Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
mauseri
LD50

Re: Amfetamiini topic.

Post by mauseri »

CYKO wrote:Poliisin kuulusteluissa kaysymyksiini vastaattiin. Virosta Suomeen tulee 98-96& tavaraa. Takavarikota katutavara vaihtelee 20-30%. Yleensä 30+% menee läpi hyvänä pöhkihsestä.
näinhän se on. mitä järkee on tuoda putsii laimeempaa rajan yli? on kyl suomessaki labroi..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mä oon pitkän aikaa uskotellu itellein etten varsinaisest käytä amfetamiinii mut huomasin päihdepäiväkirjastani et oon kiskonu sitä about kerran viikos :foil: hups

Kyl sitä vaa on jotenki tykästyny pirtsakkaan... mut jos koittas kiskoo vaa bileis... :D

Toinen jännä juttu on että laskut ollu vaa pienemmät joka kerta. Siis ekoilla kerroilla tuli aivan järkyttävät laskut mut nyt ku on enempi vedelly ni eipä mitään kummosia laskujakaan enää tuu... tai sit se on vaa siit ku tietää millaset ne laskut on ni ei stressaa niist nii paljoo. tai jtn
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

wRRa wrote:Mä oon pitkän aikaa uskotellu itellein etten varsinaisest käytä amfetamiinii mut huomasin päihdepäiväkirjastani et oon kiskonu sitä about kerran viikos :foil: hups

Kyl sitä vaa on jotenki tykästyny pirtsakkaan... mut jos koittas kiskoo vaa bileis... :D
Äkkii siihen tykästyy itsekin tykästyin kerran ja tuun aina tykkää amf <3.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

litletown wrote:
wRRa wrote:Mä oon pitkän aikaa uskotellu itellein etten varsinaisest käytä amfetamiinii mut huomasin päihdepäiväkirjastani et oon kiskonu sitä about kerran viikos :foil: hups

Äkkii siihen tykästyy itsekin tykästyin kerran ja tuun aina tykkää amf <3.

<3 Welcome to the club my dearest ladies <3
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

Mitäpä jos nyt lopetettais samantien puheet sellaisista 80% pireistä ja siitä ylöspäin? Lienee yhden käden sormilla laskettavissa ne käyttäjät tällä foorumilla, jotka sellaista on oikeasti vetäneet. Ja niitä ei ole ainakaan ne, jotka väittää vetäneensä 80~90% pirejä 0,2 vetoja, jotka ei meinaa liueta veteen, voi hyvää päivää :heh: Mahtaa oikeasti olla kovat toleranssit, jos pystyy kiskomaan IV 160-180mg amfetamiinia(0,2g 80~90%:sta) kerrallaan :)

Ihan vain tiedoksi, että puhdas amfetamiini liukenee loistavasti veteen 50–100 mg/ml (16 °C). Ja kyllä se kidemäinenkin amfetamiini liukenee hienosti kunhan vaan murskaa ja jauhaa hienoksi sen kökkäreen ensin.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Hupu wrote:Mitäpä jos nyt lopetettais samantien puheet sellaisista 80% pireistä ja siitä ylöspäin? Lienee yhden käden sormilla laskettavissa ne käyttäjät tällä foorumilla, jotka sellaista on oikeasti vetäneet. Ja niitä ei ole ainakaan ne, jotka väittää vetäneensä 80~90% pirejä 0,2 vetoja, jotka ei meinaa liueta veteen, voi hyvää päivää :heh: Mahtaa oikeasti olla kovat toleranssit, jos pystyy kiskomaan IV 160-180mg amfetamiinia(0,2g 80~90%:sta) kerrallaan :)

Ihan vain tiedoksi, että puhdas amfetamiini liukenee loistavasti veteen 50–100 mg/ml (16 °C). Ja kyllä se kidemäinenkin amfetamiini liukenee hienosti kunhan vaan murskaa ja jauhaa hienoksi sen kökkäreen ensin.
No eiks tääl yhden käden sormilla laskettava määrä ookki puhunu tuosta 80 pinnasesta?
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

xxx-men wrote:
Hupu wrote:Mitäpä jos nyt lopetettais samantien puheet sellaisista 80% pireistä ja siitä ylöspäin? Lienee yhden käden sormilla laskettavissa ne käyttäjät tällä foorumilla, jotka sellaista on oikeasti vetäneet. Ja niitä ei ole ainakaan ne, jotka väittää vetäneensä 80~90% pirejä 0,2 vetoja, jotka ei meinaa liueta veteen, voi hyvää päivää :heh: Mahtaa oikeasti olla kovat toleranssit, jos pystyy kiskomaan IV 160-180mg amfetamiinia(0,2g 80~90%:sta) kerrallaan :)

No eiks tääl yhden käden sormilla laskettava määrä ookki puhunu tuosta 80 pinnasesta?
munkin mielestä tän %-puheen uskottavuus ja naurettavuus on jo kertalleen todettu olevan sen verran ala-arvoista tasoa ettei siitä uudestaan tarvi muistuttaa.

