Täs on vuosia erinlaisilla pilipali sähköröökeillä vapoteltu satunnaisesti, kunnes muutama kuukaus sitten hankin kunnolliset vehkeet ja siihen jäi vihdoin röökaaminen ^^ Haittansa varmasti tälläkin on mutta hengitys kulkee huomattavasti paremmin höyrytelles kuin röökates. Oon hurahtanu vapotteluun ja tykkään testailla eri makusia nesteit sekä aina haaveilee paremmista modeist ja tankeist
Käytös on tällä hetkel Eleafin modi iStick 60W TC, Melo 2 tankilla sekä varakäytös saman lafkan iStick 40W TC, iJust2 tankilla. Hankin eka tuon 40w testattavaks jos sillä onnistus lopettaan ja onnistuhan se

Hankin sit ton 60W kun siinä on vaihdettavat akut joten oletan sen olevan 40w pitkäikäisempi vaihdettavien akkujen takia ja en saanu tarkkaa tietoa viellä silloin mitä ongelmia uus tupakkilaki tuo vapotteluun. Välillä sitä haaveilee tehokkaammista modeista, mutku välttämätöntä tarvetta ei oo kun yleensä siin max 40W höyryttelen. Nuo tankit on siit hyvät kun niihin menee samat atot ja pystyy vaihtaa lasin helposti jos rikkouttuu.
Niksanesteet oon alusta alkaen ite tehny jopa pohjanesteet sekotan ite niin saa just sellaset ku ite tykkää. Tulevan laki muutoksen takia hamstrannu vähintään 5litran edestä pohjaneistä ja makuja vähintään sitä 5litraa varten kaiken sortin eri makuja suurin osa happy juicen omii litkui kun niit tarvii lisätä niin vähän. Atojakin oon hankkinu 1,5-2vuoden tarpeisiin sekä vaihtolasit tankkeihin rikkoutumisen varalta kun kerran jo onnistunu paskoon

Tulee muuten viel halvemmaks kun tekee ite pohjanesteekki isoista pöntöistä eikä osta niit valmiit desin niksapohjii.
Tuleeko se makujen kielto voimaan jo ny 20.5 vai onko siin jokin siirtymä aika kans? Jos on siirtymä aikaa ja rahaa niin hamstraan niitä viel sit makuja ainakin samanverran mitä jo omistan ja pohjanestettäkin sekä atoja viel lisää. Niksa nesteethän vapautuu suomes myyntiin tupakin makusina tai mauttomina pelkästään ja hinnatkin tulee jo pelkkien verojen takia nouseen hyvin huomattavasti.
Onko kellään kunnollista tietoa lakimuutoksesta? Kuinka moni on hamstrannu vermeit jemmaan ja millasia vempeleitä käytätte höyrystämiseen? Mites onko porukka tehny niist kannabiksen höyryttely litkuja tai hankkinu öljyn höyryttämiseen tarkotettua tankkia? Kertokaa kokemuksianne