Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Dexma
Moderator

Re: Tekeekö koskaan mieli lopettaa foorumilla olo (ja päihteily)

Post by Dexma »

Aukikco wrote:
Dexma wrote:Miksi mun mielestä nykyään jopa itse huasca tuntuu "päihteeltä"..
Näytä mulle kama joka ei "mene päähän"?
näin juuri...

mutta mikä on ja mikä ei ja onko paha jne... jotkin asiat ei yksinään oo pahoja, mutta kokonaisuuteen liitettynä saattaa aiheuttaa onkelmia.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

desoxy wrote:totesin ite et en edes aio ottaa huascaa ikinä.
why not?
Siva
Kameleontti

Post by Siva »

Ei ole tehnyt mieli siis ollenkaan lähteä foorumilta, siitä asti kun siis viimeksi toivuin edellisen postaukseni jälkeen.. Ainakin muistaisin että oon kirjottanut tänne? Kyllä salee oon muuten.. joo-o. 8) En o sekasin, hehah. Skarppaan, ja yritän nyt kuoseiluistani siirtyä pois offtopikista! Nonnis. Olin siis pois jonkun aikaa, ja tulen olemaan nyt huomisesta lähtien myöskin vielä hetkisen, kun odotan konetta takuuhuollosta,

niin tota. Elkää pelätkö, en aio hylätä teitä, en haluaisikaan, mutta kun on pakko. ;_; Hetkeksi vain, kyl te kestätte!
I'm maybe bad
But I'm so perfectly good at it.
Spadukka

Post by Spadukka »

oon lopettanu jo tai nyt 2 viikkoa ilman mitään, jos yksiä lätkäsavuja viime vklp ei lasketa :razz:
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Välillä kyllä tulee niitä "nyt lopetan kaikki ja alan opiskelee kunnol ja etc" oloja mut oon hyväksyny sen että päihteet kuuluu mun elämään/minuun ja sillä sipuli, pitää yrittää päihteittenki kanssa löytää se kultanen keskitie vaan. :roll:
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

Tekis mieli pitää selvä perjantai. Se tarkoittas et ei perjantaina edes pieni paukkuja ja tulis edes yks päivä selvä :hmh:

Aloitas yhdestä päivästä viikossa :roll: Se olis mulle saavutus. Kun on mennyt vuosia joka päivä, peruspäivä tramalia/joku opioidi, xanor, lyrica ja jotain. Tässä on toiselta foorumilta mikä vaikuttaa.

Tramalia 400mg, lyricaa 600mg, JWH , kodeiini 600mg. Äsken otin xanoria 10mg, rivatrillia 20mg ja ottas vielä Stlkkareita.

Tramal R, lyrica, xanor ja just otin DXM pulveria noin 400mg+JWH0-018.

Tramal R, lyrica, xanor ja rivatril< Aika perus-päivä-setti ja oli + lista xanoria ja JWH.

Lähetetty: Ti 8 Kesä 2010 8:48
Pevekki yhteensä eilen aamusta
Koodi: [

Tuossa 8 päivänä lähetetyssä viestis oli alku tähän :foil: Kun sen jälkeen on menyt liian lujaa ja synty ajatus selvästä 1 päivästä.

Kävin tampereella kissiä katsomassa torstaina(oli 4 vuorokautta ollut nukkumatta ja syömättä, ku lähin tampereelle :roll: ) ja eilen tulin kotiin. Nyt olen aika loppu ja asumisero ... niin kuinka mä muka asuisin yksin, no sais kuosata rauhassa :mrgreen: Mut mites pidemmän päälle.

Ps. Sori sekavasta viestistä ja kirjoitusvirheistä.

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

On mennyt paremmin 2 vuotta sitten :oo: Vanhoja viestejä luin.

Asun ok-talossa vaimon, pojan ja koiran kanssa. Muija on töissä ja minä olen koti-isä :lol: < Ihan totta :mrgreen:

Tällä hetkellä en arkena ainakaan voi paljon päihteitä käyttää, mut tramalia voi käyttää.

