Codesan comp.
-
zan
- Apteekki
Re: Codesan comp.
codesan on helvietin hyvä yskän "poisviejä" eli codeiinihan se tekee. paljon järkevämpää syödä panacodeja/ardinexeja...eikä ole epämiellyttäviä lisäaineita kuten kompissa...
ootte ihmeellisiä jos ette oo huomannu et panac tai arska lopettaa yskän n1h kuluessa.
ei tarvitse olla iso annos edes 2 panac tai arskaa riittää siihen...kolmannenkin voi ottaa.
codeinia sisälti muistaakseni 3 piste jotakin ml kohti.
koittakaa ja paskokaa mut muistakaa tänne kirjottaa kokemuksenne,siis ne huonot.
huh alko ja tramali + diapami alkaa vaikuttaan...rela olo,ehkä väsyttävä hieman tmv,
-z
ootte ihmeellisiä jos ette oo huomannu et panac tai arska lopettaa yskän n1h kuluessa.
ei tarvitse olla iso annos edes 2 panac tai arskaa riittää siihen...kolmannenkin voi ottaa.
codeinia sisälti muistaakseni 3 piste jotakin ml kohti.
koittakaa ja paskokaa mut muistakaa tänne kirjottaa kokemuksenne,siis ne huonot.
huh alko ja tramali + diapami alkaa vaikuttaan...rela olo,ehkä väsyttävä hieman tmv,
-z
-
Weedow
- Karvakuono
kiitosbol wrote:30-40 mlWeedow wrote:mitkähän olis sellaset alottelu annokset milli-litroina ku ei oo tolet vielä kerenny tulla?
Life is merely illusion...
-
Weedow
- Karvakuono
nyt tuli taas otettua 50ml comppia... ja olot alkaa tulla... pitääpi kattoo mitä onnellista tästä syntyy 
Life is merely illusion...
-
peili
- Psykonautti
Onpas tämä miellyttävä yskänlääke. Sopii hyvin makunsa puolesta Talisker 10 yo:n kera.
-
sienisalaatti
- Karvakuono
koko yön aikana tuli nautittua tota jotai 200ml.. valvotti ihan mukavasti aamuun asti ja tuli euforinen olo. omakohtaisesti tuosta ei ole tullut kyllä mitään mahavaivoja tms. ~2-3 shottilasillista kun kerralla ottaa niin tuntuu vaikutusta.. välil vetää buustit kun siltä tuntuu, just hyvä yskänlääke 
sais lääkärit kirjotella tätä helpommin
-
bol
- Kameleontti
Kyllä ne kirjottaa, jos oot oikeesti kipee. Ne itekkin tietää, että noi reseptivapaat yskänlääkkeet ei auta yhtään.sienisalaatti wrote:koko yön aikana tuli nautittua tota jotai 200ml.. valvotti ihan mukavasti aamuun asti ja tuli euforinen olo. omakohtaisesti tuosta ei ole tullut kyllä mitään mahavaivoja tms. ~2-3 shottilasillista kun kerralla ottaa niin tuntuu vaikutusta.. välil vetää buustit kun siltä tuntuu, just hyvä yskänlääke
-
Thoxium
Pistää efedriini epäterveellisen korkeelle pulssin kyl, jotain 120bps täl hetkel, häiritsee oloja. Muuten kyl aivan mukava köyhän miehen speedballi. 
-
Hz0
- Apteekki
Taas iski akuutti ylähengitystieinfektio... kiltti lääkärisetä kirjoitti hoidoksi saikkua ja Codesan Comppia
Mikäs tässä, 30ml kurkusta alas ja Brother Alin The Undisputed Truth soimaan.
Noihin tykytyksiin auttaa muuten 5mg Propral eli propranololi ihan hyvin.
Chill

Noihin tykytyksiin auttaa muuten 5mg Propral eli propranololi ihan hyvin.
Chill
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
HenkkA_
- Psykonautti
Nollatoleilla codesan comp toimii loistavasti. Itsellä paremmin ku mitkään muut kodeiini tuotteet, onko kukaan muu huomannu samaa? Itellä ei tullu mitään haittavaikutuksia, edes 100ml-150ml annoksilla. Efedriini ja se toinen ainesosa jonka nimee en nyt muista buustaa hyvin kodeiinin vaikutusta. Sain aina kunnon valveunet tästä, mitä en nykysin saa enää mistään kuin todella harvoin. Codesan comp on yksi suuri syyllinen opioidi uran aloittamiseen.
Eikä toi sisällä sorbitolia, ite en oo ikinä huomannu mitään vatsavaivoja, toisin kun esim proffassa.
http://www.leiras.fi/files/101611.pdf -apuaineet kohdassa ei ainakaan oo mainittu sorbitolia, en sitten tiedä noista muista sokereista mitä sisältää, mutta itellä ei oo aiheuttanu muuta ku ummetusta.
