Suuret pahoittelut, jos tästä on jo topick. Eli olen menossa tänään lääkäriin yksityiselle. Onko edes mitään _pientä_ mahdollisuutta saada helpottavia lääkkeitä, jos rehellisesti kerron, että olen korvaushoidon arviossa, ja sen ajaksi tarvisin lääkkeet? Vai kannattaako minun vain valittaa ahdistuneisuutta, joka aiheuttaa haittaa jokaiselle elämän osa-alueelle.. Oikeastihan tuo ahdistus johtuu vain refloista.
Tiivistettynä: Onko kenelläkään kokemusta reflalääkkeiden saamisesta yksityiseltä? Kiitos vastauksista.
*KIIRE* Apua refloihin yksityiseltä?
-
Valosini
- Karvakuono
-
zerk
Re: *KIIRE* Apua refloihin yksityiseltä?
Kyllä mä olisin tollasessa tilanteessa vain rehellinen. Tiedän ihmisiä jotka ovat vastaavassa tilanteessa saaneet avuksi klonidiinia ja bentsoja, joskus myös kodeiinia ja tramadolia. Pelkästään klonidiinista voi olla jo iso apu. Itse kertoisin tilanteen ihan avoimesti ja selittäisin, ettei normaalista elämästä tule mitään tässä kunnossa. Mainitsisin myös sen, etten halua tässä odotusvaiheessa hankkia enää lääkkeitäni laittomasti pysyäkseni toimintakuntoisena.
Onnea matkaan.
Onnea matkaan.
-
Valosini
- Karvakuono
Päädyin nyt kuitenkin valehtelemaan. Sain kuitenkin sen mitä toivoin, eli hyviä bentsoja. Pelkäsin, että tulee jotain 15mg opamoxeja mutta sain kyllä bentsot hankittua nyt tän arvion ajalle, minkä pitäisi kestää enää n. 3-5vkoa. En sitten tiedä, olisinko jopa opioideja saanut lisäksi, jos olisin ollut rehellinen.zerk wrote:Kyllä mä olisin tollasessa tilanteessa vain rehellinen. Tiedän ihmisiä jotka ovat vastaavassa tilanteessa saaneet avuksi klonidiinia ja bentsoja, joskus myös kodeiinia ja tramadolia. Pelkästään klonidiinista voi olla jo iso apu. Itse kertoisin tilanteen ihan avoimesti ja selittäisin, ettei normaalista elämästä tule mitään tässä kunnossa. Mainitsisin myös sen, etten halua tässä odotusvaiheessa hankkia enää lääkkeitäni laittomasti pysyäkseni toimintakuntoisena.
Onnea matkaan.
-
Dexma
- Moderator
Hyvä että hoitui.
Onnee matkaan ja voimii.
Mä lukotan tän topikin, kun varmaan tämä asia oli sillai tässä
Onnee matkaan ja voimii.
Mä lukotan tän topikin, kun varmaan tämä asia oli sillai tässä
-
tRip
- Moderator
Kyl se rehellisyys kannattaa pidemmän päälle..
Itselle siitä eniten on hyötyä pysyä itselleen rehellisenä.
Hyvät lääkärit niitä joille rehellisyys=luottamus=oikeet lääkkeet.
Satuilun puolelle kun menee, harvemmin se avun saamisen kannalta on hyödyllistä, vaikka akuutisti saisikin hyvät mömmmöt.
Peace.
Itselle siitä eniten on hyötyä pysyä itselleen rehellisenä.
Hyvät lääkärit niitä joille rehellisyys=luottamus=oikeet lääkkeet.
Satuilun puolelle kun menee, harvemmin se avun saamisen kannalta on hyödyllistä, vaikka akuutisti saisikin hyvät mömmmöt.
Peace.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..