Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
enc0re
Karvakuono

Re: Amfetamiini topic.

Post by enc0re »

pirinisti82 wrote:jos myyjjä ottaa testi nokat mitä se todistaa?
Sen että se on turvallista tai sit myyjä on vitun tyhmä :D
Heräätkö koskaan painajaisista
Puhutko paskaa ja kiellätkö kaiken
Haluatko nähdä uuden painajaisen
Hengitä rauhassa ota varovasti
Loppu on lähellä se on viimeinen Rasti
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

enpä oo kymmenen vuoden aika törmänny "vaaralliseen" piriin
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

täällä päin se menee yleensä niin että myyjälle tarjotaan vedot kiitokseksi vaivan näkemisestä säädön yhteydessä.. siinähän se tulee sit samalla testittyä. mut toi pöhinäki menee niin monen välikäden kautta että periaatteessahan joku ois voinu hyvin jatkaa siihen jotain vaarallista ennen ku se teidän käsiin päätyy, eikä sillä joka ne teille myy oo mitään hajuu siit... eikä ne vaarallisten mömmöjen vaikutukset heti välttämättä näy.

mut joo enpä oo kyllä itekään koskaan törmänny vaaralliseen piriin et emmä ainakaa pirii säätäes "testitytä" niitä kellää ja tiiän kuitenki ku frendeilt säädän et samaa pöhinää ne iteki vetää :D joskus euroopassa liikku tosin kuulemma joku herskasatsi jossa oli pernaruttojauhetta! siis huh. suomessa en oo onneks ikinä moisesta kuullu.

//edit

mut siis noi "testinokat" voi tarkottaa esim. että testaa, onko myymässä hyvää piriä tms. tai sitte myyjä vaan yksinkertasesti haluaa kitkuilla ne omat nousunsa säädön välistä ellei ostaja oma-aloitteisesti tarjoa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

ku mä ostan piriä, se jolta mä sitä ostan on esim ostan 1g 20€ ja mä ostan sen 1g siltä pois 30€ eli myyjjä saa siitä sen säätämis vaivan ettei mitää vetoi tarvii tarjoo
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

pirinisti82, noinhan sen pitäs mennä mut vähän eri käytännöt eri mestoissa. täällä päin on ollu tapana tarjoo vedot ainaki jos myyjä ei ota välistä, eli esim. hinta on jo alunperin niin paha että myyjä päättää vaan vähän jeesata kaveria eikä hyödy siitä ite mitään, sillon on vaan kohteliasta tarjota.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

tajusin kyl mitä meinaat kuha kirjotin
Death
Apteekki

Post by Death »

Jos mä säädän jolleki vauhtii ni kyl mä otan siitä vedot, mutta tietenkin kysyn ensin. Ei se oo ikinä kenellekkään mikään ongelma ollut. Mut kyl hyville kavereille ihan ilmasekski voi hakee. Ne kuitenki tarjoo sit aina.. Viime aikoina on ollu vitun hyvää piriä liikkeellä. ainaki mulle on tullu.. Vittuku rupes tekee mieli pirjooo!
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Death wrote:Jos mä säädän jolleki vauhtii ni kyl mä otan siitä vedot, mutta tietenkin kysyn ensin. Ei se oo ikinä kenellekkään mikään ongelma ollut. Mut kyl hyville kavereille ihan ilmasekski voi hakee. Ne kuitenki tarjoo sit aina.. Viime aikoina on ollu vitun hyvää piriä liikkeellä. ainaki mulle on tullu.. Vittuku rupes tekee mieli pirjooo!
Ei tee mieli, oíkeesti. Asiaan voi vaikuttaa et oon ihan saatanan säädöissä.. Nyt on laatu kohdallaan. Säädin aika kauan mun kotiteatteriin sellasta usb- johdollista minikotiteatterii.. siis eikai se nyt vittu kahden kautta voi mennä..häh.. mut mikä vittu on din-liitin? ai joo. topicciki ihan oikee.. ei vittu.. oli kai niin pahat bentsoviekat tjs. ku taisin aliarvioida tän tehon.. varmaan kolisis tollanen 0,0xx? siis vahinkos jäi tollanen ja en voi ees kuvitella et ottasin.. tuskin pitkään aikaan.. hu huh..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
Death
Apteekki

