Niin metsä kasvaa kuin minä sen kanssa (psilocybecubensis)

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
frapathea

Niin metsä kasvaa kuin minä sen kanssa (psilocybecubensis)

Post by frapathea »

Minä seison kylpyhuoneessani, pää polvissa, tai ainakin jotain siihen suuntaan, jalat vasten seinää. Hiukset putoaa kasvojen eteen ja hiuksia pitkin valuu vesiputouksia. Pienet pisaraolennot luikertelevat vaaleansinisellä muovimatolla. Kuinka ihmeessä mä olinkin noiden pienten olentojen olemassaolon unohtanut.

Vedenelävät hyväilee mun jalkojani. Pisarat leikkivät jalkojeni ympärillä, ja voi kun mä haluaisin siihen leikkiin mukaan. Mulla on kauniit jalat. Ihan mielelläni niitä jään katselemaan. Vielä mieluummin sitä hologrammimaailmaa, mikä niiden ympärille avautuu. Mä oon sateenkaarenkirjavan keijukaishologrammin ympäröimä, voiko joku olla näin uskomattoman henkeäsalpaavan kaunista, henkikin salpautuu aivan. Mä en saa henkeä.

Lämmin vesi hyväilee mun vartaloani, mun naisenvartaloani, mun rintojeni yli kirmaa ne olennot, mun synnyttäjänlantion ohi, mun synnyttäjänvartaloni, minä olen nainen, emo, äiti, ai äiti vai. Laskeudun lattialle, minä olen pieni tyttö, neljän vanha. Ojennan jalkani ja ihailen pohkeitani. Mä olen burleskikaunotar, ei helvetti mä olen seksikäs, himottava, haluttava, ei helvetti mä olen kaunis. Mä olen keiju, aivan pienenpieni kuvankaunis keiju, pienenpieni, pisaraolentojen keskellä, mä heitän kädet kiinni lattiaan, mä olen tiikerinainen, tiikerinainen, mä murisen, mä olen valtava. Tiikerinainen, kulmahampaat.

Mä olen puolipukeissani polvillani tuolilla, ikkunan edessä mä huudan, mä itken ja huudan. Mä rakastan itseäni, tajuatteko, niin mä huudan. Mä rakastan itseäni, ja minussa ei ole mitään vikaa, älkää korjatko mua, mä olen v i t u n täydellinen tällaisena,

Mä makaan lattialla, jalat pään ylitse, ja mä olen onnellinen, mä kujerran, mä olen pienenpieni elukka

Mä olen kissa, mä olen lisko, mä olen kasvi, mä olen liaaninainen, tämä on viidakko, minun viidakko, ja se on v i t u n täydellinen.

(Nainen, 18, 45kg, n. 1,5-2g cubensiksia, ei aiempaa kokemusta sienistä, pipipipippiiiiiip)
Aukikco
OD

Re: Niin metsä kasvaa kuin minä sen kanssa (psilocybecubensis)

Post by Aukikco »

Juma laista.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kaunista.. <3

hakeutuminen omaan nollapisteeseen, henkisen orgastiseen ihmetykseen.. .

Sieltä löysin itsenikin.. tosin en itseäni osaa arvostaa samoin kuin sinä.. siinä mulla on vielä opittavaa :)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

hippitatti wrote:hakeutuminen omaan nollapisteeseen, henkisen orgastiseen ihmetykseen.. .
http://www.youtube.com/watch?v=7XRrVU4IH-8