LISÄYS: Ennen sienten syömistä oli 24h paastoa takan
Aamusella herättyäni loikkasin fillarin selkään ja poljin läheiselle pellolle josta bongasin n.70 sientä. Tässä vaiheessa oli vielä tarkoitus kuivattaa sienet ja olosuhteiden salliessa nauttia sienet viikonloppuna yksin omassa asunnossani. Kuitenkin muutaman tunnin jahkailun jälkeen päätin ryhtyä syömään sieniä ja määräksi sovin itseni kanssa 35 kpl. Maussa ei sinänsä mitään vikaa mutta koostumus oli mielestäni kuvottava ja muutama tatti kerrallaan huuhdoin niitä alas kurkusta. Vajaa 2 tuntia odottelua eikä olotila ollut ensimmäistä kertaa kummempi. Päätin sitten siinä fiksuna laittaa toiset 35kpl teeksi. Kuitenkin teetä valmistaessa alkoi vaikutuksia hieman tuntumaan ja aloin epäillä tuliko tee tehtyä turhaan. Päättäväisesti kuitenkin aloin hörppiä teetä eikä sienten koostumus tuntunut haittaavan. Samalla lueskelin netistä paljon infoa sienistä ja psykedeeleistä. Ensimmäistä kupillista nauttiessa alkoi jo näkymään hienoja visuaaleja ja muutamassa minuutissa teksti alkoi muuttua vaikea lukuiseksi ja se vaihteli värejä. Kaikennäköisiä muitakin visuaaleja näin mutta näin päällimmäisenä muistan lukeneeni jotain juttua jossa oli sana "pink" ja BAM, näyttö oli aivan pinkin sävyinen. Päätin hörpätä lisää teetä silloin tapahtui jotain ihan vitun kuvottavaa ja pelottavaa, juuri kun olin imaissut suuni täyteen teetä ja nielaistuani sen kielen päälle jäi limainen ja lötkö sienen varsi, otin sen suustani ja nakkasin tee kuppiin ja huomasinkin että kupissa olevat varret olivatkin kastematoja! Ajattelin että mitä mitä helvettiä tämä nyt on ja tarkastelin kuppia tarkemmin ja "madot" lopettivat liikkumisen, ehkäpä siksi että olivat sienen varsia...sain kuitenkin pidettyä itseni kasassa ja tiesin kokoajan että tämä nyt sitten johtuu sienistä. Myöhemmin karkasi todellisuudentaju täysin, kuuntelin ambient tyylistä musiikkia ja lukiessani tätä foorumia erään topikin teksti muuttui äkisti lukukelvottomaksi ja huomasin että se ei ole edes tältä planeetalta (vaikka ihan suomea taisi olla), musiikki tempaisi minut mukaansa ja olin jossain aivan muualla. Fyysisesti en enää ollut olemassa ja tämä paikka missä olin toi mieleeni muinaiset inkat. Tuo olotila kesti mielestäni hetken mutta en tiedä kuinka kauan oikeasti olin tuossa tilassa. Havahduin tuosta tilasta ja asunnossani oli käsittämätön meininki. Tässä vaiheessa en enää muistanut/tajunnut että olin nauttinut sieniä. Sekopäisiä hallusinaatioita katsellessani ja niille naureskellessani kului melkoinen tovi.
Musiikin valinta vaikutti todella paljon olotilaan joka oli koko tripin ajan aika hyvä lukuunottamatta tuota "mato" juttua. Hetkeen ei kyllä tee mieli revanssia ainakaan tuolla määrällä. Mutta muuten ihan mukava kokemus. Olin yllättynyt visuaalien määrästä joka välillä kävi vähän liikaakin päälle, Conan O'brien oli ainakin täysi friikki show (6 kätinen laulaja ym. )