Sienet ja psykedeelit itsessään..

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
Tiia
Karvakuono

Sienet ja psykedeelit itsessään..

Post by Tiia »

Itse en henkilökohtaisesti niistä nauti, en millään lailla. Hallut, tuntoaistiharhat, hysteerinen nauraminen jne, saa mut tuntemaan itseni hörhöksi, niinku varmaan ulkopuolisille olenkin. Kontrollin menettäminen ja tietynlainen avuttomuus, etten pystyis itseäni puolustamaan, saa mut kovasti ahdistumaan.

Tosiasiahan on, et jotkut tykkää pistää kupolin iha uudelle levelille, mut mä haluan pysyä tällä omalla ja vähän muokata sitä stimulanteilla.
Asenteesta ja alkuperäisestä asennoitumisesta, plus kovasta harjoittelustahan se on kiinni, miten psykedeelit itse kullakin toimii. :shock:

Viimeks Meksikaaneja söin muutamisen viikkoa sitten ja ahdistuin kovasti vaikkka hassu olo olikin, eikä sillä oo mun mielestä ehkä psyykeen kanssa mitään tekemistä vaan sen, mitä ihminen hakee huumeista. Tässä minun mielipiteeni, kertoka toki teidän. ;)
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
Huiko
LD50

Re: Sienet ja psykedeelit itsessään..

Post by Huiko »

Ootkos kokeillu pienempiä annoksia tai ihan ittekses? Siis meinaan jos jossain takaraivossa kummittelee epävarmuus omasta koskemattomuudesta tai turvallisuudesta?
En ole itse kyllä kovillakaan annoksilla vaikka silokeista saanut sellaista oloa etten olisi tuntenut perus turvallisuuden tunnetta. Kaikkihan ei tosin kaikille sovi. Sienet on toimineet mulla ittekseen ja esim. alkon kanssa oikeen mukavana tajustimena. Yleensä siinä alun ryöpytys vaiheessa oon kyllä tykänny olla rauhassa.
Koetkos samalla tavalla vaikkapa kovat cannabis blossit?
Harva ihminen joka taistelee vastaan hallusinogeenien vaikutuksia tykkääkään sitten niistä vaikutuksista. Näillä on mielestäni kaikilla myös sellainen yhteinen piirre että "kertovat" korjattavia asioita ja antavat katsantokantoja.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

Huiko wrote:Ootkos kokeillu pienempiä annoksia tai ihan ittekses? Siis meinaan jos jossain takaraivossa kummittelee epävarmuus omasta koskemattomuudesta tai turvallisuudesta?
En ole itse kyllä kovillakaan annoksilla vaikka silokeista saanut sellaista oloa etten olisi tuntenut perus turvallisuuden tunnetta. Kaikkihan ei tosin kaikille sovi. Sienet on toimineet mulla ittekseen ja esim. alkon kanssa oikeen mukavana tajustimena. Yleensä siinä alun ryöpytys vaiheessa oon kyllä tykänny olla rauhassa.
Koetkos samalla tavalla vaikkapa kovat cannabis blossit?
Harva ihminen joka taistelee vastaan hallusinogeenien vaikutuksia tykkääkään sitten niistä vaikutuksista. Näillä on mielestäni kaikilla myös sellainen yhteinen piirre että "kertovat" korjattavia asioita ja antavat katsantokantoja.
Ehkä oon sitte rouskinu niitä överimääriä, en oo ikinä oikeen pitäny kirjaa. Ei mulla oo ollu sillai ennakkoluuloja, tulee vaan sellanen olo, että oon jotenkin tyhmä ja teen itestäni idiootin.
Alkoholia harvemmin vetelen ja blossea en polta ollenkaan, nii siitäkään en sen enempää tiedä.
Jotenki ahdistun vaa siitä, et ei pysty tehä mitään järkevää vaan häröilee vaan.
Mulla nopeat avaa alitajunnan ja saa käsittelemään kivuliaitakin asioita, ja nimenomaan antaa katsontakantoja.
Psykedeelit vetää vaa jotenki liian fleguks. :down:
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

^Mie taasen muutun nopeissa monesti kusipääksi ja jauhan ihan hirviää paskaa.. ja oon huomannu joissakin muissakin samoja piirteitä. Vaikeuksia saada ajatuksiani puettua sanoiksi, järkeviksi sellaisiksi.. noooo..selvänäkin joskus samaa vikaa.

Deelit taas..
Tiia wrote:..avaa alitajunnan ja saa käsittelemään kivuliaitakin asioita, ja nimenomaan antaa katsontakantoja.
Eli ihan päinvastoin minulla.. :)
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

SinatraPesonen wrote:^Mie taasen muutun nopeissa monesti kusipääksi ja jauhan ihan hirviää paskaa.. ja oon huomannu joissakin muissakin samoja piirteitä. Vaikeuksia saada ajatuksiani puettua sanoiksi, järkeviksi sellaisiksi.. noooo..selvänäkin joskus samaa vikaa.

