Aivosolujen tuhoontuminen?
-
Keisari
- Lepakko
Aivosolujen tuhoontuminen?
Eli siis vaivaa tämä tuttu kysymys: Tuhoaako huume/huumeet aivosoluja?
Ja mitkä asiat yleensäkkin voi tuhota aivosoluja?
piis.
Ja mitkä asiat yleensäkkin voi tuhota aivosoluja?
piis.
-
vauhtihuora
- Psykonautti
-
medicineman
- Lepakko
-
tRip
- Moderator
-
LD50
- Apteekki
-
figaro
- Karvakuono
-
LD50
- Apteekki
-
Jeshu
- OD
Niin siis eli alkoholi. Täten ei tarvitse puhua sanoilla joissa on erityisen vastenmielinen sävy, kuten Lasol, vaan voimme sanoa ihan vaikka Koff. Sanotaan, että erityisesti vahvat kerta-humalat tuhoavat aivoja.Trinitron wrote:Spugedeelit kuten Lasol sun muut tuhoavat aivosoluja aika hienosti. On tietysti ihailtavaa, miten tietyt henkilöt pystyvät juomaan denaturoitua alkoholia, joka on myrkytetty nimenomaan juomisen estämiseksi.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
LD50
- Apteekki
Aivan, liuotin kuin liuotin(viina), ei se denaturointiaine siinä sen enempää aivosoluja tuhoa(MEK).jesuiitta wrote:Niin siis eli alkoholi. Täten ei tarvitse puhua sanoilla joissa on erityisen vastenmielinen sävy, kuten Lasol, vaan voimme sanoa ihan vaikka Koff. Sanotaan, että erityisesti vahvat kerta-humalat tuhoavat aivoja.Trinitron wrote:Spugedeelit kuten Lasol sun muut tuhoavat aivosoluja aika hienosti. On tietysti ihailtavaa, miten tietyt henkilöt pystyvät juomaan denaturoitua alkoholia, joka on myrkytetty nimenomaan juomisen estämiseksi.
-
bj..
- Tuppisuu
-
viva
- Karvakuono
vähän riippuu
Tietenki tähän voi ottaa kantaa monella tavalla, mutta esim. ajattelun puute ja virkkeetön elämä ei sinänsä tuhoa, mutta passivoittaa ja latistaa aivojen toimintaa. urheilu ja päätä sopivasti rassaava elämä pitää toimintaa yllä. aivosolujahan tosiaan kuolee kokoajan. niinkö joku jo sankoi sen 2000 tunnissa.
Itse ainakin pyrin vastapainoksi juopottelulle ja juttujen käytöllä "kasvattamaan" aiojani muuten. elämässä tarpeeksi mutuaki tekemistä ko sekasin oleminen. töissä käyminen, säännöllinen uni, terveellinen ruoka ja urheilu
eikai tullu liikaa kirosanoja
Itse ainakin pyrin vastapainoksi juopottelulle ja juttujen käytöllä "kasvattamaan" aiojani muuten. elämässä tarpeeksi mutuaki tekemistä ko sekasin oleminen. töissä käyminen, säännöllinen uni, terveellinen ruoka ja urheilu
eikai tullu liikaa kirosanoja
-
Asidyyli
- LD50
-
Kyz
- Lepakko