kannabis ei ole toiminut ekoilla kerroilla?

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
doublehelix
Tuppisuu

kannabis ei ole toiminut ekoilla kerroilla?

Post by doublehelix »

olen nyt kaksi kertaa polttanut nypsyä, enkä ole huomannut mitään ihmeellistä vaikutusta vähän rentoa fiilistä lukuunottamatta. Ekalla kerralla olin aika humalassa, mutta tokalla kerralla en ollut juonut mitään. Onko normaalia, että tokallakaan kerralla ei "nappaa"
growy
Kameleontti

Re: kannabis ei ole toiminut ekoilla kerroilla?

Post by growy »

Millasia annoksia oot polttanu? Millä oot polttanut? Tarkoitatko nypsyllä sitä mustaa ns "hasista"? tostahan kuulemani mukaan on myös ns todella paska versio joka koostuu lähinnä karstasta ja inkivääristä?

Suosittelen sua polttaan kukintoa jos meinaat oikeesti pilveen päästä, ei noita katuroskia kannattais vetää keuhkoon...
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Polta enemmän sitä
ja varmista että se on varmasti kannabista... Jos oot aloittelija niin ota se vain hyvältä kaverilta.
Rekkamies
Karvakuono

Post by Rekkamies »

Sua on voitu huijata, tai sitten olet polttanut liian vähän, ja jälkimmäiseen en oikein usko, koska toleranssien ollessa nollilla, ei kukintoa tarvitse paljoa polttaa. Jos kuitenkin sinulla oli kukintoa, niin sitten en osaa sanoa, silloin johtuu todennäköisesti vähäisestä määrästä, tai huonosta polttotavasta.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ekalla kerralla pitää just polttaa ihan sikana että se lähtee toimimaan, ainakin näin mun kohalla meni.

Taidettiin monta pesää polttaa (kukkaa oli ja luotettava kaveri) ja sitten oltiin sillai, eihän tää toimi, ja sitten yhtäkkiä TUM. ja sit mentiin.
hurja
Lepakko

Post by hurja »

Kannabishan ei pärise välttämättä parilla eikoilla keroilla kun sitä polttaa. Itse poltin ekaa kertaa kunnolla kukkaa 70cm bongista, voin sanoa että ns. överit ja laattahan siitä tuli. Jos se on ihan perusläpyä niin kokeile vaikka poltaa enemmän.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Itsellä meni muutamakin kerta ennenkuin mitään mainittavaa vaikutusta jumitusta ja päänsärkyä lukuunottamatta tuli. Eli lussaat vaan enemmän ja enemmän ja useemmin ni kyllä se siitä :heh:
ʘʘ
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mie poltin ekoilla kerroilla raakisjointteja ja olin ihan tripillä 4 tuntia.
doublehelix
Tuppisuu

Post by doublehelix »

ihan laadukasta tavaraa se oli,ainakin kaverin mukaan joka pääsi melko "kujalle" kyseisestä tavarasta. poltettiin ensin 1 pesällinen (pesä oli ~1x1cm kokoinen) puoliks ja sit muutaman tunnin pääst sätkä puokkii, jonka jälkee viel bongista 1 pesälllinen puoliks. Eli kaiken kaikkiaan joku 10 hatsia keuhkot täyteen. ja nypsyllä tarkotan sitä kukan päältä kerättävää tahnaa (Hasista)
hurja
Lepakko

Post by hurja »

jegze wrote:ja nypsyllä tarkotan sitä kukan päältä kerättävää tahnaa (Hasista)

Nypsyä tai hasaa ei kerätä kukan päältä. Kukan pinnalla on kyllä hartsia mut se on todella tujua tavaraa ja sitä et varmaankaa polttanu.
doublehelix
Tuppisuu

Post by doublehelix »

en nyt ole ihan varma mitä se oli, mutta se oli väriltään tummanruskeaa ja haju muistutti hieman pihkaa. Näyttää pieneltä kiveltä ja on melko kovaa
Rekkamies
Karvakuono

