Hurjimmat ryynit

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
medicineman
Lepakko

Hurjimmat ryynit

Post by medicineman »

Mitkäs on empiiriset kokemukset hurjimmista lääkärin määräämistä/muilla tavoin käsiin saaduista nappuloista?

Omalla kohdallani yköseks singahtaa Tolvon 60mg. Lääkärin ahdistukseen määräämiä raksuja ja kyllähän niillä se poistuikin. Ja samalla poistui äly, motoriikka ja tolkku. :shock:

Tyhmä kun olin, enkä kerrasta uskonut, niin söin kyseistä valmistetta vielä seuraavanakin päivänä, vaikka vaikutukset oli jo tullut koettua. Loput 98 pilleriä lensikin sit roskiin.
Fear is the price of imagination.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Minä joskus söin niitä 30millisiä useita kerrallaan, mutta ei tullut edes uni.
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

LD50 wrote:Minä joskus söin niitä 30millisiä useita kerrallaan, mutta ei tullut edes uni.
En tiedä mistä moinen efekti omalla kohdalani johtui, mut noita en suuhuni enää koskaan pistä, ellei ole pakko. Tai sekavuuden haluni ole tuskaisen suuri. :lol:
Fear is the price of imagination.
CharlieBigPpotato
Kameleontti

Post by CharlieBigPpotato »

Amobarbitaali nokitettuna, vanha kunnon euforinen barbituraatti.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
m
Lepakko

Post by m »

En nyt millään muista sen lääkkeen nimeä, ostin kännissä joltain ruotsalaiselta mustalaiselta, se sano että "nää menee hyvin päähän".
Aloitin joskus illalla, otin yhden, odotin puoli tuntia, toisen jne. Aamulla heräsin rappukäytävästäni ilman avaimia, aloin soitteleen kaverilleni jolla oli mun vara-avain, mutta se ei saanut mitään selvää mun puheesta, koska en osannut puhua. öyhmmöyjhccdbnksdn, oli aika vittumaista. Ymmärsin tilanteen jollain tapaa, mutta kieli ei toiminut. Vähän väliä nukahdin uudestaan ja yritin saada puhetta kuuluviin, mutta ei. :oops:

Lopulta klo oli 9.00 ja vuokra isäntä hereillä, menin sinne aivan sekasin, että "mjulloin avvhaimet hukassa", siinä meni varmaan 10 minuuttia ennen kuin se ymmärsi ja uskoi asian. silloin kyllä hävetti.
Ne oli jotain lihas relax juttuja, mutta ku ne oli ruotsalaisia niin, en oikein löytänyt netistäkään tietoa. Ja halusin vaan pään sekasin. Se oli varmaan typerintä mitä oon tehny, ilman tietoa nakkelee viinan kans nappeja naamaan...
Uute
Psykonautti

Post by Uute »

Kuka tahansa, joka on neuroleptejä kokeillut ilman psykoosia tietää niitten olevan aikamoista myrkkyä.
Kokeilkaa! Kaikki huumeet pitäisi laillistaa..
TiiEitsKay
Lepakko

Post by TiiEitsKay »

Uute wrote:Kuka tahansa, joka on neuroleptejä kokeillut ilman psykoosia tietää niitten olevan aikamoista myrkkyä.
word. :oops:
decaf

Post by decaf »

Uute wrote:Kuka tahansa, joka on neuroleptejä kokeillut ilman psykoosia tietää niitten olevan aikamoista myrkkyä.
yeah,

söin stemetiliä pahemman vertigo kohtauksen takia, aika kokemus :evil:
growy
Kameleontti

Post by growy »

Tenoxeja joskus kiskoin naamaan kännissä aika hyvin,loppuillasta mitään muistikuvaa..kaikkee juttuja oon kuullu jälkikäteen,ja kyllä hävettää/hävetti
ei oo kivaa olla överikuoseis :lol: :twisted:
catha
Psykonautti

Post by catha »

Känni+marzinesta (10kpl) mielenkiintoisia kokemuksia. Outoja visuaaleja sekä melkoista sekavuutta. Ei kylläkään ollut pahin ryyni mielestäni.
Pahimmat kunnot tuli kun menin ottamaan oluen, savun ja parin 2mg:n xanorin päälle pari leponexia. Vahva neurolepti. Täys black outti siitä lähtien kun alkoivat vaikuttamaan. Kukaan ei saanut puheestani mitään selvää. Olin jossain vaiheessa kadonnut porukasta ja yksi kaveri oli nähnyt minut seisomassa keskellä auto tietä tuijottamassa taivasta. Meinasi tulla kysymään, että olenko ihan kunnossa, mutta olin juossut karkuun jonkin aikaa kunnes olin rauhoittunut. Olin yrittänyt lahjoittaa hänelle kaikki tavarat mitä minulla oli mukana. Olin sekoillut kaikkea muutakin aivan päätöntä illan aikana. Aamulla herätessä totesin että olin hävittänyt tavaroita ja olin jopa onnistunut hävittämään toisen kenkäni jonnekkin ulos. Sitä kun ei löytynyt yhdeltäkään kaveriltani.
Ei ole sen jälkeen maistunut leponexit kännissä.
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Marzine ehkä se hulluin. Never again. :!:

Inovix