Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
ferox
OD

Re: Amfetamiini topic.

Post by ferox »

pirinisti82 wrote:80% on puhas jo
Death wrote:No siis puhdasta se alkaa olee ku mennään sinne 80% mut kyl mun mielestä 60% alkaa olee jo ihan hyvää..
Onko näillä prosenttiluvuilla yhteys johonkin tosimaailman tarpeeseen vai voinko minäkin osallistua arpajaisiin? Sisältyykö niihin jotakin pirin puhtauteen liittyvää tietoa? Mitä niiden avulla voi päätellä?
pirinisti82 wrote:sitä paitsi on laitonta vetää pirii koulus
Aha :shock: Voiko piri olla laitonta?? En olisi koskaan tullut ajatelleeksi :oops:
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
ApteekkiKuningas
Karvakuono

Post by ApteekkiKuningas »

xxx-men wrote:
ApteekkiKuningas wrote:

No huhhuh. Eipä nyt ole sentään ikinä tomusokerilla jatkettua piriä vastaan.
Ookko ihan varma? Niin tuohon sokeriläppään vaan heitin et jes ygösen oot kiskonu meneen niin eiköhän se aika sokerilta vaikuta.
Tarkotin silloin että illan aikana olin vetäny sen ykkösen. En kerralla :D.
Velho
LD50

Post by Velho »

SugarRay wrote:Mitenkäs ootte kokenu opiskelemisen vauhdissa? Jääkö sillon mitään päähän, nopeutuuko luku/työtahti, saako motivaatioo, hoituuko hommat, kasvaako arvosanat? Vois nimittäin jostain kaivaa ihan opiskelujen iloksi tätä myrkkyä. Eipä varmaan mikään uusi idea... :coool:
Vaikka jengi on puhunut että ei kannata ja koulu saattaa loppua siihen paikkaan. Mutta itse ainankin olen kyennyt parempiin suorituksiin ja arvosanoihin pirinkanssa mutta se jippo on annostelussa. En tietenkään neuvo lähteä kokeilemaan mutta toimii jos on toimiakseen.Riippuu ihan omasta opiskelumotivaatiosta ja sun muista.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
horna
Kameleontti

Post by horna »

Velho wrote:
SugarRay wrote:Mitenkäs ootte kokenu opiskelemisen vauhdissa? Jääkö sillon mitään päähän, nopeutuuko luku/työtahti, saako motivaatioo, hoituuko hommat, kasvaako arvosanat? Vois nimittäin jostain kaivaa ihan opiskelujen iloksi tätä myrkkyä. Eipä varmaan mikään uusi idea... :coool:
Vaikka jengi on puhunut että ei kannata ja koulu saattaa loppua siihen paikkaan. Mutta itse ainankin olen kyennyt parempiin suorituksiin ja arvosanoihin pirinkanssa mutta se jippo on annostelussa. En tietenkään neuvo lähteä kokeilemaan mutta toimii jos on toimiakseen.Riippuu ihan omasta opiskelumotivaatiosta ja sun muista.
Ainakin jaksaa hommia tehdä pidempään, jos esim. dead linet puskee päälle. Mutta kuten Velho mainitsee salaisuus on annostelussa. Samanlaista nuorallatanssia, kuin krapulan parantelu :)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Jos joku myyjä rupeaa puhumaan prosenttimääristä (puhtauden suhteen) mulla alkaa aina soimaan hälytyskellot päässä.

Ykhestä kaverista tietää että on todella hyvää kun kysyy laadusta niin sillä on tapana sanoa:"asiakas saa päättää". Sit se alkaa virnuilemaan kun rupeaa painamaan mäntää pohjaan.
Death
Apteekki

Post by Death »

CYKO wrote:Jos joku myyjä rupeaa puhumaan prosenttimääristä (puhtauden suhteen) mulla alkaa aina soimaan hälytyskellot päässä.

