Oloja odotellessa joimme bisseä ja kuuntelimme muistaakseni jotain rappia, yllättäen seinät alkoivat väreillä ja maailma näyttämään kauniimmalta, samalla mieli alani nousi huomattavasti ja lopetinkin alkoholin ottamisen koska se tuntui aivan turhalta.
n, tunti nauttimisen jälkeen makoilin sohvalla silmät kiinni ja kuuntelin musiikkia, "elin musiikin mukana, esim. rapin soidessa olin jossain ghetoissa, ja ympärillä pyöri gangsta porukkaa, Jou man! musiikin muuttuessa olin aina itse jollain tapaa samassa paikassa"
En tiedä kauanko oli mennyt aikaa kun seuraamme saapui kolmas henkilö, hänkin otti sieniä ja kun hänellä alkoi toimimaan, saimme ajatuksen lähteä kaupungille käveleen. Oli maanantai ilta ja kadut käytännössä autiot. Seisoimme tiellä mäen päällä ja näimme kilometrin verran tietä eteenpäin, tunsin olevani lentokone joka laskeutuu kiitoradalle "katuvaloja yms mainos valoja tien reunat täynnä". sanoin kavereillenikin tästä ja seisoimme siinä varmaan useita minuutteja ihailemassa laskukiitoa.
Kävelimme kaduilla jokin aikaa ja ihailimme mainos-taulujen kirkkaita neon valoja, Kuinka kaunista
Tässä vaiheessa aloin jo itse selvitä,
Se oli eka kertani josta on aikaa n,3 viikkoa. Sen jälkeen olen ottanut 2 trippiä hieman suuremmilla määrillä, ja en voi valittaa.
Olin tosiaan aikaisemmin hyvin paheksuva psykejä kohtaan, koska olin kuullut kauhu-juttuja pahoista matkoista ja psyykkisistä häiriöistä..
Mutta jos jollakin on nyt mulle tarjota tatti teet, niin KYLLÄ KIITOS!