Post by Death »

Kyllä se aina niin menee, että ku pitkästä aikaa saa kunnon vedot ni kelaa että vittu mä voisin vetää tätä jokapäivä loppu elmäni. Mut sit ku muutaman päivän päästä tavara loppuu ni on ihan toisissa aatoksissa (vittu mä en koske tohon paskaan enää ikinä ees tikulla) :heh:
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Death wrote:Kyllä se aina niin menee, että ku pitkästä aikaa saa kunnon vedot ni kelaa että vittu mä voisin vetää tätä jokapäivä loppu elmäni. Mut sit ku muutaman päivän päästä tavara loppuu ni on ihan toisissa aatoksissa (vittu mä en koske tohon paskaan enää ikinä ees tikulla) :heh:
you dont get my point or i dont get yours, but i think now that maybe is better if i dont get any points. Siis vittu mitä harhoi kuuluu.. huh huh
mauseri
LD50

Post by mauseri »

pirinisti82 wrote:ku mä ostan piriä, se jolta mä sitä ostan on esim ostan 1g 20€ ja mä ostan sen 1g siltä pois 30€ eli myyjjä saa siitä sen säätämis vaivan ettei mitää vetoi tarvii tarjoo
Nyt on pakko olla asiasta erimieltä. Myyjät tekevät rahaa sillä et ne myy.. Ei myyjille hakuja anneta.. tai tiiä sit ku kaikki on jo jengin mielest ookoo nykyää.. kaikki maksaa liikaa, kaikki on liian huonoo, kaikki säätää liikaa, ja nuoriso on tullut ja alkanut valtaamaan tomosokerimarkkinoita. haistakaa paska. oikeesti, nykyään ehkä 1,46% säätäjistä on enää järjissään. ja nouret tulee ja laittaa kaikki pöpilään. ostakaa pevee pirinä, ihan aitoo happoo tää on. miten niin heikistä 1600€ budii on ihan ok jo.. ei vittu mä tapan itteni
Death
Apteekki

Post by Death »

mauser1911 wrote:
Death wrote:Kyllä se aina niin menee, että ku pitkästä aikaa saa kunnon vedot ni kelaa että vittu mä voisin vetää tätä jokapäivä loppu elmäni. Mut sit ku muutaman päivän päästä tavara loppuu ni on ihan toisissa aatoksissa (vittu mä en koske tohon paskaan enää ikinä ees tikulla) :heh:
you dont get my point or i dont get yours, but i think now that maybe is better if i dont get any points. Siis vittu mitä harhoi kuuluu.. huh huh
Ei toi edes liittyny sun kirjotukseen :D Kunhan kirjottelin omia mielipiteitäni vauhdista..
Death
Apteekki

Post by Death »

