Päihteet ja ihmissuhteet
-
wRRa
- Moderator
Päihteet ja ihmissuhteet
Pohditaanko päihteilyä ja ihmissuhteita monelta kannalta?
Mua suoraan sanottuna tänään KYRSII JA VITUTTAA ihan suunnattomasti muutamat ihmiset, joilla on tapana vaan hyväkskäyttää kun ne haluu jotain mut sit ne ei koskaan anna ite mitään tai jos antaa ni siinäki aina kusee joku ja muutenki... Ääähhh.
Siis sellasia ihmisiä, jotka väittää olevansa kavereita, mutta todellisuudessa ottaa yhteyttä vain halutessaan a) Kyytiä [voidakseen säätää huumeita] b) Huumeita c) Myydä huumeita d) Rahaa
ja jos ei mitään noista saa ni eivät enää halua nähäkään...
Mitä vitun kavereita ne on olevinaan? Must kavereiden kans ei hengata siks et niist hyödytään jotain tollast, vaa siks et niiden seurast pidetää. Kyl mäki joskus otan johonki frendeihin yhteyttä vaikka huumeiden toivos mut yleensä jos niillä ei huumeita ole ni toteen et "ois silti kiva nähä kyl muutenki, mennään vaik kahvil käymää jos kerkeet" tms.
Oletteko huomanneet itse tällaista käytöstä tapahtuvan lähipiirissänne? Entä oletteko huomanneet ottavanne joihinkin ihmisiin yhteyttä ainoastaan huumeiden toivossa tai hyötyäksenne muuten heistä jotain? Mitä kaverit ylipäätään merkitsee teille? Kumpi menee teidän tärkeysjärjestyksessä ykköseks, douppi vai frendit? Sanotaanko vaikka jos ois tilanne että voitte valita käyttekö hakee jotain vitun hyvää ja harvinaista douppia jota ootte aina halunnu testaa ja kerranki ois tilaisuus, vai näkisittekö vanhaa hyvää ystävää joka sattuu olee käymässä ja jota ette pysty näkee kovin usein koska asuu vaikka tosi kaukana, ni kumman valitsisitte? Molempia jos ei vois saada... mä varmaan näkisin frendii...
Mitä douppaus ylipäätään tekee ihmissuhteille?
Entä ootteko huomanneet olonne välillä vaivautuneeks seurassa, joka ei douppaa? Ootteko etääntyny ei-douppaavista kavereista douppaamisen myötä? Mä oon ainakin ite huomannut tän, koska paljon tulee puhuttuu doupista eikä aina jaksa miettii et mistä sitä jauhaa... kiva jos juttukaveri vähän ymmärtää ja jaksaa kuunnella, vaikkei kaikki jutut toki huumeisiin liitykään. Mut kyl noiden ei-douppaavien frendien kaa saa olla vähän varuillaan et mitä päästää suustaan.
Seurustelulle ja huumausaineille on olemassa oma topicinsa:
viewtopic.php?f=5&t=87
Mua suoraan sanottuna tänään KYRSII JA VITUTTAA ihan suunnattomasti muutamat ihmiset, joilla on tapana vaan hyväkskäyttää kun ne haluu jotain mut sit ne ei koskaan anna ite mitään tai jos antaa ni siinäki aina kusee joku ja muutenki... Ääähhh.
Siis sellasia ihmisiä, jotka väittää olevansa kavereita, mutta todellisuudessa ottaa yhteyttä vain halutessaan a) Kyytiä [voidakseen säätää huumeita] b) Huumeita c) Myydä huumeita d) Rahaa
ja jos ei mitään noista saa ni eivät enää halua nähäkään...
Mitä vitun kavereita ne on olevinaan? Must kavereiden kans ei hengata siks et niist hyödytään jotain tollast, vaa siks et niiden seurast pidetää. Kyl mäki joskus otan johonki frendeihin yhteyttä vaikka huumeiden toivos mut yleensä jos niillä ei huumeita ole ni toteen et "ois silti kiva nähä kyl muutenki, mennään vaik kahvil käymää jos kerkeet" tms.
Oletteko huomanneet itse tällaista käytöstä tapahtuvan lähipiirissänne? Entä oletteko huomanneet ottavanne joihinkin ihmisiin yhteyttä ainoastaan huumeiden toivossa tai hyötyäksenne muuten heistä jotain? Mitä kaverit ylipäätään merkitsee teille? Kumpi menee teidän tärkeysjärjestyksessä ykköseks, douppi vai frendit? Sanotaanko vaikka jos ois tilanne että voitte valita käyttekö hakee jotain vitun hyvää ja harvinaista douppia jota ootte aina halunnu testaa ja kerranki ois tilaisuus, vai näkisittekö vanhaa hyvää ystävää joka sattuu olee käymässä ja jota ette pysty näkee kovin usein koska asuu vaikka tosi kaukana, ni kumman valitsisitte? Molempia jos ei vois saada... mä varmaan näkisin frendii...
Mitä douppaus ylipäätään tekee ihmissuhteille?
Entä ootteko huomanneet olonne välillä vaivautuneeks seurassa, joka ei douppaa? Ootteko etääntyny ei-douppaavista kavereista douppaamisen myötä? Mä oon ainakin ite huomannut tän, koska paljon tulee puhuttuu doupista eikä aina jaksa miettii et mistä sitä jauhaa... kiva jos juttukaveri vähän ymmärtää ja jaksaa kuunnella, vaikkei kaikki jutut toki huumeisiin liitykään. Mut kyl noiden ei-douppaavien frendien kaa saa olla vähän varuillaan et mitä päästää suustaan.
Seurustelulle ja huumausaineille on olemassa oma topicinsa:
viewtopic.php?f=5&t=87
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
King Ink
- LD50
Re: Päihteet ja ihmissuhteet
Tarkoittaen joka sanaa vai pelkästään täyttäen tyhjän kolon ei ole- sanojen jälkeen?wRRa wrote:... mut yleensä jos niillä ei huumeita ole ni toteen et "ois silti kiva nähä kyl muutenki, mennään vaik kahvil käymää jos kerkeet" tms.
Kyl huomannut et on erkaantunut kavereista jotka eivät käytä. Ja, tulee puhuttua välillä vain huumeista tyyppien kanssa.
Huumeet voi hyvällä säkällä pilaa ihmissuhteet pikkuhiljaa, tai ne voivat parantaa niitä. Ihan ihmisestä riippuen, mutta uskosin et suurimmaksi osaksi käyttäminen vain tekee hallaa.
Oon pyrkinyt viime aikoina pitämään enemmän yhteyt mun vanhempiin kavereihin jotka eivät käytä mitään, koska, en mie niit tahdo menettää.
Oon huomannut, et mesessäkin rupee olemaan kavereissa n. 5/10 käyttäjiä ja toinen puolisko ei käyttäjiä, kun ennen käyttäjiä oli huomattavasti vähemmän.
Pitää vaan osata pitää ystävistä kiinni, kaikista.
-
Huiko
- LD50
Oon huomannu että eri tilanteita varten mulla on olemassa eri ystävät ja kaverit. Jos esim.harrastan niin se tapahtuu täysin eri porukalla kuin douppaaminen. Kyllästyn aika ajoin arkeen ja sitten vaikka ryyppäämään. Ryyppääminen kyllä hoituu kaikkien kanssa sen hyväksyttävyyden takia. Douppaaminen onnistuu sitten sillä suuremmalla,mutta valikoidummalla ystävä/kaveri porukalla.
Tässä haluaisin samalla erotella ystävät ja kaverit toisistaan. Kaverilla on jokin tarkoitus, ystävällä merkitys? Jokainen tehköön omat jakonsa, ja nehän ihmissuhteet voi muuttua myös henkilökohtaisempaan suuntaan. Yhteinen historia tms. tekee minusta rajaa ystäviin ja kavereihin. Se että vanhemmasta päästä molemmat ryhmät itselläni on tuolta douppi puolelta onkin sitten jo laajemman selvittely työn tarpeessa.
Oon kyllä vähintäänkin kerran ryssinyt kutakuinkin kaikki ihmissuhteeni hyvänpäivän tutusta perheeseen. Sitä se teetti ainakin mulla kun se douppi muuttui päivän kiintokohdaksi. Hoidin sitten elämäni silleen että pystyin sitä elämään ja nuiden ihmissuhteiden jälleen rakentelu kuului siihen.