Ykhestä kaverista tietää että on todella hyvää kun kysyy laadusta niin sillä on tapana sanoa:"asiakas saa päättää". Sit se alkaa virnuilemaan kun rupeaa painamaan mäntää pohjaan.
Joo on tullu huomattua, et monesti jos myyjä sanoo että tää on 60% ni se on oikeesti 40%. Sieltä mistä yleensä haen ni ku kysyn, että onko se hyvää. Ni vastaus on vaan, että on se. Ja kyllä se aina on ihan vitun hyvää.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
ferox
OD

Post by ferox »

Death wrote:Joo on tullu huomattua, et monesti jos myyjä sanoo että tää on 60% ni se on oikeesti 40%.
Mistä tiedät...? Joskus ällistyttää, kuinka uskollisesti täällä luotetaan Stetson-Harrison -menetelmään.
Death
Apteekki

Post by Death »

ferox wrote:
Death wrote:Joo on tullu huomattua, et monesti jos myyjä sanoo että tää on 60% ni se on oikeesti 40%.
Mistä tiedät...? Joskus ällistyttää, kuinka uskollisesti täällä luotetaan Stetson-Harrison -menetelmään.
No en tietenkään tarkottanu mitään tasalukuja voihan se olla, ettei se ollut 40 vaan 50. Jutun pointti oli se, että minulle on tullut monesti vastaan sellasia tyyppejä jotka hirveästi kehuvat piriä ja sanovat että on 80%. Kun kysestä piriä siten kokeilee niin huomaa, ettei se todellakaan ole niin vahvaa. Toi nyt oli tollanen heitto, mut kyl mä sen verran oon tätä vetäny että osaan sanoa n.10-20% tarkkuudella vahvuuden. Ja olen huomannut, että aina kun piri on oikeesti hyvää niin ei myyjän tarvii pitää mitään vitun myyntipuheita. Se sanoo vaan, että tää on hyvää kokeile vaikka. Ja se on hyvää. Sama asia se on kun menee johki saatanan moskovan syrjä torille niin ne melkeen pakottaa ostaa ja väittää, että tuote on kestävä ja hyvä. Sama piraattituotteiden myynnissä joissain maissa.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
ferox
OD

Post by ferox »

Death wrote:Jutun pointti oli se, että minulle on tullut monesti vastaan sellasia tyyppejä jotka hirveästi kehuvat piriä ja sanovat että on 80%.
No mitä se sitten tarkoittaa, kun myyjä sanookin että 80 %? Siinä jutun pointissahan puhe oli 60 %:sta.
Death wrote:Joo on tullu huomattua, et monesti jos myyjä sanoo että tää on 60% ni se on oikeesti 40%. [...] Toi nyt oli tollanen heitto, mut kyl mä sen verran oon tätä vetäny että osaan sanoa n.10-20% tarkkuudella vahvuuden.
Ottamatta kantaa itse väitteeseen, niin eikös 40 % ole kuitenkin n. 10-20 %-yksikön tarkkuudella yhtä kuin 60 %. Selittäisitkö?
Velho
LD50

Post by Velho »

Uskaltaakoha ottaa tramalii pirin päälle?
E:Ja mikäköhän jatke kyseessä ku sekottaa klikkiin ni menee aika puuroks mut kuitenki jää filtterii ne jatkeet ja jos noista vaarallisista puhutaan niin onko kellään mitää hajuu niistä jatkeista? ihan mielenkiinnon pohjalta menisin 8)
Death
Apteekki

