Höyryttely

Keskustelua muille alueille sopimattomista kasveista ja yhdisteistä.
SadPanda
LD50

Höyryttely

Post by SadPanda »

Tämän foorumin höyrypäät ilmoittautukaa! :D Eli kyseessä siis sähkötupakointi, neste & laite keskustelu!
En löytänyt tällaista ja olin kahden vaiheilla että laitanko tämän tuhkakuppiin vaiko tänne!?! Onhan tämä muut substanssit kamaa ja ei ainakaan tämä tapa nauttia nikotiinituotteet (miksei nikotiinittomatkin) niin huuhaatakaan ole.

Itsellä käytössä ego CE4 900amh akulla. Kätevä ja toimiva väline aloittelijalle.
Aikalailla kohta tulee kuukausi täyteen kun lopetin röökin polton kokonaan ja siirryin sähkötupakkaan!
voin paremmin, hengitys kulkee paremmin enkä haise tuhkakupille! Myös nämä nesteet on hyviä joista mainitsen
lemppari maun joka on tupakka maku redwood blend ! 18mg. Aluksi tilasin 24mg nesteitä mitkä sai kurkkuni kipeäksi.
Eipä oo röökiä haluttanut enkä aijo palata siihen. Tää on mun juttu. Ei varmasti teeveelistä mut uskon et tupakkaa terveelisempää kylläkin.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
5-meo-EMT
Psykonautti

Re: Höyryttely

Post by 5-meo-EMT »

Ostin kokeeksi iha lähikaupasta tuollaisen 1,6ml säiliöisen vehkeen ja tilattiin tyttöystävän kanssa testiksi kirsikkaa, kahvia (joka toimitettiin vahingossa tupakka-makuna) ja vaniljaa. Tästä on hieman alle pari viikkoa, mutta röökin polttaminen loppui seinään :up: . Mielestäni loputtomasti parempaa kuin mikään poltettava tupakka, kun ei jää sitä paskanmakua suuhun, säästyy hitosti rahaa ja keuhkot tuntuvat lähteneen puhdistumaan tervasta. Uusia makuja tuli taas tilailtua eilen.. Niitä venaillessa 8)
You know the mind has a thousand eyes..
Pen
OD

Post by Pen »

Joskus viis vuotta sitten tilasin briteistä sähkötupakan ja on kyllä tosi vähille jäänyt käyttö. Litkua tuli pullollinen (siis sellanen pieni) mukana ja veikkaan että vanhenee kohta. Tainojoo, en yhtään tiiä kauan tollasis on parasta ennen päivät mutta kuitenkin.

Röökiä poltan sosiaalisuuden takia muutenkin, en saadakseni nikotiinia. Eli vaihelevasti 10 röökiä päivässä ja sitten perään viikko ilman jos ei tule vieraita tai muuta vastaavaa. Yksin ei jaksa savukkeelle mennä, varsinkaan talvella hyi. Nyt kun kesä taas koittaa niin ehkä tulee osteltuakin röökiä tosin pitkästä aikaa.

Mutta nyt kun näitä on tullut suomeen niin oon joiltain testannut niin aikamoisia "hittejä" noista joistain jopa saa. Ei tosta omasta irtoa samanlaisia, siksipä ehkä tuntuukin että jotain puuttuu kun ei ole kauhean sakeaa se sauhu, verrattuna joihinkin sähkötupakoihin joita olen testannut.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Joskus vuos sitten oli kiva leikkiä tollasella ECO - t500 sähköröökillä. Kaverilta ostin paketin joka sisälsi noita eri nikotiinilitkujakin ihan mukavasti, että pääsin heti kokeilemaan eri makuja & vahvuuksia.

