Tupakkatee

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
Joniitti
Apteekki

Tupakkatee

Post by Joniitti »

Näin viimeyönä villiä unta, jossa joku teki tupakasta teetä, laittoi puruja siivilään ja siitä kaatoi hitaasti kuumaa vettä :D. Ei jumbe, ihmeellisiä nuo unet. Mahtaisikohan olla ihan terveellistä, siis terveellisempää kuin itse tupakointi?
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Vanha kikka millä saa mahan sekaisin.
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
Shro
Apteekki

Post by Shro »

Voisinpa veikata että tuo olisi myrkkyä
Ahab

Post by Ahab »

Nuuskaa kun on joskus kokeillut ja tultu nieltyä sitä sylkeä johon on liuennut nikotiinia ja mitä paskaa niin laatta lens burraaburraa. Olin kyllä myös alkoholia juonut mutta liian iso nuuska biitti teki överit.
Tupakanlehtien pitäminen mällinä huulessa ja tupakka juissin kaataminen nenään on kai jonkun verran harrastettua viidakoissa ymmärtääkseni.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Muistaakseni amatsonissa on tapanakin juoda tupakkateetä, valmistusprosesseista ja muusta en osaa tällä hetkellä sanoa mitään.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
kassumus
Tuppisuu

Post by kassumus »

Jos nölliä (nuuskaa) nielee, niin laatta lentää ja voi kuulemma nousta kuumekin. Ite en kyllä lähtisi tupakkeja juomaan, ei siitä kuitenkaan hyvää seuraa.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

En nuuskan nielemisestä tiedä, mutta helposti saa ainakin överit jos ei ole toleranssia. Itselleni tulee ensin heikko, sekava ja paha olo -> naama muuttuu ihan kalpeaksi, kylmä hiki varmaan kuumekin nousee, lopulta oksentaminen ja nukahtaminen. Muutaman tunnin unet ja vähän ruokaa niin tuntuu ihan hyvältä jo.

Muistan kun joskus makasin sängyssä ennen kuin nukahdin; maailma pyöri, ahdisti ja tuntui kaikinpuolin todella pelottavalta. Aika psykedeelinen olo, lisänä tosin todella paha olo, ahdistus jne.
Joskus olen poltetusta röökistäkin oksentanut, olisinko puolitoista käärylettä polttanut.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Joskus pienenä sai kyllä tupakasta ihan hirveän olon. Muutenkin nikotiiniöverit ei ole kauhean mielekästä. Menee ihan kalpeaksi ja todella paha olo. Nuuskaa kokeilin kerran ja totesin sen huonoksi aineeksi minulle. Tupakointi sopii paremmin. Siinähän näyttääkin niin helvetin coolilta. :wink:
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

polttaa ne tupakat kannattaa eikä juoda tai syödä..... sanonminä :D
tai no kannattaa ja kannattaa :D :D
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Vähän nolona pakko tunnustaa että olen kokeillut. Nuorempana. :oops:

Murensin röökistä purut lasiin, kiehuvaa vettä päälle, sekoittelua ja kahviduodattimen läpi ja sokeria sekaan ja maistamaan.

Hyi h*vetti minkä makuista litkua. Noh, pakotin sen alas ja alta viiden minuutin päästä olen jo pöntöllä oksentamassa. Ei kiva. (positiivisena) kokemuksena on mainittava että toimi yhtä hyvin kuin tupakka tai nuuska henkilölle joka ei kumpaakaan käytä. Eli silmissä sumeni, raajojen sisällä möngersi ja joka ikinen lihas oli absoluuttisen rentoutunut (sama olo kuin leukalihaksissa on haukotuksen jälkeen).

Mutta en suosittele. Tupakka tai nuuska on ihan kiva jos käyttö rajoittuu kertaan viikossa tai harvemmin. Mutta ah kuinka helposti niihin jääkään koukkuun... tupakkateehen tuskin jäät :|
Kalastaja

Post by Kalastaja »

hahahah, jotain positiivista.
Nikotiinista paljon mitään saa yksistään irti vaikka kuinka vähän käyttäisi, mielestäni. Silloin tällöin kääryleen polttaminen on kyllä ihan 8) , mutta eipä pahemmin muuta.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Kalastaja wrote:hahahah, jotain positiivista.
Nikotiinista paljon mitään saa yksistään irti vaikka kuinka vähän käyttäisi, mielestäni. Silloin tällöin kääryleen polttaminen on kyllä ihan 8) , mutta eipä pahemmin muuta.
Nuuska on ihan hyödyllistä, tapasin käyttää sitä aamuisin koulussa, kun oli pari kiekkoa. Poisti aika hyvin aamujumia.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

nyt muista ja myönnän, tein nuuskasta kerran teetä (joskus 12 vuotiaana) :D
ei ollut kovin hyvää joten jätin juomatta 8)
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Tsigis
Karvakuono

Post by Tsigis »

Testaa ja juokse ripulille! :twisted:
Sekasin kuin seinäkello!
growy
Kameleontti

Post by growy »

joskus ylä-asteella ei huvittanu yhtää menä kouluun,mutsi oli sen verran tarkka et turha yrittää kusettaa et on kipee,nii päätin sit juoda röökinpehuja teenä,kuumehan siinä nousi ja maha ei oikeen tykänny :lol:
Kaga
Tuppisuu

Re: Tupakkatee

Post by Kaga »

Awttu
Lepakko

Re: Tupakkatee

Post by Awttu »

haha, paskalle vaan suoraa :D
yrtit pitävät minusta.