Ketkä muut ovat kokeilleet tai tykänneet kyseisestä substanssista? jaa kokemuksesi ja tietosi morfiinista
Morfiini
-
Velho
- LD50
Morfiini
Voiko olla näin ettei tästä ole omaa topikkia jo? Noh nyt sitten tein sellaisen kun tässä pari päivää sitten tuli vastaan tollane dolcontin 60mg joka sitten kiskottiin kahteen pekkaan IV 30+30mg dosagena ja täytyy sanoa että tosiaankin yllätti tuo vaikutus kun alkuun ei tuntunu et toimisi juuri ollenkaan ja sitten BOOM! ja notkuminen alkoi
Ketkä muut ovat kokeilleet tai tykänneet kyseisestä substanssista? jaa kokemuksesi ja tietosi morfiinista
kiitos!
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
zerk
Re: Morfiini
http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=3210
Kyllä tästä on jo topic. Kantsii käyttää etsi-toimintoa.
Morfiini on mun ehdottomia suosikkiopioideja kuosaamiseen. Tykkään siitä raskaasta euforiasta ja sedaatiosta. Päivittäiskäyttöön tää on mulle liian riskialtis opioidi, tätä tekee tosi helposti mieli väärinkäyttää.
Morfiini on mun ehdottomia suosikkiopioideja kuosaamiseen. Tykkään siitä raskaasta euforiasta ja sedaatiosta. Päivittäiskäyttöön tää on mulle liian riskialtis opioidi, tätä tekee tosi helposti mieli väärinkäyttää.
-
Velho
- LD50
Aivan kappas, kun katoin tosta pikahakemistosta ja kyllä käytin etsi-toimintoa mutten löytänyt, mutta kiitos nyt kuitenkin, vissiin jäi savunutuisilla silmillä huomaamattazerk wrote:http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=3210
Joo ite komppaan kans tuota et tosi riskialtis juuri tuohon väärinkäyttöön, ja eniwei eiks tää oo opiaatti eikä opioidi?
-
paarmasisti
- Apteekki
Kumpikin on validi ilmaus.Velho wrote:ja eniwei eiks tää oo opiaatti eikä opioidi?
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
-
Petri6
- OD
Morfiinin kohdalla kyllä. Kaikki opiaatit ovat opioideja, mutta kaikki opioidit eivät ole opiaatteja. Eli käyttämällä aina sanaa opioidi, ei voi mennä metsään, kun taas opiaatin määrittely on paljon vaikeampaa.mellow wrote:Kumpikin on validi ilmaus.Velho wrote:ja eniwei eiks tää oo opiaatti eikä opioidi?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Velho
- LD50
No mjooo olisin halunnu vaa päteePetri6 wrote:Morfiinin kohdalla kyllä. Kaikki opiaatit ovat opiideja, mutta kaikki opioidit eivät ole opiaatteja. Eli käyttämällä aina sanaa opioidi, ei voi mennä metsään, kun taas opiaatin määrittely on paljon vaikeampaa.mellow wrote:Kumpikin on validi ilmaus.Velho wrote:ja eniwei eiks tää oo opiaatti eikä opioidi?
-
Personaes
- OD
njoo, jos suomessa hakee sellaista mahdollisimman herskamaista syvää notkua, niin kyllä morfiini on sitä lähempänä kuin vaikkapa oksikodoni. Vaikka oksyistakin tykkään tosi paljon, ehkä jopa enemmän(riippuu mitä hakee). Mutta kyllä se morfiini vaan on aika ihanaa tavaraa. Vielä kun hinta on oksikodonia halvempi(ainakin ennen) ja ulkomailla kuulema todella paljon oksyja halvempaa. Niin voisin kuvitella että tohon vois jäädä aika kivasti koukkuun. Jossain jenkeissä saa varmaan 200mg morfiinia 20-25dollarilla. Vois upota sitä tavaraa. Oksyissä se hinta on aika rajoittava tekijä. 10v sitten oli hinnat vielä hyvin kohtuullisia, mutta kun tuli oksysta kansainvälinen "trendi tuote" opiaatti nistien joukossa, niin hinta nousi varmaan 100-300% paikoitellen.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Petri6
- OD
Farmaseuttisessa morfiinissa sen suurin rajoittava tekijä taitaa olla erittäin heikko saatavuus. Tosin silloin harvoin, kun olen siihen itse törmännyt, on siitä pyydetty aivan oksikodonia vastaavaa hintaa, joka on myös erittäin korkea, jos käyttötapana on jokin muu kuin IV. Tosin kymmenen vuotta sitten taisi heroiiniakin vielä liikkua huomattavasti enemmän kuin nykypäivänä, jolloin kysyntä farmaseuttisille voimakkaille täysagonisteille ei ole niin suuri kuin nykyään.narcocorrido wrote:Vielä kun hinta on oksikodonia halvempi(ainakin ennen) ja ulkomailla kuulema todella paljon oksyja halvempaa. Niin voisin kuvitella että tohon vois jäädä aika kivasti koukkuun. Jossain jenkeissä saa varmaan 200mg morfiinia 20-25dollarilla. Vois upota sitä tavaraa. Oksyissä se hinta on aika rajoittava tekijä. 10v sitten oli hinnat vielä hyvin kohtuullisia, mutta kun tuli oksysta kansainvälinen "trendi tuote" opiaatti nistien joukossa, niin hinta nousi varmaan 100-300% paikoitellen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun