Ensimmäinen sieni trippi

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
m
Lepakko

Ensimmäinen sieni trippi

Post by m »

Olin kaverin kans hieman ottamassa olutta, kun hän yllättäen sanoi "syödäänkö sieniä?" Aikaisemmin asenteeni oli ollut jyrkkä hallusinogeenejä kohtaan, mutta muutamat kaljat ja tais olla xanorikin alla, rohkaisivat ottamaan pienen määrän (vain n.10).

Oloja odotellessa joimme bisseä ja kuuntelimme muistaakseni jotain rappia, yllättäen seinät alkoivat väreillä ja maailma näyttämään kauniimmalta, samalla mieli alani nousi huomattavasti ja lopetinkin alkoholin ottamisen koska se tuntui aivan turhalta.
n, tunti nauttimisen jälkeen makoilin sohvalla silmät kiinni ja kuuntelin musiikkia, "elin musiikin mukana, esim. rapin soidessa olin jossain ghetoissa, ja ympärillä pyöri gangsta porukkaa, Jou man! musiikin muuttuessa olin aina itse jollain tapaa samassa paikassa" 8)

En tiedä kauanko oli mennyt aikaa kun seuraamme saapui kolmas henkilö, hänkin otti sieniä ja kun hänellä alkoi toimimaan, saimme ajatuksen lähteä kaupungille käveleen. Oli maanantai ilta ja kadut käytännössä autiot. Seisoimme tiellä mäen päällä ja näimme kilometrin verran tietä eteenpäin, tunsin olevani lentokone joka laskeutuu kiitoradalle "katuvaloja yms mainos valoja tien reunat täynnä". sanoin kavereillenikin tästä ja seisoimme siinä varmaan useita minuutteja ihailemassa laskukiitoa.

Kävelimme kaduilla jokin aikaa ja ihailimme mainos-taulujen kirkkaita neon valoja, Kuinka kaunista :shock: , siis oikeasti varsinkin lempivärini sininen suorastaan puhui/loisti minulle kauneudellaan.

Tässä vaiheessa aloin jo itse selvitä, :( joten raahasin kaverit baariin ja käskin heidän mennä nurkka pöytään koska he olivat vielä melko tripillä. Myyjä kävi kyseleen meiltä paperit, mutta en usko että siitä oli kyse, huomasi nimittäin varmasti että jotain on pojat ottanut, kun silmät oli isot kuin pöllöllä ja kaikki katseli erisuuntiin tajuamatta mistään mitään.. No, baarimikko antoi meidän kuitenkin jäädä.

Se oli eka kertani josta on aikaa n,3 viikkoa. Sen jälkeen olen ottanut 2 trippiä hieman suuremmilla määrillä, ja en voi valittaa. :D

Olin tosiaan aikaisemmin hyvin paheksuva psykejä kohtaan, koska olin kuullut kauhu-juttuja pahoista matkoista ja psyykkisistä häiriöistä..

Mutta jos jollakin on nyt mulle tarjota tatti teet, niin KYLLÄ KIITOS! :lol:
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Mistä sienistä oli kyse?
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Ilmeisesti olet pärjäillyt ilman subua? Sienet ovat kyllä hienoa tavaraa ja vaikka tekisi mieli ottaa joka viikko, niin kannattaa vähän pidellä taukoja välillä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
m
Lepakko

Post by m »

no,,, en pärjänny ilman subua. olin lomilla, vedin viikon, ja otin mukaan teemuja. mutta jäin kiinni niistä. No, nyt on kk ilman huumehia, vituttaa.
En tiedä mikä mun suhde huumeisiin on, mutta ei se ainakaan kielteinen ole. vaikka niin toivoisin..
tRip
Moderator

Post by tRip »

m wrote:En tiedä mikä mun suhde huumeisiin on, mutta ei se ainakaan kielteinen ole. vaikka niin toivoisin..
Mutta sitä suhdetta voi yrittää muuttaa?

Ite ainakin olen huomannut, että juuri trippien ansiosta olen vähentänyt huomattavasti päihteiden käyttöä..
Mutta jokainenhan ottaa irti psykedeeleistä sen mitä haluavat.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..