Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
zrrl
Apteekki

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by zrrl »

Moro hörhöt! Olisiko tietoa siitä mitkä bentsot mahdollisesti latistavat tahi potentoivat tsolpideemin ja tsopiklonin vaikutuksia?
lonecell

Post by lonecell »

zrrl wrote:Moro hörhöt! Olisiko tietoa siitä mitkä bentsot mahdollisesti latistavat tahi potentoivat tsolpideemin ja tsopiklonin vaikutuksia?
Tuskin mikään latistaa mut varmaan suunnilleen kaikki buustaavat.

EDIT: Niin joo, jos niitä delirianttivaikutuksia tarkotit niin ne varmaan voi bentsoja syöden latistua, paitsi ehkä jotain lyhytvaikutteisia hypnootteja (midatsolaamia, triatsolaamia, tjs.). Emmä muistanu et sellasiakin niistä jotkut saa kun ei oo ihan hetkeen itelle tullut.
Velho
LD50

Post by Velho »

Jännä näis bentsois et helpottaa se ku tietää niit olevan :D
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
lonecell

Post by lonecell »

Velho wrote:Jännä näis bentsois et helpottaa se ku tietää niit olevan :D
Juu. Ei niitä sillai syödä tarvitse kunhan tietää että niitä on kaapissa sen verran ettei lopu kesken. Olipa ristiriitaisesti sanottu :D
hir
Psykonautti

Post by hir »

Minkälaisia kokemuksia on vierotuksesta ?
vai onko hihi
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

shiieet, mulla meni pussukas 50mg oxepamit ja 1mg alproxit sekasin ja nehän on nyt aivan samannäkösiä !

what should i do ?? :D vaikkei ne nyt vaikutuksen voimakkuudeltaan kovinkaan eroa...kai
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
ferox
OD

Post by ferox »

Harold wrote:shiieet, mulla meni pussukas 50mg oxepamit ja 1mg alproxit sekasin ja nehän on nyt aivan samannäkösiä !

what should i do ?? :D vaikkei ne nyt vaikutuksen voimakkuudeltaan kovinkaan eroa...kai
Ota ja ylläty. Se on sellainen lauantaipussi katos. Kiskaiset kourallisen valikoimattomia nappeja naamariin ja tarkastelet sitten seurauksia, niin kuin varmaan muutenkin tekisit.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
rogues
Lepakko

Post by rogues »

Harold wrote:shiieet, mulla meni pussukas 50mg oxepamit ja 1mg alproxit sekasin ja nehän on nyt aivan samannäkösiä !

alproxit maistuu ihan paskalle kun pidät muutaman sekunnin kielen alla.
XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho »

Tuli saatuu 100kpl 10mg oxamin ihan mukava rouskia. :jou:
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

ferox wrote:

Ota ja ylläty. Se on sellainen lauantaipussi katos. Kiskaiset kourallisen valikoimattomia nappeja naamariin ja tarkastelet sitten seurauksia, niin kuin varmaan muutenkin tekisit.
mikäs vitun kommentti tää nyt on, aika asiatonta palautetta. en yhtään ihmettele minkä takia erinäiset ihmiset ovat närkästyneet feroxin toiminnasta tällä foorumilla.

edit. kyl tuo roguesin makutesti pitää paikkansa, mutta olis kiva tietää minkä bentson syö ennen kun pistää suuhun maisteltavaks :D

Quotet korjattu - lonecell
lonecell

Post by lonecell »

Harold wrote:edit. kyl tuo roguesin makutesti pitää paikkansa, mutta olis kiva tietää minkä bentson syö ennen kun pistää suuhun maisteltavaks :D

Jos on milligrammavaaka niin kannattaa koittaa jos nappien painossa olisi eroa. Sit ei tarvi maistaa kuin kerran.
frapathea

Post by frapathea »

Harold wrote: mikäs vitun kommentti tää nyt on, aika asiatonta palautetta. en yhtään ihmettele minkä takia erinäiset ihmiset ovat närkästyneet feroxin toiminnasta tällä foorumilla.
Joo, en mäkään yhtään ihmettele. Tiukkanutturaiset vakavissaan ottavat parruperseethän ne.

Sitähän luulisi ihmisten olevan kykeneväisiä kaikenlaiseen, mutta luulot on luuloja. Närkästyminen on kuitenkin loppupeleissä aika vapaaehtoista toimintaa. Mut mikäs siinä, jos tuntee sen ainoaks voimanlähteekseen. Rakkautta teille.

