Pussillinen fraktaaleja [4-HO-MET]

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
haureus
Lepakko

Pussillinen fraktaaleja [4-HO-MET]

Post by haureus »

Nokittelin ihan vähän maagista hapotustatitusta eli 4-HO-MET:tiä. Tuntuu höpöltä. Vvvouu taustakuvan koukeroinen ja mutkikas kuvio alkoi liikkumaan. Nokittelen vähän lisää, vvvvouu taustakuva alkoi vaihtamaan väriä. Jos nokitan vielä vähän lisää, niin tekeekö se sitten molepia yhtäaikaa?

Pelailen vanhaa Quake kakkosta ja kuuntelen Infected Mushroomin alkupään biisei. Vanha pikseripuuro fps-peli on aika tsaikedelista eehhehehehe. Tuntuu höpöltä. Jos menisin nukkumaan, väsyttää. Jos nokittaisin vähän lisää, että varmasti näen jotain, kun makoilen sängyssä? Noh, ei mun kyllä ollut tarkoitus vedellä liikaa, fiilistellä vaan kevyesti. Low dose -hupeja, baby.

Valot pois,
note to self: kaikki potkii kovempaa pimeässä kun valoisan näytön edessä. Peiton alle piiloon, heti.

Voiii saatana,
note to self: ei äkkipikaisia liikkeitä fraktaalitripeillä. Mikähän tumma hahmo mun vieressä mahtaa makaa.

Jees. Ei pyöri vielä mit-- hei, taidan nähdä jotain. No, luurit korville ja kuuntelen tässä musaa ja fiilistelen kaikessa rauhasssa.
Oikei, visuaalit kasvaa. Okei, lisää värejä. Okei, kaikki on jotain psykedeliafraktaalihallusinaatiota.

Fraktaaleja, fraktaaleja kaikkialla! Wooooooooooooaa, vedän tätä jokapäivä, oikeesti. Musta tulee fraktaalinarkkari. Herään aamulla ja syön fraktaalimuroja, sit pitkin päivää piikittelen lisää fraktaaleja, sitten teen sellasen fraktaalilaastarin, josta liukenee fraktaaleja pikku hiljaa. Poltan fraktaaleja salaa vessas. Laitan huulirasvan joukkoon fraktaaleja. Laitan soittoääneks fraktaaleja. Maalaan seinät fraktaaleiks. Alan välittämään fraktaaleja.

Sitten, huomattavan fraktaaliyliannostuksen jälkeen, joku Psyvaultin pyhä henki kuiskasi korvaani lempeästi:
Kun olet nähnyt yhden fraktaalin, olet nähnyt ne kaikki.

Mistä näitä tulee? Korvista valuu varmaan fraktaaleja. Ja nenästä. Hitto, koko huone täyttyy pian fraktaaleista. Voi hitto, hukun pian fraktaaleihin. Jos menisin nyt vessaan, kusisin fraktaaleja!

Tuliko otettua liikaa? Voi hitto otin liikaa!
Vika nokitus oli liikaa, joo.
Joo, kaikki nokitusmäärät oli liian suuria
...
eii saatana, onko mulla sitä koko pussia enää jäljellä? Kaadoinko suppilolla kaiken nokkaani ja koen fraktaaliyliannostusta? Kauhoinko lusikalla sitä suun täyteen?

Okei, joku kertoi mulle. että mun vasemmalla puolella makaa joku tumma pahuus. Mun pitää kasvaa henkisesti tarpeeks, että mä voin kääntyä kyljelleni ja kohdata sen alter-ego pahuuteni alitajuntani syövereistä --ei vitä vitun satupaskaa mä soperran! Käännyn kyljelleni hop, ja katon sitä jotain kummajaisuutta face-to-face... entäs jos se on pelottavan näkönen? Entäs, jos se katsoo syvälle mua silmiin ja kuiskaa korvaan hellästi "pöö". Noni, paskaa. Ei kiinnosta, kompromissiratkaisu: käännyn toiselle kyljelle ja that's it, problem solvet. Eeeeiiiieieiei sitten se kasvaa mun selän takana ja imee musta mehut. Eiieieie mitämitä se on osa mua. Se antaa mulle itsensä niin, että mä voin kohdata tän kaiken muun, mikä täällä on mun ulkopuolella. Ulkopuoli ei vahvista sitä, että mä voin kohdata kasvokkain sen, mikä mun sisällä. Mun sisin vahvistaa mut, että mä voin kohdata kaiken mikä mun ulkopuolella on.