Post by Rekkamies »

Se oli hasista, ns: "lätkää", hyvin todennäköistä että kyseessä oli PL, ns: "peruslätkä", joka ei ole hirveän toimivaa, ja varsinkin jos on huonosti lämpätty ja kaikki "jokerit" sattuu kaverille.
hurja
Lepakko

Post by hurja »

Jos se olisi ollut pehmeää niin se olisi ollut sitä hassista, eikä mitään peruslätkää. Niinku tuossa mainittiin niin PL ei ole kovin toimivaa verrattuna esim. kunnon kukkaan tai kunnon hasaan. ^^

Kantsii vaan väsää kunnon hasaset paukut ja pulputtimesta polttaa. Jos ei toimii niin paskaa on. :confused:
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Ihan yleistähän tuo on ettei ekoilla kerroilla toimi, monesti käyttäjä ei joko tajua vaikutuksia tai vika on polttotavassa tai itse poltettavassa. Joillain kai myös ihan oikeasti on ekoilla kerroilla jonkinlainen käänteistoleranssi, kannabis ei toimi vaikka polttaisi hyvää kukkaa ja oikeasti syvälle keuhkoihin...

Mulla kyllä toimi heti kun oikeeta hamppua poltin ja ihan vitun pieni määrä. Aina on päässy kannabiksella aika diippeihin oloihin pienellä määrällä.
Rekkamies
Karvakuono

Post by Rekkamies »

Ton hassiksen kanssa on vähän vaikea pelehtiä, kun/jos ei näistä hommista ole kokemusta tarpeeksi, koska silloin ei osaa erottaa hyvää lätkää huonosta, koska ei ole vielä päässyt kokeilemaan niitä kunnollisia laatuja, suosittelen lätkän oton yhteydessä kokeilemaan laatua, jos se on pehmeää, on se todennäköisesti parempaa, vaikka onhan siinäkin mahdollisuus, että se on vain tuoretta peltsiä.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Rekkamies wrote:jos se on pehmeää, on se todennäköisesti parempaa, vaikka onhan siinäkin mahdollisuus, että se on vain tuoretta peltsiä.
Niin, tai puoliksi lihaliemikuutiota.
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Minusta tuo peltsin kovuus ei hirveästi kerro, on ollut pehmeää peeällää joka on ollut suht paskaa ja kivikovaa joka toimi ihan kiitettävästi.
ʘʘ
Rekkamies
Karvakuono

Post by Rekkamies »

Joo, mutta voitko muka väittää, että YLEENSÄ kivikova lätkä olisi toimivampaa kun pehmonen? Ainaki omassa tapauksessa LÄHES aina pehmene lätkä on toimivampaa kun tuo kova.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Rekkamies wrote:Joo, mutta voitko muka väittää, että YLEENSÄ kivikova lätkä olisi toimivampaa kun pehmonen? Ainaki omassa tapauksessa LÄHES aina pehmene lätkä on toimivampaa kun tuo kova.
En ehkä yleisesti, mutta mulla 2 vahvinta lätkää mitä oon polttanut oli kuin kiveä olisi työstänyt. Vaikka, olenkin samaa mieltä että kovuus voi olla hyvä keino arvioida laatu, muttei yksin se.
Rekkamies
Karvakuono

Post by Rekkamies »

King Ink wrote:
Rekkamies wrote:Joo, mutta voitko muka väittää, että YLEENSÄ kivikova lätkä olisi toimivampaa kun pehmonen? Ainaki omassa tapauksessa LÄHES aina pehmene lätkä on toimivampaa kun tuo kova.
En ehkä yleisesti, mutta mulla 2 vahvinta lätkää mitä oon polttanut oli kuin kiveä olisi työstänyt. Vaikka, olenkin samaa mieltä että kovuus voi olla hyvä keino arvioida laatu, muttei yksin se.
samoilla aaltopituuksilla mennään nyt. :)
doublehelix
Tuppisuu

