Etyylifenidaatti
-
CYKO
- Kameleontti
Etyylifenidaatti
Jo jonkun aikaa on ollut tiedossa että seuraava laadukas RC-stimu MDPV:n jälkeen on etyylifenidaatti.
Itse tutustuin MDPV:hen vasta kun se oli lääkelistalla, eli olin auttamattomasti myöhässä enkä ehtinyt hyödyntää tilannetta (omasta mielestäni) tarpeeksi.
Tavoite on olla tässä hommassa nyt ajantasalla. Toi MDPV-triidi on sen verran paisunut että uskon tätä substanssia
kohtaan löytyvän myös mielenkiintoa koska kyse huomattavasti vahvemmasta eineksestä kuin MDPPP tai a-PPP.
Kyseessä on siis Ritalinin ja Concertan vaikuttavan aineen, metyylifenidaatin, serkusta jonka pitäisi olla vahvuudeltaan
vähintään ekvipotentti DNRI metyylifenidaatitiin verrattuna.
Itse aion yrittää hankkia tätä heti kun taloudellinen tilanne sen sallii. Pikkusen huolettaa kun toi vendori ei ole etukäteen
tuttu.
Muita hyvältä/kivalta vaikuttavia juttuja ovat sekä amfetamiinin että metamfetamiinin tiofeenianalogit.
Ehkä tästä tulee sittenkin hyvä kesä? :heh:
EDIT: Voi olla että innoissani nuolasin ennenkun tipahtaa. BL:ssä paljon keskustelua että toteutuuko tän vendorin lupaukset vai ei. Vielä ei ole kuulunut mitään varmaa. Ja mikään ei ole varmempaa kuin epävarmuus.. toivotaan parasta...
Itse tutustuin MDPV:hen vasta kun se oli lääkelistalla, eli olin auttamattomasti myöhässä enkä ehtinyt hyödyntää tilannetta (omasta mielestäni) tarpeeksi.
Tavoite on olla tässä hommassa nyt ajantasalla. Toi MDPV-triidi on sen verran paisunut että uskon tätä substanssia
kohtaan löytyvän myös mielenkiintoa koska kyse huomattavasti vahvemmasta eineksestä kuin MDPPP tai a-PPP.
Kyseessä on siis Ritalinin ja Concertan vaikuttavan aineen, metyylifenidaatin, serkusta jonka pitäisi olla vahvuudeltaan
vähintään ekvipotentti DNRI metyylifenidaatitiin verrattuna.
Itse aion yrittää hankkia tätä heti kun taloudellinen tilanne sen sallii. Pikkusen huolettaa kun toi vendori ei ole etukäteen
tuttu.
Muita hyvältä/kivalta vaikuttavia juttuja ovat sekä amfetamiinin että metamfetamiinin tiofeenianalogit.
Ehkä tästä tulee sittenkin hyvä kesä? :heh:
EDIT: Voi olla että innoissani nuolasin ennenkun tipahtaa. BL:ssä paljon keskustelua että toteutuuko tän vendorin lupaukset vai ei. Vielä ei ole kuulunut mitään varmaa. Ja mikään ei ole varmempaa kuin epävarmuus.. toivotaan parasta...
-
Huiko
- LD50
Re: Etyylifenidaatti
eikös tämä ole se miksi ritalin muuttuu alkoholin kanssa kombottaessa?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Anonyymi
Jep.Huiko wrote:eikös tämä ole se miksi ritalin muuttuu alkoholin kanssa kombottaessa?
Etyylifenidaatin DAT/NET "ratio" on DAT painotteisempi verrattuna metyylifenidaattiin. Eli vähemmän sydämen tykytystä ja korkeaa verenpainetta sekä enemmän euforiaa tiedossa? Kuulostaa ainakin omaan korvaan lupaavalta (MPH on mun kavereiden mielestä kivaa).http://en.wikipedia.org/wiki/Ethylphenidate wrote:Ethylphenidate is more selective to the dopamine transporter (DAT) than methylphenidate, having approximately the same efficacy as the parent compound,[4] but has significantly less activity on the norepinephrine transporter (NET).[5] It has nearly an identical dopaminergic pharmacodynamic profile as methylphenidate, possessing appreciable affinity for the inhibitory G protein-coupled dopamine subtype-2 receptors in the striatum and mesolimbic regions of the brain,[6] including the nucleus accumbens,[7] which is primarily responsible for its euphoric and reinforcing effects.[8]
-
lonecell
Onko tällä nyt sit suurtakin merkitystä? Ks. esim. täältä relevantti päätöksen kohta.CYKO wrote:Itse tutustuin MDPV:hen vasta kun se oli lääkelistalla, eli olin auttamattomasti myöhässä enkä ehtinyt hyödyntää tilannetta (omasta mielestäni) tarpeeksi.