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
Aesma
OD

Post by Aesma »

Tekee useinkin mut siinä ohella tekee myös usein päihteilyä ja päihteitä :/
Molemmat on jees.
Bateman
Apteekki

Post by Bateman »

AP:hen vastaten, niin välillä kuumottaessa.. toinen ainakin, mysteeriksi jääköön kumpi :foil:
you see them on the freeway, it don't look like a lot of fun
but don't you try to fight it; "an idea who's time has come"
lonecell

Post by lonecell »

Nyt on sellainen fiilis kyllä että tulee ainakin deeleistä pidettyä jonkin mittainen pidempi tauko. Aikansa kutakin, olen monta konkreettista ongelmaa saanut mielestäni ratkaistua ja muuttunut ihmisenä, ehkä osittain parempaan ja osittain huonompaan suuntaan. Samanaikaisesti, tai ehkä juuri sen seurauksena, on sattunut ilmaantumaan muitakin katalyytteja itsetutkiskelun avuksi, ja pitänee valita, mikä osa itsestä ja ympäristöstä on tärkein.

Toisaalta myös psykedelia alkaa jotenkin arkipäiväistyä niin paljon, että kun ei tarvitse oikeastaan kiinnittää enää omaan kehoon huomiota, niin lähes poikkeuksetta joka kerta on viime aikoina tullut liikuttua melko syvällä enteogeneesissä, enkä koe moista itselleni kovin hyödylliseksi (hauskaahan se toki on) enkä oikein viitsi asiasta puhuakaan paljoa koska jutut menevät helposti niin kliseisiksi, ja muutenkin tuntuu siltä, että lähes joka asiasta puhumisella on potentiaalia laukaista monen päivän häpeässä rypeminen. Sille, miksi ihmiset ovat sellaisia, kuin ovat, lienee syynsä. Jossain vaiheessa varmaan sitten vaan pitää lopettaa kyseenalaistaminen ja tukahduttaa uteliain osa itseä johonkin sarkasmin taakse varastoon, niin säästyy muiden ja omat hermot.

Keskityn toistaiseksi valtavirtaisempiin ongelmanratkaisukeinoihin ja siirrän pahaa oloa sedatiiveilla tuonnemmaksi, mikäli tarvetta ilmenee. Foorumilla oloa en varmaan lopeta kyllä missään tapauksessa :)
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

lonecell wrote:Nyt on sellainen fiilis kyllä että tulee ainakin deeleistä pidettyä jonkin mittainen pidempi tauko.
Mä oon viimeaikoina oppinut paljon sitä, että kuinka psykedeelien käyttökin voi mennä liialliseksi, ja loppujen lopuksi niistä ei saa enään sitä konkreettista irti. Liian useat päivät menee överipsykeissä maattua sohvalla niin vitun pihalla ettei onnistu tekeen mitään OIKEASTI KEHITTÄVÄÄ.

Mä oon miettinyt, että vois tehdä tavoitteeksi aloitta psykejen käytössä sellaisen aikakauden, että niitä ihan oikeasti käyttäisi nykyään pieniä annoksia aina, kun ottais. Sillä vois enemmän nauttia ihan oikeasti näistä päihteistä. Usein psykeissä tulee vain se piste, että hitto kun ois selvinpäin niin vois tehäkkin jotain... Toisaalta selvinpäinkään mitään tee... mut silti... ääh. :D

Vois oikeasti vähentää, kun sais tän elämän nyt vähän parempaan kuosiin.
Uke
LD50

Post by Uke »

