---
Otin kello 12:14 ensimmäisen satsin… sitä oli n. 150mg-200mg.
12:20 pistän musiikin soimaan... Ensimmäiset lämpöaallot huokuu kehon yli... placeboa mahdollisesti.
T...... kanssa juttu tuokia ilman ongelmia kello 12:20
Kello 12:30 alkaa ensimmäisiä vaikutuksia, mutta nekin vain pieniä: kädet tärisee ja on outo placebomainen fiilis.
T......,..... kanssa juttu tuokio ongelmien kanssa 12:50
12:45 on jo pientä vaikutusta koko ruumiissa...
13:12 vaaaaikutukset on alkanut... ko tkana ja jäniksenä, white rabbit ja muurAajaisena m...... suostumuksella oltu jo.
Musiiikkkiplayer ja kitatra mestari oon v<rmistukses kitarimestari oon, kuten creamin laulajakitaristi... sykkii soinnut kitaran kello 13:19 whaaau...
Kirjoitan jotIN ETEI JÄÄ TYHJÄKSI OIKEIN MENI....... JKÄ.... KKÄVIN UNI AAALLOISSA tapasin dexmin joka vei herra psykedeelin luuokse.
Sittenh otin lisää huikan ja olin jazz baarissaq hieno herrasporsaspikkasenlihava mies jolla tyks silmänen aurinkolasia
ja kohta o.lin jazz soittaja jota minä ekaks kehuin ja jazz soittaja tajusi sen. hän ajatteli.
kello. 13:47 tietokone.-... '
Kello 13:50 olin mansikkapeltoo ja poimijat nipistelivät mansikoita pois minusta.... ---- beatles strawberry fields
olen 400 vuotias random ukko laulaaa 400 years reggae kappaleen hyvä kappale
pumpuli ja phmo = tyynyt + lämpö=peitto ja mato=makuupussi + sami=unilelu pesukarhu voi lähettäää mut uni aalloille joissa tapaa jänniä
olin matrix mailma ja njumeroita ja keskellä penkki pieni tila 400 vuotias hemmo joka anto paikan mule mut sit annopin paikan DEXMALLE jee sain caps lockijn
taåasin härdeli isoset ja yöcvahto e....... ja l........matrix kentässä ruoste ja käveli
paljonj maapalljo painaaa ja paljon maailma painaaa
tedätkö miltä savusta tuntuu
14:03 mentiini lämpö rai uni aalloilla ylös kaikilla oli siivet, pesukarhulla 2tyynyllä japeitolla ja mayto makuu pussilla ja perässä tu,lww kIAIKKI MUU
sit laskeututtiin taikasieni metään ja söin sienen lakin ja euffooria..
viikate - ja kappaleen nimi onm, ootas ku katon. kylymä.
t....... laitto viestin 14:05 aluks ite sitten t...... vASTAA ET MAAPALLON PAINOA EI PYSTY MÄÄRITTELEMÄÄN
"et se leijuu ni maapallo on fruide ja anorektikko" 14:06
iso mies ui seinän sisään laavaa pakoon ja metrin päässä kylymä
kylymätila ei kannata seurataan jengin kanssa miestä päästään paratiisin lähelle.... rakkaus on hieno asia, se oikea juma, oikeasti, voin piirtää dxm maailman tarkoituksen.
kello 14:10 reggae rullaaan kappale, olen pyörän etu pyörä
moi8ka
siistiä
hörppy dxm, varma paha olo taas
passhaaaaapaskaaa
Olin pink floydin laulaja ja jengi oli muu bändi siisitiä, eli kitara maestro..
hey dude
lennettiin taas uniaalloilla, ja palmuja piirtämään.
ei naama taulu näytä hja tunnnui normaalilgtsaa
klo 14:28
rekka miehiä sampan kanssa oltiin
iso pahan makune hörppy kwllo 14:41
meteorotiiti 1012 vuottta kestää osuisi maahan jos lisi
mini paha olo
ihmiset on outoja
kello pm 14:52
kukaan ei loppuenlopuksi ole oikeassa tai puhu totta
ei kukaan
suihku=nothing klo 15:56
Ei kestänyt pitkään
pieni selvennys vaan, mukin pojhjalla jotain
olen robotti tehtaassa töissä vaikka robotti kävely onkinkuin humala kävvwely
lämmitin keiton , ei nälättäny, lähdin konellee eli pois
m.......... tuli 15:05
liiiiian häöröä, härömpää ku ennen ennnen nennnen- paljon härdwe,llimpää.
kello 19:08 melkee selvänä
FTW olo,,,
Ja voin sanoa, että pikkasen sekava olotila vieläkin ja joissain kohdissa olo oli kuin piirretyssä tai unessa, ja se oli oikeasti aika pelottavaa.. No aika jännä trippi oli kyllä. Pieni tauko toki pidettävä.
Ulkonakin kävin...
Last edited by tajunalle on 30.06.2008 20:08:07, edited 2 times in total.
---
Ehheh