Syvä lauantai tang dynastialla.

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
BrokenFinger
Lepakko

Syvä lauantai tang dynastialla.

Post by BrokenFinger »

Minula on viikonloppu vain itselleni joten päätin tänään vierailla pitkästäaikaa ihmeellisessä sienimaailmassa. Olen 85 kiloinen mies ja annos 25 semilanceataa teenä. Olen muutaman kerran aikaisemmin Naukkinut suht samanlaisia annoksia. Päätin kirjoittaa tämän tarinan reaaliajassa jotta saan tapahtumat tänne mahdollisimman aitoina, ei muistelmana. Ystäväni tulee käymään myöhään illalla.

13.30. reilusti (vaikea arvioida, noin puoli litraa) Mustaherukoita pakastimesta.

13.50. 25 pienokaista teenä. juominen loppuu noin 13.55

13.15. Ensimmäiset merkit. maailma on jotenkin outo, lihasjäykkyyttä. Teen pitsataikinaa ja välistä keskittyminen heittää. en muista paljon mitäkin piti laittaa ja oikean hiivamäärän laskeminen tuottaa vaikeuksia. :D En muutenkaan ole erityisempi matemaatikko.

13.37. On nyt. tämä aika tässä kun kirjoitan. edellinen oli muistelua. Päässä, rinnassa ja niskassa tuntuu kummallinen paine sisältäpäin. ositain tuttu tunne. mietityttää.. Kun suljen silmät katsomani maisema (Jos tietokoneen ruutu sellaiseksi voidaan laskea) Säilyy hetken. Lihakset kouristelevart hieman. Minulle käy usein niin pilvessä/sienissä. vatsalihakset koukistelevat. Posket vetävät ylöspäin. se on nauru. raukea olo. lähden nautiskelemaan..

15.00. Keksin alkaa katsomaan lentävien tikarien taloa jonka olin hankkinut tätä hetkeä varten. Elokuvan maisemat ja värimaiilma on erittäin kaunista katseltavaa.

16.02. Kävin vessassa. Unohduin hetkeksi katsomaan itseäni peilistä. Vanhenin hieman. ehkä. Aloin sanoa jotain mutta sanoin vain rakkaan ystäväni nimen. toistin sen. uudelleen. Ymmärsin kuinka paljon välitän hänestä. Soitin hänelle mutten osannut sanoa paljoa ja hänellä oli kiire joten puhelu loppui lyhyeen. Toisaalta hyvä sillä en olisi saanutkaan paljoa sanottua siinä hetkessä. Hän lupasi tekstata minulle illemmalla.

17.38. Trippi ja leffa alkaa nyt olla ohi.. Elokuvaa katsoessani koin jotain uskomatonta. Se kosketti erittäin syvästi. huohotan vielä hieman.. Olin Itse tang dynastialla bambujen ja lentävien tikareiden ympäröimänä. Samalla kävin meilessäni läpi lukemattomia erittäin henkilökohtaisia aiheita joita en nyt saa verbaalisesti edes mieleen defenssien noustessa taas pitämään mieltäni erossa liian kipeistä ja vaikeista kysymyksistä. Toisaalta en myöskään halua tuoda itseäni liikaa ilmi täällä, netissä.

17.52. Tunteet alkavat pikkuhiljaa tasaantua. Tämä oli ehkä yksi syvimmistä ja antoisimmista tripeistäni. Niitä ei ole ollut kovin montaa. luulisin että viisi. Välistä tuntui että koko trippi menee hukkaan leffaa katsoessa mutta se antoi paljon ajateltavaa ja vei minua syvemmälle itseeni ja unohdin koko muun maailman. Toisaalta juuri tätä lähdin hakemaan. irtautumista. Otsikko ei enää tunnu sopivalta (rentoutumislauantai). Muutin sen. Koin tunteiden voiman. se on uskomaton.

17.57. BrokenFinger kuittaa.