Nykyään kun tunnistan siipeilijän se kyllä aika pian saa kylmää kohtelua puoleltani. Mulle joskus opetettiin että mitä sitä sellasilla kavereilla tekee jotka vaan koittaa hyötyä tavalla ja toisella? Ystävät sitten siipeilköön. Vuoroin vieraissa, vaikka sitten pitemmällä aika syklillä.
Mehän oltais aika yksin jos ei ketään päästettäis sitten lähipiiriin.
Tässä haluaisin samalla erotella ystävät ja kaverit toisistaan. Kaverilla on jokin tarkoitus, ystävällä merkitys? Jokainen tehköön omat jakonsa, ja nehän ihmissuhteet voi muuttua myös henkilökohtaisempaan suuntaan. Yhteinen historia tms. tekee minusta rajaa ystäviin ja kavereihin. Se että vanhemmasta päästä molemmat ryhmät itselläni on tuolta douppi puolelta onkin sitten jo laajemman selvittely työn tarpeessa.
Oon kyllä vähintäänkin kerran ryssinyt kutakuinkin kaikki ihmissuhteeni hyvänpäivän tutusta perheeseen. Sitä se teetti ainakin mulla kun se douppi muuttui päivän kiintokohdaksi. Hoidin sitten elämäni silleen että pystyin sitä elämään ja nuiden ihmissuhteiden jälleen rakentelu kuului siihen.
Nykyään kun tunnistan siipeilijän se kyllä aika pian saa kylmää kohtelua puoleltani. Mulle joskus opetettiin että mitä sitä sellasilla kavereilla tekee jotka vaan koittaa hyötyä tavalla ja toisella? Ystävät sitten siipeilköön. Vuoroin vieraissa, vaikka sitten pitemmällä aika syklillä.
Mehän oltais aika yksin jos ei ketään päästettäis sitten lähipiiriin.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
naponen
- OD
Mulla oli paljo sellaisii frendei, ennen douppausaikojakin, jotka olivat todella maireita silloin harvoin kun soittivat "mooooiiii noora rakas?! miten menee?" ..no moi. ei tä... "no voi ku kiva! niin joo, voisitko sä tehä.." sitä ja tätä ja tota. Moni soitteli vaan just pelkkien palveluksien ja pyyntöjen tahi rahan takia.
Nyt oon saanu douppipiireistä uusia todella ihania ystäviä, onneksi mulla ei nyt ole ainakaan hirveän monta sellaista kaveria joka soittaisi vaan pyytääkseen jtn. Luojan kiitos.
Sitten taas löytyy, niin douppi- kuin muustaki kamupiireistä niitä, jotka vaan itkee aina kaikille omaa elämäänsä. No okei, itken mäki kamuille joskus surkeuttani.. mut en tee sitä esim näin että mä oon just itkeni yhdelle muka-mun-kaverille et oon saanu monta vuotta turpaan mieheltä joka sitten raiskasi mut viime yönä niin sieltä tulee "no hö.. mut arvaa vaan ku mä menin tänää kauppaan / mä kävin tänään shoppailee ja / tein sitä tätä MINÄ MINÄ MINÄ.. musta se on aika vitun raffia.
Äiti soitti mulle toissapäivänä. Yleensä en tykkää puhua ätin kaa ku se kitisee laskuistani ymym. Mut nyt sillä ei ollu mitään asiaa. se vaan kyseli miten menee, onko työpaikka varmentunu. sit se sano ettei hällä ny asiaa edes ollu että terkkuja ja silleen.. se tuntui todella ihanalta.. <3
Olisi kiva ku kaveritki soittais joskus ihan vartavasten ja kysyis et "hei nonne, miten sulla menee?". Tottakai tulee aina esim. irkis/mese se perus mooooi mitä kuuluu, mut se on lähinnä keskustelunaloitus.. kyllä te sillee tiedätte niiden eron eiks je?
(tää on mielenkiintoinen aihe mistä keskustella mutta nyt on liikaa tässä tekeillä enkä osaa pukea tunteita ja ajatuksia aiheesta sanoiksi. yritän myöhemmin uudelleen.)
Nyt oon saanu douppipiireistä uusia todella ihania ystäviä, onneksi mulla ei nyt ole ainakaan hirveän monta sellaista kaveria joka soittaisi vaan pyytääkseen jtn. Luojan kiitos.