Taas kaman puhtaudesta sen lähtiessä suomenlahden toiselta puolelta voi jo hieman spekuloida.

Eli toistan sen minkä olen aiemmin sanonut.
Kuulustelusssa kysyin tutkijalta:" Kuinka puhdas amfetamiinisulfaattti on tullessaan rajan yli?"

Tutkija vastaa:" noin 98%".

Kysyin :"myös kuinka puhdasta on keskimäärin takavarakoitu katupiri".

Tutkija vastaa:" noin vaihtelee 15-30% väliltä, 30+% menee läpi hyvälaatuisena".
Siis en mä tätä voi faktaksi väittää missään nimessä. Mä pidän tätä suht. uskottavana mutta jokainenhan tekee omat päätöksetsänsä ihan itse, eiks je?
Tästä on jo 4 vuotta aikaa.

Nykyään välillä tuntuu että siin ä pirissä mitä kadulla myydään ei ole amfetamiinia ollenkaan. :((
Death
Apteekki

Post by Death »

Monilla on kyllä todella väärä käsitys näistä % määristä. Se mitä tuolla kadulla liikku ja mitä 80% pirinkäyttäjistä vetää on sitä 5-20% amfetamiinia ja monet sanoo sitä 20% vitun hyväks ja luulee sen olevan jotain 70%. Myyjät kusettaa sen % määrän ja porukkaa uskoo ja sit 10% piri on 60%.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Kannan nyt vielä korteni kekoon tämän % asian suhteen vaikka sitä täälä jo jonkunverran spekuloitu. Mut kerron vaan oman mielipiteeni.

Itellä menee yleensä oikeestaan samantien uskottavuus koko tavarasta ja diilistä jos joku tuntematon "katusäätäjä" alkaa jostain prosenteista puhumaan.
Eri asia on sit frendit/tutut jotka pystyy sen väittämänsä oikeesti jotenki järkevästi perustelemaan jos luulee jostain prosenteista niin tarkasti tietävänsä.
Jos niissä "isommanluokan" piireissä puhutaan prosenteista niin sen kyllä ymmärrän, niissä jossa hankitaan ja säädetään oikeasti isoja määriä.
Mutta tällä tasolla ainakaan omassa tuttavapiirissä kukaan edes puhu mistään prosenttimääristä, oikeestaan ei ikinä. Ei ole tarvetta.
Voi sanoa että on tosi tosi hyvää, ihan hyvää, vähän heikompaa, tai ihan paskaa. Mun mielestä sen pitäis riittää ihan hyvin. that's it.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Näinhän se menee. Naurattanu tääl oulussa kun semmoset perus nistit selitää et nyt on vittu jotain vaan kerran jatkettuu lirpakkaa. No ensin maistan sormenpäällä maistuu sokerilta. LOL. No vedän viel vedot ja kaveri sanoo et ota vaan 0.3 ni tiiät miltä tuntuu ku hyvä liru pöhisee. Hintaahan tällä "superilla" olisi ollut 50e. Mutta mitä vittua ihmiset ostaa tuota pirin himoissaan.
metman
Psykonautti

Post by metman »

Eihän kukaan kemmi ukko voi tietää montako kertaa sitä piriä on jatkettu matkalla kiloista grammoihin,
Kerran mulle sanottiin että piri on n.60% ja sitä uskoinkin koska tiesin kyseisellä tyypillä olevan kiloja
sitä piriä.Sitä piriä kun veti 0,1 niin kyllä pöhisi ja pitkään eikä ilmennyt juurikaan pirille tyypillisiä sivuvaikutuksia.
I love you Mary Jane
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Hehhe joo, eräs kaveri pitää mun suhteita hirmu hyvänä ja puhuin jostain piristä jota meille molemmille hankin niin kaveri totes että "on varmaan aika puhasta?" :D Ei voinu muutaku sanoa et "no ei varmana oo :D"

Ei katupiiska oo ikinä "aika puhasta". Se on joko ihan vitun jatkettua tai sit vaan jatkettua :D Oon kans kuullu tällasen huhun (ei välttämättä täysin totta kun en henk. koht. tyyppejä tunne, mutta kuitenkin joku tästä mulle puhunut) että täällä seudulla olis joillekin tullut n. 70% piriä ja oli koko porukka (kokeneita käyttäjiä) joutunut ilmeisesti sairaalaan vedettyään överit. JOS tää juttu on totta ni se osottaa mun mielestä et 70% piri saa kyllä olla todella vahvaa.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

