norspan rectum-töötit, säilyvyys huoneenlämmössä?

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
jopasjota
Psykonautti

norspan rectum-töötit, säilyvyys huoneenlämmössä?

Post by jopasjota »

Juu, elikkäs tilanne on tämä, olen liottanut norspan laastarin palasia, vesi-isopropanoli liuoksessa noin 10h huoneenlämmössä.

Isopropanolia on liuoksessa putilapusta otettuna jotain 0.4ml (70% isopropanolia) ja 2,6ml on vettä.

Tuossa tuo isopropanolin suhteellinen pitoisuus on kai luokkaa jotain 5-10%, korjatkaa jos olen väärässä, laskupääni on huono.

Tuo liuos on siis tarkoitus aamulla 4½ tunnin päästä laittaa rectumiin, en halua hihattaa, olen ollut kesästä asti ilman piikkejä. Sitäpaitsi klinen hoitajat ja lääkärit tarkastavat aina taipeet.

Voiko tulla peräsuolesta mitään horkkiin viittaavaa, en nimittäin ole sinne muita lääkeaineita ikinä laittanut kuin näitä rectaali-stesolideja???

Ja sitten, mitenhän mahtaa liueta tuosta laastarista bupre moiseen liuokseen?

Odottelen k-hoitoon pääsyä, klinen lääkityksenä on tramalia max. annos ja pamit. Kuitenkin työpaikalla sattui yks välikohtaus, josta minua syytettiin ja viittuuntuksissani nappasin vkl:n tramalit sit kerralla, parituhatta milliä. Kovia opioideja takana putkeen 8v. välillä parin vuoden tauko, sitä ennen 3v. Eli 11v jarruja takana, viimeiset 8v tosiaan 24/7 käyttöä, poislukien pari epäonnistunutta lääkkeellistä katkaisua.

Niin töihin pitäisi mennä huomenna ja viikonlopun yli sinnitellä jotenkin.

Suolesta bupre imeytyy verenkiertoon hyvin kuulemma, mutta mitenhän mahtaa laastarista tuohon liuokseen?

Normaalisti käytettynä laastarista imeytymisnopeus on niin pieni, että ei riitä reflojen poissapitämiseen. Ei kyllä tramalitkaan, mutta bentsojen kanssa tekevät olon siedettäväksi. Noh, luulempa, että parin kk:den sisään olen jo k-hoidossa, sen verran ripeästi on asiat edenneet. Tai ripeästi ja ripeästi, heinäkuun alussa kävin ensimmäistä arviota useamman lekurin kanssa läpi ja he olivat sitä mieltä, että k-hoito on minulle hyvä vaihtoehto. Ainakin monilla tutuilla se on tepsinyt, heidän elämänlaatunsa on parantunut huomattavasti ja asiat alkaneet järjestyä.

Nyt ei refloja ole, ennemminkin vähän normaalia pirteämpi olo, johtuen noista tramaleista, jotka siis depotteja olivat. Mutta jos tuo norspan -juttu ei onnistu alkaa viikonloppuna kyllä seinät kaatua pahasti päälle... :evil:

Tuli vaan mieleen, että onko joku muu yrittäny moista, ei ole kuin 1 3ml:n pumppu, mahtaa hieman kirveltää anaalissa... :twisted:
Eikä toisaalta viittisi kovin kauheasti alkaa nestettä pumppaamaan sinne, käy pian niin, että tulee kaikki - ja vähän muutakin - ulos sieltä... :mrgreen:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HenkkA_
Psykonautti

Re: norspan rectum-töötit, säilyvyys huoneenlämmössä?

Post by HenkkA_ »

Tulee vastaus vähän myöhässä... Ei pitäs tulla mitään horkkia jos rektaalisesti ottaa. Melkeen mitä tahansa paskaa sinne voi tunkea.
Ite refloissa esim liuotan veteen viikon-kaks huoneenlämmössä, avonaisessa klikkikupissa säilöttyjä pumpulifilsuja, jossa pitäs buprea jonkun verran olla.
Sit sen liuoksen pluggaan ja ei tarvi horkkia pelätä, toisin olis jos vetäsin ne iv:sti.
Tietty jos sen liuoksen vielä lusikassa lämppäis niin sit vois iv:sti vetää, saattais saada suurimmat bakteerit ynnämuut pois, kun jostain topicista just luin et bupre kestää lämppäämistä, toisin kun ennen luulin...
sxoxyvg
OD

Re: norspan rectum-töötit, säilyvyys huoneenlämmössä?

Post by sxoxyvg »

HenkkA_ wrote: kun jostain topicista just luin et bupre kestää lämppäämistä, toisin kun ennen luulin...
Ei kestä. Ja bakteereja lämppäämällä on turha yrittää tappaa, joutuisi turhan kauan keittelemään.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO