sieni shamailua

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
Nannz
Karvakuono

sieni shamailua

Post by Nannz »

kaveri kippas viimeset cubensikset kaapinpohjalta mun parempiin suihin. kaksi hyvän kokoista sientä (3g) syötyäni lähdetiin hakemaan polttoa vielä vahdille muutaman kilometrin päästä. paluumatkalla auto alkoi tuntua todella tilavalta ja ajattelin olevan salamatkustaja jossain lentoaluksessa. huppupäässä pupillit lautasena odotin kovasti kämpille pääsyä. minä ja muutama ystäväni ahtauduttiin hissiin ja yksi ystävistäni juoksi portaita pitkin ylös.

kämpille päästyäni ulkovaatteet lensivät höyhenenomaisesti lattialle ja kävin sängylle istumaan ja katsomaan horoskooppikarttaista seinävaatettani. ystäväni rupesivat polttelemaan ja minä jäin lukkoon tuohon seinävaatteeseen. siinä olevista kuvioista tuli ystäviäni, joiden kanssa kävin ajatuksen tavoin keskustelua. samalla järjetön valo puski takaani ja teki niin tuosta tilasta pyhän. todella voimakas ymmärryksen aalto valtasi minut. halusin kovasti jakaa tätä energiaa paikallaolleiden ystävieni kanssa, mutta en osannut sanoa mitään. kun puhuin jotain, ääni ei ollut omani, vaan jonkun pyhän shamaanin ääni. ajattelin jotain ystäviäni, joita en ole tavannut pitkään aikaan ja ymmärsin heitä. kaikki oli itsestään selvää. mieleni ei ole koskaan ollut niin avoin kaikelle. seinävaatteeseen ilmestyi keskelle todella kaunis auringonjumala, joka kertoi minuulle totuuksia elämästä. kämpillä olleiden ystävieni ympärillä oli samallainen valo, mikä tuli takaani. kaikista heistä irtosi ilmaan positiivista energiaa (tässä vaiheessa olin itkenyt onnesta ja kaikesta mitä minulla on). itse muutin fyysistä muotoani kokoajan. luulin olevani jossain päin espanjaa ja kämpässä alkoi olla monta espanjalaista tanssijaa. muodostin eteeni erilaisia rumpuja, joita pystyin koskettamalla soittamaan. pari tuntia kului, ja ystäväni lähtivät kukin koteihinsa. jäin kämppikseni kanssa kaksin. jossain vaiheessa olin pyytänyt kämppistäni laittamaan suitsukkeita palamaan ja hiljaisen silmän valvomaan toimintaani.

sen jälkeen alkoi tripin raskaampi vaihe. muistin fyysisen kehoni. kokoajan henkisenä itsenä tilassa olleena, en osannut sanoa juuta enkä jaata fyysisestä tilastani. en uskaltanut liikkua sängystä. päässä pyörivät kysymykset: mitä olen tehnyt? en tiennyt, olinko kussut, paskonut tai oksentanut alleni - enkä pystynyt liikkumaan. jonkin ajan kuluttua pääsin vessaan, joka vaikutti todella ahdistavalta paikalta. seinille ilmestyi verta ja likaa, kaikki siellä oleva oli epäpyhää. palasin takaisin sänkyyni istuskelemaan ja yritin kasata palapeliä pääni sisällä. vaivuin tyhjiöön, paikkaan missä ei ollut mitään. en saanut mistään ajatuksesta kiinni ja minulle alkoi tulla hyvin sairas olo. vajosin samalla aivan vauvan tasolle. osannut lukea, en laskea, enkä liikkua juuri ollenkaan. kaikki oli hyvin tyhjää. pyysin kämppistäni pysymään poissa huoneesta, halusin olla yksin. vaivuin itsesyyttelyyn. löysin itsestäni joka ainoan virheen ja syytin kaikesta paskasta itseäni. huusin monta kertaa tänne tyhjiöön, että olen itse pahuus ja en voi muuttaa itsessäni mitään. olo oli todella paska. kun taas palasin huoneeseeni, olivat käteni veressä. pomppasin sängystä ylös ja pyyhin käsiäni seiniin, mutta veri ei irronnut niistä. kämppikseni tuli kysymään vointiani ja kerroin sen olevan todella huono. minkäänlainen itsesuojelu ajatuksilta ei toiminut.

kämppikseni laittoi veden kiehumaan teetä varten. samalla kun vesi kiehui, tunsin itsessäni kiehumisen. kaikki pahat ajatukset kiehuivat pois teeveden tahtiin. jäljelle jäi vain todella kipeä olo. menin keittiöön laittamaan itselleni teetä ja jäin jumittamaan todella pitkän tuntuiseksi hetkeksi teeveden värin muuttumista. puristelin myös tovin teepussia ja ihailin sen kauneutta. jossain tässä välissä poltin myös tupakan ja oloni alkoi hieman kohentua. palasin huoneeni lattialle teen kanssa ja ihailin hallusinaatioita. lattiaan muodostui tuhansia kauniita silmäpareja ja naisia. mattoni jokaisessa kuidussa oli erivärinen led-valo ja muutenkin huoneessa muuttui valaistus kokoajan. kauheat diskot päällä. tämä kelpasi minulle. rupesin katsomaan telkkaria, jota katsoin ehkä puolitoista tuntia. en ymmärtänyt mistään ohjelmista mitään - oli hyvä vain olla paikallaan ja keksiä jotain tekemistä. aina, kun mieleeni tuli joku paha ajatus, rakensin sitä vastaan kilven. sanoin shamaani-minälläni, että nämä asiat on jo käyty lävite ja pahat "henget" katosivat hetkessä.

kun seisoin keskellä huonetta kädet taskussa, pystyin imemään energiaa siitä huoneesta itseeni. kun levitin käteni sivuille, pystyin purkamaan eneriaa itsestäni pois. tätä touhua toistin jonkin aikaa. jossain vaiheessa iltaa siirsin kaiken ajatuksen kämppikseeni. huolehdin hänen illastaan todella paljon, mutta aina kun sanoin tai tein jotain, tuntui että hän ymmärsi sen väärin. joskus kahdentoista aikaan illalla trippi loppuikin kuin seinään ja päätin käydä nukkumaan. unen tuloon otin muutaman ketipinorin ja rupesin katsomaan simpsoneita. jossain vaiheessa olin nukahtanut.

loppujen lopuksi käteeni jäi todella avartava reissu. oikein puhistuminen. päätin muuttaa omaa ajattelutapaani parempaan suuntaan. olen myös hyvin synkkämielinen ihminen ja päätin myös lopettaa turhan masistelun ja antaa sen auringon paistaa, kun se on paistaakseen. ymmärrys myös tiettyjä ihmisiä kohtaan kasvoi, ja arvostan heitä nyt paljon suuremmin. itsessään koko reissu oli aivan uskomattoman suuri AHAA!-elämys ja kaikinpuolin uskomattoman hieno. minulla jäi varmasti todella paljon sanomatta, ja tämä olikin hankalempaa kirjoittaa kuin kuvittelin!
Järkevä ihminen sopeutuu maailmaan; järjetön yrittää sitkeästi sopeuttaa maailman itseensä. Sen vuoksi kaikki edistys on järjettömien ansiota.
trama
Psykonautti

Re: sieni shamailua

Post by trama »

aika rankkaa matkaa :mrgreen: muistatko yhtään mitä cubensiksia olivat?
Nannz
Karvakuono

Post by Nannz »

ihan nuita Psilocybe cubensisksia. suomeksi kututaan Huurumadonlakeiksi!

ja kyllä, tosissaan välillä tuntu rankalta, mutta nyt jälkeenpäin oon enemmän ku onnellinen kokemuksesta. kasvatti kyllä ja anto asioille uudet suunnat.
Järkevä ihminen sopeutuu maailmaan; järjetön yrittää sitkeästi sopeuttaa maailman itseensä. Sen vuoksi kaikki edistys on järjettömien ansiota.
Touchet
Moderator

Post by Touchet »

Nannz wrote:ihan nuita Psilocybe cubensisksia. suomeksi kututaan Huurumadonlakeiksi!
Jotkut siis kuvittelevat, että eri P. cubensiksen kannoilla (toisinaan virheellisesti mainitaan lajikkeiksi) on eriäviä vaikutuksia.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

Touchet wrote:
Nannz wrote:ihan nuita Psilocybe cubensisksia. suomeksi kututaan Huurumadonlakeiksi!
Jotkut siis kuvittelevat, että eri P. cubensiksen kannoilla (toisinaan virheellisesti mainitaan lajikkeiksi) on eriäviä vaikutuksia.
Tähän on törmätty niin monta kertaa etten hirveesti jaksa enää edes tattimiesten kanssa kinata, onhan tätä markkinapuolelta myös syötetty kun vakuumipakkauksen etiketeissä on visuaalisuudesta yms joku nopalla heitettävä numeroarvo. Täyttä paskaa sanon minä.
Parhaat karstat on pohjalla.
shinsou
Psykonautti

Post by shinsou »

Nannz wrote: sanoin shamaani-minälläni, että nämä asiat on jo käyty lävite ja pahat "henget" katosivat hetkessä.
Todella hyvä ajatus.
Asiat jotka olemme kokeneet, ON jo käyty läpi, eikä tarvitse murehtia mitään.
Hieno hengellinen kokemus oli kaikinpuolin.

Viihdyttävää luettavaa.