Sitten taas löytyy, niin douppi- kuin muustaki kamupiireistä niitä, jotka vaan itkee aina kaikille omaa elämäänsä. No okei, itken mäki kamuille joskus surkeuttani.. mut en tee sitä esim näin että mä oon just itkeni yhdelle muka-mun-kaverille et oon saanu monta vuotta turpaan mieheltä joka sitten raiskasi mut viime yönä niin sieltä tulee "no hö.. mut arvaa vaan ku mä menin tänää kauppaan / mä kävin tänään shoppailee ja / tein sitä tätä MINÄ MINÄ MINÄ.. musta se on aika vitun raffia.
Äiti soitti mulle toissapäivänä. Yleensä en tykkää puhua ätin kaa ku se kitisee laskuistani ymym. Mut nyt sillä ei ollu mitään asiaa. se vaan kyseli miten menee, onko työpaikka varmentunu. sit se sano ettei hällä ny asiaa edes ollu että terkkuja ja silleen.. se tuntui todella ihanalta.. <3
Olisi kiva ku kaveritki soittais joskus ihan vartavasten ja kysyis et "hei nonne, miten sulla menee?". Tottakai tulee aina esim. irkis/mese se perus mooooi mitä kuuluu, mut se on lähinnä keskustelunaloitus.. kyllä te sillee tiedätte niiden eron eiks je?
(tää on mielenkiintoinen aihe mistä keskustella mutta nyt on liikaa tässä tekeillä enkä osaa pukea tunteita ja ajatuksia aiheesta sanoiksi. yritän myöhemmin uudelleen.)
-
frapathea
Miksi olet tekemisissä moisten kanssa?wRRa wrote: Mua suoraan sanottuna tänään KYRSII JA VITUTTAA ihan suunnattomasti muutamat ihmiset, joilla on tapana vaan hyväkskäyttää kun ne haluu jotain mut sit ne ei koskaan anna ite mitään tai jos antaa ni siinäki aina kusee joku ja muutenki... Ääähhh.
Toisinaan on hyvä tunnustaa itselleen vituttavien juttujen suhteellista tarpeettomuutta ja tylysti leikata pois tarpeetonta kärsimystä aiheuttava paska.
Mielihyvän takiihan me kaikki vuorovaikutetaan. Kyse ei ole siitä, etteikö kavereista voisi hyötyä, vaan siitä, että hyödyn ja mielihyvän tulisi olla molemminpuolista, jotta vuorovaikutussuhde olisi toimiakseen.Mitä vitun kavereita ne on olevinaan? Must kavereiden kans ei hengata siks et niist hyödytään jotain tollast, vaa siks et niiden seurast pidetää.
Eli jos tuntuu siltä, että jokin suhde aiheuttaa enemmän vitutusta kuin mielihyvää, niin
Miksi olet tekemisissä moisten kanssa?
Olen ollut molemmissa asemissa, kuitenkin niinkutsutun loisen roolissa enemmän. Ne ovat vaikuttaneet aivan normaalilta kanssakäymiseltä useissa tapauksissa. Kanssakäymiseltä, joka on molempien osapuolien osalta täysin vapaaehtoista.Oletteko huomanneet itse tällaista käytöstä tapahtuvan lähipiirissänne? Entä oletteko huomanneet ottavanne joihinkin ihmisiin yhteyttä ainoastaan huumeiden toivossa tai hyötyäksenne muuten heistä jotain?
Olen toisinaan teeskennellyt läheistäkin kiintymystä helppojen huumeiden toivossa. Toisinaan jollain kaverilla nyt on vaan aina sattunut olemaan huumeita – ja hei – kyl mä pitäisin aika kusipäänä sellast tyyppii, joka ite vetäis huumeksii muttei vois tarjota mulle.
Luotan siihen, että ne ihmiset, jotka haluavat olla kanssani tekemisissä ovat kanssani tekemisissä.Mitä kaverit ylipäätään merkitsee teille? Kumpi menee teidän tärkeysjärjestyksessä ykköseks, douppi vai frendit?
En aseta ihmissuhteilleni ehtoja tai aikarajoja.