^katuamfetamiinillä vahingossa aiheutettu yliannostus on lähes mahdotonta.
metman
Psykonautti

Post by metman »

CYKO wrote:^katuamfetamiinillä vahingossa aiheutettu yliannostus on lähes mahdotonta.
Siinäkin on onnistuttu aikoinaan
I love you Mary Jane
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

^siis oli tarkoitus kirjoittaa kuollettava yliannostus. mut joo kyllä itsekin oon n00bina öyskänny.
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

Luulisi kuitenkin jengin jatkavan niitä aina 50/50, eikö? Eli, 50%, 25%, 12,5%.... Uskoisin olevan ihan mahdollista törmätä kerran tai kaksi jatkettuun - sanoivat tutkijat mitä tahansa.

Tässä jonkinnäköinen puhtaustesti vaikkakin Atlantin toiselta puolelta ja eri aineet kyseessä. Toivoisin vain, että olisi sama posiitivinen yllätys meidän puhtauksissa.
http://www.viceland.com/int/v12n4/htdocs/cut.php
metman
Psykonautti

Post by metman »

maakari wrote:Luulisi kuitenkin jengin jatkavan niitä aina 50/50, eikö? Eli, 50%, 25%, 12,5%....
Ei siinä kyllä mitään sääntöjä ole vaan kulloistenkin intressien mukaan.
I love you Mary Jane
gerotimo
Kameleontti

Post by gerotimo »

Mutta hyvät ihmiset, KUN NYT EI PUHUTA KATUPIRISTÄ!!! Vaan jostain ihan muusta.

Ensi viikonlopuksi voisikin hommata. KATUPIRIÄ. ILMAN PROSENTTEJA.

Edit. En kai ihan lukenu vikaa sivuu tjsop :foil: :heh: :coool: sry
as far back as i can remember all my heroes had trouble in their eyes
well it might have been drugs or it might have been love but thei all knew it was time to die
Death
Apteekki

Post by Death »

Joo turhaan niitä rosenttejä kysyy jos luotettavalta taholta ostaa. Kyl mä ainaki tiedän mitä saan ku perusluukusta haen ja tiedän, että se on joko tosihyvää tai vitunhyvää. Kadulta tulee puolitutuilta harvemmin ostettua..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

gerotimo wrote:Mutta hyvät ihmiset, KUN NYT EI PUHUTA KATUPIRISTÄ!!! Vaan jostain ihan muusta.
Joo siis jos jotain 70% piriäkin sais käsiinsä niin ei sitä nyt voi ihan "katupiriksi" sanoa vaikka sitä kadulta saiskin. Eikä todennäköisesti saa. Luulen että noilla huhun pojilla on käynyt vaan niin että ovat hommanneet tod. näk. suht. alkupuolelta ketjusta tota piriä, ja sit sitä ei sattumalta vaan ookaan vaikka ehditty vielä jatkaa tai vaikka annettu vahingossa väärästä pussista tms. en tiedä.

Esimerkiks täs taannoin Lohjalla liikkuneesta "Daisysta" kuulin, että oli jatkettu n. 30-prosenttiseksi, eli siis mittasuhteella Daisy 1/3 jatkeet 2/3. Jos tavara tulee suoraan siltä, jolle se tulee rajan yli, niin prosenteista voi ehkä tietääkin jotain.

Mut joo aika tyhmää tää prosenttikeskustelu sinänsä ku musta paljon toimivampi tapa on sanoa "paskaa", "iha ok", "iha jees" :D eikä ainakaan tuu kusetettua ketään suoranaisesti.

Itte vedin jotai kummaa piriä eilen, tollasta tahnamaista, vissiin melko mietoa (haju ei ainakaan ollut vahva). Alko vaan nukuttaan ja nyt ku heräsin ni pupillit ihan lautaset :D
Death
Apteekki

Post by Death »

wRRa wrote:
gerotimo wrote:Mutta hyvät ihmiset, KUN NYT EI PUHUTA KATUPIRISTÄ!!! Vaan jostain ihan muusta.
Joo siis jos jotain 70% piriäkin sais käsiinsä niin ei sitä nyt voi ihan "katupiriksi" sanoa vaikka sitä kadulta saiskin. Eikä todennäköisesti saa. Luulen että noilla huhun pojilla on käynyt vaan niin että ovat hommanneet tod. näk. suht. alkupuolelta ketjusta tota piriä, ja sit sitä ei sattumalta vaan ookaan vaikka ehditty vielä jatkaa tai vaikka annettu vahingossa väärästä pussista tms. en tiedä.