Mä söin eilen tenoxia saadakseni unta. En saanu, vaan lisäs levottomuutta ja huonons unenlaatua. Aiemmin päivällä sammuin puolesta kupillisesta kahvia. Voi mikä hermosto. Mikähän auttais unta saamaan sitte. Huoh.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

rogues wrote:

alproxit maistuu ihan paskalle kun pidät muutaman sekunnin kielen alla.
Tästä tunnistaa 100% IMO
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Harold wrote:edit. kyl tuo roguesin makutesti pitää paikkansa, mutta olis kiva tietää minkä bentson syö ennen kun pistää suuhun maisteltavaks :D
No toi alpratsolaami on sen verran pahan makusta, että jo neljäsosasta tai pienemmästäkin määrästä mielestäni tunnistaa sen Alproxin, eli neuvoisin pilkkomaan pieniä paloja pillereistä ja maistelemaan.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Mulla kyllä nukutttaa 20mg tenox ainakin kun ottaa tramal:in päälle. Mukavaakin on. Se vaan jännitttää että mites sitä sitten nukkuu kun/jos ei saakkaan reseptejä uusittua? Sitten vissiin viinaa koneeseen kunnes tipahtaa. :D
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Insomin(nitrazepaami) IMHO aika huono ainakin viihdekäytössä, iltapäivästä otin 5mg eikä vaikutusta juuri huomannut. illalla vielä 1mg alpratsolaamia, jonka jälkeen tulikin rennon benzonen olo ja kyllähän se uni toki tuli muttei mitään erikoista pöhnää seuraavanakaan päivänä.

unensaantiin jeesaa varmasti !
peltsi
OD

Post by peltsi »

Harold wrote:Insomin(nitrazepaami) IMHO aika huono ainakin viihdekäytössä, iltapäivästä otin 5mg eikä vaikutusta juuri huomannut. illalla vielä 1mg alpratsolaamia, jonka jälkeen tulikin rennon benzonen olo ja kyllähän se uni toki tuli muttei mitään erikoista pöhnää seuraavanakaan päivänä.

No huh mikä annos! Johtuiskohan siitä :wink:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

olin käsittänyt nitrazepaamin melko tehokkaaksi bentsodiatsepiiniksi, verrattavissa esim. dormicumiin. näin aattelin että yksi 5mg insomin riittäis tolettomalle joihinkin oloihin. en siis syö bentsoja kuin todella harvoin. viihteeseen ja mielellään ilman alkoholia.

toki myös deelejen/ekstaasin eli bileidin jälkioloihin käytän ns. lääkkeenä. deelit kun tuuppaavat multa unen vievän todella tehokkaasti.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Harold wrote:olin käsittänyt nitrazepaamin melko tehokkaaksi bentsodiatsepiiniksi, verrattavissa esim. dormicumiin. näin aattelin että yksi 5mg insomin riittäis tolettomalle joihinkin oloihin. en siis syö bentsoja kuin todella harvoin. viihteeseen ja mielellään ilman alkoholia.

toki myös deelejen/ekstaasin eli bileidin jälkioloihin käytän ns. lääkkeenä. deelit kun tuuppaavat multa unen vievän todella tehokkaasti.
Njoo ei toi kauheen voimakas oo tolleen jos noin pienen annoksen ottaa mut uneen jeesaa kyl jo suht pienellä annoksella kun menee vaan nukkuu eikä venaile et käy väsyttää. Mut ei tollasel annoksella kyl viel viihteillä hirveemmin.
*Johnny Cash - hurt*
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Harold wrote:Insomin(nitrazepaami) IMHO aika huono ainakin viihdekäytössä, iltapäivästä otin 5mg eikä vaikutusta juuri huomannut. illalla vielä 1mg alpratsolaamia, jonka jälkeen tulikin rennon benzonen olo ja kyllähän se uni toki tuli muttei mitään erikoista pöhnää seuraavanakaan päivänä.

Nitratsepaami on hyvä sedatiivinen benzo. Ainoastaan Insominin 5mg annoskoko kusee. Se vastaa 5mg diapamia, joka on aika lasten annos.

Kokeile ottaa 20mg niin varmasti tulet luultavasti muuttamaan mielesi.