Huumeit saa rahal ja pillul. Ystävyyssuhteet on yleensä sellasii, joist en haluais käydä kauppaa. Mihinkää suuntaan. En myöskään rakkauden ehdoista.
Huumeita käyttämättömiä ystäviä ei juurikaan ole, mut siihen lie osasyynä muutenkin kiinnostuksenkohteiden ja elämäntyylien erot. On niit kai pari, joit näen muutaman kerran vuodes, max. Ei se mitää.
Monet kaverit on kuitenki sellasii, et vaik ne vetää huumeit, ni ei juurikaan yhdessä moista harrasteta.
-
Lautturi
- Lepakko
Rahalla saa maksullista piluu ilmaiseksi....frapathea wrote:Huumeit saa rahal ja pillul.
Joo joo,
yksi kaveri joka on omillaan toimeentuleva, kertoi että kovinkaan moni nainen ei ole ollut hänestä kiinnostunut miehenä.
Siinä kohtaa kun vahingossa jättää soffalle Mercosulin bearerin, niin homma etenee seuraavasti (naisen kanssa joka ei ole miehestä kiinnostunut miehenä):
1. Jos nainen on varakkuudeltaan > tai =, niin miehen varallisuus nollaantuu ja nainen tarkastelee tätä jälleen puhtaasti miehen anatomian kautta, ei piluu...
2. Jos nainen on köyhäläinen, mutta ei kapitalisoi seksuaalisuuttaan, ei piluu.
3. Jos nainen on köyhäläinen ja kapitalisoi seksuaalisuutensa markkinoiden määrän hintatason perusteella, piluu markkinahintaa vastaan.
4. Jos nainen on köyhäläinen ja kapitalisoi seksuaalisuutensa mielikuvituksensa mukaan, ihan järjetöntä jyystöö ilmaiseksi, hyvä ettei henki lähde...
Eli siis tyypin 4. kurtisaanin kanssa homma etenee sen logiikan valossa että kurtisaani kuvittelee voivansa päästä käsiksi miehen varallisuuteen paneskelemalla tätä tavalla jota kukaan ei ole koskaan aiemmin tehnyt, tästä hyvästä mies sitten perustaa säätiön Sveitsiin jonka beneficiariksi naisen saattaa...
Joo joo, näin sen homman pitäis mennä jonkun aika laajasti vallalla olevan teorian mukaan...
No mut, teoria jalkautetaan noin kaksi kuukautta kestävällä kiimalimppuamisella, jonka aikana homma lähinnä vaikuttaa (ulkopuolisin silmin tarkasteltuna) siltä että kurtisaani koittaa panna varastoon koko ihmiskunnan tarpeisiin, koska maan aurigosta tulee supernova 9 000 000 000 vuoden kuluttua.
Tämä on siis miehen kannalta kuitenkin sangen nautinnollista aikaa, koska tänä ajanjaksona on puhtaasti objekti, siinä missä nainen subjekti.
Näin ollen tämä aikakausi poikkaa edukseen esim. seurustelusta nymfomaanin kanssa, vaikka samaa magnidutia edustaakin lätinän asteikolla.
Yleensä viimeistään siinä kahden kuukauden nurkilla mukaan astuu talouksien integrointineuvottelut...
Nämä johtaa siihen että mies alkaa kärsiä pirummoista päänsärkyä ja katoaa sitä potemaan jonnekkin maanääriin...
Sisukkaimmat kurtisaanit ovat miehen metsästäneet käsiinsä ja onnistuneet neuvottelemaan itselleen toisen kiimakauden.
Tyypin 4. kurtisaanilla on se käsitys että eka kausi meni pieleen koska silloin ei tullut pantua miestä tarpeeksi, mutta tällä kertaa kun hullunraivolla pistää menemään niin......