Post by Death »

ferox wrote:No mitä se sitten tarkoittaa, kun myyjä sanookin että 80 %? Siinä jutun pointissahan puhe oli 60 %:sta.
Juuri sanoin, että nää % luvut on vaan esimerkkejä. No mutta mitä mulle on tullu kadulla vastaan ni se on keskimäärin 20% miedompaa kun mitä sanotaan.
ferox wrote:Ottamatta kantaa itse väitteeseen, niin eikös 40 % ole kuitenkin n. 10-20 %-yksikön tarkkuudella yhtä kuin 60 %. Selittäisitkö?
Huhhuh mitä pilkunnussintaa! No minäpä selitän kun se taisi viime viestissäni jäädä selittämättä. Yleensä osaan arvioida amfetamiinin vahvuuden n. 10% tarkkuudella, mutta koska kokeneillekin sattuu virheitä niin laitoin sen 10-20%. Eli jopa minä saatan olla väärässä joskus.
ferox
OD

Post by ferox »

Velho wrote:Uskaltaakoha ottaa tramalii pirin päälle?
Uskalias uskaltaa. Kokeilitko hakua?
Death wrote:No mutta mitä mulle on tullu kadulla vastaan ni se on keskimäärin 20% miedompaa kun mitä sanotaan.
Tarkoitat siis, myyntipuheessa puhtausastetta liioitellaan aina noin 20 prosenttiyksiköllä? Lasketko oikeasti prosenttilaskuja näin? Se tarkoittaisi, että mainitsemassasi 40%→60% korotuksessa ainetta myydään 1/2 vahvemmaksi väitettynä, kun taas esimerkiksi 25 %:na mainostettu pore olisi oikeasti 5-prosenttista, jolloin myyjä käärisi jatkamalla nelinkertaisen lisävoiton ja ostajaa kustaan linssiin.
Death wrote:Huhhuh mitä pilkunnussintaa!
Huhhuh? Tulkitsin vain sanomaasi. Väität erottavasi poikkeaman, joka mahtuu antamiesi virherajojen sisälle.
Death
Apteekki

Post by Death »

Mä en sano enää mitään.
Velho
LD50

Post by Velho »

E:Ja mikäköhän jatke kyseessä ku sekottaa klikkiin ni menee aika puuroks mut kuitenki jää filtterii ne jatkeet ja jos noista vaarallisista puhutaan niin onko kellään mitää hajuu niistä jatkeista? ihan mielenkiinnon pohjalta menisin 8)
Edit2: Kyllä ferox käytin hakua mutta meinasin tällä vain että onko se olo pahaolo vain vai jotain vakavampaa? (laskuvaiheeseen sijoitettuna) :foil:
XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho »

Velho wrote:
Edit2: Kyllä ferox käytin hakua mutta meinasin tällä vain että onko se olo pahaolo vain vai jotain vakavampaa? (laskuvaiheeseen sijoitettuna) :foil:
Kyllä tramaa uskaltaa ainakin huoletta combottaa.
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Jos joku alkaa puhua prosenteista on yleensä amatöörit kyseessä. Hyvä kama myy kyllä itsensä ilman turhia myyntipuheitakin.

Ajatelkaapa vaikka seuraavaa seikkaa: Täällä(kin) te puhutte 80% amfetamiinista. Kun se tulee rajan yli puhtaus on Pasilan Poliisin mukaan 98-96% (Pari eri kertaa olen sialta kysynyt kun olen kuulusteluissa ollut). Poliisin myös sanomaa:"Yleensä takavarikoidun amfetamiinin puhtausaste vaihtelee 10-30% välillä ja 30% menee läpi hyvänä tavarana". Miksi kukaan jatkaisi 98% amfetamiinin 80%-yksikköä puhtaaksi. Eiköhän siinä vaiheessa kun se jatkaminen alkaa niin homma menee 50:50 suhteella poreen ja jatkeen kanssa.

