Synteettiset kannabinoidit
-
Rekkamies
- Karvakuono
Re: Synteettiset kannabinoidit
Onko muilla muuten ollut tän jwh:n kanssa sellasta, että kun poltat, niin tuntuu, ettei se toimi, poltat lisää, ei vieläkään, vielä pesä, ja sitten sitten mentiin? Itsellä meinaa joka kerta mennä tähän, kun pitkästä aikaa poltan JWH, sitten taas oppii käyttämään oikein... 
-
hurja
- Lepakko
No esim. 018 ja 250 pärisee melkein heti, mutta 081 hiipii silleen että yht'äkkiä tajuat olevasi aivan vitun tutkilla. Sanoisin että siinä menee n.15min. Millasilla annoksilla poltit ja mitä jwh:ta?Rekkamies wrote:Onko muilla muuten ollut tän jwh:n kanssa sellasta, että kun poltat, niin tuntuu, ettei se toimi, poltat lisää, ei vieläkään, vielä pesä, ja sitten sitten mentiin? Itsellä meinaa joka kerta mennä tähän, kun pitkästä aikaa poltan JWH, sitten taas oppii käyttämään oikein...
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
-
Rekkamies
- Karvakuono
Mulla taas menee 018 just edellämainitulla tavalla, ja tuntuu että kaikilla, joille tarjoan/jotka tarjoavat menee samalla tavalla, en sit tiiä, kai se on kaupasta kiinni, tai sit se on vaan niin yksilöllistähurja wrote:No esim. 018 ja 250 pärisee melkein heti, mutta 081 hiipii silleen että yht'äkkiä tajuat olevasi aivan vitun tutkilla. Sanoisin että siinä menee n.15min. Millasilla annoksilla poltit ja mitä jwh:ta?Rekkamies wrote:Onko muilla muuten ollut tän jwh:n kanssa sellasta, että kun poltat, niin tuntuu, ettei se toimi, poltat lisää, ei vieläkään, vielä pesä, ja sitten sitten mentiin? Itsellä meinaa joka kerta mennä tähän, kun pitkästä aikaa poltan JWH, sitten taas oppii käyttämään oikein...
-
Kwanon
- Tuppisuu
Eipä ole näitä vielä tullut testattua mutta eiköhän se jossain vaiheessa ole ajankohtaista. :>
-
Boilder
- Lepakko
073 todellakin enemmän mun mieleen kuin tuo 018..073 lähes jo kuin normi sauhua polttaisi, silti seuraavaksi kyllä tota 200 testattava
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
mattipatti
- Psykonautti
Onko nuita synteettisiä kannabinoideja tutkittu viellä ihmisillä? Vuosi aikaa ku viimeksi polttanu tätä ja vielläkin tuntuu päässä kipua, niinkuin joku nakertais aivoja tosta etulohkosta ja korvissa meinaa piippailla aika kimiästi. lääkäri määräsi migreniin lääkettä ja ei mitään tehoa. pelkotilat ja ahdistus alkaa jo pikku hiljaa hellittää.. saattaa johtua et en oo enää ottanut mitään ainetta pitkään aikaan ja kummasti helpotti ku lopetin vähäks aikaa tällä foorumilla olemisen. Ois kiva tietää et onko toi pääkipu ja kiminä pysyvää.? eikait tommonen 1g 018 polttaminen saa aivosyöpää aikaan? Oikeestaan oon pystynyt ensimmäistä kertaa yli vuoteen nauttimaan elämästä kun ei pelota ja ahista enää..
ihme aine kun niin hirveetä ahistusta ja paniikkia kohtauksia aiheuttaa.
-
hurja
- Lepakko
Lueskelin juttua sellasest sekotuksesta ku "K2 Summit" (sisältää jwh:ta, en nyt muista mitä). Siinä oli pari tyyppiä jotka oli polttanu överit sitä ja sen jälkeen saanut kroonisen pääkivun johon ei oikeastaan lääkkeet auta. Alko kuulemma ainoa joka helpottaa. Taisi olla vielä että ei pysty enää normi blossiakaan polttamaan ilman helvetillistä kipua/ahdistusta. JWH:sta kyllä voi friikata pahasti kun on niin saatanan stydiä, ei porukka vaan ymmärrä.
-
GammaGoblin
- Psykonautti
Meikällä ainakin kunnioitus kasvanu JWH:ta kohtaan vuoden aikana. Se on hyvä rakastaja, mutta jos et ota sitä tosissaan niin se puukottaa sua selkään.
Cowabunga !