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
-
Death
- Apteekki
Sillon kun alotin käyttää huumeita niin huomasin, että pikkuhiljaa alkoi vanhat kaverit (jotka ei käytä) jäämään pois. Tilalle alko tulla uusia kavereita, jotka käytti huumeita. Nykyään parhaat kaverit käyttää kaikki jotain ja oon huomannu, että en tuu niin hyvin juttuun sellaisten tyyppien kanssa jotka ei käytä mitään. Mulla on kuitenki erikseen kaverit ja ne tyypit joiden kanssa oon tekemisissä vaan ku tarvin vaan kamaa. Kyllä monesti soitan kavereille ja ne soittaa mulle, että onko heittää esim. pientä palaa. Mut kyl on tullu huomattua ne, jotka haluu olla kavereita vaan kaman takii ja ne jotka on oikeesti kavereita. Mulla on muutama hyvä ystävä. Me nähään muutenki ku säätöjen merkeis ja sillee. Ja meillä on vähän sellanenki meininki, että kamat on aika pitkälti yhteisiä. Eli jos vaikka menään jonku kämpille ni kyllä siellä ryynit kiertää ja kaljaa saa ottaa jääkaapista niin paljo ku jaksaa juoda. Sit taas joku toinen kerta joku toinen tarjoo. Ei kukaan ala mitään rahaa pyytää vedoista, vaan ens kerralla se toinen sit tarjoo. Ja siitä huomaan nää hyvät kaverit kans, että ne saattaa soittaa ja sanoo et "mul on nyt vitun hyvää piriä täs tuu mun kämpille mä tarjoon illan" Ja sit taas ku mulla on jotain ni tarjoon sille. On mulla vielä pari vanhaa kaveria, jotka oon tuntenu ala-asteelta asti mut on siinä jotenki vähän vaivautunu tunne ku käydään kaljalla ku nää puhuu autoistaan, vaimoistaan ja duuneistaan. Mulla ei oo vittu autoa eikä vaimoa eikä duunia.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
Death
- Apteekki
Pitää oikeestaan paikkansa.. tai vähän riippuu minkälaisia päihteitä. Jos mä vedän viinaa tai piriä ni kyl mä haluun olla kavereide kaa. Mut esim. psykedeelit, opiaatit ja tollaset ni on ihan kiva olla yksinlahke wrote:sillon kun on päihteitä niin ei tarvi ihmissuhteita
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
Baikonur
- Kameleontti
Mut kahdestaan tuollaiset jutut on just parhaita.Death wrote:mut sellanen mikä pitää paikkansa on se, että kun on kamaa ei tarvii tyttö/poikaystävää. Varsinkin jos käyttää sellaisia huumeita, joista saa hyvän euforian eli on niin hyvä fiilis ettei tarvi kokea rakkautta tai orgasmia, koska sen saa siitä kamasta. Onko kukaan huomannu, et kama tekee myös tunnevammaseks?lahke wrote:sillon kun on päihteitä niin ei tarvi ihmissuhteita
"Never thought that a street drug would be what we need."
-
naponen
- OD
Musta kaman käyttö ei oo aiheuttanu mun olemassa olevaa tunnevammaisuuttani. Koska menneisyys on aiheuttanut sen, etten oikeen uskalla aina puhua tunteista tai itkeä ääneen tms, niin oon huomannu että kuoseissa tunteet meinaa tulla pintaan, mutta niitä kelaa sillee syvällisemmin. Selvinpäin jos tulee pahoja ajatuksia mieleen niin sitten niitä vaan sillee suree, muttei sen kummemmin ajattele.Death wrote:Onko kukaan huomannu, et kama tekee myös tunnevammaseks? Sen jälkeen ku mä olin käyttäny +vuoden opiaatteja en oo itkeny, surru, rakastunu enkä oo tuntenu syyllisyyttä ja se vaan vahvistuu vuosivuodelta. Ainut on ku ei oo vetäny mitään ni tuntee vielä surua ja ehkä vähän syyllisyyttä jostain.
-
Death
- Apteekki
Toi on varmaan aika yksilöllinen asia. Mut ite oon huomannu sen, että kun käytän psykedeelejä tunteet tulee pintaan, eli tajuan kuinka paljon rakastan tyttöystävääni ja kelaan, et vittu meen sen kaa naimisiin ja aamulla kelaan et vitut.naponen wrote:Musta kaman käyttö ei oo aiheuttanu mun olemassa olevaa tunnevammaisuuttani. Koska menneisyys on aiheuttanut sen, etten oikeen uskalla aina puhua tunteista tai itkeä ääneen tms, niin oon huomannu että kuoseissa tunteet meinaa tulla pintaan, mutta niitä kelaa sillee syvällisemmin. Selvinpäin jos tulee pahoja ajatuksia mieleen niin sitten niitä vaan sillee suree, muttei sen kummemmin ajattele.Death wrote:Onko kukaan huomannu, et kama tekee myös tunnevammaseks? Sen jälkeen ku mä olin käyttäny +vuoden opiaatteja en oo itkeny, surru, rakastunu enkä oo tuntenu syyllisyyttä ja se vaan vahvistuu vuosivuodelta. Ainut on ku ei oo vetäny mitään ni tuntee vielä surua ja ehkä vähän syyllisyyttä jostain.
