Om

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
tRip
Moderator

Om

Post by tRip »

Set: ~8g Cubeja..
Tarkoitus oli syödä vain muutama tatti, ja muutaman tatin otin sitten vielä lisää.
Otin sen mitä tarvitsi.

Syvä transsi.

Kokemus oli ehkä syväluotaavin kosminen matka elämän alkulähteille..
Palasin kohtuun, sydämen lyönteihin – Om.

Sitä on mahdotonta selittää.. Se on tarina joka elää.
Se on ruumiissani elävä sielu, kehossani oleva henki.

Hengitän syvään.

Se on jokin mikä on aina vastassa..
Kun päästää irti kaikesta.. ajatuksista.. tunteista..
Irti tarpeista.. – Halusta elää.

Se mitä on kaiken takana.
Se on mikä on se kaikkein syvin kantava voima elämässä.
Päästin irti kaikesta minästä ja pyrkimyksistä.

Muistan ihmetelleeni mikä saa ihmisen toimimaan itsekkäästi ja itselleen tuhoisasti.

Tunsin itseni ensimmäistä kertaa kokonaiseksi, päästin rakkauden vaeltamaan koko sydämeeni.

Vapauduin peloistani. .kohtasin pelkoni kuolemaan.

Rakkaudella elämään.

Uskon nirvanaan.

Elämä on liian lyhyt pala kaikkeutta murehdittavaksi.

Om.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
tRip
Moderator

Re: Om

Post by tRip »

Trip O delica [mielenrauha:] .. (pahuksen tietokoneet ja sen hertsitaajuudet).

Yritän keskittyä. (oon salee allerginen elämälle)

Kelasin että miten musta voisi olla parhaiten hyötyä, niin kauan kun mä vielä hengitän. Henges mukana kunnes sielu haluaa rauhansa.

Ymmärsin uskon, sen kaiken olomuodon ja rikkauden.. Toivoa antavan valon.
Ymmärsin Kaiken uskonnot.
Ei välttämättä siihen ihmeiden ihmeen.. vaan ihan tavalliseen. Arkiseen. Et on hyvä olla. . et osaa olla tyytyväinen ja luottavaisin mielin.
Masennus ei oo mistään kotosin . se voi syöpyy aivoihin asti. Valo on sen optinen tasapaino
- : _
Löysin vihdoin sen.. sen zen-.- tai sen, pyhitän sen tai en, on mulle olemassa.

Mielenrauha

Löysin itsessäni sen . Viimein. Mielenrauhan siis.

Et mihinkä sitä mielellään nojaa.
Helposti sitä saa päähäsä jonkun demonin, ja sit se on menoo.
Et mikä tää vaiva on kun kaikki on vaikeeta ja mä haluun kokoajan muualle kun missä mä nyt olen.

Mulle tyytyväisyys on sitä et mä osaan iloita, ja antaa olla.
Tyytyväisyys on myös sitä, että on rauha keskittyä olleelliseen. Oli se sitten kuinka epäolennaista tai ei.

Avaruus on mulle koko elämä.. tai ehkä just sen verran enemmän et mä saan siitä voimani uskoa et ei mun elämä ole turhaa, ja et 'väliaikaista kaikki on vain' niinkuin Tauno Palo loitsuaa.

Mitä lähemmin mä tarkastelen elämää, sen enemmän se tuntuu kuolemalle. Siks mä hengitän. Sitä mä kait hengitän.

Mulle on työlästä pitää ylipäätään tätä rankaa kasassa.
Rakkaus on se tunne et oon turvassa.

Ei pidä liika tunteel takertuu, muuten se on taas yks fukin riippuvuus, ja mä en jaksa yhtään enää ylimäärästä tai edes sitä vähästä.

Välillä on upeeta olla tulen loimussa, nähdä sen värejä, tuntea sen aisteja ja kokea elämä puhtaalta pöydältä.

Mä tarviin ton merenkaistaleen tohon viereen, vaikka se näkyis vaan jossain tuolla äärettömyydessä.
Toivoa on.
Mut löytää sieltä lahden poukamasta, rauhan satamassa. Siellä missä on tyyntä ja iloa, tai sit pelätään yhdessä.

