Imovane (tsopikloni)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
HUUHAA
Apteekki

Imovane (tsopikloni)

Post by HUUHAA »

kaikkihan varmasti tietävät imovane nukahtamislääkkeen....
ja kaikkihan varmasti tietävät siitä tulevan epämiellyttävän kitkerän maun suussa seuraavana aamuna, itse en tuon maun takia pysty enää kyseisiä pilereitä syömään
joten kysynkin siis että onko kellään mitään konstia tuon kitkerän maun estämiseksi ?

puolivuotta noita pystyin syömään ongelmitta eikä maku haitannut, itseasiassa en enää jonkinajan päästä huomannut koko asiaa mutta nyt se vaivaa uudelleen ja entistä pahempana.

siksi vaan kyselen ku on yx ylimääränen paketti tuolla kaapissa eikä viittis poiskaan heittää, eli jos joku keino kitkeryyden poistamiseksi niin kiva jos viitsitte levittää viisauttanne minullekkin, jos ei niin pitää kai jakaa pillerit kavereille :D
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

'Noctit voikin sitten toimia ihan erilailla...
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä ne 'noctit' toimivat iha samalla tavalla jos ohjeen mukaan ottaa, eli nukkumaan mennessä. Mutta jos et pistä päätä tyynyyn niin olotiloissa saattaa olla pientä muutosta ilmassa.
-:- We're All Mad Here -:-
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

lääkäristä minä saan kyllä ihan eri pillereitä (tenoxeja) mutta kun on vaan tuo yx ylimääränen paketti tossa
m
Lepakko

Post by m »

mä olen käyttänyt yli vuoden Imoja. 1kpl illalla nukkumiseen, 1/2kpl ahistukseen päivällä.
Mulla meni se paha maku ohi jo n.kk.
Kaikki ihmettelee, että "miten sä voit niitä syödä?"
mä tykkään imoista, otan monesti kaljan kans ja myös ilman. kukaan muu ei niistä tykkää.
Antakaa mulle ne :P
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

HUUHAA wrote:lääkäristä minä saan kyllä ihan eri pillereitä (tenoxeja) mutta kun on vaan tuo yx ylimääränen paketti tossa
Imovanet ja Stilnoctit ovat nukahtamislääkkeitä kun taas tenoxit ovat tarkoitettu pidemmän unen saantiin.

...Ja kuka syö Imoja ahdistukseen? Enpä ole kuullut että lääkäri siihen niitä määräisi? Taitaa olla katuapteekista reseptit M:llä hoidettu.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Maor wrote:
HUUHAA wrote:lääkäristä minä saan kyllä ihan eri pillereitä (tenoxeja) mutta kun on vaan tuo yx ylimääränen paketti tossa
Imovanet ja Stilnoctit ovat nukahtamislääkkeitä kun taas tenoxit ovat tarkoitettu pidemmän unen saantiin.
Juuri toisinpäin.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Imovanesta ja tenoxista en ole varma, mutta eikö stilnoct ole nukahtamislääke juuri?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Lasipallo wrote:Imovanesta ja tenoxista en ole varma, mutta eikö stilnoct ole nukahtamislääke juuri?
Kyllä vain
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

ja imovane on myöskin nukahtamislääke, ainakin niin aikoinaan luki reseptissä. imovanehan on lyhytvaikutteinen mutta stilnoct on hieman pitempivaikutteinen, tenox taas rauhottava lääke joka on tarkoitettu unensaannin auttamiseen
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Imovane:han on tematsepaamia, kuten tenox, mutta vain nestemäistä. Neste imeytyy nopeammin, kuin liukeneva tabletti, eli nopeammin vaikuttavaa tuo imovane. Tästä siis parempi soveltuvuus nukutuslääkkeeksi?
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Lasipallo wrote:Imovane:han on tematsepaamia, kuten tenox, mutta vain nestemäistä.
Normison on nestemäistä tematsepaamia. Imovane on tsopiklonia.