-
lonecell
Joo, meillä on kyl Baikonurin kanssa toistaiseksi ollut aina opiaatteja kiskoessa todella mukavaa. Kun annokset pitää kohtuullisina ja harvoin käyttää niin ainakin itselläni noi toimii melkeinpä jonkinlaisena empatogeeninä. Tavallaan kun sen normaalisti aina vaivaavan perusahdistuksen saa pois niin pystyy jotenkin ajattelemaan ja tuntemaan selkeämmin. Ja kaikenlainen kiehnääminen tuntuu ihan mahtavalta, mistään ei oikein pysty ottamaan stressiä ja yleensä saa nukuttuakin tosi hyvin. Oikeastaan parempia parisuhdehuumeita kuin psykedeelit minusta kun olo pysyy kuitenkin muuten suht "maanläheisenä"Baikonur wrote:Mut kahdestaan tuollaiset jutut on just parhaita.Death wrote:mut sellanen mikä pitää paikkansa on se, että kun on kamaa ei tarvii tyttö/poikaystävää. Varsinkin jos käyttää sellaisia huumeita, joista saa hyvän euforian eli on niin hyvä fiilis ettei tarvi kokea rakkautta tai orgasmia, koska sen saa siitä kamasta. Onko kukaan huomannu, et kama tekee myös tunnevammaseks?
Asiat olis varmaan täysin erilailla jos olis joku päivittäistä käyttöä vaativa fyysinen riippuvuus.
-
Toma
- Psykonautti
Ainakin 80% kavereista on vaa huumefrendei eli ei olla muuten yhteydessä paitsi aiheesee liittyen. Muijakin kyrsiintyny mun päihteiden käyttöön ja alkaa tää itellekin riitttää. Pakko lopettaa ennen ku pää pehmenee enemmän. Taas kirjottelen muijan koneella viestejä tänne ku oon ihan vitun pöhinä koksu päissäni ja pysty rauhottuu...... Olin säästäny tennarin tätä varten ja totta vitussa menin kadottaa sen. 
Vanhemmila myös vihiä asiasta kuten myös siskolla ja tottakai se rassaa välejä huonompaan. Yhteiskunta ei vaan hyväksy muuta kun sen alkoholin.
Vanhemmila myös vihiä asiasta kuten myös siskolla ja tottakai se rassaa välejä huonompaan. Yhteiskunta ei vaan hyväksy muuta kun sen alkoholin.
Masentaa ahdistaa vituttaa
-
Diamond
- Psykonautti
Mielenkiintonen keskustelu ollut täällä jokunen vuosi sitten
Eipä tätään kukaan lue, mutta tuleepahan jonnekkin purettua kurja olo!
Itse olen tässä viime aikoina huomannut kuinka suppeaksi oma kaveripiirini onkaan mennyt ja olen päättänyt yrittää korjaa tilanteen. Silloin kun huumeita alkoi käyttää, kaverit vaihtuivat todella nopeasti sellaisiksi, jotka myös käyttivät. Vanhat, mahtavat ystävät jäivät taka-alalle kun mielessä oli vaan uudet siistit kuviot. Näin jälkeenpäin miettien toivoisi että ajassa pystyisi menemään taaksepäin.
Nytten kuin joitain kavereita katsoo, niin tulee olo että he ovat kavereita vaan silloin kun douppaavat. Selvinpäin eivät niinkään. Osasta on kadonnut täysin aitous ja heidän omat ihanat persoonallisuutensa. Myös oma douppaamisen huomattava vähentyminen on tehnyt minusta "tylsän" ihmisen heille. Minusta on siis ihan suoraan näin sanottu. Omasta mielestäni näen kaiken taas selkeämmin ja teen paljon asioita, mitkä muutaman vuoden aikana ovat täysin jääneet pois
Itse olen tässä viime aikoina huomannut kuinka suppeaksi oma kaveripiirini onkaan mennyt ja olen päättänyt yrittää korjaa tilanteen. Silloin kun huumeita alkoi käyttää, kaverit vaihtuivat todella nopeasti sellaisiksi, jotka myös käyttivät. Vanhat, mahtavat ystävät jäivät taka-alalle kun mielessä oli vaan uudet siistit kuviot. Näin jälkeenpäin miettien toivoisi että ajassa pystyisi menemään taaksepäin.