mauser1911 wrote:
pirinisti82 wrote:ku mä ostan piriä, se jolta mä sitä ostan on esim ostan 1g 20€ ja mä ostan sen 1g siltä pois 30€ eli myyjjä saa siitä sen säätämis vaivan ettei mitää vetoi tarvii tarjoo
Nyt on pakko olla asiasta erimieltä. Myyjät tekevät rahaa sillä et ne myy.. Ei myyjille hakuja anneta.. tai tiiä sit ku kaikki on jo jengin mielest ookoo nykyää.. kaikki maksaa liikaa, kaikki on liian huonoo, kaikki säätää liikaa, ja nuoriso on tullut ja alkanut valtaamaan tomosokerimarkkinoita. haistakaa paska. oikeesti, nykyään ehkä 1,46% säätäjistä on enää järjissään. ja nouret tulee ja laittaa kaikki pöpilään. ostakaa pevee pirinä, ihan aitoo happoo tää on. miten niin heikistä 1600€ budii on ihan ok jo.. ei vittu mä tapan itteni
Tässä asiassa oon täysin samaa mieltä! Nykyään sellasia 14-16 vuotiaita jätkiä tulee myymään budia 20e/g ja sit ku kattoo sitä settiä ni siinä on joku puol grammaa.. aloin vaan nauraa ihan vitusti ja kysyin, että paljo sä oot tästä maksanu ku pitää myydä puol grammaa 20eurolla. Sit se sano ihan ylpeenä, että "maksoin 1500euroa heikistä" huhhuhhh Ja joku 15v poika yritti tos pari viikkoo sit myydä bromo lappua happona. Seki vähän vituttaa tossa huumekaupassa, että monesti jos myy liian halvalla esim. subuu ni saa turpaan muilta diilereiltä. Koska sillon sä viet niiden asiakkaat.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Death wrote:
mauser1911 wrote:
Tässä asiassa oon täysin samaa mieltä! Nykyään sellasia 14-16 vuotiaita jätkiä tulee myymään budia 20e/g ja sit ku kattoo sitä settiä ni siinä on joku puol grammaa.. aloin vaan nauraa ihan vitusti ja kysyin, että paljo sä oot tästä maksanu ku pitää myydä puol grammaa 20eurolla. Sit se sano ihan ylpeenä, että "maksoin 1500euroa heikistä" huhhuhhh Ja joku 15v poika yritti tos pari viikkoo sit myydä bromo lappua happona. Seki vähän vituttaa tossa huumekaupassa, että monesti jos myy liian halvalla esim. subuu ni saa turpaan muilta diilereiltä. Koska sillon sä viet niiden asiakkaat.
Näin on näppylät nykyään. Jengi vaan hyväksyy sen liian helposti. Pitäs laittaa kampoihin. Mut jos vois laittaa kunnolla kampoihin, niin ois jo niin paljo massii et vois sanoa, nyt mul on tarpeeks. Nyt alkaa hinnat tippuun. vittu. Oikeesti oon kyselly vähän isommilta myyjiltä, niin saa poistaa niin paljo ku haluu, niin hyvää ku haluu, mut se g maksaa sen 50€.. Täällä suunnalla. Siis aa. Siis puhun nyt grammakaupasta.. siis suoraan kadulle.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

ite ostin helsingistä iha ok vauhtii 35e /g :) vaikka ite ennii välitäkkää vauhdista niin kyllä tuota voi välillä nauttia :P oiskoha tuota jo yköne menny 8)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

50e/g piristä???? no huhhu! Täällä päin (pk-seutu ja lähialueet) 35e/g on kallein mitä on tullut vastaan mutta käsittääkseni kuitenkin aika normaali hinta... halvimmillaan 15e/g.

Mielenkiintoista kyllä, halpa piri on usein jopa parempaa kuin kallis... Johtuneeko siitä että välikäsiä ja jatkeitakin on vähemmän?
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

aalto pituudel......
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
mauseri
LD50

Post by mauseri »

edit: en sano mitää
Death
Apteekki

Post by Death »

wRRa wrote:50e/g piristä???? no huhhu! Täällä päin (pk-seutu ja lähialueet) 35e/g on kallein mitä on tullut vastaan mutta käsittääkseni kuitenkin aika normaali hinta... halvimmillaan 15e/g.

Mielenkiintoista kyllä, halpa piri on usein jopa parempaa kuin kallis... Johtuneeko siitä että välikäsiä ja jatkeitakin on vähemmän?
Paska piri voi joidenki mielestä tuntuu siks hyvältä, että sitä on jatkettu kaikilla muilla aineilla jotka buustaa pirin vaikutusta.. Kyllä oikeesti hyvästä piristä voi maksaa, koska alle 0.1 vedot kolahtaa niin vitusti eli siitä grammasta saa ihan helvetisti vetoja. Tommonen halvempi piri menee yleensä hetkessä.. Ja sitä on jatkettu kaikella paskalla. Ite maksan ihan puhtaasta 40e/g, vaikka kyllä mä saisin ihan 20e mut se on niin paskaa, et sitä pitää ostaa monta grammaa saadakseen yhtä paljo sitä puhdasta piriä ku mitä tosta 40euron piristä saa. Niin ja hyvän pirin vaikutusta ei huomaa niin hyvin, koska se on puhtaampaa eli se toimii hieman kuin metamfetamiini todella puhtaasti. Idea ei ole sekottaa päätä vaan saada euforinen, vauhdikas vitun hyvä fiilis.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Death wrote:
wRRa wrote:50e/g piristä???? no huhhu! Täällä päin (pk-seutu ja lähialueet) 35e/g on kallein mitä on tullut vastaan mutta käsittääkseni kuitenkin aika normaali hinta... halvimmillaan 15e/g.