Eikä toi sisällä sorbitolia, ite en oo ikinä huomannu mitään vatsavaivoja, toisin kun esim proffassa.
http://www.leiras.fi/files/101611.pdf -apuaineet kohdassa ei ainakaan oo mainittu sorbitolia, en sitten tiedä noista muista sokereista mitä sisältää, mutta itellä ei oo aiheuttanu muuta ku ummetusta.
-
just1fix
- Lepakko
desi meni äske alas, aika mukavaa settii on kyl
. harmittaa vaan toi efedriini ton seassa, tuntuu että pää räjähtää 
-
xPetu
- Psykonautti
Lääkärin määräyksestä pullo tuli yskään, no eihän se kauaa kestäny. Mut tosi jees... Erittäin pehmee. Tätä jos uudestaan tulee vastaan nii varmasti otan 
-
Huiko
- LD50
Toista kertaa eläissäni tätä nyt maistelen. Vetasin testiksi 50ml vaikka kodeiinin kanssa yleensä nuo annokset on ollu tota ~300mg:n luokkaa. Pientä puutumista selässä ja rauhattomuutta aiheuttanu jo vaikka nauttimisesta on aikaa alle 30min. Aika outoo. Mulla kun kestää lähes tökötin kun tökötin kanssa se about tunti ennen ku vaikutukset alkaa. Pääasiassa ihan miellyttävää.
Eka kerralla vetasin koko pullon kahessa päivässä blossin kera. Sillon en kyllä tiennyt muuta kuin että ihan kivalta tuntu ja helpotti oloa. Siitä on aikaa se yli kymmenen vuotta. :heh:
e:Melko turha oli tuolla annostuksellaomalla kohdallani, mut ei kai vara venettä kaada?
Uusinta yritys uutena päivänä ja annos 100ml. Saapa nähä.
e2:No, niin. Toimii kyllä mutta silleen keveämmin kuin nämä opioidit yleensä. Efedriini tuossa on ihan oikeessa paikassa ja se oiskin ainoa syy miksi tätä jatkossa hörppisin. Mutta taitaa olla kyllä paras yskänlääke oikeeseen yskään.
e:Melko turha oli tuolla annostuksellaomalla kohdallani, mut ei kai vara venettä kaada?
Uusinta yritys uutena päivänä ja annos 100ml. Saapa nähä.
e2:No, niin. Toimii kyllä mutta silleen keveämmin kuin nämä opioidit yleensä. Efedriini tuossa on ihan oikeessa paikassa ja se oiskin ainoa syy miksi tätä jatkossa hörppisin. Mutta taitaa olla kyllä paras yskänlääke oikeeseen yskään.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Arsonist
- Psykonautti
Koitan vähän himmata tota notkuilua nyt ainakin joksikin aikaa ja ottaa etäisyyttä tohon huume-porukkaan niin ajattelin kokeilla tätä "leluopparia" eli kodeiinia pahimpaan tylsyyteen, ankeuteen ja pakkoajatuksiin. Tämä codesan comp juttu vaikuttaisi lukemani perusteella ihan joten kuten kokeilemisen arvoiselta. -Itseasiassa jopa ihan hyvältä. 
Ei oo tuosta respan kusettamisesta yhtään kokemusta, onko lekuri epäluuloinen jos pyydän reseptiä lääkkeelle nimeltä?
"Yritän juuri lopettaa tupakan polttamista mutta siitä tulee niin kamala yskä johon se tupakka sitten auttaa niin lopettaminen on vaikeaa... Siskoni luona otin codesan comp-nimistä litkua ja se auttoi tosi hyvin, paljon paremmin kuin muut yskän lääkkeet mutta apteekissa ne sano että tarviin reseptin... Saisinko?" - Kai tää vois toimia vai? Olen aika rehdin näkönen jätkä enkä mikään kiiluvasilmäinen hyypiö.
Ja mikä tolla olisi hyvä maksimi annos? Ei just nyt pitäis olla opi- tolejakaan. Vaikuttaako subutex kodeiini toleranssiin?
Ja paljonko maksaa pullo?
sori jos tuli kämästä tekstiä, tää vuodenaika vetää unirytmin->kuupan ihan levälleen
Ei oo tuosta respan kusettamisesta yhtään kokemusta, onko lekuri epäluuloinen jos pyydän reseptiä lääkkeelle nimeltä?