Nytten kuin joitain kavereita katsoo, niin tulee olo että he ovat kavereita vaan silloin kun douppaavat. Selvinpäin eivät niinkään. Osasta on kadonnut täysin aitous ja heidän omat ihanat persoonallisuutensa. Myös oma douppaamisen huomattava vähentyminen on tehnyt minusta "tylsän" ihmisen heille. Minusta on siis ihan suoraan näin sanottu. Omasta mielestäni näen kaiken taas selkeämmin ja teen paljon asioita, mitkä muutaman vuoden aikana ovat täysin jääneet pois
-
wRRa
- Moderator
Diamond, annan sulle vinkin: JUOKSE! 
Siis, vaihda piirejä. Oikeasti. Sä saat myös itse enemmän irti sellaisten ihmisten seurasta, jotka osaa tehdä muutakin, kuin vetää päänsä sekasin 24/7 ja osaa puhua muustakin kuin douppaamisesta.
Mulla on kyllä edelleen sellasia frendejä, jotka douppaa lähes päivittäin ja mä nautin niiden seurasta tosi paljon. Ne on vaan hyviä tyyppejä ja niiden kanssa on hauska jutella, vaikka en itse käyttäisikään mitään. En toisaalta ole saanut ainakaan näiltä ihmisiltä sellasta palautetta, että olisin jotenkin tylsä.
Esimerkiks jonkun harrastuksen alottaminen voi jeesata löytämään uusia ystäviä
Mulla oli alkuun tosi vaikeaa kun en osannut puhua mistään muusta kuin huumeista. Nyt on muut keskustelunaiheetkin palanneet pääkoppaan, mikä tuntuu kyllä hyvältä.
Siis, vaihda piirejä. Oikeasti. Sä saat myös itse enemmän irti sellaisten ihmisten seurasta, jotka osaa tehdä muutakin, kuin vetää päänsä sekasin 24/7 ja osaa puhua muustakin kuin douppaamisesta.
Mulla on kyllä edelleen sellasia frendejä, jotka douppaa lähes päivittäin ja mä nautin niiden seurasta tosi paljon. Ne on vaan hyviä tyyppejä ja niiden kanssa on hauska jutella, vaikka en itse käyttäisikään mitään. En toisaalta ole saanut ainakaan näiltä ihmisiltä sellasta palautetta, että olisin jotenkin tylsä.
Esimerkiks jonkun harrastuksen alottaminen voi jeesata löytämään uusia ystäviä
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Dexma
- Moderator
Tota.wRRa wrote: Siis sellasia ihmisiä, jotka väittää olevansa kavereita, mutta todellisuudessa ottaa yhteyttä vain halutessaan a) Kyytiä [voidakseen säätää huumeita] b) Huumeita c) Myydä huumeita d) Rahaa
Joo kyl mäkin tätä tietyllä tapaa vihaan, mut omalla tavalla on ihan kivaa sellaista pikkusosiaalista menoa. Huumeiden säätäminen ja vetäminen on sellaista pientä puuhaa siinä kaiken keskellä. Perseestä on jos ne ihmiset sekoilee ja käy hermoille, silloin joo vittuun niistä ihmisistä. Mut esim itekkin niin aika hankala saada itteensä liikenteeseen jos ei oo lähössä kuosaan ja säätään.
Se koko hässäkkä on ihan jännää omalla tapaa.
tRip lainaten ja kääntäen, että lähtee aamulla säätään ja lopussa kädessä on vain geesi hatsia. Se on se matka joka oli siistiä sen päivän aikana. Silloin tapahtuu kaikkee jännää.
Ei mut joo ois kiva, kun ois kavereita lisää joidenka kanssa vain hengailis, toisaalta en mä niin jaksava oo aina... ehkä mä vain jatkan säätämistä