-
peltsi
- OD
Uskoisin et vois olla aika potentiaalinenkin stimu..varmasti vähän jopa kokaiinin kaltainen.
Toi metyylifenidaatti on alkoholin kanssa kombotettuna melko arvaamaton ja saa välillä todella sekaviin fiiliksiin..en sit tiedä johtuuko se siitä et se muuttuu etyylifenidaatiks vai alkoholista ylipäätänsä siihen sekotettuna?
Toi metyylifenidaatti on alkoholin kanssa kombotettuna melko arvaamaton ja saa välillä todella sekaviin fiiliksiin..en sit tiedä johtuuko se siitä et se muuttuu etyylifenidaatiks vai alkoholista ylipäätänsä siihen sekotettuna?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
CYKO
- Kameleontti
Maksutoimet on hoidettu jo eilen illalla western unionin kautta.
Tänä aamulla ilmoitin maksnaneeni ja lähetin MTCN:n. Väittävät lähetettävän samana päivänä kun rahat saapuneet. En usko tämän toimvan 100%. Pääasia että 1vkon sisällä postiluukku kolahtaa.
Odottavan aika on pitä:
/
Tänä aamulla ilmoitin maksnaneeni ja lähetin MTCN:n. Väittävät lähetettävän samana päivänä kun rahat saapuneet. En usko tämän toimvan 100%. Pääasia että 1vkon sisällä postiluukku kolahtaa.
Odottavan aika on pitä:
-
Petri6
- OD
Meinasin kirjoittaa jotain vastaavaa, mutta jätin kirjoittamatta, kun ajattelin, että liittyy vaan omaan eksessiiviseen alkoholinkäyttööni. Tosin toisinaan samanlaista vaikutusta olen huomannut myös pirin kanssa, joten mene ja tiedä. Joka tapauksessa ottaisin kuitenkin baari-iltaa hillitsemään (eli ettei tulisi oltua liian jurrissa) mieluummin amfetamiinia kuin metyylifenidaattia.peltsi wrote:Uskoisin et vois olla aika potentiaalinenkin stimu..varmasti vähän jopa kokaiinin kaltainen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
CYKO
- Kameleontti
En todellakaan hämmästy jos ko. "substanssi" paljastuu erittäin addiktiiviseksi IV-käytössä. Itseasissa oletan asian olevan juuri näin. 
-
CYKO
- Kameleontti
Tällä on erittäin suuri merkitys. Isompienkin satsin tilaaminen ei kuumota ollenkaan kun ko. ainetta ei ole sisälletty Suomen lakiin. Mun mielestä se on optimaalinen tilanne kun pystyy laillisesti hankkimaan katu-amfetamiinia vahvempaa euforista stimulanttia niin ettei minkäänlaista laillisia ikävyyksiä tule syntymään, edes lääkeainerikosta.lonecell wrote:Onko tällä nyt sit suurtakin merkitystä? Ks. esim. täältä relevantti päätöksen kohta.CYKO wrote:Itse tutustuin MDPV:hen vasta kun se oli lääkelistalla, eli olin auttamattomasti myöhässä enkä ehtinyt hyödyntää tilannetta (omasta mielestäni) tarpeeksi.
EDIT:Luin lkinkin. En ollut tietoinen että nykyään on viranomaisilla on valtuudet rinnastaa lainsäädännölle taysin tuntematon asia oman harkintakyvyn mukjaan. Erittäin vittumaista mutta kiitos että heitit ton linkin niin tuli päivitettyä paskalakkien valtuudet.
-
kilpikonna
- Psykonautti
Minkäslainen stimu tää olisi letkee ja energinen vai ärtsy ja kitsottava.muutenkin näyttää saatavuus olevan kiven alla jos ei jotain himo läjii lähe hommaa.