"Yritän juuri lopettaa tupakan polttamista mutta siitä tulee niin kamala yskä johon se tupakka sitten auttaa niin lopettaminen on vaikeaa... Siskoni luona otin codesan comp-nimistä litkua ja se auttoi tosi hyvin, paljon paremmin kuin muut yskän lääkkeet mutta apteekissa ne sano että tarviin reseptin... Saisinko?" - Kai tää vois toimia vai? Olen aika rehdin näkönen jätkä enkä mikään kiiluvasilmäinen hyypiö.
Ja mikä tolla olisi hyvä maksimi annos? Ei just nyt pitäis olla opi- tolejakaan. Vaikuttaako subutex kodeiini toleranssiin?
Ja paljonko maksaa pullo?
sori jos tuli kämästä tekstiä, tää vuodenaika vetää unirytmin->kuupan ihan levälleen
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.
-
Huiko
- LD50
Riippuu paljon lääkäristä. Itse sain kamalan kuuloiseen ärsytysyskään jossa oli tulehdus räkää. En kyllä pyytäny mutta tuota määräs 1/2l ja kotiin viikoksi potemaan. Yksityisellä ehkä kuunnellaan toiveita paremmin.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
Petri6
- OD
Mutta se onkin sitten eri asia, kannattaako tuon takia lähteä kusettamaan reseptiä, kun reseptivapaitakin kodeiinipitoisia yskänlääkkeitä on. Varsinkin, kun tuossa on vielä efedriiniä haittaamassa kodeiinipöhnää.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
jopasjota
- Psykonautti
Saattaa olla, että nostan vanhan topicin tms. Mutta oli pakko kyllä kirjottaa, kun joku sanoi köyhän miehen speedballiksi.
En "oikeaa" speedballia tesstannut ole, molempia erikseen kylläkin.
"rikkaan miehen Speedballia" olen testannut "mdma+fentanyyli", oli kyllä aika...
o:
Mutta joo, siis on kyllä toi codesan "ihan vitun köyhän miehen speedball".

En "oikeaa" speedballia tesstannut ole, molempia erikseen kylläkin.
"rikkaan miehen Speedballia" olen testannut "mdma+fentanyyli", oli kyllä aika...
Mutta joo, siis on kyllä toi codesan "ihan vitun köyhän miehen speedball".
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
-
Hitler
- Apteekki
40ml ja sikspäkki olutta puukko-allun ja juice leskisen seurassa. Ihan rento olo mutta vois perjantaina ny jotai muutaki keksiä 
pirun hyvä nuolla kuorena
-
PCD
- Psykonautti
Eilen sain lekurilta tuota pullollisen (200ml) pitkään jatkuneeseen ärsytysyskään, illan aikana meni kolmeneljäsosaa pullosta ja aamuks jä se yks neljäsosa
fiilikset olil tos hyvät, en oo aikasemmin mistään codeiini pitosesta saanu yhtä hyviä fiiliksiä
se efedriinin tuoma sydämmensykkeen tiheneminen häirtis hiukan mut ei paljo
Ulkona oli tosi rento ja mukava kävellä kauppaan ostaa tupakkia
paikat rentoina ja efedriini ehkäpä siin viel sit piristi olotilaa
tykkäsin tosi paljon
Tulin takas kotio ja nappasin muutaman zopinoxin naamaan et rauhoittais sydämmen sykettä ja boostais samal kodeiinia, kyl se olotilan aika veteläks veti ja laski sykettä
kunnon yöunet sain nukuttua ja heräsin tosi pirteenä aamukahvin keittoon
kahvia juodessa vetäsin ne loput sieltä pullosta naamaarin ja neljä zopparia niin johan on relax taas, tästäpäivästä taitaa tulla aika relax 
Panic Chaos Disaster!
-
SinatraPesonen
- Lepakko
Herkkua on ja muutenki toimiva yskänlääke. Monesti on puteli tullu haettua.. viimeks sain jopa sen puol litrasen ruinattua.
Joskus kattellu lekuri vähän vinoon, mut jos on oikeesti yskä ja on sanavalmis niin eipä siinä..eikä ihan jatkuvasti käy valittamassa.
Kodeiini ylipäätään erittäin jees, mut jotenki pidän tästä..ehkä se o se efedriini siinä lisänä..dunno. Ei oo vattakaan protestoinu ikinä, juurikaan. 60 - 100ml yleensä nauttinu + savua päälle.. nice lean. 
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"
-
Toveri
- Karvakuono
Ah, sainpa tätä taasen lekurilta, tyttöystävä ihan käärmeissään KU SE AINA SITÄ YSKÄNLÄÄKETTÄ HUVIKSEEN JUO JA ON IHA PÖHNÄSSÄ. 
No heittää rennoksi tämän kuumeen keskellä, ja toimii yskäänki iha ok!
No heittää rennoksi tämän kuumeen keskellä, ja toimii yskäänki iha ok!
