Indica vai sativa?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Post Reply
Suboxoneprinssi
Lepakko
Posts: 293
Joined: 2016-03-30 02:09

Indica vai sativa?

Post by Suboxoneprinssi »

Toki suurin osa poltosta nykyään on hybridejä, ja oletan valtaosan vastaavan "kumpikin!" tai "sativaa päiväl, indicaa illal", joten tarkennan: noin yleensä kumpaa preferoitte jos pitää valita yks - jos ois edessä 10g säkki, yks sativaista, toinen indicaista, kumman otat?


Itse kallistun indican puolelle. Se on mielestäni monikäyttöisempi - enemmän mulle sopivia lääkinnällisiä ominaisuuksia, esim. kivut ja unilääkkeenä käyttö. Musta sativaisiin vaikutuksiin nousee myös tole eri taval ku indicaan. Ku joka päivä hiisaa ni ei ne Hazetkaan ihan vitusti pärähdä psykedeelisin vivahtein; sen sijaan kunnon indica lyö edelleen sohvanpohjajumiin.
Isavela
Apteekki
Posts: 300
Joined: 2016-03-09 10:05
Location: Milky way

Re: Indica vai sativa?

Post by Isavela »

Sativa. Ehdottomasti. Piristää, aktivoi (jopa hyperaktiiviseksi), ei tuu mässyt, lisää luovuutta, virtaa, energiaa. Tosin mulle ei tule indicastakaan mässyt tai jumitusta, oon aina paukuissa tosi pirteä ja touhukas, jaksan harrastaa liikuntaakin 2x kauemmin ko selvänä. Uneen ei mua auta indica eikä sativa, molemmat aiheuttaa unettomuutta ja aktivoi niin ettei malta nukkua kaikkien niiden mielenkiintoisten projektien keskellä, joita putkahtelee mieleen paukkua polttaessa. Sativa boostaa mulla energiatasoja ja siksi valitsisin sen.
Ainoastaan kannabisleivonnaiset saa mut uniseksi ja jumittamaan, mutta vasta vaikutuksen hiipuessa.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
User avatar
Velho
LD50
Posts: 2442
Joined: 2008-10-01 19:41
Location: 130

Re: Indica vai sativa?

Post by Velho »

Riippuu tilanteesta ja mistä hommaan tänää tuli sativa painotteisempaa ja hyvää o :up: vastaan hybridi :foil:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Post Reply