Okei, käännyn ympäri ja stekkaan onko siellä vielä jotain.

Okei, käännyin ympäri ja just sen sadasosa sekunnin kun olisi pitänyt nähdä että, mitä siellä seinän ja mun välissä on, niin mp3 soitin putosi peiton välistä niin, että sen näyttö ihan samanaikaan valaisi sen seinän, joten päädyin nopean vilauksen aikana näkeen pimeyden ja mielikuvituksen sijaan vaan sen seinän, minkä siinä voi nyt odottaakin olevan. Okei, onks ongelma nyt ratkaistu vai tuliko siitä vaan pahempi?

Vooooooooi nyt saatana. Miks pitää ajatella? Miks pitää murehtia? Miks ei vaan voi makoilla sängyssä, kuunnella fraktaalimusaa ja nähdä fraktaaleja? Outoja ajatuksia, turhia murheita ja tyhmiä kyyneliä.

Missä mun puhelin on? Soitan kaverille ja sanon sille, että hei, älä ikinä vedä huumehita. Sä näät vaan monivärisiä, monimuotoisia, loputtomia ja sanoin kuvaamattoman kauniita hallunaatiofraktaaleita. Niinniin, eiks ookkin ihan saatanan vastanmieleistä? Hei, jos mulla olis ase, niin en pystyisi ampumaan itseäni, koska oikesti, jos mä ampuisin nyt itseeni päähän, niin ei sieltä lähtisi mitään muuta kuin vastenmieleisiä fraktaaleja. Ja ne sotkis koko huoneen.

HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄ VITUN NISTIT! Hahahahahhaauahuahuagwhegoaeawe tiedän ketä te oottte tiedän missä te asutte tiedän mitä te vedätte ja tuun hakeen teidän kaikki pliisien kanssa. Huomenna te kaikki istutte jo putkassa. Istutte siellä lopun elämäänne, pohtien sitä, että miks veditte fraktaaleja. Sitä, miks olitte liian uteliaita.

Kenenkään ei pidä ottaa fraktaaleja. Fraktaalit on pahoja. Niin pieni pussillinen fraktaaleja, niin paljon vaivaa. Voi vittuu. Nyt kone auki, kirjoitan interwebin täyteen valistusta fraktaalien vaaroista. Täytän feisbookin fraktaalit tappaa -päivityksellä. Hei, älkää vetäkö fraktaaleja! Hei, miks kukaan vetää fraktaaleja? Oon valittu, teh chosen one. Mun tehtävä on pyhittää elämäni fraktaalien siivoamiselle yhteiskunnastamme pois. Jo ensimmäinen fraktaali voi tappaa. This is your brain on fractals. Värikkäät fraktaalit johtavat vielä värikkäisempiin ja monimutkaisempiin fraktaaleihin. Meidän pitää yhdessä taistella fraktaalien houkutuksia ja haittoja vastaan. Just say no! Miks kukaan haluais pudota oravanpyörästä, koska sinne on niin vaikea kiivetä takaisin? Miks kukaan haluais nähdä maailman värillisenä, kun se toimii ihan hyvin mustavalkoisenakin? Sininen pilleri, totta helvetistä. Punaisesta ei tule mitään muuta kuin turhia harmeja. Tieto lisää tuskaa.

Sit tulvii vaan outoja ajatuksia. Dogs fucked the pope, not fault of mine. Ei vittu, toi oli jostain muualta.

Kaikkien ihmisten pitäis pukeutua samanlailla. Ihan samanlailla. Sit kaikki olis tosi psykedeelistä - kelataa sitä; kaikki näyttäis samalta ja kaikki hyppis samojen narujen mukaan, mut sit jos sä juttelisit jonkun kanssa ja vaihtaisit ajatuksia niin wazzaaaa, paljastuis että kaikkien ulkokuorien takaa hyppäis ylos mitä ihmeellisempiä ja värikkäämpiä ihmisiä, persoonia ja tarinoita.

