Cubensista 3g per mies

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
Oca69

Cubensista 3g per mies

Post by Oca69 »

Joo elikkäs haluaisin kirjoittaa tarinan meidän eilisestä reissusta sienten parissa.

Minä ja herra Q olimme Q asunnolla ja hän oli saanut sienet kuivatettua ja päättelimmen kokeilla toisen kerran sienia koska niistä oli viime kerralla jäänyt hyvät fillikset .

Jotenkas Minä ja herra Q teimme näistä sienistä teetä.

Ja kummallakin oli vaikeus juoda tätä sörsseliä koska päätimme myös syödä sienen palaset pohjalta. Herra Q:lla tämä sieni juoma meni helposti alas sieniä myöten mutta minulla oli vaikeuksia juoda tätä koska sienen palaiset olivat aika limaisen tuntuisia kurkussa joten jätin pari tilkkaa myös myöhemmäksi iltaa.

Kirjoitimme kaverille mesessä tekstiä kunnes sienet alkoivat nousta ja päätimme lähteä ulos koska siellä oli hyvä ilma ja vähän pimeä.

Kävelimme herra Q kanssa 500 metriä kunnes tie tuli vastaan ja minulle tuli tunne että tuo on todella vaarallinen ylityspaikka mutta minä uskalsin lopulta mennä tien yli.

Sienet alkoivat todellakin potkia ja naurua tuli todella paljon kummankin suusta.

Olimme tulossa pienelle polulle missä oli valot jotka tuntuivat silmissä värikkäiltä ja sitten kun olimme tämän pienen polun mennyt niin katsoin taakseni ja sanoin herra Q lle että tuo näyttää niinkuin pieneltä taikametsältä.

Nyt olimme ohittaneet vaarallisen tien, taikametsän ja Herra q halusi mennä johonkin rauhallisempaan paikkaan koska meistä kummastakin tuntui että joku vaanii tai katsoo meitä.

Saavuimme sillan luokse missä oli liukasta ja liu'uimme mäen alas missä oli vettä jossa Herra Q ehdoitti että jäädään tähän uimaan ja siitä tuli taas 10 minuutin nauru sessio. Tämän jälkeen olimme lähteneet kävelemään sinne "rauhalliseen" paikkaan eli metsään.

Meidän piti vielä ylittää silta jonka jälkeen oisimme metsässä rauhassa, mutta minä halusin jäädä sillan luokse katselemaan autoja ja miettimään asioita.

Halusin juoda sieni sörsselistä loput mutta en tiedä joinko ne koska sienissä on omasta mielestäni todella vaikea tajuta mitään.

Mietimme maailman menoja ja totesimme että tämä on elämää emmekä me ketään muita tarvitse pilaamaan tätä hienoa tunnetta.

Pitkien naurujen ja mietiskelyiden jälkeen minulle tuli tarve päästä takaisin sisälle ja minulla alkoi tulla vähän sekavia tunteita.

Herra Q lähti kävelemään, minä perässä.

Tämän jälkeen minulle tuli unen omainen tila ja en tiennyt mikä on todellista ja mikä ei. Meidät ohitti poliisi auto ja tietysti meitä alkoi kuumottaa jos ne vaikka seuraisivat meitä :D

Olin unen omaisessa tilassa ja olin kuulemma höpöttänyt itsekseni jotai asioita.

Matka tuntui pitkältä vaikka sitä ei ollut kuin 500 metriä.
Kun olin tässä tilassa en enää kuullut välillä mitä herra Q lla oli sanottavana.

Minulle alkoi tulla paniikki koska matka oli pitkä ja sanoin herra Q lle että vie meidät sisälle ja äkkiä.

Huomasin että olemme lähellä koska menimme pelottavan tien yli ja saavuimme piakoin sisälle missä minulle ei ollut hajua mitä tapahtuu.

Seuraavaksi heräsin sohvalta ja sanoin herra Qlle että laittaa tietokoneen kiinni. Herra Q oli paremmassa tilassa kuin minä ja auttoi.
Kun luulin että olin jo unessa niin minua alkoi kusettaa ihan helvetisti, mutta koska luulin että olen unessa se ei ole totta.

Tämän jälkeen huomasin että kusen kaverin matolle ja Herra Q sanoo että mitä helvettiä sinä teet. Pyysin tämän kohtauksen jälkeen anteeksi ja menin sohvalle makoilemaan ja kaadoin vettä lattialle, kosketin Herra Q ta koska en tiennyt onko tämä unta vai ei.

Tänään heräsin takki päällä ja hirveä hiki selässä.

Tämä retki oli ihmeellisin, mutta myös loppu vaiheesta pelottava matka ja se vaikutti todella paljon koska nautimme sen litkun teenä emmekä syöneet sitä.

Matkan aikana näimme kummatkin outoja visuaaleja silmät kiinni.

Äidinkieleni ei ole parhaasta päästä mutta toivottavasti ymmärrätte mitä takoitan.