Kissat kun ne kehrää, niin ne samalla paranee.

Kaikki pyrkii kohti luonnollista tilaa. Kaikki mitä sitä vastustaa ilmenee vaivoina, ja se ei ole potemisen arvoista rikkautta. Kyynel sille.

Mun syvin pelko oli kohdata rakkaus ja sen musertavuus. Sen jälkeen oon ollut kokonainen.
Muutoin mä kyden hiilloksella ja säästän itteeni.

Malja sille,.,

Elämä on tätä samaa mystistä mysteeriä, et se vaan on. Ja mielelläni mä luon siihen värit.

Sit onkin bout yks elämä.

Ja tapan aikaa ihan liikaa ..

Turhautuneelle mielelle löytyy parempaakin käyttöä.?
Silti tää elämystely on usein tosi turhauttavaa ja samaa paskaa. Mut aika suloista ja somaa. Upeeta kaikua mun luota. (kuhan ei enää ikin niin luuppaavaa pohjaa) Mun omaa kieltä.
Mut paska se tulee aina suolesta muuten se ei o paskaa vaan jotain nautittavaa. tai sit purgaa, mut sitä ei nautita ku yhessä muodossa ja se kolahtaa jonneki tonne käpyrauhaseen, ja siitä aina tsakroihin ja muille planeetoille.

Eli jep, trippi nikin takana oli kait pitkälti tässä.
Kait tässä paljon oli turhaa sälää ja säimää, mut en mä halua ottaa lääkettä ettenkö mä tyytyisi tähän. Täs on hyvä.

Täs on kaikki mitä mulla on annettavaa.

Kiitos teille, kaikesta tuesta.

Ihminen on loputon mahdollisuus.

Hippihali ja kumarrus -.-

Rauhaa.
Last edited by tRip on Fri 30 Aug 2013, 22:24, edited 4 times in total.
Reason: Pitää kyl skannata kuhan saisi aikaseks tästä syntyneet tuhat ja yksi sanaa mielen öistä.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Aesma
OD

Re: Om

Post by Aesma »

Om..... Nirvana - Wikipedia
"The word literally means "blown out" (as in a candle) and refers, in the Buddhist context, to the imperturbable stillness of mind after the fires of desire, aversion, and delusion have been finally extinguished"

Luin tän.. tykkäsin taas niinkun sun edellisestäkin tarinasta minkä luin, mikä muistaakseniin oli Ayahuasca stoori(?).
Kaikki pyrkii kohti luonnollista tilaa. Kaikki mitä sitä vastustaa ilmenee vaivoina, ja se ei ole potemisen arvoista rikkautta. Kyynel sille.
Eikö kaikki ole aina luonnollisessa tilassaan? Jatkuvasti pyrkimässä johonkin ja muuttumassa ja pyrkimässä olemaan muuttumatta?
Mun syvin pelko oli kohdata rakkaus ja sen musertavuus. Sen jälkeen oon ollut kokonainen.
Muutoin mä kyden hiilloksella ja säästän itteeni.
Vieläkö oot ollu kokonainen? Mistä rakkaudesta puhuit? Vai oliko toi vaan jotain nonsense plörinää? Kerro kuitenkin lisää =)

Muuten oli oikein mielenkiintoinen tarina, ensimmäinen osa oli vielä hyvinkin selkeä ja harmoninen ja kuulosti jollain tapaa tutulta. Toinen osa oli sitten jo hieman kaoottisempaa..
Selvä ero siis noissa kirjotustyyleissä.. Ensimmäisessä tunnuit paljon selkeämmältä ja kirkkaammalta, liekkö olet palannut taas kuolevaisten joukkoon =)

Onko Alan Watts sulle tuttu? Alan Watts - Wikipedia ja AlanWattsLectures - YouTube.

Psychoactive Vault - driptRipChaosZip ja ei se näköjään ollutkaan Ayahuasca stoori.. vai oliko toi sit joku muu? =)

Niin ja skannaa ihmeessä niitä merkintöjä tuolta illalta..

OM....