Deelit taas..
Tiia wrote:..avaa alitajunnan ja saa käsittelemään kivuliaitakin asioita, ja nimenomaan antaa katsontakantoja.
Eli ihan päinvastoin minulla.. :)
Niih, ehkä siks justii on sienipäitä, piripäitä ja subunistejä jne. Kukin tavallaan, mut mun tapa on tietenki paras. :D Noeeei, vitsi vitsinä.
Tälläki hetkellä ulvomassa ja jotaki aktiviteettiä täytys keksiä, ku ei jaksa yksinää jutella. :down:

Tosin mulla on törkeen hyvä kirja; Alice Millerin Lahjakkaan lapsen tragedia & Oman itseyden löytäminen. ( suosittelen ) :up:
Alitajunta on aina ja ikuisesti arvoitus ja mulla on nyt ja tästä eteenpäin rutkasti aikaa ja energiaa pohtia sen käyttömekanismi ja tarvittavat kemikaalit sen kusettamiseen ja avaamiseen. ;)
Ehkä ei olla ihan samoilla taajuuksilla, mut nyt on kolmos leveli menossa ja eteenpäin niiku aina. =>
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

Juu..on noille vauheille summuille aikansa ja paikkansa minunkin kirjoissa, emminä sitä.. en lokeroi itteeni deelipääksi, tai miksikään muuksikaan. Yleinen sekopää olen.. mitään päihteitä syrji en. :)

Tuo oli vaan aikas uutta miulle.. ett nopeillakin tommossii syvempiin keloihin pääsis. Miulle ne on ollu vaan semmossii, noh..stimulantteja. 8) Oon yleensä aika hias kaveri, ni välil on kiva käydä ylikierroksilla.. juurikaan muuta ne ei miule tarjoo. Mut tosiaan..kukin tyylillään ja silviisii.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mites, oisko apua stimuloivimmista psykedeeleistä. Jotain 2c- sarjalaisista vaik. Kannattaa nyt kokeilla ainakin jos ei oo vielä kokeillut. Mut niin, ei kaikki huumeet kaikille huumeveikoille uppoo, miks pitäskää. Ite koen itteni aika kaikkiruokaseks, vaikkei kunnollisia stimulanttikokemuksia ookkaa.
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

SinatraPesonen wrote:Juu..on noille vauheille summuille aikansa ja paikkansa minunkin kirjoissa, emminä sitä.. en lokeroi itteeni deelipääksi, tai miksikään muuksikaan. Yleinen sekopää olen.. mitään päihteitä syrji en. :)

Tuo oli vaan aikas uutta miulle.. ett nopeillakin tommossii syvempiin keloihin pääsis. Miulle ne on ollu vaan semmossii, noh..stimulantteja. 8) Oon yleensä aika hias kaveri, ni välil on kiva käydä ylikierroksilla.. juurikaan muuta ne ei miule tarjoo. Mut tosiaan..kukin tyylillään ja silviisii.
Nimenomaan, siis en mäkään ketään ala lokeroimaan, yhteiskunta hoitaa sen jo ihan hyvällä menestyksellä ja ilman käsiä.
Sieniä rouskutellessa tulee vaan paskan maku suuhun ja tyhmä olo, ihanku söis saapasta, nii en koe sitä kovin tuotteliaaksi aktiviteetiksi enkä mä minkäänmuotoisia lappujakaan tykkää liotella tai liimailla, en paperisia enkä kuviteltuja.
Tekkeni on sitte taas asia aivan erikseen, se suoraan sanottuna rajoittaa mun luovuutta ja himmentää mun tähteni niin sanotusti, mikä ei tietenkään käy päinsä.
Enkä koe olevani parhaassa terässä jossaki suburefloissa ja voit heittää hyvästit kyllä aivan kaikelle ympäriltäs ja varsinki omalle persoonalles, ku alat jarruttelee tasaseen tahtiin. Mikäs siinä tietenkin enhän mä oo mikään mitään sanomaan, muuta ku et ne jotka oli ystäviä on nyt hitaan vetäjiä ja yhtälön voi jokane päätellä ihan ite vapaalla kädellä.
Olenhan väärinymmärretty nero, oottakaa vaan. :roll:
Ryynit on ihan buenoja ja varsinki ku otat viinan kanssa, ni sitte häviää turhat ihmiset ympäriltä, ei tarvi sen kummempia ihmetellä. :cheers:
Mitä tässä ketään kusettamaan paitsi itteeni tietenki, kaikki nuo yllämainitut kelpaa ja mainitsemattomatkin. Samassa kusessa ollaan kaikki!

