Palladon 1.3mg

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Dexteri10
Karvakuono

Palladon 1.3mg

Post by Dexteri10 »

Moi! Mulla olisi levy noita ja olen sen pienen tiedon löytänyt, että tosi haluttuaki tavaraa on ja jopa oxyakin parempaa? Jengi jotenkin jauhaa vaan ton hihattamisesta ja mä en sitä tee. Käytän siis kaikilla muilla tavoilla viihdekäyttöön juttuja satunnaisesti. Haluaisin nyt siis tietää saako näistä mitään irti muilla tavoilla kun vaan iv:sti. Myöskään perseplugaus ei nyt ihan mielihommaa olisi. Ja millaisella annoksella näitä tulisi ottaa. Omista toleista nyt sen verran että on ns satunnaiskäyttäjän tolet. Teksiä kerralla ehkä 1.5-2mg päivän aikana. Konteissa n 40mg tulee otettua. Olen ihminen jolla opparit toimii aika pienellä annoksella tosi kovaa.

Kertokaa reilusti nyt oma mielipiteenne ja selkeesti niin saisin tästä tuotteesta jotakin faktatietoa viihdekäyttöön :) :doh:
Illuusio

Re: Palladon 1.3mg

Post by Illuusio »

Hydromorfoni -topic on jo olemassa. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=5012

Vaikka se onkin lyhyt, ei kahta topiccia imo samasta aineesta tarvitse olla, käytä hakua. ;)

Ehkä tän vois siirtää sinne AV:n voisi siirtää sinne, ja nostaa se? Modet päättäköön.
Dexteri10
Karvakuono

Post by Dexteri10 »

Jep mutta tuola ei kukaan puhu muusta ku hihaan heitosta eli onko siitä mitään iloa muuten? Mutta joo olisin kyllä voinut tehdä kysymyksen sinne suoraa Ja olen kyllä käyttäny hakua ja paljonkin
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Tottakai noista saa jotain irti muutenkin kuin hihattamalla, mutta hihattaminen vaan on ylivoimaisesti paras vaihtoehto nauttia tätä tuotetta. Muut käyttötavat taitavat mennä hyötyosuusjärjestyksessä näin: pluggaus>nasaalinen>oraalinen. Annostuksista saat itse ottaa selvää, niitä en voi suositella kun en ole itse kyseistä tuotetta käyttänyt. Niin harvinaisia, että Suomessa taitaa olla vain kourallinen ihmisiä, jotka ovat tuota viihdemielessä koittaneet. Annostusohjeita tulee siis etsiä kansainvälisiltä huumausainefoorumeilta ja pitää samalla mielessä, että niiden annostussuositukset ovat yleensä aika konservatiivisia.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Mä oon ainakin vaan murskannut noita 8mg Palladon-kapseleiden sisältämiä rakeita ja snorannu kärsään. Toimii yllättävän hyvin. Tässä tietty tolea hieman alla. Ei todellakaan ole rännääminen tai edes pluggaaminen ainoa ratkaisu.

Tässä täytyy melkeen käyttämään morttelia koska Palladonin sisältämät rakeet ovat melkeen kuin timanttia murskaisi.
Vai toimiiko?
Dexteri10
Karvakuono

Post by Dexteri10 »

Huomasin saman niitä murskatessa että perkele kun ei meinannu millään tomuttua!
zerk

Post by zerk »

http://psyvault.net/viewtopic.php?f=2&t=5012

Hydromorfonille löytyy jo ketju täältä