Tuppaa vaan olemaan nuo osat melko herkkiä rikkoutumaan, enkä oo jaksanu vähään aikaan tuprutella höyryjä. Täällä etelässä ei saa viedä tuota edes kapakkaan, kun pelkäävät tutkimattomia terveyshaittoja kanssa istuksijoille. Kotona pelasin tuolloin aika ahkerasti, niin siihen oli erinomainen ettei tarvinnut kesken TÄRKEÄN pelin röökillä juosta. :)

Tuntu kuitenkin että haittapuolena ois kurkkua karhonut ja hengittäminen tuntunu oudolta pitemmän päälle... Onkos tullu muille?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

En osaa sanoa tuohon hengityksen muutokseen mitn ku olin vasta viikon flunssasa
Kuukauden höyryttelyn jälkeen parempi kuitenki hengittää mitä ku poltti "oikeeta röökiä"
Ainut mikä on et hengästyn nopeaa mutta onko se tuosta flunssasta joku jälkioire?
Voisitko tarkentaa millasta muutosta hengityksessäsi tapahtui?
Aamusin mulla nousee sellasta outoa sitkeetä limaa kurkkuun mitä saa rykiä pitkin aamua pois..
Kurkku oli alussa kipee mikä johtui varmastikin suuresta nikotiini määrästä (24mg) 18mg on mulle just bueno :!
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mulla siis karhoo hengittäminen joskus enempi, joskus vähempi. Enkä usko että ois mulla mitään flunssan jälkioireita. Tuskin kannattaa huolestua, kun voi johtua muistakin seikoista. Itsehän palasin kokonaan takaisin röökiin, kun se oli niin paljon helpompaa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Mukavaa touhua! Tässä viikon aikana on tultu polteltua sähkötupakkia enemmän kuin normaalisti käyttäisin nikotiinia :d. Hermot oli aivan jäätävän kireellä kun olin krapuloissani ilman. Nyt uutuuden villitys on jo hieman laskenut - onneksi.
Se on vaa nii helppoa, halpaa, ja hyvänmakuista. Mukavempi vaihtoehto myös sosiaalisille tupakoitsijoille, jollainen olen myös itse.
Vekottimena toimii FinnVape CE5 BDC
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Ethän vain ole siirtynyt tupakkaan takaisin?
Itsellä tulee nyt reilu kuukausi täyteen ja siiryin jo evod2 + ego Twist -vvmodiin :)
Nesteitä menee nykysin reilummin ja akku täytyy ladata 1 - max 2vrk välein. Nesteitä menee 18mg:tä 5-6ml/vrk.
Kyllä tämä höyryttely on jo elämäntapa ja vaikkakin negatiivisia uutisia tulee aina niin silti tämä on tupakkaa terveelisempää.
Rahaakin menee kun aina haluan ostaa jonku uuden ja seuraavaks suunittelen modia ja DIY nesteitä ;)
Mtv oli kirjoittanut sähkötupakeista ja e-nesteistä typerästi MUUNTOHUUMEIDEN KANSSA SAMASSA ARTIKKELISSÄ.
Kyllä jotkut on niin perkeleesti näitä vastaan ja juttua rasvakeuhkokuumeista yms unohtumattakaan ja sitä 1. Tapausta
kellä se rasvakeuhkokuume on ollu 6 muiden sairauksien lisäksi saa käyttää riittävänä todisteena vaaralisuudesta
mutta sitten tuhansiasatoja ihmisiä ei sen puolesta että tolla vois lopettaa tupakoinin kokonaan jne.. Mä en aijo palaa
röökiin enää koskaan ja kyl nuonhengitysoireet katos ku alussa esim henkee salpas mikä johtu tottumattomudesta !
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Laitetaas hieman laite updatea. Oon siirtyny boximodeihin ja tuli tuossa välissä käytettyä aika paljon mekaanisia (klooni) putkia ja kayfun yms uudelleenrakennettavia laitteita.
Sitte kun tuli tuo subohm clearo aika ni tuli käytyä iso litanja subohm clearomisaattoreita läpi. Uwell Crown ja tobecon Super Tank osoittautuivat toimivimmiksi.
Tällä hetkellä jokapäiväisessä käytössä pääosin istick 100w TC + GeekVape GRIFFIN RTA. NEsteitä myös tulee kokkailtua itse ja en jaksa edes luetella kaikkia mehuja mitä tällä hetkellä omistan mutta Höyrykeisarin nesteet toimiil, Ska liquidsin tuhkikset toimii ja nuo muut maut. yks parhaimmista on KONTULA,., ja Fishnet. ja POUNI. Sitten noi psychovapen nesteet on TODELLA maukkauita. Suosikkini FRAGILE DREAM <3 grrr. Kannattaa testata ja kirjoittakaa mielipiteitä mitä tykkäsitte. TÄnnehän voisi muutaman nestearvostelunki kirjoittaa kun on tämä vaulttilaisten höyrypäiden oma höyryttelytopic <3

