SadPanda wrote:mä veikkaan et ollu jotain satkettua methylonea. Kyllä sen pitäs humissa ihan kunnolla! Nokkiin tätä ei kannata vetässä...
Pommilla kaikista paras :perustelut: Tää aine jää tosi huonosti limakalvoille nokkaan kiini, ja valuu ärsyttävän hiljakseen kurkkuun.
Pikkumäärään vettä sekotettuna ja juotuna perfect myös
Edit: Ei mulla ainakaan koskaan oo kovin selvä olo ollu.. en tajua ku monet sanoo et pystyy olee skarppina. PAH ei todellakaan..
Itsekkin todennut sen että pommina paras. Siihen kyllä löytyy aika helppo selitys kun mahasta nousee "pikkuhiljaa" sinne huippuunsa. Boostit sen sijaan välillä on tuntunut paremmalta nokkaan otettuna... mutta sekin riippuen aina vähän olotilasta ja mitä kaikkee muuta on ollut alla. Nokkaan otettuna ei pääse nauttimaan niistä ihanista nousuista ollenkaan. Joo ja ei kovin skarppina kyllä pysty olemaan jos on hyvät startit ottanut... varsinkin kun musiikki kuuluu niin lähtee kyllä ihan omaan methylone maailmaan menemään
Tosin kyllä on porukka tykännyt iv:näkin ottaa, mutta huomannut että se on vain pöydän kulmasta kiinni ja sanat "ei jumalauta mitkä nousut"... Mutta omasta mielestäni nähtyäni kun porukka ivnä ottaa niin ei todellakaan pääse sinne methylonen parhauteen asti
oon ite kerran nakannu tätä 250mg iv:nä niin kyl siinä jalat meni alta! tosin se kesto oli jotain 15min max mut ihan uskomatonta;) tää aine liukenee hyvin veteen..huomasin et paras oli juotuna (tosin kurkku palo)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Huomannut että iv:nä kun porukka ottanut niin se on vain se 15min hupi. Jos ei ole muuta kuin iv:nä kokeillut niin suosittelen todellakin testaamaan pommina.
Varmasti mukavaa iv:näkin... Siitä ei henkilökohtaista kokemusta löydy eikä tule löytymäänkään
Tunti sitten otin ~165mg pommin. Ensimmäinen empatogeeni/stimu omalla kohdalla. Paljon mukavampi kuin odotin. Aluksi vähän käsissä vapinaa mutta nyt on todella rauhallainen/hidas olo...
Vähän alkoholia tai/ja budia niin varmaan melko täydellinen bileolo.
Pieni hikoilukin tuntuu kivalta.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Mä vedin tästä ja butylonesta yhdessä hienot öyskät ja kouristelin. Olkaaha näide myrkkyjen kans tosi varivaisiii.
Sairaalas olin viikon ja munuaiset oli pettää
SadPanda wrote:Mä vedin tästä ja butylonesta yhdessä hienot öyskät ja kouristelin. Olkaaha näide myrkkyjen kans tosi varivaisiii.
Ollaan ihan yhtä varovaisia ku ennenkin. Kerrotko vielä minkälainen annostus oli kun öyskäsit.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
SadPanda wrote:Mä vedin tästä ja butylonesta yhdessä hienot öyskät ja kouristelin. Olkaaha näide myrkkyjen kans tosi varivaisiii.
Ollaan ihan yhtä varovaisia ku ennenkin. Kerrotko vielä minkälainen annostus oli kun öyskäsit.
Öö methylonea oli ramman pussi ja butyy ramman. butya oli 0,6 jälellä. elikkäs 1g methyy ja 0,4 butyy meni jonku 10h aikana. Vettä olin juonut ilmeisesti kans melko vähä. että semmosta..
edit: Viiminen shotti millon vielä muisti tallessa ja mistä ilmeisesti yliannostus johtu oli abouttiarallaa 0,3 methyy ja 0,2 butyy eli yht 0,5 molempia. Tolea ei tolla hetkellä ollu kovinkaan
Hmmh.. oliko mitään muuta alla? Itsellä tullut monet kerrat kiskottua päälle gemi alta 5 tuntiinkin ja on noita gemin starttejakin nähny otettavan useempaan otteeseen ilman minkäänlaisia "övereitä"...
Taitaa aika paljon olla ihmisestä kiinni mitä tää aine saa aikaseks isoilla annoksilla...
a1pp4 wrote:Hmmh.. oliko mitään muuta alla? Itsellä tullut monet kerrat kiskottua päälle gemi alta 5 tuntiinkin ja on noita gemin starttejakin nähny otettavan useempaan otteeseen ilman minkäänlaisia "övereitä"...
Taitaa aika paljon olla ihmisestä kiinni mitä tää aine saa aikaseks isoilla annoksilla...
Ei ollu muuta alla. kyl
Edit: Oiskohan sit vendorin myymässä kamassa ollu jotain vialla tms.. yhen kerran olen krampannu samallailla mdpv:stä
Edit2: Koska tuli mieleen myös se ku kiskottii bk-mdma:ta kymppi kolmeenpekkaan 2-3vuorokautee et ehkä siinä oli joku valmistusvirhe
a1pp4 wrote:Taitaa aika paljon olla ihmisestä kiinni mitä tää aine saa aikaseks isoilla annoksilla...
Erowidin mukaan annostus on aika yksilöllistä.