Esimerkiks täs taannoin Lohjalla liikkuneesta "Daisysta" kuulin, että oli jatkettu n. 30-prosenttiseksi, eli siis mittasuhteella Daisy 1/3 jatkeet 2/3. Jos tavara tulee suoraan siltä, jolle se tulee rajan yli, niin prosenteista voi ehkä tietääkin jotain.

Mut joo aika tyhmää tää prosenttikeskustelu sinänsä ku musta paljon toimivampi tapa on sanoa "paskaa", "iha ok", "iha jees" :D eikä ainakaan tuu kusetettua ketään suoranaisesti.

Itte vedin jotai kummaa piriä eilen, tollasta tahnamaista, vissiin melko mietoa (haju ei ainakaan ollut vahva). Alko vaan nukuttaan ja nyt ku heräsin ni pupillit ihan lautaset :D
Stadis voi helpommin saada kukatahansa suht. vahvaa tavaraa käsiinsä ku melkeen kukatahansa voi hakee sitä putsii tuolta meren toiseltapuolen..
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Tuli muuten mieleen, että luin jostain netistä että piriä jatketaan ryyneilki... Voiskohan tuossa mun ostamassa pirissä olla ryynejä jatkeena? Yhet nokat tosiaan vaan vedin mut alko lähinnä nukuttaa ja tuntu et jotkut lihakset tuli vähän kipeäksi ja sormenpäät kylmeni... Outoo.

Ennoo mikää piriekspertti, tää o kolmas kerta ku piriä ostan (oon mä sitä enemmän kyl vetänyki mutta muilta saanu vaa). Mut mistähä kyse ja kannattaakohan lauantaina bileissä ees vaivautua ottaan tuota jos ei ees piristä :/

Tollast aika tahmast pirii mut haju on aika mieto.

Olin tietty vähä väsyny jo alunperin ennen ku otin et voiha se olla et jäi vaa vaikutus nii miedoks et siks väsytti... emt
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

wRRa wrote:Tuli muuten mieleen, että luin jostain netistä että piriä jatketaan ryyneilki...
Random pillereitten käyttä on aika harvinaista, mutta toki mahdollista. Kyllä joku voi ahneuksissaan laittaa ihan mitä vaan sekaan. Pseudoefedriini tai efedriini tabletit ovat kai yleisimpiä pillerijatkeita vauhdissa. Maistuu ja tuoksuu piriltä ja tuo pientä lisävivahdetta vaikutukseen (ja kovemmat laskut).
Hupu
Psykonautti

Post by Hupu »

Pirin jatkeita lienee ihan yhtä turha spekuloida kuin prosentteja, kun mielikuvitus on vaan rajana niiden jatkeiden suhteen... Ahneet nistit jatkaa mitä erikoisemmilla jutuilla saadakseen vedot jos toisetkin välistä... Ei ne pahemmin sen jatkepaskan saajan terveyttä ajattele..

Mutta kyllä noista ylimääräisistä lisukkeista yleisimmät varmaan lienee maltodekstriini, sokerit, kofeiini, (pseudo)efedriini, tutkimuskemikaalit, metyylifenidaatti, talkki ja aspiriini..? :roll:
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Okei.

Mä aloin nyt myöhemmi miettii et ehk se mun väsymys oliki vaa laskut ku en ottanu ku yhet nokat :D Yleensä otan useemmat ni en taas älynny et piri toimii noi vähä aikaa...

Mut seuraavana päivänä huomasin, että ihanaa, toinen silmänalunen ihan turvoksissa. Voiks katupirin nokittamisesta tulla jotain tulehdust silmään? o.O En keksi mitään muutakaan syytä ja se että vaan toinen silmänalunen ja vaan toiseen nokkaan otin :( Huoh.... Sai olla vika kerta ku nokittelen katupiriä.

Jostain kuulin et sokeri jatkeena vois aiheuttaa jotain tällast?

Onneks sain tollaset silmätippojen tapaset... mut hitto tää on kyl syvält. Oon ite päättäny et terveyttäni en lähe huumeil pilaa ja aina pitäny katupirii suht. vaarattomana mut vittu.... ku ei ikin tiiä millä jatkettu :(
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

wRRa wrote:Okei.

Mä aloin nyt myöhemmi miettii et ehk se mun väsymys oliki vaa laskut ku en ottanu ku yhet nokat :D Yleensä otan useemmat ni en taas älynny et piri toimii noi vähä aikaa...