Dexma wrote:
lonecell wrote:Nyt on sellainen fiilis kyllä että tulee ainakin deeleistä pidettyä jonkin mittainen pidempi tauko.
Mä oon viimeaikoina oppinut paljon sitä, että kuinka psykedeelien käyttökin voi mennä liialliseksi, ja loppujen lopuksi niistä ei saa enään sitä konkreettista irti. Liian useat päivät menee överipsykeissä maattua sohvalla niin vitun pihalla ettei onnistu tekeen mitään OIKEASTI KEHITTÄVÄÄ.
Niin. Hauskaa sinänsä et puhutaan siitä kuinka deelit kehittää ihmistä jne. ja sitä ajatellaan oloissa et "jee vittu huominen on täynnä tehtäviä ku teen sitä ja tätä" silti sitä ei sittenkään tuu tehtyä mitään. Mä oon pitäny deelien käytön tähän mennessä melkein kokonaan viihdekäyttönä ja kyllä, haluaisin oppia myös hyötykäyttämään niitä, mutta mitä vittua.. jos vedän jotain deeliä millä pystyy olemaan vielä ihmisten ilmoilla ja on jotain menoa, niin miks en menis baariin? Tosin osaan kyllä vetää asioita eteenpäin selvinpäin yleensä, että ehkä se johtuu siitä(kin) että en tarvi opasteita.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Jätkät hei, onko psykedeelien viihdekäyttö jotenkin väärin?
lonecell

Post by lonecell »

King Ink wrote:Jätkät hei, onko psykedeelien viihdekäyttö jotenkin väärin?
Ei, mutta omalla kohdallani onnistunut viihdekäyttö on hyvin haastavaa. Jos erehdyn olemaan hetkenkin aikaa normaalia estottomampi niin saan ruotia sitten viikkotolkulla omaa kusipäisyyttäni. Eipä silti, samanlaista se on alkoholinkin kanssa aina.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ei missään nimessäkään.

Mutta överiksi senkin voi vetää :D

Mutta tuntuu, että moni niinkuin mäkin oon saanut hitosti irti deeleistä ja kehittänyt itseäni niiden kanssa. Mulle deelit on tosi terapeuttinen tapa välillä, välillä vain tosiaan menee aika överiksi, ja huomaa just niitä juttuja, että ei teekkään muutakuin istu himassa vetämässä deelejä ja miettii miksi mua masentaa mun elämä? :D

Mutta joo. En mä kyllä deeleistä oo pitkään aikaan varmaan luopumassa, ne on mun intohimo. Ois hienoa päästä tutkimaan erilaisia psykedeelejä psykologin asemasta joku päivä, ne inspiroi mua toteuttaan asioita, ja pikkuhiljaa kaikkea toteutankin elämässäni, välillä vain sitä toteutusta hidastaa monet deeli seikkailut.
Uke
LD50

Post by Uke »

Ei, mutta oon saanu sen kuvan et vitun moni pitää psykedeelien viihdekäyttöä pahana ja aina etitään sitä spirittiä niistä. Mulle kun psykedeelit on tähän asti ollu lähinnä hauskoja viihdyttäjiä lähinnä, ei niinkään oppikirjoja.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

King Ink
LD50

Post by King Ink »

Uke wrote:
Ei, mutta oon saanu sen kuvan et vitun moni pitää psykedeelien viihdekäyttöä pahana ja aina etitään sitä spirittiä niistä.
Sanosin virheellisesti.

Miusta on hyvä, että joku vielä pystyy puhtaasti käyttämään ja myöntämään sen että käyttää psykejä viihteilyyn.
Sitä tosiaan taidetaan pitää vääränä tapana käyttää psykedeelejä, ihmetyttää tämmönen umpimieleisyys.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

King Ink wrote:
Uke wrote:
Ei, mutta oon saanu sen kuvan et vitun moni pitää psykedeelien viihdekäyttöä pahana ja aina etitään sitä spirittiä niistä.
Sanosin virheellisesti.

Miusta on hyvä, että joku vielä pystyy puhtaasti käyttämään ja myöntämään sen että käyttää psykejä viihteilyyn.
Sitä tosiaan taidetaan pitää vääränä tapana käyttää psykedeelejä, ihmetyttää tämmönen umpimieleisyys.
Samaa mieltä. Tosin minusta silti kannattaisi olla enemmän kokenut psykejen kanssa mitä enemmän pelkkää "viihdekäyttöä" niiden käyttö on, vaikka en toki tarkoita ettei kokemuksesta saisi nauttia vaikka niitä ottaisi vain vaikka itsensä tutkiskeluun. Tai mistäs minä tiedän mikä muille sopii ja mistä muut tykkäävät :roll:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

SahkoinenVelho wrote:Tai mistäs minä tiedän mikä muille sopii ja mistä muut tykkäävät :roll:
Et tiedäkään, mut arvailu ei oo kiellettyä.

