysyn vielä paikallanikin, niin pakeneminenkin on vaan yks suunta. mihin meenkin, mitä teenkin, niin oon menossa kohti sitä outoa ja tuntematonta.. :D aika pelottavaa, mutta myös äärettömän mielenkiintoista.

ehkä vielä joskus saan selville kuka oon! 8)

en mä tätä "millään ei oo väliä" ajatusta koe mitenkään negatiivisena, päinvastoin se on mulle jonkinlainen saavutus. ..joka ehkä vielä kääntyy negatiiviseksi joskus, mut tällä hetkellä se on jotain, jonka kautta pääsen eteenpäin ihan uusille laitumille! :o

oikeestaan ihan kaikki kiteytyy kolmeen kirjaimeen: WTF
tRip
Moderator

Post by tRip »

täytyy mennä psykoosiin, ei huvita jäädä puoliväliin..
Jotensakin näin se kuuluisa Profeetta julisti Uudessa Maailmanuskonnossaan.

flippaaminen on ehkä parasta mitä oon kokenu :)
Se polku sinne oli kyl tietyllätapaa äärettömän kuumottava, mut sitku tajus et ei kaikes tarvi ollakaan mitää järkee, ni jotenki hyväksy hulluutensa, ja siitä tuli osa persoonaa. Tai pikemminkin sanoisin että kohtasin sen itsessäni.

Nytkun olen kokeillu vähän miltä tuntuu olla selvinpäin, ni sitä tuntuu ku ois enemmän sekasin ku mistään kuosista.

Mut.. Sinä Itse päätät millä on sun elämässä merkitystä :)
Keep it unreal.

tRip
Moderator

Post by tRip »

tuntuu et oon tajunnu jo kaiken..

tuntuu ettei jaksa enää seuraavaan aamuun..
tuntuu et ei vaan vittu jaksa enää!

tuntuu just siltä, ettei millää o mitää vitun väliä..

FUKIT !
Keep it unreal.

lahke

Post by lahke »

rahat loppuu ja masentaa, eikä ihmissuhteetkaan oikein jaksa toimia.... mitähä tässä ny tekis.. xD
...onneks on kaljaa! :D
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Miksi mää luen aina, että onko enään KOOLLA väliä...

No ainakin sillä koolla on väliä, oikeastaan jos sulla on iso niin teet jonkun ihmisen onnelliseksi ja hän tekee sinut... Sen jälkeen on taas merkitystä...

kuhan vain saa... antaa, jne... :?
HiisaajaHiisi
Lepakko

Post by HiisaajaHiisi »

Alkuperäiseen kysymykseen vastaten: Ei.

Mutta tuollakaan ei ole mitään väliä, joten hälläväliä. Päihteitä päähän!
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! :)
dazerc

Post by dazerc »

Millään ei ole ollut missään kohtaa mitään väliä :shock:
SOOSOO
Tuppisuu

Post by SOOSOO »

Itse ajattelen niin, ettei ihmisen mieli riitä ymmärtämään kaikkea tätä mitä meidän ympärillä on.
Kuinka voi tietää, ettei millään ole väliä jos ei edes ymmärrä? Ehkäpä kuoleman jälkeen saamme laajemman tietoisuuden. Sitä ennen kuitenkin eläkäämme nauttien ja rakastaen.
Velho
LD50

Post by Velho »

Ei ole mitää väliä millään. Ei oo ees ketään ketä rakastaa on vaa huumeet ja neki on väärin hajoo pää no douppaa sit samallai ku haluis jotai rakastaa...
Ja vittu jos kohtelee samallai muita ku itteään haluais ni kaikki käyttää sua vaa hyväksee kaikki on vaa sellasii tyyppei et aattelee vaa itteää.
vittu mikä avautumine taas :oops:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
tRip
Moderator

Post by tRip »

Velho wrote:vittu mikä avautumine taas :oops:
Avautuminen on purgaa.. se puhdistaa :)
Keep it unreal.