Englannissa nitratsepaamin tuotenimike on Mogadon ja sitä saa 5mg, 10mg ja 15mg annoskoossa.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_benzodiazepines
Toma
Psykonautti

Post by Toma »

xxx-men wrote:
Runkku wrote: Pidän aina yhden "selvänpäivän" viikossa eli ei yhtään mitään nii ei pääse riippuvuudet ainakaan liian pahoiks.
Ootko ihan tosissas et yhden päivän tauko viikossa riittäis?

Tosiaan ennemmin 1 päivä viikossa douppia/bentsoja yms. jotta välttyis suuremmilta riippuvuuksilta.
Nii eihän se riitäkään. Oon koukussa vähän kaikkeen ja varsinkin bentsojen kaa tilanne lähteny ihan hanskasta. 40mg diatsepaamia/päivä tän hetkinen respa, lyrikaa vielä päälle. Koukusta pääsisin eroon esimerkiks gamman avulla ja taas ollaan uudessa koukussa.

Tuo on siis se normi jokapäivänen annos. Lisäks kun lähden douppaamaan sen vähintään kolme kertaa viikosssa menee päälle kaikkea muuta mahdollista. Bentsojen tehoa buustaan yleensä parilla annoksella alkoholia. Jos ihan selväänpäähän haluun tarvittavan vaikutuksen joudun syömään ainakin sen 70mg pameja mikä ampuu jo ihan vitusti yli.
Masentaa ahdistaa vituttaa
peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo viihdekäytössä se kyl vaatii sen pari bissee ni sit lähtee futailee. Ei kyllä oo aikoihin tullu bentsoilla viihteiltyy ..oikeestaan mulle niil ei ees nykyään oo viihdearvoo.
*Johnny Cash - hurt*
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

http://www.benzo.org.uk/amisc/finnishmanual.pdf

tos ihan hyvää tietoo bentsodiatsepiineista ja niiden vaikutuksista jne jne.....

Osalle varmaa jo tuttua tietoa mutta tossa on hyvä tietopaketti
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

muhennos wrote:http://www.benzo.org.uk/amisc/finnishmanual.pdf

tos ihan hyvää tietoo bentsodiatsepiineista ja niiden vaikutuksista jne jne.....

Osalle varmaa jo tuttua tietoa mutta tossa on hyvä tietopaketti
Tää on hyvä kannattaa tsekkaa ytsii ja tsiigaa :P
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

40mg diatsepaamia ja 75mg oksatsepaamia, eikä sano juuri mitään :O

viikon tauko ollu bentsoista ja silloinkin syöny lähinnä millin-kaks alproxia ja opamoxeja vähän kylkeen, kahden viikon ajan eikä silloinkaan lähes joka päivä...

strange ?
Jenkem

Post by Jenkem »

Itelläni ei oo bentsoihin isoja toleja ja tuli lauantai-sunnuntai yönä vedettyä 200-300mg xanoria ja vähän viinaakin ja xonea ivnä. Baarissa muistan käyneeni pikaisesti ja sielläkin piti jostain syystä olla arsenaalia mukana enemmän kun talvisodassa, jotain perus vainoilua ja tappelufiiliksiä varmaankin.. Olin maanantainakin vielä ihan pihalla enkä pahemmin muistakkaan näistä päivistä mitään. Kaupasta oli irronut ainakin röökiä ja pari kirjaa taskualennuksella, mistäköhän johtuu että bentsoissa tekee aina mieli varastaa? No jokatapauksessa taidan vähän aikaa pitää taukoa bentsoista kokonaan, mieliala mennyt aika vuoristorataa ton lauantain jälkeen.
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Mä kun oon uus täällä foorumilla, enkä jaksanu koko ketjua lukea, niin tungepa sitten oman likaisen lusikkani soppaan, vähän kuin tunkeillen.

Bentsothan on kuten varmasti todettua, niin hyviä lääkkeitä, mut huonoja huumeita. Joissain komboissa toki bentsot lisää euforiaa.

Mut tuonpa julki nyt mielipiteeni muutamista bentsoista.

Oksatsepaami, jos ei ole tolea, jota ei muuten kannata kehittääkkään niin ahinoihin ihan hyvä, vaikkapa 30mg annoskoossa. Muuten kohtuu turha bentso.

Diapam, aliarvostettu mielestäni, mutta mainio "perusbentso", nukkumiseen, ahinoiden poistoon, kramppien ehkäsyyn yms. ainoo oikee annoskoko 10mg n-kertaisena.