-
SAWANISTI
- Apteekki
GammaGoblin wrote:Meikällä ainakin kunnioitus kasvanu JWH:ta kohtaan vuoden aikana. Se on hyvä rakastaja, mutta jos et ota sitä tosissaan niin se puukottaa sua selkään.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
GammaGoblin
- Psykonautti
Niin se vaan on menny :-D Aluksi sitä ajattelee niin tusinatuotteena, mutta pitemmän päälle alkaa mindfuck olla niin kummalista tasoa, että tulee vaan hyvin "vieras" olo ja ns. nihkeä. Nyt kun on päässyt taas tauon jälkeen sen pariin niin sitä lähestyy ihan toisella tavalla, varovaisuudella ja pienellä kunnioituksella.SamaNisti wrote:GammaGoblin wrote:Meikällä ainakin kunnioitus kasvanu JWH:ta kohtaan vuoden aikana. Se on hyvä rakastaja, mutta jos et ota sitä tosissaan niin se puukottaa sua selkään.HAHHAHAHAA, päivän paras.
Cowabunga !
-
Neste
- OD
Joo, kyllä näin on. Taidan pitää taukoa tai lopettaa kokonaan kun nykyinen satsi loppuu. Nyt kun näin jälkeen päin kun miettii niin eipä tuo missään vaiheessa mikään kovin ihmeellinen ole ollutkaan. Aidot kannabinoidit for the win.
Miten nämä ovat nostaneet teillä toleja oikean budin kanssa? Noin 3kk (1kk 018, 2kk 250) tullut käytettyä about joka tai joka toinen viikonloppu 1-5 annosta. Kuukausi sitten sain hatsit oikeasta budista pitkästä aikaa. Kuulemma piti olla jotain todella vahvaa kukkaa ja muut olivat ihan hyvissä paukuissa. Minulla taas ei toiminut oikeastaan ollenkaan. Tiedä sitten mahdoinko vaan polttaa liian vähän
Miten nämä ovat nostaneet teillä toleja oikean budin kanssa? Noin 3kk (1kk 018, 2kk 250) tullut käytettyä about joka tai joka toinen viikonloppu 1-5 annosta. Kuukausi sitten sain hatsit oikeasta budista pitkästä aikaa. Kuulemma piti olla jotain todella vahvaa kukkaa ja muut olivat ihan hyvissä paukuissa. Minulla taas ei toiminut oikeastaan ollenkaan. Tiedä sitten mahdoinko vaan polttaa liian vähän
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
GammaGoblin
- Psykonautti
Saman oon huomannu. En ollu tosin viikkoon ainakaan polttanu JWH-018, mutta sitä ennen melkein vuoden suht. aktiivisesti, mutta polteltiin tuossa sitten kaverin kanssa killer hazea ja kaveri oli ihan ulapalla kun itellä ei juuri ollu minkäänlaisia oloja, saman verran poltettiin.
Cowabunga !
-
lahke
jwh nyt vaan sattuu olemaan tehokkaampaa q luonnontuotteet, huomannu saman..GammaGoblin wrote:Saman oon huomannu. En ollu tosin viikkoon ainakaan polttanu JWH-018, mutta sitä ennen melkein vuoden suht. aktiivisesti, mutta polteltiin tuossa sitten kaverin kanssa killer hazea ja kaveri oli ihan ulapalla kun itellä ei juuri ollu minkäänlaisia oloja, saman verran poltettiin.
-
hurja
- Lepakko
Paljon tota jwh:ta nyt pitäs polttaa et siitä jonkulaiset tripit lähtis? Ite polttanu hervottomia doseja välillä mut eipä ole tullut muutakun helvetinmoinen tutka päälle. 
-
Pariah
Kaverin kanssa kahdestaan poltettiin sellanen tulitikun kokoinen viiva tupakkaan sekoitettuna 018:aa ja se kyllä flipautti meidät molemmat täysin... tosin oli ensimmäinen kerta ja dose oli ehkä hiukan arvattu...
-
disease
- Psykonautti
itse vedin kerran jotain JVH:ta polttamalla, ja öykythän vedin tottakai. en kyllä tykännyt juurikaan ko. aineesta, koska vaikutus kesti melko lyhyen aikaa vaikka överit vedinkin (n. 2h) ja noissa övereissä tuli kuin tulikin noita paniikki ja ahdistuskohtauksia joita jatkui melkeen koko ajan kunnes alkoi kunnolla laskemaan. Lisäksi lihaksetkin menivät niin veltoiksi ettei jalat meinannu kantaa. fiilis kuitenkin erosi pilviöykyistä aika paljon vaikka muuten oli kyllä melko pajainen oloeNZYMe wrote:Aesma wrote:Olen lukenut vaan englanninkielisiltä foorumeilta, etta yliannostustapauksissa voi tulla aika ikävää ahdistusta ja panikointia ja jotkut kuulemma ovat nähneet hallujakin.