Viihteilykin voi olla niin erilaista, ''pääsekaisin'' ja ''kauniit värit'' ovat eri syitä.
lonecell

Post by lonecell »

King Ink wrote:Sitä tosiaan taidetaan pitää vääränä tapana käyttää psykedeelejä, ihmetyttää tämmönen umpimieleisyys.
Miten niin tosiaan? Kysyit, että onko viihdekäyttö väärin, johon kukaan ei ainakaan toistaiseksi vastannut, että on. Kai niitä voi käyttää tai olla käyttämättä ihan mihin tarkoitukseen lystää.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

lonecell wrote:
King Ink wrote:Sitä tosiaan taidetaan pitää vääränä tapana käyttää psykedeelejä, ihmetyttää tämmönen umpimieleisyys.
Miten niin tosiaan? Kysyit, että onko viihdekäyttö väärin, johon kukaan ei ainakaan toistaiseksi vastannut, että on. Kai niitä voi käyttää tai olla käyttämättä ihan mihin tarkoitukseen lystää.
Emmää tarkoittanut noiden viestien perusteella, toi tosiaan tosiaan saattoi vaan antaa semmoisen kuvan. Tarkoitin että mikä on miun kuva siitä miten yleisesti ajatellaan.
Uke
LD50

Post by Uke »

King Ink wrote:
lonecell wrote:
Emmää tarkoittanut noiden viestien perusteella, toi tosiaan tosiaan saattoi vaan antaa semmoisen kuvan. Tarkoitin että mikä on miun kuva siitä miten yleisesti ajatellaan.
Näin mäkin luulin/luulen muiden ajattelevan.
Image

Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Tässä lopettanu ja "lopettanu", lapsi tulossa syksyllä, bentsoja ja joskus opiaatteja menee, mut helvetin harvoin nykyään. Tramaleita ja välillä buprea.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Uke wrote: Mulle kun psykedeelit on tähän asti ollu lähinnä hauskoja viihdyttäjiä lähinnä, ei niinkään oppikirjoja.
En tiiä nykyään joskus tuntuu, että juuri nämä oppikirjat jotka antavat nyt tässä kohtaa sitä viihdettä antaa sitä spirittiä.

Mulle psykedeelit on sitä arkipäivän ihmettä. Se joka saa arjenkin tuntumaan jossain. Se joka saa tiskauksen tuntuumaan hyvältä, ruuan laiton tärkeältä, suihkun ja saunan maadoittavalta. Psykedeelit saa mut käymään päiväkävelyillä, huolehtimaan itsestäni. Tää kaikki on loppupeleissä mulle sitä mun viihdekäyttöä, ja se tuntuu mun kohdalla siltä opettavaisimmalta.

myös mua taas kiehtoo liikaa psykedeelit jossain määrin tutkijan asemasta. haluun vain kokea niiden eroja, kombottaa erikomboja jne. Mutta loppupeleissä, se viihdekäyttö on sitä spirittiä.

Hitto mä kaipaan sitä aikaa, kun vielä tunsi ittensä estottomaksi, ja psykedeelit eräänlaisena kuosina. Että kun otti deelejä niin teki mieli bilettää, nykyään kaikki huumeet tuntuu junnaavan mut ihan tosi pahasti paikalleni enkä saa niistä sillä tavalla sitä hauskaa puolta enään irti. Ne on mulle nykyään "arkipäivää".