Oikeasti toi %-puhe on ihan vitun naurettavaa ja mihin te sen yleensä pohjaatte kun kukaan/todella harva teistä ei luultavasti ole ikinä jatkamatonta vetänyt. Toi on taas kerran noita alimman portaan myyjän höpininöitä joista on muodostunut katulegendoja.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

XTCVelho wrote:
Velho wrote:
Amfetamiini ja muut stimulantit lisäävät tramaliin liittyvää epileptisen kouristuksen riskiä. En siis sanoisi, että voi huoletta kombottaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho »

Petri6 wrote:
XTCVelho wrote:
Velho wrote: Edit2: Kyllä ferox käytin hakua mutta meinasin tällä vain että onko se olo pahaolo vain vai jotain vakavampaa? (laskuvaiheeseen sijoitettuna) :foil:
Amfetamiini ja muut stimulantit lisäävät tramaliin liittyvää epileptisen kouristuksen riskiä. En siis sanoisi, että voi huoletta kombottaa.
No nyt tuli uutena asiana. :foil:
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
Velho
LD50

Post by Velho »

Petri6 wrote:
XTCVelho wrote:
Velho wrote: Edit2: Kyllä ferox käytin hakua mutta meinasin tällä vain että onko se olo pahaolo vain vai jotain vakavampaa? (laskuvaiheeseen sijoitettuna) :foil:
Mutta tämä riski ei varmaan ole kovin suuri jos tramalia on 100mg nautittu ja esim 0,2 porelainit? :roll: tosin bentsojakin meinasin nauttia 2mg xanor depotin eiks tää sit pienennä sitä riskiä käsittääkseni ainakin tai sit oon käsittäny väärin...
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Velho wrote:
Mutta tämä riski ei varmaan ole kovin suuri jos tramalia on 100mg nautittu ja esim 0,2 porelainit? :roll: tosin bentsojakin meinasin nauttia 2mg xanor depotin eiks tää sit pienennä sitä riskiä käsittääkseni ainakin tai sit oon käsittäny väärin...
Tusikinpa on suurtakaan riskiä. Xanorilla on käsittääkseni vain vähän antikolvuusista vaikutusta, paras bentso vain tätä tarkoitusta ajatellen olisi todennäköisesti Rivatril.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Death
Apteekki

Post by Death »

Rivaria kannattaa varata. Ite oon vetäny monesti joku 1500mg tramadol ja piriä päälle kunhan vaan tarpeeks on rivarii alla ni ei mitään ongelmaa.
disease
Psykonautti

Post by disease »

hyi saatana mitkä pirilaskut..ja ainoo mitä on enää ni pari panacodia mutta ne nyt tähän hätään auta.. hyh.
Death
Apteekki

Post by Death »

disease wrote:hyi saatana mitkä pirilaskut..ja ainoo mitä on enää ni pari panacodia mutta ne nyt tähän hätään auta.. hyh.
Kyllä saattaa yllävän hyvinkin pari pancodia jeesaa jos ei niihin tolei oo..
disease
Psykonautti

Post by disease »

Death wrote:
disease wrote:hyi saatana mitkä pirilaskut..ja ainoo mitä on enää ni pari panacodia mutta ne nyt tähän hätään auta.. hyh.
Kyllä saattaa yllävän hyvinkin pari pancodia jeesaa jos ei niihin tolei oo..
aijjaa aika jännä. ittellä oo koskaa auttanu, mutta voi kyllä johtuu siitä ku just tullu napsittuu noita ihan mukavasti..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Ei siitä piristä tule laskuja. Ihme nynneröitä jos pitää jotain oikein varata "laskuihin" Pää siinä ei kestä. Jos tuutte jatkeista jotain väittää, niin vittuako sellasta paskaa vedätte?
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
frapathea

Post by frapathea »

mauser1911 wrote:Ei siitä piristä tule laskuja. Ihme nynneröitä jos pitää jotain oikein varata "laskuihin" Pää siinä ei kestä. Jos tuutte jatkeista jotain väittää, niin vittuako sellasta paskaa vedätte?
Kyl mulle ainakin on tullut (varmuudella jokseenkin puhtaasta) metasta ihan hirveitä laskumasennuksia. Samoin mulle tulee lääkityksestäni, eli dexedrinestä, eli dekstroamfetamiinisulfaatista, hirveitä laskumasennuksia. Toivoisin, ettet julistaisi omia yksilöllisiä kokemuksiasi faktoina tällaisista asioista puhuttaessa!
ferox
OD