-
CYKO
- Kameleontti
Tää vendori jota heitin tilauksella ei todellakaan ole toimituksissaan nopea, vaikkaa niin väittääkin. Maksoin WU:ta käyttämällä ja kesti 5 päivää että order status muuttui pending:istä processing:iin. Tilauksen status on ollut nyt 3pvää processing ja epäilyksen häivä alkaa jo pahasti kalvaa mieltäni.
Toivottavasti ei tullut €50 syyhkyjä. Innoissani menin vielä aloittamaan tämän topicinkin prkl. :evil: :evil: :evil:
Toivottavasti ei tullut €50 syyhkyjä. Innoissani menin vielä aloittamaan tämän topicinkin prkl. :evil: :evil: :evil:
-
hurja
- Lepakko
Mistäs päin maailmaa tuo vendori lähettää nuo tavarat?
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
-
CYKO
- Kameleontti
Tulee EU:n sisältä, siis jos tulee.
-
hurja
- Lepakko
Ok, alkoi nyt itseäänkin kiinnostamaan tämä aine.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
-
nihilist
- Tuppisuu
Samoin, Kiinnostaisi kyllä.
Ei saa! -peltsi
Ei saa! -peltsi
-
CYKO
- Kameleontti
Olen ollut yhteydessä ko. vendoriin ja olen tällä hetkellä siinä uskossa että tulli olisi takavarikoinut lähetykseni. Tiedän muutaman ihmisen jotka viime viikolla olivat saaneet etyylifenidaattinsa.
Kuulemma n. 1/2 x tehokasta kuin metyylifenidaatti..
Kuulemma n. 1/2 x tehokasta kuin metyylifenidaatti..
-
Morgan
- Karvakuono
Joo (m)etyylifenidaatti kyllä aiheuttaa ihan hillittömät euforiat kännissä otettuna, ja mukava stimulantti muutenkin. Lapasesta tietenkin lähtee hyvin herkästi kuten stimulanteilla on tapan tehdä, joitain satoja milligrammoja on tullu kiskottua joskus päivässä, seurauksena loppuillasta totaalinen tipahtaminen a.k.a överit. Ja tuosta concertasta erotellusta metyylifenidaatista pystyy tekemään kuulemma helposti etyylifenidaattia asetonin kanssa jatkojalostettuna, vaatii lisätutkimuksia...
-
CYKO
- Kameleontti
Hehehee..
Tänään tuli tullista puhelu että minulle on lähetetty valkoista jauhetta. Kysyivät että olenko tilannut sellaista. Vastasin että en ole vaikka ehkä olisi kannattanut... Sen jälkeen kysyivät voiko jauheet hävittää johon vastasin myöntävästi.
Vaikka etyylifenidaatti ei olekaan lääkeaineluettelossa menin sen verran kuumotuksiin että nyt vain kävi näin. En halua että tuomioistuin päättää olenko syyllistynyt mihinkään...
vittumaista kyllä pakko myöntää...
Tänään tuli tullista puhelu että minulle on lähetetty valkoista jauhetta. Kysyivät että olenko tilannut sellaista. Vastasin että en ole vaikka ehkä olisi kannattanut... Sen jälkeen kysyivät voiko jauheet hävittää johon vastasin myöntävästi.
Vaikka etyylifenidaatti ei olekaan lääkeaineluettelossa menin sen verran kuumotuksiin että nyt vain kävi näin. En halua että tuomioistuin päättää olenko syyllistynyt mihinkään...
-
Huiko
- LD50
Tämä on vittumaista.CYKO wrote:Hehehee..
Mutta riski joka jokaisen tilaajan tulee tiedostaa.Toivottavasti ei mennyt paljoa rahaa?Eihän sillä tainnut kuitenkaan olla väliä nykyään oliko listalla?
-
CYKO
- Kameleontti
^no niin mä oletan asian olevan... olisi kyllä erittäin paljon kiinnostanut kokeilla miltä tämä tuote olisi maistunut...
Menetin £50 plus western union kulut jaettuna 2della. Kaverin kanssa oli £100 tilaus littiin.
Menetin £50 plus western union kulut jaettuna 2della. Kaverin kanssa oli £100 tilaus littiin.
-
Huiko
- LD50
Scheisse.Ja varmasti olisi maistunu.CYKO wrote:olisi kyllä erittäin paljon kiinnostanut kokeilla miltä tämä tuote olisi maistunut...