Mietin ite, että voisi aloittaa vähentää käyttöä ja pienentää annoksia niinkuin for real tämän takia, ehkä sitten taas joku päivä huumeista voisi tulla mulle jotenkin juhlallisia. Saa nähdä... En kyllä koe menettäväni sillai mitään.. .Joskus angstaan, "että vittu kun huumeet ei enään toimi". Mutta veikkaan että ongelmana on enenmmän set and setting...
Happotatti wrote:Tässä lopettanu ja "lopettanu", lapsi tulossa syksyllä, bentsoja ja joskus opiaatteja menee, mut helvetin harvoin nykyään. Tramaleita ja välillä buprea.
Vitun siisti kuulla, että miehellä menee vähän kevyemmin nykyään :) Jatkahan kirjoittelua täällä foorumilla. Oot yksi hienoimmista miehistä joita oon nähnyt elämässä. Tai ainakin teit sellaisen vitun hyvän fiiliksen ja hyvän kuvan itestäs. Kaikkee hyvää.
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Dexmalle kiitoksia kehuista :D Oli mukava käydä ja toivottavasti nähdään vielä joskus kun tulen käymään etelässä päin!! Täällä menee hyvin ja 26 raskausviikko alkaa huomenna :) Eilinen meni hienosti pikku mikserikiesujen ja opamoxin merkeissä, eli semmosta midisti rentoutumista. En edes muista miltä pireissä pyöriminen tuntuu. Vaan en voi sanoa että ei tekis mieli välillä verestää muistoja :D Vaan parempi näin ja aikuistuminen on väistämätöntä tässä vaiheessa kun pitää ottaa toisen ihmisen elämästä vastuu.. Oikein mukavaa kesää kaikille!
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Happotatti wrote:Dexmalle kiitoksia kehuista :D Oli mukava käydä ja toivottavasti nähdään vielä joskus kun tulen käymään etelässä päin!! Täällä menee hyvin ja 26 raskausviikko alkaa huomenna :) Eilinen meni hienosti pikku mikserikiesujen ja opamoxin merkeissä, eli semmosta midisti rentoutumista. En edes muista miltä pireissä pyöriminen tuntuu. Vaan en voi sanoa että ei tekis mieli välillä verestää muistoja :D Vaan parempi näin ja aikuistuminen on väistämätöntä tässä vaiheessa kun pitää ottaa toisen ihmisen elämästä vastuu.. Oikein mukavaa kesää kaikille!
itellä voi EHKÄ olla sama kohtalo eessä :) mutta en ota sitä pahana asiana :) happotatti millo lähtää kalliosuolle.. ;D lr x rocks :D
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
Happotatti
Apteekki

Post by Happotatti »

Timosaurus, Kuhan taas tulee ilmat nii mikäs siinä ois kiesut polttaa kiven päällä :P
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Foorumilla oloa ei kyl tee mieli lopettaa, tosin vasta muutenki liittyny ;)

Hatsii tuli joskus poltettuu joka paiva, samaten rookii ja alkoholii kulu kans ennen paivittain. Ne oon kaikki lopettanu :p Alkoholii menee nykyaa sillon tallon, tupakkaa joskus (vaikka koitan kyl olla ottamatta tavaks taas) ja hatsii en o polttanu tammikuun jalkeen mut en nyt hirveen pahaks pistais enaa tas vaihees vaikka joskus polttaski.

Kuha ei overiks mee kaytto ni iha jees. Joka paiva on liikaa. Joka viikkokin on vahan liikaa imo... Nyt kun harvemmin kaytan ni ei kyl tee mieli lopettaa.

// edit

jos paksuksi pamahtaisi ni varmaan loppuis kaikki siihen... :p
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Happotatti wrote:Timosaurus, Kuhan taas tulee ilmat nii mikäs siinä ois kiesut polttaa kiven päällä :P
mmmmmmmmm^^ 8)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
idfgho

Post by idfgho »

Joo, kyllä tekee ja kovasti.
Ei ehkä sittenkään..
En vitussa jätä tätä maailmaa.
Nyt loppu joka aineen käyttö!

Tuotahan se aina on, mutta otsikkoon "KOSKAAN" vastaten kyllä toisinaan joo. Jos oikeasti päättäisin lopettaa päihteilyn, oisi foorumikin jätettävä, ei siitä muuten mitään tulisi.

Ennoo vielä oikeesti koukussa tähän, mut sit kuitenki..

Rakas huutaa taivaasta et hei lopeta jo, mut sit ku siitä ei taas kuulu niin alan huutaa itelle DEXMIÄÄÄ, SIENIÄÄÄ

Moniselekone juttu mut sit ei kuitenkaan.