SinatraPesonen wrote:Juu..on noille vauheille summuille aikansa ja paikkansa minunkin kirjoissa, emminä sitä.. en lokeroi itteeni deelipääksi, tai miksikään muuksikaan. Yleinen sekopää olen.. mitään päihteitä syrji en.
Tuo oli vaan aikas uutta miulle.. ett nopeillakin tommossii syvempiin keloihin pääsis. Miulle ne on ollu vaan semmossii, noh..stimulantteja.

Oon yleensä aika hias kaveri, ni välil on kiva käydä ylikierroksilla.. juurikaan muuta ne ei miule tarjoo. Mut tosiaan..kukin tyylillään ja silviisii.
Nimenomaan, siis en mäkään ketään ala lokeroimaan, yhteiskunta hoitaa sen jo ihan hyvällä menestyksellä ja ilman käsiä.
Sieniä rouskutellessa tulee vaan paskan maku suuhun ja tyhmä olo, ihanku söis saapasta, nii en koe sitä kovin tuotteliaaksi aktiviteetiksi enkä mä minkäänmuotoisia lappujakaan tykkää liotella tai liimailla, en paperisia enkä kuviteltuja.
Tekkeni on sitte taas asia aivan erikseen, se suoraan sanottuna rajoittaa mun luovuutta ja himmentää mun tähteni niin sanotusti, mikä ei tietenkään käy päinsä.
Enkä koe olevani parhaassa terässä jossaki suburefloissa ja voit heittää hyvästit kyllä aivan kaikelle ympäriltäs ja varsinki omalle persoonalles, ku alat jarruttelee tasaseen tahtiin. Mikäs siinä tietenkin enhän mä oo mikään mitään sanomaan, muuta ku et ne jotka oli ystäviä on nyt hitaan vetäjiä ja yhtälön voi jokane päätellä ihan ite vapaalla kädellä.
Olenhan väärinymmärretty nero, oottakaa vaan.
Ryynit on ihan buenoja ja varsinki ku otat viinan kanssa, ni sitte häviää turhat ihmiset ympäriltä, ei tarvi sen kummempia ihmetellä.
Mitä tässä ketään kusettamaan paitsi itteeni tietenki, kaikki nuo yllämainitut kelpaa ja mainitsemattomatkin. Samassa kusessa ollaan kaikki!
Nyt kyllä niin leveleillä, et Xboxilla menee tovi päästä mukaan, ja kaikki vain stimujen ansiosta.
PS. täähän oli ku OstosTV, ilman kahta yhden hinnalla.

Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.