Nyt kyllä niin leveleillä, et Xboxilla menee tovi päästä mukaan, ja kaikki vain stimujen ansiosta. :up:

PS. täähän oli ku OstosTV, ilman kahta yhden hinnalla. =>
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

King Ink wrote:Mites, oisko apua stimuloivimmista psykedeeleistä. Jotain 2c- sarjalaisista vaik. Kannattaa nyt kokeilla ainakin jos ei oo vielä kokeillut. Mut niin, ei kaikki huumeet kaikille huumeveikoille uppoo, miks pitäskää. Ite koen itteni aika kaikkiruokaseks, vaikkei kunnollisia stimulanttikokemuksia ookkaa.
Kaikkiruoaton olen minäkin, kuhan vaa tarjotaan. Ite en kyllä aikaa tai rahaani, enkä varsinkaan päätäni vaivaa mukavan psykedeelikokemuksen metskaamisella, mut jos onni viimeinki potkasee ja taivaltaa tipahtaa, nii mikä jottei. :shock:

Mulla on perusohjeet á la Tiia stimujen herkutteluun; vatkaa,väännä,ruuvaa,käännä,asenna,suunnittele jne, ni taivaan portit aukeaa. :up:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Jep, ku monet tutkari fenetyyliamiinit keskityy suurimmaks osaks stimulaatioon, mut mukana tulee visuaaleja ja muuta tsugedeelistä höttöö. Niin varmaan vois jopa kolahtaakin kivasti. No, toivotaan et joku etees kantaa niin pääset testaa. :left:
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

King Ink wrote:Jep, ku monet tutkari fenetyyliamiinit keskityy suurimmaks osaks stimulaatioon, mut mukana tulee visuaaleja ja muuta tsugedeelistä höttöö. Niin varmaan vois jopa kolahtaakin kivasti. No, toivotaan et joku etees kantaa niin pääset testaa. :left:
Pidetään yhessä peukkuja, eikö? :up:
Hauskat päivänjatkot ja sähkökatkot.
Nyt on pakko liueta täältä luukusta ja matkata ytimeen, et tää päivä erottuis jotenki aikasemmista.
:shock: :shock: :shock:
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

King Ink wrote:Jep, ku monet tutkari fenetyyliamiinit keskityy suurimmaks osaks stimulaatioon, mut mukana tulee visuaaleja ja muuta tsugedeelistä höttöö.
Tuosta pidän itsekin siinä...mikä poikkee sienistä, yhtään sieniä väheksy en, mut mukavaa vaihtelua se vauhdikkaampi deelimäinen meno. Paljon ois kyllä tutkittavaahutkittavaa tuolla saralla vielä.
Tiia
Karvakuono

Post by Tiia »

SinatraPesonen wrote:
King Ink wrote:Jep, ku monet tutkari fenetyyliamiinit keskityy suurimmaks osaks stimulaatioon, mut mukana tulee visuaaleja ja muuta tsugedeelistä höttöö.
Tuosta pidän itsekin siinä...mikä poikkee sienistä, yhtään sieniä väheksy en, mut mukavaa vaihtelua se vauhdikkaampi deelimäinen meno. Paljon ois kyllä tutkittavaahutkittavaa tuolla saralla vielä.
Tutkimushutkimukset ja homppupomput on mukavia harrastuksia.
Avoinna kaikille ihmismieltä manipuloiville aineille, mutta edelleenkään en hae psykedeelistä kokemusta ensisijaisesti. :)
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Kyllä mä näkisin sienetkin omalla tavallaan nopeina. Ihan niinku kaikki perus psykedeelit. Itselleni iskee ainakin varsinkin jossain sieninousuissa välillä erittäinkin "nopea" olo :D Tietty silti aika eri, kuin puhtaat stimulantit kuten amfetamiinit, kokaiini ja nyt sata muuta...
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Tiia wrote:...tulee vaan sellanen olo, että oon jotenkin tyhmä ja teen itestäni idiootin.
Ootko koskaan miettiny, että deeleistä tulisi sulle opettavaisia jos oppisit päästämään irti tosta olosta? Itse asiassa tosta olosta irti pääseminen tuntuu ainakin musta valtavalta kehitysaskeleelta. Tai sanotaanko pikemminkin, että tuntuu ihan uskomattoman vapauttavalta vaan todeta, että "voin olla tyhmä ja tehdä itsestäni idiootin, ENTÄ SITTEN?" :D

Mä kutsun tollasia sun kuvailemaasi vastaavia ilmiöitä tripeillä "blokeiksi" ja mulle henkilökohtasesti trippien päämäärä (sikäli mikäli sellaista on) on päästä noiden blokkien yli.

Blokit on yleensä osoitus siitä, että sä et ole tyytyväinen asioihin niin kuin ne ovat tällä hetkellä. En nyt tarkota välttämättä mitään elämäntilanne-juttuja, vaan esimerkiks sulla sitä hetkeä kun sä olet tripeillä. Sä koet olevasi tyhmä ja tekeväsi itsestäsi idiootin, etkä halua sitä. Siksi sä et pidä siitä. Mut saanks mä kysyä sult, et miksi sä välität tollasesta? Jos oot tyhmä sillä hetkellä ni miks haluut olla jotain muuta ku tyhmä sillä hetkellä? Nää on pelkkiä kysymyksiä, näihin ei ole kätketty piiloviestejä eli älä tulkitse näitä johdatteleviksi.

Hyväksyntä on se mitä mä haen matkoilta, ja kun sen saan, mun ei tarvitse muuttaa enää mitään; hyväksyn myös omat epätäydellisyyteni. Tähän mennessä ahdistus on aina, aina, kadonnut hyväksynnän kautta.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."