Paska piri voi joidenki mielestä tuntuu siks hyvältä, että sitä on jatkettu kaikilla muilla aineilla jotka buustaa pirin vaikutusta.. Kyllä oikeesti hyvästä piristä voi maksaa, koska alle 0.1 vedot kolahtaa niin vitusti eli siitä grammasta saa ihan helvetisti vetoja. Tommonen halvempi piri menee yleensä hetkessä.. Ja sitä on jatkettu kaikella paskalla. Ite maksan ihan puhtaasta 40e/g, vaikka kyllä mä saisin ihan 20e mut se on niin paskaa, et sitä pitää ostaa monta grammaa saadakseen yhtä paljo sitä puhdasta piriä ku mitä tosta 40euron piristä saa. Niin ja hyvän pirin vaikutusta ei huomaa niin hyvin, koska se on puhtaampaa eli se toimii hieman kuin metamfetamiini todella puhtaasti. Idea ei ole sekottaa päätä vaan saada euforinen, vauhdikas vitun hyvä fiilis.
Puhut taas asiaa. Kehtaatko täsmentää mitä pidät "puhtaana pirinä" siis prosentteina?
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

80% on puhas jo
Death
Apteekki

Post by Death »

mauser1911 wrote:
Death wrote:

Puhut taas asiaa. Kehtaatko täsmentää mitä pidät "puhtaana pirinä" siis prosentteina?
No siis puhdasta se alkaa olee ku mennään sinne 80% mut kyl mun mielestä 60% alkaa olee jo ihan hyvää..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

joo. ok. mä sanon 80% puhtaaks. Kiitokset täsmennyksestä. Kovin prossa minkä oon nähny oli 96%. siis pöytäkirjasta. sörkkää tjs. oli jääny 3g sellasta.
Death
Apteekki

Post by Death »

mauser1911 wrote:joo. ok. mä sanon 80% puhtaaks. Kiitokset täsmennyksestä. Kovin prossa minkä oon nähny oli 96%. siis pöytäkirjasta. sörkkää tjs. oli jääny 3g sellasta.
96% on jo aika vahvaa, siinä pitää olla jo tarkkana annostelussa.
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

96% alkaa olee jo sen verran sairast et tukka lähtee kirjaimellisesti
SugarRay
Karvakuono

Post by SugarRay »

Mitenkäs ootte kokenu opiskelemisen vauhdissa? Jääkö sillon mitään päähän, nopeutuuko luku/työtahti, saako motivaatioo, hoituuko hommat, kasvaako arvosanat? Vois nimittäin jostain kaivaa ihan opiskelujen iloksi tätä myrkkyä. Eipä varmaan mikään uusi idea... :coool:
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

voin sanoo et ei kannata ees yrittää tollasta ^

sitä paitsi on laitonta vetää pirii koulus
mauseri
LD50

Post by mauseri »

SugarRay wrote:Mitenkäs ootte kokenu opiskelemisen vauhdissa? Jääkö sillon mitään päähän, nopeutuuko luku/työtahti, saako motivaatioo, hoituuko hommat, kasvaako arvosanat? Vois nimittäin jostain kaivaa ihan opiskelujen iloksi tätä myrkkyä. Eipä varmaan mikään uusi idea... :coool:
saat hyvän motivaation opiskelun lopettamiseen
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Amfetamiini ei auta kovin hyvin minua opiskelemaan, mutta ritalin reilummin annosteltuna kyllä. Pireissä uppoutuu joko ajatuksiinsa tai alkaa touhottamaan omiaan. Tämäkin tietty yksilöllistä.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Death
Apteekki

Post by Death »

Joskus ku olin koulussa ni vedettiin kavereiden kans välitunnilla pirivedot, eikä siitä opiskelusta mitään tullu. En siis todellakaan edes harkinnut tunnille menoa.