"Dosages vary considerably between individuals, with some methylone users reporting that they "never" exceed 100mg, while others report "barely reaching" threshold at 200mg."
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
katsoin vierestä ku moni pilas elämänsä ja luottotietonsa tämän myrkyn takia.. minä itse mukaanlukien. Mutta siitä huolimatta rakastan kyseistä substanssia ja tekisin mitä vaan että saisin kyseisen mimmin tälläkin hetkellä viereeni. <3 Vitun tullimiehet ei päästä meidän rakasta enää suomeen ! ehkä parempi niin,mutta ikävä on suuri.
Kun kavereiden kanssa otettiin, niin otettiin aina illasta aamuun, niin kauan, kun sitä vaan oli.
Vaikka ei enää toiminut, oli vaan pakko ottaa.
Muistan yhden kerran, kun alkoi tulla todella hyvä olo, niin sitten enää tajunnut mistään mitään. Kun olisi trippi lähtenyt päälle, seisoin vain sohvan vieressä ja heiluin silmät kiinni ja kaverit sohvalla istumassa ja hieno trance soi, ja hyvällä volyymilla! (ensimmäisillä kerroilla)
spooboo wrote:Kun kavereiden kanssa otettiin, niin otettiin aina illasta aamuun, niin kauan, kun sitä vaan oli.
Vaikka ei enää toiminut, oli vaan pakko ottaa.
Muistan yhden kerran, kun alkoi tulla todella hyvä olo, niin sitten enää tajunnut mistään mitään. Kun olisi trippi lähtenyt päälle, seisoin vain sohvan vieressä ja heiluin silmät kiinni ja kaverit sohvalla istumassa ja hieno trance soi, ja hyvällä volyymilla! (ensimmäisillä kerroilla)
jamaka wrote:^Ootte aika hassuja höpönassuja. Pilata nyt elämä jollain vaihtoehtohöpöhöpöllä. Eihän se ole edes oikea huume!
Huume on määritelmällisesti päihde, joka on kielletty lainsäädännössä. Huumeen "oikeellisuus" ei tuota juuri muuta kuin saatavuus- sekä rikosseuraamuksellisia ongelmia.
Ja sitten offtopicista takaisin asiaan, ok?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
Ehdottomasti koukuttavin/himottavin päihde jota olen kokellut. Onneksi itsehillintä pitää ainakin vielä ihan riittävästi. Edellisestä kerrasta about 3 viikkoa. Kuulostaa ehkä tyhmältä mutta diggaan tästä käsien hikoulusta paljon Olo muutenkin mitä mahtavin! Fuck yeah!
Ainoa negatiivinen homma mikä on tullut huomattua on että puren leukoja kokoajan yhteen ellen kiinnitä asiaan huomiota. Posket lähes verillä ja hampaat kipeät Peruskauraa...
Nousut (parhautta!!) kestävät jotain 30-45min jonka jälkeen on miedompi mukava ja stimuloitunut fiilis suunnilleen pari tuntia.
On listoilla ja vaikkei olisikaan niin se ei siltikään ole mikään tae että tulisi tullista läpi. Listaamistasi maista ainakin briteissä nykyään laiton.
Mikäköhän tän ja alkoholin yhdistelemisessä vaikuttaa jalkoihin/pohkeisiin?
Vedin tätä lauantaina about 250mg kahessa eri pommissa samalla ku dokailin vähän bisseä.
Sunnuntaiaamuna kuulin frendiltä että olin taas potkinu seinää nukkuessa vaikka kuinka kauan ja se oli joutunu herättää mut sen takia.
Erikoista sikäli että mulle on käyny ainaki 4 kertaa aikasemminki samalla tavalla ku oon ottanu methylonea ja alkoholia sekasin.
Ja sitte yleensä seuraavana päivänä on joutunu ojentelee jalkoja ku tuntuu ettei veri kierrä kunnolla pohkeissa.
Pelkkää methylonea en oo ikinä stedannu, aina ollu viikonloppu ja alkoholi mukana kuvioissa, enemmän tai vähemmän.
Onks kellään ollu samankaltaisia vaivoja? Tai tietoa mistä johtuu?
^^ En usko et ois kysymys mistään pärinätärinöistä tai liikaa vetämisestä koska tätä on tullu snadimmillaki annostuksilla ja siis ollu viel seuraavana päivänä.
Mun mielest viittais johonki verenkiertohäiriöihin ehkä? Ei mul oo siin vaikutuksen alla ollu mitään tarvetta jalkoja mitenkää vispata mut sit unissaan oon kuitenki potkinu seinää ja heitelly jalkoja laidalta toisetta. Ja sit seuraavana päivänä pohkeita on viel silleen "pakottanu" tai tuntunu just ettei niis kierrä veri kunnolla, tehny mieli nostaa jalat ylös ja painella niit pohkeita.
Tätä tuli viikonloppuna testattua 200mg pommina ja olipas sitten todella mukavaa Se jäi vaan vähän häiritsemään että kaverini joka kokeili myös tätä 200mg ei tykännyt tästä yhtään, ei sanonut oloansa mitenkään ahdistuneeksi tai muutenkaan hirveän pahaksi mutta ei saanut mitn hyviä oloja tästä irti Pisti vain kaverin nousujen ajaksi hyvin hiljaiseksi kun itse olin sen verran täpinöissä etten turpaani pystynyt 5sekuntia pitämään kiinni.