Post by doublehelix »

joo ehkä mä testaan seuraavaks vaikka pelkkää kukintoa polttaa. Viikonloppuna tulossa just sopivasti noi faces etnofestarit, ni jos sielt sais vaik jotai laadukasta tavaraa ostettuu joltai hipiltä
Rekkamies
Karvakuono

Post by Rekkamies »

Suosittelen hommaamaan, vaikka lainaksi, fiktiä, kun olet aloittelijana näissä hommissa, ettei vahingossa tuu ostettua siihe viiteen kymppiin. Vaihtoehtona menet jonkun luotettavan kaverin kanssa, joka on poltellu enemmän, joka osaa sitten vähän edes katsoa, että onko setti sinne päinkään.
Velho
LD50

Post by Velho »

Meikä just poltti just ehk 0,2g kukkaa ja oon iha vitu paukuis :D Tosin noi bentsotki viel tekee tehtäviään ku mikää ei muutenkaa vituta ja sormet ei toimi :razz: mut joo joillai se ei vaa futaa ekoil kerroil tai sit kusetusta yms. kyl meikä ekat paukut muistaa ku tuntu et painovoimahävii ja muutenki iha avaruus olo
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Mulla kannabis heittää aina ihan vitun diippeihin oloihin TODELLA pienistä määristä. En oo tavannu toista henkilöä jolla toimis näin pienet määrät näin kovaa. Tai no ainakin melkein aina toimii todella hyvin. Varmaan jotkut 0,03 savut bongista keskivertokukkaa tuntuu jo hyvin. Jos piipusta imailen sen vaikka 0,1 fiktailtuna niin sen jälkeen näen jo yleensä jotain hypnagogisten kuvien tapaista hereillä, maailmankaikkeus vetää ihme pyörrettä ja muuta vastaavaa... Tietty sit jos on tullu vaikka 24h sisällä polteltua, niin sillon ei ihan niin hyvin enää toimi ja pystyy polttaa isompiakin määriä.
Velho
LD50

Post by Velho »

SahkoinenVelho wrote:Mulla kannabis heittää aina ihan vitun diippeihin oloihin TODELLA pienistä määristä. En oo tavannu toista henkilöä jolla toimis näin pienet määrät näin kovaa. Tai no ainakin melkein aina toimii todella hyvin. Varmaan jotkut 0,03 savut bongista keskivertokukkaa tuntuu jo hyvin. Jos piipusta imailen sen vaikka 0,1 fiktailtuna niin sen jälkeen näen jo yleensä jotain hypnagogisten kuvien tapaista hereillä, maailmankaikkeus vetää ihme pyörrettä ja muuta vastaavaa... Tietty sit jos on tullu vaikka 24h sisällä polteltua, niin sillon ei ihan niin hyvin enää toimi ja pystyy polttaa isompiakin määriä.
Ne on ne ekat paukut mitkä kolisee sit buusti annokset ei niinkää pistää vaa väsyttää 8)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Kasvoton
Psykonautti

Post by Kasvoton »

aattelin kertoo tänne oman kokemukseni:

ekal kerral ei toiminu, otin kyl vaaan ehkä kahdet savut ja olin vähä hämilläni koko hommasta.. en edes tienny sillon et poltin kannabista, tai oikeestaan se tais olla jotain juksua, mut kuitenkin. veli vaan oli sillee, ota säkin tosta savut, tulee sekava olo! - vaan eipä tullut!

tokal kerral poltin hurjasti enemmän, mut ei se sillee vaikuttanu.. jotenkin ihmellisesti ehkä.. sillee tosi epäpilvimäisesti.. oikeestaan se oli varmaan joku tällänen olo mikä mul nyt on kun oon ottanu näit kipulääkkeit.. mmm.. :shock:

sit seuraaval kerral ja edespäin se on ruvennu toimii kunnol! eikä siihen voinu muutaku rakastuu! OH!<3

on se kannabis vaan ihmeellinen kasvi! kyl se vaan pitäis laillista.. ei kyllä! mur. :twisted:
©kasvot-on-!
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Post by Rastis »

suottaa olla että oli jotain paskaa skorppari lätkää... ja muutenkin useat kerrat kuullut että ekoilla kerroilla tilannetta jännittää liikaa ettei millään tule mitään efektejä, paitsi sitten kun ollaan jo övereitten rajoilla.
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
BrokenFinger
Lepakko