Post by ferox »

CYKO wrote:Oikeasti toi %-puhe on ihan vitun naurettavaa ja mihin te sen yleensä pohjaatte kun kukaan/todella harva teistä ei luultavasti ole ikinä jatkamatonta vetänyt. Toi on taas kerran noita alimman portaan myyjän höpininöitä joista on muodostunut katulegendoja.
Niin... näinhän asian olisi voinut ilmaista kiertelemättä. Luettuani äsken uudestaan läpi postauksia viime ajoilta, olen pahoillani ettei ko. vihje välittynyt noista edellisistä viesteistäni, siis ilmeisesti ei ainakaan sille jonka kanssa keskustelin. :twisted: Mutta kristus... mikä niissä on vaikea käsittää?
mauseri
LD50

Post by mauseri »

CYKO wrote: Miksi kukaan jatkaisi 98% amfetamiinin 80%-yksikköä puhtaaksi. Eiköhän siinä vaiheessa kun se jatkaminen alkaa niin homma menee 50:50 suhteella poreen ja jatkeen kanssa.

Oikeasti toi %-puhe on ihan vitun naurettavaa ja mihin te sen yleensä pohjaatte kun kukaan/todella harva teistä ei luultavasti ole ikinä jatkamatonta vetänyt. Toi on taas kerran noita alimman portaan myyjän höpininöitä joista on muodostunut katulegendoja.
mistä ton vedit et se menee 50-50? Omat % puheeni pohjaan esimerkiksi laboratorio papereihin ja omaan kokemukseeni kyseistä erästä ( joka sattui kummallisesti olevan samanlaista kuin ennen/jälkeen ) alimmanportaan myyjät ovat tässä ihan lähiaikoina kyllä sanoneet että "tämä on 20% metaa" tai "tämä on 20% aata ruotsista" kai niitäkin on jotka puhuvat asioista mistä eivät mitään tiedä. en mäkään mistään mitään tiedä, kuhan vaan puhun paskaa koska se kuuluu tyyliini. tänään oli hyvää joka oli vielä asteen hyvää parempaa. hauskaa syksyä jä varokaa tikkareita..
mauseri
LD50

Post by mauseri »

frapathea wrote:
mauser1911 wrote:Ei siitä piristä tule laskuja. Ihme nynneröitä jos pitää jotain oikein varata "laskuihin" Pää siinä ei kestä. Jos tuutte jatkeista jotain väittää, niin vittuako sellasta paskaa vedätte?
Kyl mulle ainakin on tullut (varmuudella jokseenkin puhtaasta) metasta ihan hirveitä laskumasennuksia. Samoin mulle tulee lääkityksestäni, eli dexedrinestä, eli dekstroamfetamiinisulfaatista, hirveitä laskumasennuksia. Toivoisin, ettet julistaisi omia yksilöllisiä kokemuksiasi faktoina tällaisista asioista puhuttaessa!
on ne faktoja mulle. oletko ihan varma että puhutaan samasta asiasta? naureskeltiin tätä tänään yhden vanhan ukon kanssa. mut siellä oli mailman hitain netti (testin mukaan 0.06M) niin en jaksanut alkaa säätää. olisin saattanut masentua, ehkä jopa saada laskut, tai laskuissa seonnut
hahaviv
Lepakko

Post by hahaviv »

Vaultilaiset apuja tarvitaan!
Vauhtia ois nyt saatavilla, mutta takuita laadusta jne ei ole.
Kysymys kuuluukin että miten olisi kannattavinta testata aineen laatu? Doset jne..?
theres not enough love, you gotta make love, remake love, co create love, cremate love, reincarnate love, gotta make love,
just make love