Saakohan tän palautettua? 14 päivän palautusoikeus eiks juu? Lähetän tän takaisin sinne, mistä se tulikin. Kirjoitan mukaan kirjeen, jossa lukee että hei, eiks näillä tämmösilläkin ole palautusoikeus? Palautan tuotteeen koska se aiheutti mm.
-huomattavaa tajunnanlaajentumista,
-helvetisti fraktaaleja,
-yleisen, henkisen valaistumisen,
-ja liikaa turhia murheita ajateltavaks mu pienelle ja yksinkertaiselle päälleni.

Heiheihei, toi kuullosti hyvältä. Kirjoitan tästä fraktaalitrippirepparin ja höhöö, toi tulee kuullostaan siinä tosi hyvältä.

No oikeestaan, onhan tässä ollut ihan hauskaa. Taitaa olla jo aika laskut päällä. Ei taida oikeesti enää vaikuttaa edes mitenkään. No oikeestaan, onhan tässä ollut ihan hauskaa. Taitaa olla jo aika laskut päällä. Ei taida oikeesti enää vaikuttaa edes mitenkään. Hei mitä vittua, huahaha, vähänkö hauska juttu! Ajattelin tunti sitten, että olin jo laskuissa mutta täähän oli sillon vielä aika kovaa päällä, hehe, onneks oon nyt jo niin kovissa laskuissa, että ei tää vaikuta enää juuri mitenkään. hehe, onneks oon nyt jo niin kovissa laskuissa, että ei tää vaikuta enää juuri mitenkään. Hei mitä vittua. huahaha, vähänkö hauska juttu. ajattelin tunti sitten, että olin jo laskuissa mutta täähän oli sillon vielä aika kovaa päällä, hehe, onneks oon nyt jo niin kovissa laskuissa, että ei tää vaikuta enää juuri mitenkään. Eikun mitä hittoa.

Let'sss sheee: vedin ihan vähän, nostin ihan vähän. Ajattelin että jees, meen makoileen sängylle kun tässä vähän väsyttää ja kuunteleen musaa, nään varmaan fraktaaleja paremmin.

...eli tosiasissa mulla on nyt iso pussillinen tätä fraktaalipaskaa, joka aiheuttaa vaan turhia ajatuksia ja liian kovaa pohtimista, ja mulla on sitä vielä 99% jäljellä. VOI NYT SAATANA,

melkoinen pussillinen fraktaaleja.
Last edited by haureus on Fri 01 Apr 2011, 19:49, edited 1 time in total.
"Ei ole parempaa tapaa välttää huumeita ja niiden haittoja kuin tietää aiheesta mahdollisimman paljon." -Sanohuumeilleei.net
naponen
OD

Re: Pussillinen fraktaaleja [4-HO-MET]

Post by naponen »

melkonen stoori, nauratti kovasti.
tuli mieleen viimekertainen homettitrippini. vitun fraktaalit ;)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Voi vittuu mitä tykityst. Iha huippu. :love:

Harmi kun mul ei oo enää tätä fraktaaliainetta, on ruvennu mieli nyt tekee kun se on jo loppu.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

:D Voi ei! Sä tiiät missä me kaikki asutaan ja tuut hakemaan meijät poliisien kanssa miettiin mix otettiin fraktaaleja... Mul oli läppäri vattan päällä ku luin tätä, ja oli vähä vaikee pysyy hörötykseltä rivillä. Omaperänen stoori. :up:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Haha! :D
Yksi parhaista tarinoista aikoihin!
Eikä vähiten siitä syystä, että itsellenikin
saattaa olla matkalla pussillinen fraktaaleita... :P
Sitten, huomattavan fraktaaliyliannostuksen jälkeen, joku Psyvaultin pyhä henki kuiskasi korvaani lempeästi:
Kun olet nähnyt yhden fraktaalin, olet nähnyt ne kaikki.
Tuli tuosta mieleen, että Psyvaultin henki on joskus minullekkin käynyt salaisuuksia kertomassa..
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
naponen
OD

Post by naponen »

Lueskelin tän uudestaan ja nauroin ääneen. Tää on ehkä paras stoori, ku on ihan ku omasta kynästä oman överifraktaali-trippini aikana! :cheers: :up: HAHAHAAA.. Vitsi, tahtoo fraktaaleja!