Tematsepaamilla on lyhyehkö vaikutus, sen voisi sen tähden kuvitella nukahtamislääkkeeksi. Stilnoct ja Imovane ovat taas 'perinteisiä unilääkkeitä' sekä pelkästään unen saantiin määrättäviä ja myös pitempi vaikutteisia kuin tematsepaami, joten ne helposti mieltää unilääkkeiksi.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

jesuiitta wrote:
Lasipallo wrote:Imovane:han on tematsepaamia, kuten tenox, mutta vain nestemäistä.
Normison on nestemäistä tematsepaamia. Imovane on tsopiklonia.
Niin joo, sekoitin nyt pahasti.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Asidyyli wrote:'Noctit voikin sitten toimia ihan erilailla...
Imovane ja Stilnoct ovat niin läheistä sukua toisilleen, että epäilen, etteikö Imovaneja syömälläkin voisi saavuttaa sitä monien kuvaamaa delirium tyyppistä vaikutusta.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

kyllä imovaneillakin deliriumiin pääsee...... nimim. testattu on :D
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Normisonista en tiedä, mutta Tenox on karkkia.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Asidyyli wrote:Normisonista en tiedä, mutta Tenox on karkkia.
Maistuukin melkein fluoritableteille :wink:
soija
Karvakuono

Post by soija »

savujen kanssa toimii kyllä hyvin, kerran otin joku kolme imovanee ja poltin paukut. oli jalat ihan vitun velttona joutu ottaa seinistä tukee ja oli aika karuselli päällä,muttei ollu huono olo
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

HUUHAA wrote:kyllä imovaneillakin deliriumiin pääsee...... nimim. testattu on :D
Millä annostuksella ja oliko muita aineita samaan aikaan systeemissä ?
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Maor wrote:
Asidyyli wrote:Normisonista en tiedä, mutta Tenox on karkkia.
Maistuukin melkein fluoritableteille :wink:
Rivat maistuvat taas mintulta/mentholilta.
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

pirilaskuissa parilla imovanella tai stilnoctilla muuttu meno aika rankaksi :D

imovanea jotain 4-10 kerralla ni on aika hurjaa, joka kerta olen luullut että olen selvinpäin mutta seuraavana päivänä tajunnut että "vittu että olin eilen sekasin" ja muistikin vähän pätkinyt....
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
m
Lepakko

Post by m »

Imovanet on hyviä, yritän pummia niitä nykyään äiteeltä ku vaihto lekuri Tenox:sin. Imo on parempi..
ITENRELUD
Psykonautti

Post by ITENRELUD »

Jeesuskamaa.
Ihmemies saa olla jossei muka saa imoi toimii.
Unreeled itinerant, interlude, interrelate enrolled.
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

ITENRELUD wrote:Jeesuskamaa.
Ihmemies saa olla jossei muka saa imoi toimii.
Mukava kuulla :) Milläs annoksilla itse olet noita tyypannu ?
ITENRELUD
Psykonautti

Post by ITENRELUD »

20-30mg ku nielee kerralla ni kyllä hyvät huurut irtoo. Emmä enempää kuutta seiskapuolikasta ole koskaa joutunu päivän sisää syömää, ku sellasista annoksista menee vanhan kansan sanoin aika tillin tallin. Eikä ne edes maistu pahalta.
Unreeled itinerant, interlude, interrelate enrolled.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä ne maistuu pahalta! ...mutta eipä niitä tarvitse maistella.
nappityttö

Post by nappityttö »

Njaa... jossakin määrin tuttua... muisti menny monasti aiva tyystin näitten imojen kans, tottakai ottanu huikkaa samalla mutta en edes paljoa. kokonaisia iltoja pimennossa... :shock:
damienthorn
Tuppisuu

Post by damienthorn »

Viinaa+Imovane 7,5mg läppä=Totaalinen motoriikan menetys+jalat alta
Muutama valvottu yö Amf. voimalla+Imovane 7,5mg läppä=Aika villei halluja ja muutenkin sekavuutta! Tos on mun kokemukset noist...muuten noit jos yhen otan ennen nukkumaan menemist niin saan nukuttuu silleen etten heräile yöllä vaan uni on tauotonta! Miinus: Paskamaku suus aamul!

Olen muuten 100% varma et noi normisonit mist joku kirjotteli on samoi kun tenoxit vaan nestemäisii...muistaakseni tematsepaami ei edes näy seulois,mut en mee vannoo!
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

Noita imovaanereita samoin kuin tsopinoxeja oon aikanaan käyttäny niin, et ensin kolmen startti, tulee 15 minuutissa ihan letkeet fiilikset. Tunnin päästä sit 4-5 ääntä kohti ja siitä eteenpäin fiiliksen mukaan 5-8 kipaletta, niin pitkään kun halus. Mulle noi imovanet/tsopparit isommilla annoksilla teki sen, et tuli touhuttuu ihan kun ois ollu vauhtipäissään...ei tarvinnu edes nukkuu yöllä, kun oli niin paljo puuhaa. :shock:
:lol:
Fear is the price of imagination.
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Jep, itsekin olen imoja testannut, ja muistin vei.
En edes muista, montako napsin :lol: Kaikenlaista oli
tullut säädettyä.. :wink:
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-