EDIT: Nikotiinit mulla on nesteissä järjestään se 2mg. et aika alas on tultu tuosta aiemmasta topicista. ja sillä pärjään <3 on tietty laitteetkin kehittyny
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

Täs on vuosia erinlaisilla pilipali sähköröökeillä vapoteltu satunnaisesti, kunnes muutama kuukaus sitten hankin kunnolliset vehkeet ja siihen jäi vihdoin röökaaminen ^^ Haittansa varmasti tälläkin on mutta hengitys kulkee huomattavasti paremmin höyrytelles kuin röökates. Oon hurahtanu vapotteluun ja tykkään testailla eri makusia nesteit sekä aina haaveilee paremmista modeist ja tankeist :D

Käytös on tällä hetkel Eleafin modi iStick 60W TC, Melo 2 tankilla sekä varakäytös saman lafkan iStick 40W TC, iJust2 tankilla. Hankin eka tuon 40w testattavaks jos sillä onnistus lopettaan ja onnistuhan se :) Hankin sit ton 60W kun siinä on vaihdettavat akut joten oletan sen olevan 40w pitkäikäisempi vaihdettavien akkujen takia ja en saanu tarkkaa tietoa viellä silloin mitä ongelmia uus tupakkilaki tuo vapotteluun. Välillä sitä haaveilee tehokkaammista modeista, mutku välttämätöntä tarvetta ei oo kun yleensä siin max 40W höyryttelen. Nuo tankit on siit hyvät kun niihin menee samat atot ja pystyy vaihtaa lasin helposti jos rikkouttuu.

Niksanesteet oon alusta alkaen ite tehny jopa pohjanesteet sekotan ite niin saa just sellaset ku ite tykkää. Tulevan laki muutoksen takia hamstrannu vähintään 5litran edestä pohjaneistä ja makuja vähintään sitä 5litraa varten kaiken sortin eri makuja suurin osa happy juicen omii litkui kun niit tarvii lisätä niin vähän. Atojakin oon hankkinu 1,5-2vuoden tarpeisiin sekä vaihtolasit tankkeihin rikkoutumisen varalta kun kerran jo onnistunu paskoon :D Tulee muuten viel halvemmaks kun tekee ite pohjanesteekki isoista pöntöistä eikä osta niit valmiit desin niksapohjii.

Tuleeko se makujen kielto voimaan jo ny 20.5 vai onko siin jokin siirtymä aika kans? Jos on siirtymä aikaa ja rahaa niin hamstraan niitä viel sit makuja ainakin samanverran mitä jo omistan ja pohjanestettäkin sekä atoja viel lisää. Niksa nesteethän vapautuu suomes myyntiin tupakin makusina tai mauttomina pelkästään ja hinnatkin tulee jo pelkkien verojen takia nouseen hyvin huomattavasti.

Onko kellään kunnollista tietoa lakimuutoksesta? Kuinka moni on hamstrannu vermeit jemmaan ja millasia vempeleitä käytätte höyrystämiseen? Mites onko porukka tehny niist kannabiksen höyryttely litkuja tai hankkinu öljyn höyryttämiseen tarkotettua tankkia? Kertokaa kokemuksianne
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

Minäkin tykkään höyrytellä! Oon monta vuotta jo harrastanu ja poltan röökiä vain pakon edessä eli silloin, kun nesteet loppuu ja odotan uusia postista. Mullon tommonen evod-rööki, tykkään käyttää 12mg nesteitä ja suosikkimakuja on mulla tosi monia, mm mansikka, vanilja, cola, salmiakki/lakritsi, tupakan makuinen aina pohjana ja siihen päälle muutama pisara makua.
Ootteko muut huomanneet, että enempi höyrytellessä joutuu kurkkua selvittelemään usein? Palan/liman tunnetta kurkussa?
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
Isavela
Lepakko

Post by Isavela »

Polttelin tavan röökiä nyt taas pitkän aikaa, kunnes tilasin tommosen Joytech-patukan. Joten jospa sais ton röökin taas jätettyä pois. Mulla on vaan haasteellista hankkia noita e-nesteitä, koska enää ei netistä saa tilattua Suomen sisällä uuden tupakkalain myötä? Olenko ihan väärässä?
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."