-
SAWANISTI
- Apteekki
Onko kellään nyt sit ilmaantunu kokemuksia tästä..?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
Grower
- Lepakko
Tämä on kyllä mukavaa tavaraa, juttu luistaa ja hyvä mieli. Tästä tais tulla mun lemppari stimu, mut hyötykäyttöön ei oo paras vaihtoehto
Ja parasta tässä on ku tää on mukavaa ihan pelkiltäänkin.
E: täytyy sanoa pienin varotuksen sana vielä että tää on erittäin addiktoivaa, pakko väsää laineja väh parin tunnin välein, hankala ottaa vaa yhet tai kahet ja jättää siihen.
E: täytyy sanoa pienin varotuksen sana vielä että tää on erittäin addiktoivaa, pakko väsää laineja väh parin tunnin välein, hankala ottaa vaa yhet tai kahet ja jättää siihen.
-
Olio
- Kameleontti
Nii viinaa ja concertoja ni siinä teille etyylifenidaatti.
Mut tiesitte varmaan sen jo??
Erittäin hauskaa mutta laskut ovat jotain aivan järkyttävää.
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Tolleen tulee vaan tosi pieni määrä etyylifenidaattia... Tais olla metyylifenidaatin toinen isomeeri josta pieni määrä muuttuu etyylifenidaatiks jos on alkoholia veressä, ja toisen isomeerin pitoisuus veressä nousee. Vaikutus on kyl vissiin muutenki aika synerginen, siitä ton kombon päräyttävyys...Olio wrote:Nii viinaa ja concertoja ni siinä teille etyylifenidaatti.
-
Grower
- Lepakko
Ei ollut todellakaan samalaista kuin viinaa ja concertoja vaan paljon miellyttävämpää, eikä laskutkaan mitkään kummoiset ollu vaikka tuo koko puolen ramman pussi meni.
-
Morgan
- Karvakuono
Joo ei kuulemma yllä lähellekään samaan kuin kännissä hihaan vedetty metyylifenidaatti (eli etyylifenidaatti), mutta vittuakos näistä tutkareista tietää..
-
tRip
- Moderator
Topicssa vaan jauhetaan tästä jauheesta, mut missä dosaget..?
Ethylphenidate - Drugs Forum
Ethylphenidate - Drugs Forum
SAWANISTI wrote:Onko kellään nyt sit ilmaantunu kokemuksia tästä..?
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Grower
- Lepakko
Itse ainakin eyeballasin n. 20-50mg viivoja. Laskuista vielä, että on ne vähän saman tyyppiset kuin metyylifenidaatilla mutta paljon vähemmän fyysisiä oireita kuten sydämentykytystä, lihasten jäykkyyttä ja unta saa helpommin. Otin 1mg etizolaamia lopuksi ja uni tuli hyvin. Lisäks huomasin että kasvojen tunnistaminen feilas jostain syystä sekä suuntavaisto, mutta tätä samaa mulla on tapahtunu kyllä 6-apb:nkin kanssa.
-
Feya
- OD
Itselläni on nyt yksi kokemus etyylifenidaatista takana, mutta se osui aika huonoon ajankohtaan (valvomista, liian vähän ruokaa ja mexeä alla), joten annan paremman mielipiteen vasta kun olen kokeillut tätä keho ja mieli hyvässä kondiksessa ja subu/bentso-laskuvarjo valmiina session päättyessä.
Ensivaikutelmilta voin kuitenkin sen verran sanoa, että se lämmin euforia yllätti minut täysin. Juttu luisti ja stimulaatio oli juuri sopivaa, ei mitään överipärinää. Itse koin kyllä turhan paljon pulssin kiihtymistä ja ahdistusta, mutta pistän osan siitä valvomisen piikkiin.
25mg nokkaan tuntuu ihan hyvältä aloitusannokselta, siitä sitten nostaa miten itsestään parhaalta tuntuu ja miten hyvin kelläkin toimii.
Ensivaikutelmilta voin kuitenkin sen verran sanoa, että se lämmin euforia yllätti minut täysin. Juttu luisti ja stimulaatio oli juuri sopivaa, ei mitään överipärinää. Itse koin kyllä turhan paljon pulssin kiihtymistä ja ahdistusta, mutta pistän osan siitä valvomisen piikkiin.
25mg nokkaan tuntuu ihan hyvältä aloitusannokselta, siitä sitten nostaa miten itsestään parhaalta tuntuu ja miten hyvin kelläkin toimii.