-
King Ink
- LD50
Ei se aine vaan se määrä..disease wrote:itse vedin kerran jotain JVH:ta polttamalla, ja öykythän vedin tottakai. en kyllä tykännyt juurikaan ko. aineesta, koska vaikutus kesti melko lyhyen aikaa vaikka överit vedinkin (n. 2h) ja noissa övereissä tuli kuin tulikin noita paniikki ja ahdistuskohtauksia joita jatkui melkeen koko ajan kunnes alkoi kunnolla laskemaan. Lisäksi lihaksetkin menivät niin veltoiksi ettei jalat meinannu kantaa. fiilis kuitenkin erosi pilviöykyistä aika paljon vaikka muuten oli kyllä melko pajainen oloeNZYMe wrote:Aesma wrote:Olen lukenut vaan englanninkielisiltä foorumeilta, etta yliannostustapauksissa voi tulla aika ikävää ahdistusta ja panikointia ja jotkut kuulemma ovat nähneet hallujakin.
-
Pariah
Nuppineulanpäänkokoinen satsi riitti minulle junassa melkoisiin sfääreihin =) Tripistä en silti puhuis, kuiten tässä maailmassa oltiin.
-
King Ink
- LD50
Näitä on *hiukan* liian helppo annostella (liikaa.)
''Laitan tälläkertaa hieman enemmän kuin aiemmin... *imee*... fuk.''
''Laitan tälläkertaa hieman enemmän kuin aiemmin... *imee*... fuk.''
-
disease
- Psykonautti
viittasin tässä lähinnä aineen melko lyhyeen kestoon.King Ink wrote:Ei se aine vaan se määrä..disease wrote:itse vedin kerran jotain JVH:ta polttamalla, ja öykythän vedin tottakai. en kyllä tykännyt juurikaan ko. aineesta, koska vaikutus kesti melko lyhyen aikaa vaikka överit vedinkin (n. 2h) ja noissa övereissä tuli kuin tulikin noita paniikki ja ahdistuskohtauksia joita jatkui melkeen koko ajan kunnes alkoi kunnolla laskemaan. Lisäksi lihaksetkin menivät niin veltoiksi ettei jalat meinannu kantaa. fiilis kuitenkin erosi pilviöykyistä aika paljon vaikka muuten oli kyllä melko pajainen oloeNZYMe wrote:
-
King Ink
- LD50
Ah, väärinkäsitys. Pahoitteluni.disease wrote:viittasin tässä lähinnä aineen melko lyhyeen kestoon.
Mun tekis mieli JWH:ta jotain tilata, ois kiva olla jokapäivä vitun savuissa.
Vaik toisaalta, puska ois puska ja budi on budia. Kemikaalipilvi on kemikaalipilvi, vaikka kuinka kivaa oiskaa.
-
Neste
- OD
CP-sarjalaisilla taitaa onnistua aika hyvin tuo 24/7 pilvessä olo. Saatavuus ei vaan taida olla kovinkaan hyvä ja kallistakin vielä.King Ink wrote:ois kiva olla jokapäivä vitun savuissa.
Tuo tolejen nousu ottaa päähän ihan älyttömästi :evil: Joku douppi pitäisi nyt keksiä tuonkin tilalle. "sellanen sopiva, motivoiva, vaihtoehto"
edit: nyt tosin olisi aika hyvä hetki JWH:ta tilailla kun tuolla yhdessä paikassa on aika tuhdit alennukset
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
horna
- Kameleontti
Onko kukaan koittanut jwh-200 oraalisesti? 2 tuntia sitten heitin 15mg naamariin, mutta ei mitään vaikutusta. Oliskohan vanhentunut, vai eikö vain toimi syötynä.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
Neste
- OD
Luulisin että liian pieni annos. Vaikuttavat annokset taisivat olla ainakin poltettuna samaa luokkaa kuin 250:llä? Kuten tuossa aikaisemmin mainitsin 250 toimi minulla 30-40mg annoksilla mutta ei silloinkaan joka kerta. Pommina tyhjään mahaan todennäköisesti paras.
edit: Viimeisin syömis kokemus 250:n kanssa oli sellainen että söin 30mg, odotin jotain 3-4h, ei mitään vaikutusta, poltan vähän -> veti sekaisin moneksi tunniksi. En nyt osaa sanoa sattuiko vaikutusten alkamisessa kestää syötynä noin pitkään vai "laukaisiko" tuo polttaminen ne vaikutukset. Todella epämiellyttävä kokemus kuitenkin. Siinä sitten istuin ihan paniikissa auton kyydissä ja yritin välttää kommunikointia auton kuljettavan kanssa jottei hän huomaisin miten vitun pihalla minä olen.