Ehkä ulkoilma matkailu kannattaisi kumminkin suorittaa kesällä ja sitteri matkassa ettei tapahdu mitään pahaa ja ennalta arvaamatonta.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Talvella on kyllä nihkeää lähteä ulos trippailemaan. Kesä sopii minustakin siihen paljon paremmin.
viaticus
Psykonautti

Post by viaticus »

Kyllä talvellakin on mielestäni oikein hienoa käydä ulkona matkailemassa, varsinkin sienet kauniina talvi-iltana ovat hieno kokemus. Riippuu tietysti paljon säästä ja alueesta jossa aikoo jaloitella.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

kyllä talvellakin on kiva trippailla ulkona, varsinkin joulu/uudenvuoden aikaan , on aikasen siistejä valoja jokapuolella....
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Pimeys ja valot voi olla kyllä ihan jees. Mutta mulla on talvisin ulkona kokoajan epämukava olo ja kylmä, tulee huonot "body vibesit". Mieluiten talvella trippaillessa pysyy turvassa sisällä lämpimässä verhot kiinni. Sama koskee syksyllä, joskin silloin öinen kävely voi kyllä olla aivan erityisen maaginen, jos sää vain ei ole kovin huono.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

syksyllä se kaikista siisteintä aikaa on, on pimeää ja puut alkavat kuihtua ym.... kaikki näyttää niin taianomaiselta :shock:
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

Syksytripit pihalla on yleensä melko synkkiä, mutta se auttaa valmistautumaan pitkään talveen ja jotenkin tuo synkkyys kiehtoo :twisted:
I'm going upstairs now to turn my mind off
bb
Tuppisuu

Post by bb »

Kommentoimpa itsekkin tätä matkaa kun ei parempaakaan tekemistä ole.
Olen siis tuo Herra Q :) .
Tosin tuosta on nyt aikaa etten muista kaikkea.

Lähdimme kävelemään asunnoltani metsälle päin, tarkoituksennamme siis oli alunperin tehdä metsäretki :wink: ,tuon "vaarallisen" tien ylitettyämme juttelimme enkä tiennyt kumpi puhui, ikään kuin ajatuksemme olisi sulautunut yhteen. Kävellessämme matka tuntui erittäin pitkältä, voi olla että siinä kestikin myös todella pitkään, en ole varma nimittäin ajantajuni oli hämärtynyt :wink: , kävellessämme nauroimme todella paljon.

Tulimme muuan alikulkukäytävälle (tässä kohti oli tuo uimis juttu :D)johon Oca pysähtyi, itse kävelin parikymmentä metriä eteenpäin ja katsoin metsään, lumi hohti yhtäkkiä puhtaan valkoista. Sain houkuteltua Ocan mukaani kertoen ettei enää ole pitkä matka(noin 50m) :D . Jostain syystä minusta tuntui koko ajan että joku katsoo/vaanii meitä, pääsimme metsän reunaan, Ocan mielestä siinä oli hyvä olla joten jäimme siihen fiilistelemään.

Puut näytti todella hienoilta, katsoessani niitä ne muuttuivat täysin symmetrisiksi joka suunnasta. Katselimme puita, sillan alla kulkevaa liikennettä yms. euforia valtasi kehoni. Mukanamme oli vesipullo, juodessani vettä tunsin kuinka vesi liikkui kehossani.

Juttelimme ja mietiskelimme metsän kupeessa tunnin/pari jonka jälkeen lähdimme takaisin asunnolleni. Tuntui erittäin epätodelliselta.

Ollessamme kämpälläni. Oca istui sohvalla ja kehotin häntä rentoutumaan. Hän alkoi mutista omiaan. Menin sängylleni makaamaan, en ole varma oliko silmäni kiinni vai auki, mutta yhtäkkiä kaikki muuttui ruudukoksi ja lähti kiertymään näkökenttäni sivuilta. Havahduin siihen kun Oca nousi sohvalta ja lähti kävelemään, yhtäkkiä tajusin hänen kusevan matolleni :lol: kysyin että mitä helvettiä sinä teet ja ohjasin oikeeseen paikkan :D .

Saimme jonkun ajan kuluttua unta ja aamulla heräsimme suhtkoht virkeinä mutta ihmeissämme kaikesta tapahtuneesta.

Itse olen ottanu useampia annoksia cubensista, tosin vain 1-1,5g musiikkia kuunnellen ja kerran aiemmin Ocan kanssa 2+g mieheen. Tämä kyseinen matka oli aika outo, koska pelkäsin matkan loppuvaiheilla ystäväni sekoavan koska hän höpisi outoja juttuja itsekseen.

Teksti saattaa jotakunkin olla sekavaa koska humalassa kirjoittelin aikani kuluksi. Niin ja tästä matkasta opin että set&setting pitäisi olla kunnossa, koska meillä ne on aina ollut vain vähän sinne päin. Ja nyt harakka nokkii ikkunaa.