Ahinoihin paras, tokikin alpratsolaami.

Rivatril, mielestäni yliarvostetuin bentso, mitä onkaan.

Loratsepaami, kuin diapam, yleispätevä, mutta vahvempi.

Dormicum, yliarvostettu, plussapointtina vesiliukoisuus, ja kombinointimahikset. Esim. oksikoniin mixattuna jees kombo. Tarvii mukaan ehdottomasti opiaatteja/oideja. Esmes oxya tai metaa/buprea.

Tenox, joillekkin toimii uneen, mulla ei. Mietoa tavaraa.

Halcion, ylivoimaisesti paras nukahtamislääke, onset on tod. nopea kielen alta, toimii unettavasti vaikka olisi jo vähän bentsotolejakin. Miinuksena lyhyt vaikutusaika ja se, et lääkärit ei juurikaan tykkää noita määrätä, en tiä miks. Eihän se oo edes vesiliukoinen.

Nitratsepaami, mainio unilääke, isommilla annoksilla vekkuli myös päihteenä, kuten halcionkin. Molemmat tarvii kuitenkin imo opiaattiryhmän tuotteita pohjille. Mielellään bupresta vahvempia.

Fenatsepaami, ryssäpami, oikeestaan kuten tenox, ehkä hiukka vahvempi.

Klooridiatsepoksidi, kakunpäällysteenä hyviä, näyttävät ja valitettavasti myös tuntuvat karkeilta.

Siihen lopputulemaan oon vuosien saatossa tullu, että vanhaa kunnon Diapamia ei voita mikään. Tarpeeks annosteltuna riittävän voimakas, turvallinen koska riippuvuusriski pienin, pitkävaikutteinen yms. Eli ne miinuspuolet (kohtuu mieto, tolellisille) korvautuvat noilla plussapuolisilla.

Mutta en missään nimessä suosittele bentsojen turhaa käyttöä, enkä varsinkaan opiaattien. Aika monet on tosi suossa addiktioidensa kanssa, itse onneksi pikkuhiljaa rämpimässä sieltä ylös... :razz:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tRip
Moderator

Re: Tenox

Post by tRip »

nosiis mun mielestä pääsääntönä bentsojen kanssa on et ei _mitää_järkee_ tökkii suOneen niit.
Poikkeuksia tietty lukuunottamatta. (midatso-&-triazo&,.,?)

Oon kyl itseasias joskus kuullu kun frendi niin tohkeissaan selitti tota lämppäyskikkaa. Ihan hassuu :)

Kait ne sillai sub-lingualuauausti. ... kielen alta siis, on sillai fiksusti päihdyttävin tapa nauttia tematsepaamia.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Rautavuori
Tuppisuu

Post by Rautavuori »

Tuli tossa sitte näköjää sekiksissä polteltua oxepameja kun löyty kuumenettu folionpalananen mis oli viel jämät lääkkeestä jälellä :cheers: . Voih hu0h, ei kyllä mikää paras olo keuhkoissa tuntuu ikävältä jotenkin. Onko kellään muuten hajua voiko siitä seurata jotain vakavempaakin ?

Muuten kyl tykkään Oxapameista, ihan perus chillailuun. töllöttelyyn, köllöttelyyn. Diapamit parhaita bissen kera, buustaa mukavasti rentoo meininkii ku on dokaamassa sitä perjantai 24-packia.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Rautavuori wrote:Tuli tossa sitte näköjää sekiksissä polteltua oxepameja kun löyty kuumenettu folionpalananen mis oli viel jämät lääkkeestä jälellä :cheers: . Voih hu0h, ei kyllä mikää paras olo keuhkoissa tuntuu ikävältä jotenkin. Onko kellään muuten hajua voiko siitä seurata jotain vakavempaakin ?

Muuten kyl tykkään Oxapameista, ihan perus chillailuun. töllöttelyyn, köllöttelyyn. Diapamit parhaita bissen kera, buustaa mukavasti rentoo meininkii ku on dokaamassa sitä perjantai 24-packia.
:doh:

Ei varmasti ole terveellisemmästä päästä tuon moskan pellittäminen. EN tosiaankaan suosittele jatkamaan tuota sun harrastustas. Kannattaa syödä vaan nuo napit niin saat niistä jotain irtikin.