kaikkihan varmasti tietävät imovane nukahtamislääkkeen....
ja kaikkihan varmasti tietävät siitä tulevan epämiellyttävän kitkerän maun suussa seuraavana aamuna, itse en tuon maun takia pysty enää kyseisiä pilereitä syömään
joten kysynkin siis että onko kellään mitään konstia tuon kitkerän maun estämiseksi ?
puolivuotta noita pystyin syömään ongelmitta eikä maku haitannut, itseasiassa en enää jonkinajan päästä huomannut koko asiaa mutta nyt se vaivaa uudelleen ja entistä pahempana.
siksi vaan kyselen ku on yx ylimääränen paketti tuolla kaapissa eikä viittis poiskaan heittää, eli jos joku keino kitkeryyden poistamiseksi niin kiva jos viitsitte levittää viisauttanne minullekkin, jos ei niin pitää kai jakaa pillerit kavereille
Kyllä ne 'noctit' toimivat iha samalla tavalla jos ohjeen mukaan ottaa, eli nukkumaan mennessä. Mutta jos et pistä päätä tyynyyn niin olotiloissa saattaa olla pientä muutosta ilmassa.
mä olen käyttänyt yli vuoden Imoja. 1kpl illalla nukkumiseen, 1/2kpl ahistukseen päivällä.
Mulla meni se paha maku ohi jo n.kk.
Kaikki ihmettelee, että "miten sä voit niitä syödä?"
mä tykkään imoista, otan monesti kaljan kans ja myös ilman. kukaan muu ei niistä tykkää.
Antakaa mulle ne
Imovanesta ja tenoxista en ole varma, mutta eikö stilnoct ole nukahtamislääke juuri?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
ja imovane on myöskin nukahtamislääke, ainakin niin aikoinaan luki reseptissä. imovanehan on lyhytvaikutteinen mutta stilnoct on hieman pitempivaikutteinen, tenox taas rauhottava lääke joka on tarkoitettu unensaannin auttamiseen
Imovane:han on tematsepaamia, kuten tenox, mutta vain nestemäistä. Neste imeytyy nopeammin, kuin liukeneva tabletti, eli nopeammin vaikuttavaa tuo imovane. Tästä siis parempi soveltuvuus nukutuslääkkeeksi?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Lasipallo wrote:Imovane:han on tematsepaamia, kuten tenox, mutta vain nestemäistä.
Normison on nestemäistä tematsepaamia. Imovane on tsopiklonia.
Tematsepaamilla on lyhyehkö vaikutus, sen voisi sen tähden kuvitella nukahtamislääkkeeksi. Stilnoct ja Imovane ovat taas 'perinteisiä unilääkkeitä' sekä pelkästään unen saantiin määrättäviä ja myös pitempi vaikutteisia kuin tematsepaami, joten ne helposti mieltää unilääkkeiksi.
Lasipallo wrote:Imovane:han on tematsepaamia, kuten tenox, mutta vain nestemäistä.
Normison on nestemäistä tematsepaamia. Imovane on tsopiklonia.
Niin joo, sekoitin nyt pahasti.
Asidyyli wrote:'Noctit voikin sitten toimia ihan erilailla...
Imovane ja Stilnoct ovat niin läheistä sukua toisilleen, että epäilen, etteikö Imovaneja syömälläkin voisi saavuttaa sitä monien kuvaamaa delirium tyyppistä vaikutusta.
savujen kanssa toimii kyllä hyvin, kerran otin joku kolme imovanee ja poltin paukut. oli jalat ihan vitun velttona joutu ottaa seinistä tukee ja oli aika karuselli päällä,muttei ollu huono olo
pirilaskuissa parilla imovanella tai stilnoctilla muuttu meno aika rankaksi
imovanea jotain 4-10 kerralla ni on aika hurjaa, joka kerta olen luullut että olen selvinpäin mutta seuraavana päivänä tajunnut että "vittu että olin eilen sekasin" ja muistikin vähän pätkinyt....
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
20-30mg ku nielee kerralla ni kyllä hyvät huurut irtoo. Emmä enempää kuutta seiskapuolikasta ole koskaa joutunu päivän sisää syömää, ku sellasista annoksista menee vanhan kansan sanoin aika tillin tallin. Eikä ne edes maistu pahalta.
Njaa... jossakin määrin tuttua... muisti menny monasti aiva tyystin näitten imojen kans, tottakai ottanu huikkaa samalla mutta en edes paljoa. kokonaisia iltoja pimennossa...
Viinaa+Imovane 7,5mg läppä=Totaalinen motoriikan menetys+jalat alta
Muutama valvottu yö Amf. voimalla+Imovane 7,5mg läppä=Aika villei halluja ja muutenkin sekavuutta! Tos on mun kokemukset noist...muuten noit jos yhen otan ennen nukkumaan menemist niin saan nukuttuu silleen etten heräile yöllä vaan uni on tauotonta! Miinus: Paskamaku suus aamul!
Olen muuten 100% varma et noi normisonit mist joku kirjotteli on samoi kun tenoxit vaan nestemäisii...muistaakseni tematsepaami ei edes näy seulois,mut en mee vannoo!
Noita imovaanereita samoin kuin tsopinoxeja oon aikanaan käyttäny niin, et ensin kolmen startti, tulee 15 minuutissa ihan letkeet fiilikset. Tunnin päästä sit 4-5 ääntä kohti ja siitä eteenpäin fiiliksen mukaan 5-8 kipaletta, niin pitkään kun halus. Mulle noi imovanet/tsopparit isommilla annoksilla teki sen, et tuli touhuttuu ihan kun ois ollu vauhtipäissään...ei tarvinnu edes nukkuu yöllä, kun oli niin paljo puuhaa.