Mut seuraavana päivänä huomasin, että ihanaa, toinen silmänalunen ihan turvoksissa. Voiks katupirin nokittamisesta tulla jotain tulehdust silmään? o.O En keksi mitään muutakaan syytä ja se että vaan toinen silmänalunen ja vaan toiseen nokkaan otin :( Huoh.... Sai olla vika kerta ku nokittelen katupiriä.

Onneks sain tollaset silmätippojen tapaset... mut hitto tää on kyl syvält. Oon ite päättäny et terveyttäni en lähe huumeil pilaa ja aina pitäny katupirii suht. vaarattomana mut vittu.... ku ei ikin tiiä millä jatkettu :(
Heti alkuun pahoittelen "ilkeyttäni", mutta tämä viesti pisti kyllä repeillyttämään :D

Olet päättänyt ettet pilaa kroppaas / terveyttäs ja kuitenkin vedät huumeita?
Aika brutaali ristiriita, etten sanoisi.

Ja jos nyt edes yrittää löytää sellaisen asian, kuin turvallinen päihde niin ehkei TOSIAAN se katupiri ole kaikista turvallisin vaihtoehto.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Kottonmouth wrote:
wRRa wrote:Okei.

Heti alkuun pahoittelen "ilkeyttäni", mutta tämä viesti pisti kyllä repeillyttämään :D

Olet päättänyt ettet pilaa kroppaas / terveyttäs ja kuitenkin vedät huumeita?
Aika brutaali ristiriita, etten sanoisi.

Ja jos nyt edes yrittää löytää sellaisen asian, kuin turvallinen päihde niin ehkei TOSIAAN se katupiri ole kaikista turvallisin vaihtoehto.
katupiri? siis miten määrittelette katupirin? itse ostanut pirit tutuilta myyjiltä niin onko se katupiriä?

jos aattelee et oon n. 8v yhteensä vetänyt piriä. jos laskee vaikka 0,5g vrk tai siis 1g vrk jos ei oo hakenut itä rajalta jos laskee vaikka 365 ja alakanttiin arvioiden 365/2x8=1460vrk 0,5g vrk on 730g.. ja rahaa on mennyt 730g vaikka 25e g eli hahahhahahhAHA mulla on mennyt 18250€ piriin.. :shock: huh huh ja lasketaan vielä lisää.. :D kuukaudessa oon saanut 350€ se x 12 x 8 = 33600€ ELI YLI PUOLET TULOISTA siis rehellisistä PIRIIN :shock:

kuinka nopeesti pirin myynti rikokset vanhenee? oisko 5v?

olipas järkevä tuumailu.. :
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Katupirin voisi kai määritellä niin, että se tulee täysin tuntemattomilta tyypeiltä, eli seassa voi olla IHAN mitä tahansa. Ainahan siellä voi toki olla mukana mitä tahansa, mutta jos alkupäässä erän on saanut joku tuttu, niin kai sen sisällön voi vähän paremmin omassa pienessä päässään määrittää.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Kottonmouth wrote:Katupirin voisi kai määritellä niin, että se tulee täysin tuntemattomilta tyypeiltä, eli seassa voi olla IHAN mitä tahansa. Ainahan siellä voi toki olla mukana mitä tahansa, mutta jos alkupäässä erän on saanut joku tuttu, niin kai sen sisällön voi vähän paremmin omassa pienessä päässään määrittää.
miten saat tuntemattomilta ku et tunne niitä? :heh: frendikö hakee? ja ei frendin pitäs tuoda paskaa tai jos on paskaa niin frendi kyl sanoo.. siis joo.. ymmärrän pointin kyl.. on sitä iteki saanu outoo pirii ku myyjät on ahneita paskoja jotkut..
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

mauseri wrote:
Kottonmouth wrote:Katupirin voisi kai määritellä niin, että se tulee täysin tuntemattomilta tyypeiltä, eli seassa voi olla IHAN mitä tahansa. Ainahan siellä voi toki olla mukana mitä tahansa, mutta jos alkupäässä erän on saanut joku tuttu, niin kai sen sisällön voi vähän paremmin omassa pienessä päässään määrittää.
miten saat tuntemattomilta ku et tunne niitä? :heh: frendikö hakee? ja ei frendin pitäs tuoda paskaa tai jos on paskaa niin frendi kyl sanoo.. siis joo.. ymmärrän pointin kyl.. on sitä iteki saanu outoo pirii ku myyjät on ahneita paskoja jotkut..
Tämä nyt ei ehkä suomessa, mutta jenkeissä/venäjällä/hollannissa, ne kadunkulmien neekerit on ainakin aika monelle tuntemattomia.