Eipä toi nyt kovin erikoinen liittymä ole, mutta ihan hyvin imuroi musiikkia, leffoja ja pelejä silloin kun tarvii. Kuintenkin halpa ku mikä. Saunalahden kaapelimodeemikampanja oli viime vuonna kesällä. Ilmanen avaus ja modeemi, eka vuosi 9,90€ ja toinen 19,90€ kuukausi. Saatan vaihtaa johonkin toiseen ensi kesänä kun menee soppari umpeen.
Taajuuden noustessa huippuun, kaikki mitä aistin, tiivistyi voimakkaan kuohuvasti yhdeksi pisteeksi, joka räjähti auki uskomattomaksi mandalamaiseksi kukaksi.
Mitään muuta ei enää ollut. Vain kaikkeus kauneimmillaan kukassa.
Hehe pakko päästä leijuu mun ainoolla pätevällä egonjatkeella xDD
jos jollakin yli 40mb yhteys, get the hell out of this topic! x)
..muuten.. joku vois siirtää tän ketjun tuhkiksee (?)
100/10 tuli otettua, mutta ei oo vielä pöytäkonetta tullut lyötyä nippuun.
Siitä jos saisi vaikka 30-50 megaa irti niin olisi oikein nättiä 1000 megainen valokuitukin himotti, mutta maltoin mieleni
Kottonmouth wrote:100/10 tuli otettua, mutta ei oo vielä pöytäkonetta tullut lyötyä nippuun.
Siitä jos saisi vaikka 30-50 megaa irti niin olisi oikein nättiä
Tähän ei sit saa postaa ku yhen vastauksen jos et tienny pelin sääntöjä.. Mä oon tän pelin voittajahahhahhaa!
Paljos tommoenn gigan yhteys maksaa? En oo vielä kuullukkaan tuommoisista, mutta niin se teknolookia kehittyy.
Kottonmouth wrote:100/10 tuli otettua, mutta ei oo vielä pöytäkonetta tullut lyötyä nippuun.
Siitä jos saisi vaikka 30-50 megaa irti niin olisi oikein nättiä
Tähän ei sit saa postaa ku yhen vastauksen jos et tienny pelin sääntöjä.. Mä oon tän pelin voittajahahhahhaa!
Paljos tommoenn gigan yhteys maksaa? En oo vielä kuullukkaan tuommoisista, mutta niin se teknolookia kehittyy.
Olet pisteessä A, totuus on piste B. Näkemyksesi on jana - c, joka kulkee pisteen B läpi. Totuuteen kuljet kateetin a tai b läpi, nämä ovat valheita. Näkemyksesi - c vääristyminen on riippuvainen sinusta, joka olet alpha - kulma (a,b)
Edit.
kauheesti vaikuttaa sellanen esim. onko sumunen ilma. onko auringon paiste. sataako lunta? sataako vettä? kelistä kiinni.
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään. onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
Mullon tää full speed 3G mokkula, mutta en tykkäile tästä yhtään. Nopeudet vetää koko ajan laidasta laitaan, ja välillä sivut aukeaa, ja välillä ei. En tiedä sitten vaikuttaako ulkoilman partikkelit tämän toimintaan, mutta kyllä kiinteä netti ois hieno juttu.
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Kuituhan se kotiin tulee. Tosin vaan 100/10 letkuna.
Macbookin wlani jaksaa vetää kotiinpäin 4-6 megaa sekunnissa tavaraa. Jos heittää koneen rj45:sella routteriin kiinni niin nopeudet on jossain 8-11 megaa per sek.
Lasketaanko vertailuun myös mun torrenttiseedboxi? Siin olis giganen ethernet suoraan runkoverkkoon?
Läppäriin tuli 4G mokkula ja kun olin käymässä paikassa jossa normaalimokkulalla on signaalin taso 1-3%, oli 4G mokkulalla 97-99%. Nice. Nopeudet sitten 10-15mb.