-
Toveri
- Karvakuono
Miten tätä eliksiiriä voi rakastaa näin paljo? <3
-
IommiSG
- Psykonautti
efedriini tässä pilaa nautinnon omalla kohdalla
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
- Tony Iommi of Black Sabbath
-
Toveri
- Karvakuono
Tänään kai se on haettava lisää. Jospa kinuisi sen isomman pullon. Itselläni efedriini ei juurikaan vaikuta, syke ja verenpaine aina vaarallisen korkealla muutenkin niin muutosta ei juuri näy.
Olen jopa miettinyt että parantaako efedriini vaikutuksia koska muut kodeiinituotteet eivät ole olleet lähellekkään tämän vertaisia. Ah flunssassakin jaksaa paljon paremmin kun on niin turta fiilis!
Olen jopa miettinyt että parantaako efedriini vaikutuksia koska muut kodeiinituotteet eivät ole olleet lähellekkään tämän vertaisia. Ah flunssassakin jaksaa paljon paremmin kun on niin turta fiilis!
-
Zubs
- Lepakko
Itse pidän tästä litkusta. Ei mene vatsa sekaisin, maku on hyvä ja jotenkin toi efedriini mun mielestä sopii ton kodeiinin kanssa. 
-
niksu
- Psykonautti
Ai tätä herkkua taas saa. Joskus 3-4 v. sitten sai niitä tabletteja. Todella hyviä, mutta muistaakseni tarvitsi jonkun tueksi? Ettei ihan pelkiltään toiminut maximia? Hieman kodeiniia, muistelisin.. Mut enhän mä mitään muista, noin kaukaisia asioita
Sori jos asiaa on jo käsitelty. En jaksanut lukea koko topikkia.
-
Petri6
- OD
Ainakin jossain vaiheessa Codesan nimellä myytin noskapiinia sisältäviä imeskelytabletteja ilman reseptiä. Vaikka noskapiini onkin opioidi, ei sillä ole keskushermostovaikutuksia. Jos en aivan väärin muista, niin tämä johtui siitä, ettei se läpäise veriaivoestettä. Samoin on tilanne ainakin Imodium-tablettien (ripulilääke) sisältämän loperamidin kanssa.niksu wrote:Ai tätä herkkua taas saa. Joskus 3-4 v. sitten sai niitä tabletteja. Todella hyviä, mutta muistaakseni tarvitsi jonkun tueksi? Ettei ihan pelkiltään toiminut maximia? Hieman kodeiniia, muistelisin.. Mut enhän mä mitään muista, noin kaukaisia asioitaSori jos asiaa on jo käsitelty. En jaksanut lukea koko topikkia.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Kyllä noskapiinikin vaikuttaa keskushermostoon ja läpäisee aivoveriesteen. Tosin melko mieto ja vaikuttaa ilmeisesti aika eri tavalla kuin muut opiaatit, isoilla annoksilla ilmeisesti pikemminkin epämiellyttäviä dissosiatiivisia vaikutuksia.Petri6 wrote:Ainakin jossain vaiheessa Codesan nimellä myytin noskapiinia sisältäviä imeskelytabletteja ilman reseptiä. Vaikka noskapiini onkin opioidi, ei sillä ole keskushermostovaikutuksia. Jos en aivan väärin muista, niin tämä johtui siitä, ettei se läpäise veriaivoestettä.
-
Petri6
- OD
Jep, muistin väärin, pitäisi aina tarkistaa faktat. Myy-reseptoriin ei kuitenkaan näyttäisi vaikuttavan.SahkoinenVelho wrote:Kyllä noskapiinikin vaikuttaa keskushermostoon ja läpäisee aivoveriesteen. Tosin melko mieto ja vaikuttaa ilmeisesti aika eri tavalla kuin muut opiaatit, isoilla annoksilla ilmeisesti pikemminkin epämiellyttäviä dissosiatiivisia vaikutuksia.Petri6 wrote:Ainakin jossain vaiheessa Codesan nimellä myytin noskapiinia sisältäviä imeskelytabletteja ilman reseptiä. Vaikka noskapiini onkin opioidi, ei sillä ole keskushermostovaikutuksia. Jos en aivan väärin muista, niin tämä johtui siitä, ettei se läpäise veriaivoestettä.
-
niksu
- Psykonautti
Ne tabletit, mistä puhuin, niin olivat tiukasti reseptin taka. n. 10 kpl kun otti ja hieman (2-3 panacodia), niin toimi hyvin. Väärinkäytösten takia lääke poistettiin markkinoilta. Ne oli ihan käypää tavaraa. Jopa niin käypää (vaikean saatavuuden takia), että niitä ei myyty, vaan annettiin kavereille lainaan. Muita lääkkeitähän saa - toisia helpommin jne.