Post by BrokenFinger »

Itse poltin ekalla kerralla ehkä vähän alle puolet kaverin väsäämästä spliffistä. Kaveri oli ihan hyvissä mutta itsellä ei tuntunut oikeen miltään.. muistan että maistoin pähkinöitä suussani kun kävelimme ympäri kylää.. kaveri kertoi ettei yleensä kolise ekalla kerralla (hänelläkään ei ollut kolissut). tokalla kerralla poltin kans spliffin puokkiin kaverini kanssa ja tämä meni aivan sekaisin ja olin jo täysin pettynyt koko kasviin kunnes melkein puolen tunnin kuluttua maailma lähti pyörimään allani ja tunsin ihmeellisiä voimia ja olin _todella_ pilvessä.. menin paljon syvemmälle kuin kaverini ja vaikutukset kestivät uskomattoman pitkään.. kuulin omaa musiikkia pääni sisällä ja kun kuuntelimme musiikkia ja suljin silmäni alkoi jo näkyä himmeitä visuaaleja. vielä varmaan neljän tunnin jälkeen syödessäni marjoja tunsin ne kehossani.. esim. karviainen maistui siltä kuin kävelisin paljain jaloin jäätiköllä ja mustaherukasta tuli uskomattoman pehmyt olo. tunsin kuinka valun vaan maahan. myöhemmin yöllä makasin pihalla nurmikolla useita tunteja ja katselin tähdenlentoja. tälläiseen tilaan en ole myöhemmin päässyt pilveä polttamalla ja sen jälkeen on pärissyt suhteellisen nopeasti, paitsi nyt pitkän tauon (5kk) jälkeen kesti taas puolisen tuntia mutta vaikutukset jäivät suht heikoiksi silloin..
xPetu
Psykonautti

Post by xPetu »

Itellääkin parit ekat kerrat ei oikein sanonu mitään, ihan pientä rentoutumista. Vaikka otin useammat tuhdit savut vesibongista molemmilla kerroilla. Tavarana tais toimia normi peltsi jos ei muisti totaalisesti petä. Sitten yks eri siisti perjantai ajauduin vanhojen tuttavien joukkoo ja poltin elämäni esimmäiset kukka savut. Ihan pari imua maissipiipusta pisti ihan marssiin! :heh: Olin varmaan +2 tuntia täysin kommunikointi kyvyttömä ja makasin vaa sängyllä :heh: . Tämän jälkeen pl alkoi kanssa toimia seuraavilla kerroilla.
Varjo

Post by Varjo »

Kyseessä voi olla myös lähipiirini lanseeraama termi EKK eli ensi käyttäjän kirous. Pari ensimmäistä kertaa saattaa nimittäin mennä niin (varsinkaan jos ei ole aikaisempaa kokemusta muusta kuin alkoholista), että sitä jännittää ja siltä odottaa liikaa etc etc.
Lisäksi on myös toki ihmisiä, joilla setti ei pärise ollenkaan, mutta niitä nyt on joku alle promille väestöstä.

Itsellä kerran ollut niin, ettei setti toiminut. Ostin 20 reikään, en muista enää mitä lajiketta, mutta lopputulos oli se, että sain pelkkää lehtien, varsien ja siementen sekoitusta. Lehtikin oli pelkkää silppua, eikä kyseisellä kerralla tullut kuin happivajarit kolmen (3) peräkkäisen jounin hiisailun tuloksena... Ugh, ja kyllä muuten vitutti. :evil:
Last edited by Varjo on Fri 26 Nov 2010, 12:39, edited 1 time in total.