Minä ja herra Q olimme Q asunnolla ja hän oli saanut sienet kuivatettua ja päättelimmen kokeilla toisen kerran sienia koska niistä oli viime kerralla jäänyt hyvät fillikset .
Jotenkas Minä ja herra Q teimme näistä sienistä teetä.
Ja kummallakin oli vaikeus juoda tätä sörsseliä koska päätimme myös syödä sienen palaset pohjalta. Herra Q:lla tämä sieni juoma meni helposti alas sieniä myöten mutta minulla oli vaikeuksia juoda tätä koska sienen palaiset olivat aika limaisen tuntuisia kurkussa joten jätin pari tilkkaa myös myöhemmäksi iltaa.
Kirjoitimme kaverille mesessä tekstiä kunnes sienet alkoivat nousta ja päätimme lähteä ulos koska siellä oli hyvä ilma ja vähän pimeä.
Kävelimme herra Q kanssa 500 metriä kunnes tie tuli vastaan ja minulle tuli tunne että tuo on todella vaarallinen ylityspaikka mutta minä uskalsin lopulta mennä tien yli.
Sienet alkoivat todellakin potkia ja naurua tuli todella paljon kummankin suusta.
Olimme tulossa pienelle polulle missä oli valot jotka tuntuivat silmissä värikkäiltä ja sitten kun olimme tämän pienen polun mennyt niin katsoin taakseni ja sanoin herra Q lle että tuo näyttää niinkuin pieneltä taikametsältä.
Nyt olimme ohittaneet vaarallisen tien, taikametsän ja Herra q halusi mennä johonkin rauhallisempaan paikkaan koska meistä kummastakin tuntui että joku vaanii tai katsoo meitä.
Saavuimme sillan luokse missä oli liukasta ja liu'uimme mäen alas missä oli vettä jossa Herra Q ehdoitti että jäädään tähän uimaan ja siitä tuli taas 10 minuutin nauru sessio. Tämän jälkeen olimme lähteneet kävelemään sinne "rauhalliseen" paikkaan eli metsään.
Meidän piti vielä ylittää silta jonka jälkeen oisimme metsässä rauhassa, mutta minä halusin jäädä sillan luokse katselemaan autoja ja miettimään asioita.
Halusin juoda sieni sörsselistä loput mutta en tiedä joinko ne koska sienissä on omasta mielestäni todella vaikea tajuta mitään.
Mietimme maailman menoja ja totesimme että tämä on elämää emmekä me ketään muita tarvitse pilaamaan tätä hienoa tunnetta.
Pitkien naurujen ja mietiskelyiden jälkeen minulle tuli tarve päästä takaisin sisälle ja minulla alkoi tulla vähän sekavia tunteita.
Herra Q lähti kävelemään, minä perässä.
Tämän jälkeen minulle tuli unen omainen tila ja en tiennyt mikä on todellista ja mikä ei. Meidät ohitti poliisi auto ja tietysti meitä alkoi kuumottaa jos ne vaikka seuraisivat meitä
Olin unen omaisessa tilassa ja olin kuulemma höpöttänyt itsekseni jotai asioita.
Matka tuntui pitkältä vaikka sitä ei ollut kuin 500 metriä.
Kun olin tässä tilassa en enää kuullut välillä mitä herra Q lla oli sanottavana.
Minulle alkoi tulla paniikki koska matka oli pitkä ja sanoin herra Q lle että vie meidät sisälle ja äkkiä.
Huomasin että olemme lähellä koska menimme pelottavan tien yli ja saavuimme piakoin sisälle missä minulle ei ollut hajua mitä tapahtuu.
Seuraavaksi heräsin sohvalta ja sanoin herra Qlle että laittaa tietokoneen kiinni. Herra Q oli paremmassa tilassa kuin minä ja auttoi.
Kun luulin että olin jo unessa niin minua alkoi kusettaa ihan helvetisti, mutta koska luulin että olen unessa se ei ole totta.
Tämän jälkeen huomasin että kusen kaverin matolle ja Herra Q sanoo että mitä helvettiä sinä teet. Pyysin tämän kohtauksen jälkeen anteeksi ja menin sohvalle makoilemaan ja kaadoin vettä lattialle, kosketin Herra Q ta koska en tiennyt onko tämä unta vai ei.
Tänään heräsin takki päällä ja hirveä hiki selässä.
Tämä retki oli ihmeellisin, mutta myös loppu vaiheesta pelottava matka ja se vaikutti todella paljon koska nautimme sen litkun teenä emmekä syöneet sitä.
Matkan aikana näimme kummatkin outoja visuaaleja silmät kiinni.
Äidinkieleni ei ole parhaasta päästä mutta toivottavasti ymmärrätte mitä takoitan.
Ehkä ulkoilma matkailu kannattaisi kumminkin suorittaa kesällä ja sitteri matkassa ettei tapahdu mitään pahaa ja ennalta arvaamatonta.