Toinen syömis kerta jäi todella positiivisesti mieleen. Annos taisi olla mehun seassa 30mg ja tuntia myöhemmin 10mg. Puoli tuntia toisen annoksen jälkeen vaikutukset alkoivat. Voi sitä euforian määrää
edit: Viimeisin syömis kokemus 250:n kanssa oli sellainen että söin 30mg, odotin jotain 3-4h, ei mitään vaikutusta, poltan vähän -> veti sekaisin moneksi tunniksi. En nyt osaa sanoa sattuiko vaikutusten alkamisessa kestää syötynä noin pitkään vai "laukaisiko" tuo polttaminen ne vaikutukset. Todella epämiellyttävä kokemus kuitenkin. Siinä sitten istuin ihan paniikissa auton kyydissä ja yritin välttää kommunikointia auton kuljettavan kanssa jottei hän huomaisin miten vitun pihalla minä olen.
Toinen syömis kerta jäi todella positiivisesti mieleen. Annos taisi olla mehun seassa 30mg ja tuntia myöhemmin 10mg. Puoli tuntia toisen annoksen jälkeen vaikutukset alkoivat. Voi sitä euforian määrää
-
horna
- Kameleontti
Kyllä tuon 200 ja 250 annos poltettuna pitäisi olla sama. Täytynee kokeilla uudemman kerran jollain 30mg annoksella.Neste wrote:Luulisin että liian pieni annos. Vaikuttavat annokset taisivat olla ainakin poltettuna samaa luokkaa kuin 250:llä? Kuten tuossa aikaisemmin mainitsin 250 toimi minulla 30-40mg annoksilla mutta ei silloinkaan joka kerta. Pommina tyhjään mahaan todennäköisesti paras.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
jamaka
Onko kokemuksia AM-694?
Ei kauheasti houkuttele tilaamaan nuo ensimmäiset googlaukset aineesta.
Ei kauheasti houkuttele tilaamaan nuo ensimmäiset googlaukset aineesta.
-
Anonyymi
AM-694 on potentiaalisesti vaarallista (irreversible bonding, fluoroalkyyli metaboliitit, pyrolyysituotteet), eikä edes toimi.
-
King Ink
- LD50
Toimiipas.
Mutta vaarallisuuden allekirjoitan tämänhetkisten tietojeni perusteella.
En tosin kuollut, kun sitä ''muutamiin'' otteisiin polttelin.
Mutta vaarallisuuden allekirjoitan tämänhetkisten tietojeni perusteella.
En tosin kuollut, kun sitä ''muutamiin'' otteisiin polttelin.
-
jamaka
Potentiaalisesti vaarallista? Onko tuota missään muualla tutkittu ku foorumeiden syövereissä?Anonyymi wrote:AM-694 on potentiaalisesti vaarallista (irreversible bonding, fluoroalkyyli metaboliitit, pyrolyysituotteet), eikä edes toimi.
Vaikutus, placeboa?
kettu kuittaa
-
lahke
AM-694. ööh, en nyt löydä nopeella googletuksella lähteitä mut mulla on sellanen käsitys että se olis harmittomampaa ku jwhoot.. bluelightissa jotain spekuloitiin ainakin. Alukshan siitä oli liikkeellä jotain virheellistä tietoa ja se sit levis että olis tosi vaarallista.. kait, en nyt mee ihan takuuseen mistään xD
mut ihan samahan se on onxe vaarallista, ku vaikutuksetki on niin laimeet et parempi jättää ostamatta jo ihan sen takia... samalla hinnalla saa kuitenkin melkein tuplasti tuttua ja turvallista jwhoota
vaikutukset: n. 5-15mg määriä oon poltellut ja vapottanut vähän pienempiä. lähtee aika nopeasti nousemaan, melkein ekoilla savuilla, sellanen pieni huimaus ja "heikotus" päässä. mut siihen se sit jääkin ja laskee nopeesti kans...
turhaa, mieluummin juo vaikka kupin kahvia
mut ihan samahan se on onxe vaarallista, ku vaikutuksetki on niin laimeet et parempi jättää ostamatta jo ihan sen takia... samalla hinnalla saa kuitenkin melkein tuplasti tuttua ja turvallista jwhoota
vaikutukset: n. 5-15mg määriä oon poltellut ja vapottanut vähän pienempiä. lähtee aika nopeasti nousemaan, melkein ekoilla savuilla, sellanen pieni huimaus ja "heikotus" päässä. mut siihen se sit jääkin ja laskee nopeesti kans...
turhaa, mieluummin juo vaikka kupin kahvia